DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

I tko je novi vlasnik DINE koji je otkupio potraživanja – ???
IMa netko info ,tko je novi vlasnik, vidim danas u jutarnji .hr da se navodi da je ovo silno zemljište u vlkasništvu DIOKI-GRUPE..

Na stranici br:12


Vrdoljak je ustvari dobar primjer mojoj djeci. Kažem im : " vidite, kad ovaj lik može biti ministar, vi možete biti direktori svemira."
Ali budući da je sindikat DINE konačno opet poduzeo jednu od svojih žestokih akcija i "organizirao sastanak u vatrogasnom hangaru i analizirao pat poziciju", realno je za očekivati skoro rješenje agonije. Vjerojatno već "idući tjedan".

Hahahahaha,svaka čast kolega,ali zaboravili ste ako ne iduci tjedan onda do sljedeceg utorka do petka najkasnije lol!

Ovdje je i vise nego očigledno tko se stiti a to je Robert Ježić i to ga stite ljudi koji to nebi smjeli a DORH nije poslan u Dinu jer je to izmisljotina

@sava

Ovdje je kontekst LNG terminal na krku i teorija njegovog iskoristavanj kroz upotrebu tog plina u kamionima i brodovima. USA ima cijenu LPG koju a koju ima Hrvatska. Kamioni na LPG su u povoju a ne u ikakvom odmaklom stadiju. Ja se osvrcem na konverziju jer je apsolutno nemoguce u realnim okvirima da bi Hrvatski prijevoznici/brodari masovno(najmasovnije u svijetu) presli na potpuno nove kamione pogonjene na LPG, pa da bi se time iskoristio dio kapaciteta LNG Krk. To je ideja kao iz crtica, potpuno nerealna. I danas je dostupan LPG pa ne vidim kamione na plin po RH, kako bi LNG terminal to promjenio, ja tvrdim da nebi, kako prisilit na prelazak. Smanjit trosarine na plin za 50%-70% i to je kao realno, i sve to zbog terminala.
How yes no.


@Ferdo

To nije preinaka na LPG nego smanjenje potrosnje od 15% uz cijenu od 11k po preinaci, jednako nerealno za kontekst LNG Krk.


To nije preinaka na LPG nego smanjenje potrosnje od 15% uz cijenu od 11k po preinaci, jednako nerealno za kontekst LNG Krk.

Postojeća se vozila dakle mogu preinačiti. Isplati se nakon 40 000km. Za kamionske prevoznike je to unutar godine dana. Nova vozila se kupuju s drugačojim motorom i vozi se istovjetno kao što se voze autobusi gradskog prijevoza u Beču-već godinama, ili ZET-ovi autobusi u Zg-odnedavno. Ili ćemo se prilagoditi ili ćemo odustati i krepati.



@sava

Ovdje je kontekst LNG terminal na krku i teorija njegovog iskoristavanj kroz upotrebu tog plina u kamionima i brodovima. USA ima cijenu LPG koju a koju ima Hrvatska. Kamioni na LPG su u povoju a ne u ikakvom odmaklom stadiju. Ja se osvrcem na konverziju jer je apsolutno nemoguce u realnim okvirima da bi Hrvatski prijevoznici/brodari masovno(najmasovnije u svijetu) presli na potpuno nove kamione pogonjene na LPG, pa da bi se time iskoristio dio kapaciteta LNG Krk. To je ideja kao iz crtica, potpuno nerealna. I danas je dostupan LPG pa ne vidim kamione na plin po RH, kako bi LNG terminal to promjenio, ja tvrdim da nebi, kako prisilit na prelazak. Smanjit trosarine na plin za 50%-70% i to je kao realno, i sve to zbog terminala.
How yes no.


@Ferdo

To nije preinaka na LPG nego smanjenje potrosnje od 15% uz cijenu od 11k po preinaci, jednako nerealno za kontekst LNG Krk.

A o čem ti zboriš ako ne znaš što je LPG a što je LNG?

