DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=62799581-c533-43ee-99b3-00e912ff74c8%5Bthumbsup%5D

Eppur si muove! … [wink]

Studija za lokacije LNG predstavlja se na proljeće

http://www.poslovni.hr/71959.aspx

valjda ćemo biti pametniji od 31. ožujka 2008. [thumbsup]

Wile E. Coyote: Carnivorous Vulgaris; Apetitius Giganticus; Eatius Birdius

Trebala bi javnost biti upoznata do konca ozujka .[thumbsup]

[cool][thumbsup] Neznam tko se želi iskrcati sa 100 komada Diokija na 550 kad zna da može dobiti više samo još malo strpljenja.[thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup]

Evo čitam Novi list pa mi zapelo za oko ovo;Studija i njezini rezultati bit će prezentirani Vladinom povjerenstvu za LNG terminal koji bi treblo napraviti završnu diferencijaciju između ove dvije lokacije(Krk,Raški zaljev) i dati,može se pretpostaviti,prijedlog konačne odluke Vladi na usvajanje.Neki od naših sugovornika upozoravli su na još jednu bitnu činjenicu ,a to je da je u Strategiji i Programu prostornog uređenja RH za razdoblje od 1997. do 2015.godine kojeg je donio hrvatski Sabor ,u kartografskom dijelu za lokaciju LNG terminala ucrtan KRK.Promjena te lokacije bi izmjene u tom strateškom dokumentu,a što se može jedino kroz saorsku proceduru.[thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup]

SABORSKU*

Da, neki se iskrcavaju vrlo nisko s obzirom na terminal,da li je to nešto što mi neznamo neznam,ali ide dividenda za Dioki-eve dionice uskoro od prodaje zemljišta za lng terminal.[lol] [lol] [lol]

pixma

http://www.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285A28602863285A2863285A2858285828602863. Tu je ono što sam gore sa pisao.[lol] [lol]

TVRTKA KOJOJ JE ZADATAK IZRADITI RAZVOJNE I PROJEKTNE STUDIJE ZA LNG TERMINAL ZASAD IMA PARTNERE SAMO IZ INOZEMSTVA
Hrvatska bez predstavnika u konzorciju Adria LNG
Prema riječima pomoćnika ministra gospodarstva za energetiku Željka Tomšića, oko ulaska hrvatskih kompanija u novoosnovanu tvrtku još se vode pregovori u kojima se treba razjasniti nejasnoće vezane uz prava i obveze koje proizlaze iz dioničarskog ugovora
Hrvatski udjel od 25 posto u međunarodnom konzorciju za izgradnju LNG terminala raspodijeljen je između Ine, HEP-a i Plinacroa – LNG terminal u BarceloniRIJEKA – Studija na osnovu koje bi se trebala donijeti odluka o lokaciji LNG terminala je završena, ali hrvatska strana još uvijek nije zastupljena u tvrtki Adria LNG, koju su njemački E.ON i RWE Gas, austrijski OMV, francuski Total i slovenski Geoplin osnovali početkom listopada prošle godine u Zagrebu. Prema riječima pomoćnika ministra gospodarstva za energetiku Željka Tomšića, oko ulaska hrvatskih kompanija u tu novoosnovanu tvrtku još se uvijek vode pregovori u kojima se treba razjasniti, kako navodi Tomšić, određene nejasnoće vezano uz prava i obveze koje proizlaze iz dioničarskog ugovora.
Već je poznato da je hrvatski udjel od 25 posto u ovom međunarodnom konzorciju raspodijeljen između Ine, kojoj je pripalo 14 posto, HEP-a s 10 posto, dok se nacionalnom operateru plinskog transportnog sustava Plinacro osigurala simbolična zastupljenost od 1 posto, više kao garancija da će ta tvrtka biti nositelj izgradnje sustava plinovoda koji mora pratiti planirani LNG terminal.

Dva člana uprave

Tomšić je dodao da se te nejasnoće uglavnom odnose na način postupanja i donošenja odluka kod strateških pitanja. Iz Tomšićevih navoda primjetno je da hrvatska strana sa svojih 25 posto udjela – ali bez posjedovanja još jedne, presudne dionice – teško da može računati na pravo veta kod donošenja strateških odluka. Na upit što onda Hrvatskoj donosi tih 25 posto udjela, Tomšić je odgovorio da bi to u ovom trenutku značilo dva predstavnika u deveteročlanoj Upravi Adrije LNG te rezervaciju 25 posto, odnosno četvrtine planiranih kapaciteta LNG terminala, što bi iznosilo oko 4 milijarde prostornih metara ukapljenog prirodnog plina godišnje.
No, i sam Tomšić dodao je da je Adria LNG u ovom trenutku tek studijska tvrtka, kojoj je zadatak izraditi razvojne i projektne studije za LNG terminal i prateća skladišna postrojenja. Omjeri među partnerima sigurno će se još jednom preispitati kad se izradi i investicijska studija koja će pokazati koliko bi svaki od partnera, na osnovu unaprijed rezeviranih kapaciteta terminala, trebali uložiti u taj, prema sadašnjim projekcijama, blizu milijardu dolara vrijedan energetski objekt.

Čekanje do jeseni
Komadina: Ako nema rizika, Krk bolja lokacija

Studiju Ekonerga nisam osobno još vidio, ali pokazalo se ono što smo oduvijek tvrdili: da lokacija mora biti na sjevernom Jadranu i da je bitno da bude tako pozicionirana da koristi od plina ima i cjelokupni industrijski sustav ove regije. Pritom nije bitno hoće li terminal biti na Krku ili u Raškom zaljevu nego da benefite ima šira regija, komentirao je jučer primorsko-goranski župan Zlatko Komadina.
Naravno, dodaje Komadina, ako je lokacija na Krku geološki ili tektonski u bilo kom pogledu rizična, tada ona ne može biti ni ozbiljno razmatrana. No, ukoliko se ne radi o bilo kakvom riziku u vezi sa stabilitetom tla i morske obale, tada je Krk povoljnija lokacija iz razloga što ima znatno bolju infrastrukturu i povezanost s ostatkom zemlje.
– Očito struka ipak nije željela arbitrirati nego će odluku prepustiti politici, odnosno samom investitoru, zaključuje Komadina.

T. T.

Temeljni kapital 38 milijuna kuna

Tvrtka Adria LNG d.o.o. formirana je s temeljnim kapitalom od 38 milijuna kuna, u kojem je najveći ulog od 11.837.000 kuna preuzeo njemački E.ON Ruhrgas AG, a slijede austrijski OMV Gas International GmbH i francuski Total Gas & Power Ventures S.A

Krk već ucrtan

Na Studiju o izboru lokacije za LNG terminal potrošilo se više od godinu dana iako je sve moglo biti završeno i puno ranije da se ta tema nije stavila u mirovanje dok ne prođu izbori. Ekonergov elaborat ne nosi nikakva iznenađenja u odnosu na ono što je već bilo poznato i ranije, a to je da su područje Industrijske zone Omišalj i Raškog zaljeva s istarske strane u najužoj konkurenciji. Krčka lokacija ima određene prednosti zbog postojeće industrijske infrastrukture, dok su raški poluotok Ubac u Ekonergu ocjenili povoljnijom lokacijom u pogledu geoloških, pa i maritimnih svojstava.
Studija i njezini rezultati bit će prezentirani Vladinom povjerenstvu za LNG terminal koje bi trebalo napraviti završnu diferencijaciju između ove dvije lokacije i dati, može se pretpostaviti, prijedlog konačne odluke Vladi na usvajanje. Neki od naših sugovornika upozorili su na još jednu bitnu činjenicu, a to je da je u Strategiji i Programu prostornog uređenja Republike Hrvatske za razdoblje od 1997. do 2015. godine, koji čini jedinstveni dokument kojeg je donio hrvatski Sabor, u kartografskom dijelu za lokaciju LNG terminala ucrtan Krk. Promjena te lokacije podrazumijevala bi izmjene u tom strateškom dokumentu, a što se može učiniti jedino kroz saborsku proceduru.


Da, neki se iskrcavaju vrlo nisko s obzirom na terminal,da li je to nešto što mi neznamo neznam,ali ide dividenda za Dioki-eve dionice uskoro od prodaje zemljišta za lng terminal.[lol] [lol] [lol]

I ja sam dobio ovaj info!
Iz njega zaključujem dvije važne stvari.

1) Lokacija za LNG je već odlučena – a to je Omišalj
2) Dioki će prodaju zemljišta morati prikazati u svom FI i to pod stavkom izvanredni prihodi, što će bitno
izmjeniti njegovu “krvnu sliku”. Sada treba vidjeti kada je prodaja napravljena. Hoće li to ući u godišnji FI
za 2007 ili za 1Q 2008.

Naravno, sve pod pretpostavkom da je info točan

La vita e bella!

New Report

Close