Također za Ferdu – CNG i LNG jeste metan ali jedan je komprimiran a drugi je tekući na atmosfreskom tlaku.
Ako malo pogledate američke šlepere vidjeti ćete rosfrei rezervare – to je LNG.
Motori se odavno rade i nema svjetskog proizvođača koji nije razvio svoj – slično vrijedi i za brodske motore.
A što se tiče željeznice u USA……
Why Warren Buffett, Bill Gates and Railways Are Betting Big on LNG
Vaš link …

Hoće li DORH zbog Ježića zaustaviti spašavanje Dine?

HRVATSKA22.7.2014. 22:00 Suzana Varošanec
1
Čeka se odgovor Diokijeva Odbora vjerovnika, a ponudu će britanski fond službeno predati uskoro, kaže direktor Dine.

Radnici nisu dobili 22 plaće, a tvrtka nije ušla na listu srama
Radnici nisu dobili 22 plaće, a tvrtka nije ušla na listu srama

Svi koji su uključeni u postupak ponovnog oživljavanja Dine Petrokemije ostali su šokirani medijskom informacijom da DORH šalje istražitelje u tu omišaljsku tvrtku.

Predistražne aktivnosti navodno su usmjerene na predstečajne nezakonitosti u tom inače najkompleksnijem predstečajnom predmetu, a indikativno je da se događaju u samoj završnici pregovora s investitorom, britanskim fondom Devon. DORH još nije službeno pokrenuo nikakvu istragu, a Dinin direktor Fabio Giacometti odbio komentirati tvrdnje da je on istražiteljska meta zbog poreznog duga i blokade tvrtke u predstečaju u trajanju od 200-tinjak dana, o čemu smo pisali prvi prije nekoliko mjeseci. O istražiteljima ne znam ništa, izjavio je za Poslovni dnevnik. No, potvrdio je za proces predstečajne nagodbe važnu stvar: da je dogovor Devona s ključnim vjerovnicima, Hypo i Zagrebačkom bankom, te HEP-om pred formalizacijom.

Britanski fond u ime Kazahstanaca nudi vjerovnicima Diokija novu, izdašniju ponudu. Drugim riječima, čeka signal je li ta cijena prihvatljiva kako bi je službeno predao Diokijevim vjerovnicima. “Devon je poboljšao svoju ponudu za otkup udjela od 60-ak posto koji bi prema izglasanoj predstečajnoj nagodbi inače Dioki stekao u Dini. Čeka se odgovor Diokijeva Odbora vjerovnika, a ponudu bi uskoro i službeno predao”, kaže. Što se cijene tiče, čini se da je investitoru najveći problem što Dioki u stečaju nije rekao koliko traži za taj udjel. Činjenica je, pak, i da Dina nikad nije bila predmet međunarodnoga javnog natječaja. Ni u predstečaju nije poznato koliko vrijedi, no ako bi završila u stečaju, Dina bi vrijedila malo jer u stečaju nema nastavka proizvodnje, kažu upućeni.

Stečajna upravitljica Diokija Marija Vujčić Turkulin potvrdila je da se nedavno sastao Odbor vjerovnika. Raspravljalo se o ponudi, no konačnog stava, ističe, nema. Ministarstvo gospodarstva s potencijalnim investitorima nije imalo sastanak radi prezentacije, ali upitu HEP-a o Devonu, doznajemo, nisu se usprotivili. Upućenost Diokija zbog stečaja na Dinu, čija je predstečajna nagodba zapela u pregovorima s novim investitorom nakon što je Čermakov Crodux plin odustao, zapravo je agonija propasti petrokemijskog biznisa bivšeg vlasnika Roberta Ježića, koji je, tvrde neki, postao zapreka u rješavanju slučaja.

S druge strane, ako se za strateški projekt gradnje LNG terminala država odlučila, to treba jasno reći i to odvojiti od svoje podrške spašavanju Dine, smatra predstavnik radnika u NO-u Predrag Mihaljević, ističući značaj novog ulaganja u tvrtku od 1,5 milijardu eura nakon podmirenja vjerovnika. “Netko bi morao odgovarati za dugotrajnost nerješavanja Dine”, kaže Mihaljević. Radnici nisu dobili 22 plaće, a tvrtka nije ušla na listu srama. “Svrstani smo u pozitivnu statistiku kao uspješna predstečajna nagodba. Na listi srama trebali bi biti i predstavnici države koji su obećavali rješenje. Dina je već godinu dana napuštena i nalik tvornici duhova”.

ISPIŠI STRANICU
petak mozda utorak ili nikad


A o čem ti zboriš ako ne znaš što je LPG a što je LNG?

Ja znam koja je razlika, ali ja zivim u Hrvatskoj a ne u USA di se na benzinskim postajama toci LPG koji je dobiven preradom nafte a ne iz zemljinog plina.
Zborim na poslovnom forumu na temi DIOKI u kontekstu LNG terminala na Krku i ideji o prelasku svih automobila, kamiona,brodova na plin kako bi terminal imao korisnike, a ti o situaciji u USA?

Ja kazem da i danas imamo dovoljne kolicine LPG-a na otvorenome trzistu i da je nemoguce realizirati tu ideju da svi pocnu koristit plin a pogotovo jer kamioni i brodovi su dizelasi a 45 000 kamiona necemo zamjeniti u drzavi kako bi LNG imao smisla. Vi pricate i namecete tehnoloska dostignuca i teorecke mogucnosti, dok se ja drzim realnosti, ta ideja je nemoguca i basna na tolko nivoa da se povlacim od daljnjeg komentiranja, a i odavno je preslo u trolanje 🙂

Devon je poboljšao svoju ponudu za otkup udjela od 60-ak posto koji bi prema izglasanoj predstečajnoj nagodbi inače Dioki stekao u Dini.
Evo jos jednom za nevjerne Tome koji uporno dokapitaliziraju Dinu preko Diokia, Dioki nije 100% vlasnik dine . No Dina je bila krava muzara Diokia!

Britanski fond u ime Kazahstanaca nudi vjerovnicima Diokija novu, izdašniju ponudu. Drugim riječima, čeka signal je li ta cijena prihvatljiva kako bi je službeno predao Diokijevim vjerovnicima. “Devon je poboljšao svoju ponudu za otkup udjela od 60-ak posto koji bi prema izglasanoj predstečajnoj nagodbi inače Dioki stekao u Dini. Čeka se odgovor Diokijeva Odbora vjerovnika, a ponudu bi uskoro i službeno predao”, kaže. Što se cijene tiče, čini se da je investitoru najveći problem što Dioki u stečaju nije rekao koliko traži za taj udjel. Činjenica je, pak, i da Dina nikad nije bila predmet međunarodnoga javnog natječaja. Ni u predstečaju nije poznato koliko vrijedi, no ako bi završila u stečaju, Dina bi vrijedila malo jer u stečaju nema nastavka proizvodnje, kažu upućeni.

————————————————————–

Bilo bi stvarno vrijeme da izađu u javnost koja ,o kojoj izdašnijoj ponudi se radi , koliki je ukupni iznos novaca i kolika je cjena dionice .
?????

Gos: stečajna upraviteljice, obavjestite javnost o tome.


Evo jos jednom za nevjerne Tome koji uporno dokapitaliziraju Dinu preko Diokia, Dioki nije 100% vlasnik dine . No Dina je bila krava muzara Diokia!

o ovome smo jedno vec sto puta pisali. Ako je prosla predstecajna dine, onda nije vlasnik 100%. A jel prosla? Jel proizvodi za Crodux? Jel ovisila o Diokievoj? Jel diokeva prosla? Jel dioki u stecaju? Jel Dina stecajna imovina? Jel ovo jel ono…

Da se zakoni postuju, dina je stecajna masa diokia koja se vec trebala prodat/izrezat/nesto i namiriti vjerovnike diokia u sto vecoj mjeri.

Al s obzirom da zivimo gdje zivimo, moguca je i ova situacija gdje je sve skupa godinama ni na nebu ni na zemlji, a ministar gospodarstva kaze da je dinu unistila visoka cijena plina od ine.

To ti sve govori i o ministru i drzavi i svima skupa.


————————————————————–

Bilo bi stvarno vrijeme da izađu u javnost koja ,o kojoj izdašnijoj ponudi se radi , koliki je ukupni iznos novaca i kolika je cjena dionice .
?????

Gos: stečajna upraviteljice, obavjestite javnost o tome.

Zašto da izlazi u javnost, nema nikakve obaveze prema dionicarima vec samo vjerovnicima, a s odborom vjerovnika valjda surađuje.

New Report

Close