DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ZAŠTO BAŠ LINIĆI ZAŠTO BAŠ DIOKI?

Piše: Tomislav Klauški
utorak, 23.5.2013. 19:14

Tekst

Foto: Tomislav Kristo/Cropix

NA PRVI pogled, nema neke logike u tome da se ministar financija bavi spašavanjem privatne kompanije.

Osim ako se ne zove Slavko Linić. I ne spašava riječku tvrtku u vlasništvu Roberta Ježića.

Gorućim problemom Diokija ne bavi se premijer Zoran Milanović, niti se to od njega ne očekuje. Više se time ne bavi ni resorni ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak, iako bi se to od njega očekivalo. A s brutalnog poprišta mistriozno je nestao i ministar rada Mirando Mrsić.

Linić spašava Ježića?!

Ostao je samo Slavko Linić, sa sve sumnjivijim ponuđačima i sve tajanstvenijom dokapitalizacijom bivše tvrtke njegova riječkog prijatelja Roberta Ježića.

A nažalost, ostalo je i ono što Vlada uporno naziva spašavanjem tvrtke: mjeseci agonije, neisplate plaća, zavlačenja i laganja, propalih najava, sumnjivih investitora, netransparentne i prodaje tvrtke kojom je donedavno vladao Josipovićev “zlatni” sponzor iz predsjedničke kampanje.

Vlada je morala proglasiti stečaj.

Vlada je bila dužna pokrenuti stečaj. Nije to učinila. Nije ga pokrenula ni kad je nadležni ministar Čačić predložio da se na taj način okonča agonija Diokija. Nije se pokrenuo stečaj ni onda kad je Vlada zaključila da ne može isplatiti šest zaostalih plaća radnicima bez otvaranja stečaja.

Jer se tome odlučno protivio Slavko Linić.

Umjesto toga, dao je državna jamstva i mahnito tragao za potencijalnim kupcima. Od Saudijaca, Ukrajinaca i Švicaraca, preko Danka Končara, Ine i HEP-a, pa sve do Turaka koji govore da nude novac, a da zapravo uopće ne znaju što kupuju, s obzirom da nisu obavili uobičajeno dubinsko snimanje tvrtke, već su sve dogovorili sa Slavkom Linićem.
Ministrom financija, a ne gospodarstva.

I sada kad tvrtka crodux plin d.o.o. u vlasništu umirovljenog generala Čermaka izvršila dubinsko snimanje Diokija, te predala plan za restrukturiranja i poslovanja Diokija čeka se odluka vjerovnika.
I prema njegovoj izjavi da su pregovori na dobrom putu,te se čeka da se postigne dogovor o pitanju osiguranja od 5-10 miljuna eura sa najvećim vjerovnikom Hypo bankom, koje bi se trebalo riješit pozitivno u narednim danima.

Linićeva iskustva.

Linić ima puno sličnih iskustava iz Račanove vlade. Tada je kao potpredsjednik Vlade zadužen za gospodarstvo ishodio Vladine garancije teške 51 milijun eura za brodogradilište “Viktor Lenac” u vlasništvu svog kuma Damira Vrhovnika. Bio je to politički debakl koji je Račana pratio sve do kraja mandata i naposljetku koštao gubitka vlasti.

Ali tada je Linić barem formacijski bio zadužen za gospodarstvo. Danas je on tek ministar financija. Zašto je onda baš on preuzeo posao oko Diokija? Pa još tako netransparentan posao koji graniči s političkim debaklom?

Štrok, Štokić, Vrhovnik… Ježić

Linić je u Račanovoj vladi obavio puno sličnih manevara. Ne samo što je davao jamstva prijatelju Vrhovniku, kao što ih je sada ishodio i za Ježićev “Dioki”, već je prodao dubrovački “Excelsior” Goranu Štroku, upropastio privatizaciju “Sunčanog Hvara”, spašavao Vjesnik, dovršio privatizaciju Večernjeg lista, pa sve do slavne sanacije “Riječke banke”.

Na prvi pogled, reklo bi se da su to sve preporuke da se Linić makne što dalje od Diokija. Još više zato što u ovoj Vladi više nije zadužen za gospodarstvo.

Ali on svejedno vodi glavnu riječ.

Kao da ima posebne motive da spasi upravo tu tvrtku. I kao da ima posebne motive da je spasi upravo on.

Možda u tome i uspije, ali što će nam u tom slučaju ministar gospodarstva?

Slavko Linić očito zna što radi.






Ignoriraš neke ključne i argumentirane činjenice:

1. Linić je izjavio da je riješenje pred vratima tj do konca mjeseca, a pregovori idu u pravom smjeru.
2. JV LNG terminala na Krku između Qatara, Hrvatske, Mađarske….
3. Dokapitalizacija se može izvršiti i unosom IMOVINE!!!!Ako imaš Ćuf, Kijac, Piros procjenjene na 800 milijuna kuna a u bilanci ti je 100 milijuna kuna pa logično je da ga dokapitaliziraš s tom imovinom i obzirom da su u predstečajnoj nagodbi najveći vjerovnici prema Dini i veliki vjerovnici prema Diokiju. To su dakle PROJEKTNE KOMPANIJE iza kojih sada stoji LNG terminal i CHP od cca 500MW:


Kakve to veze ima s dioničarima i vrijednosti dionice????
NIKAKVE
Ide to "dolje",a Vaša "naklapanja" nitko više ne shvaća ozbiljno,a LNG terminal je isto tamo gdje je bio prije 20 godina,možda i dalje!!!!
Pozdrav
[/quote]

Ako Adriaoil, Dioki, Kijac, Ćuf, Piros prijave potraživanja od 1,5 milijardi kuna – što je to nego DOKAPITALIZACIJA?

LNG, CPH, novi pogoni je jedan odličan kraj vrlo dugog i teškog puta…..to je sada nesumnjivo privedeno kraju, a da u to ne treba sumnjati vidi se i iz procjena vrijednosti zemljišta i infrastrukture koju je napravila HYPO BANKA.
Ako je netko sumnjao u realnost procjene MOGAO se žaliti!
[/quote]
Vaš tekst ,uz nevjerovatne nebuloze u zaključivanju ,nema veze sa realnošću!!!
Pozdrav

[/quote]

PA DOBRO ČOVJEČE – AKO NE VJERUJEŠ MENI EVO TI TUMAČENJE ……
Naslov: Unos nekretnina u temeljni kapital društva
http://www.porezna-uprava.hr/publikacije/IspisMisljenja.asp?IDKomentara=1322&FileName=410-01_07-01_854_513-07-21-01_07-2.xml

[/quote]ne daj se sava ,,druk od 500 kn pa do 10 ,,,kralj si [emo_palacg]

"Nikad čovjek ne može da kaže onoliko mudrosti koliko može da prešuti gluposti" top spameri 1 serislav 2 zorangutan 3 trial

Jedina stvar koja se ovdje može dogoditi je pozitivno riješenje PSN,ulazak strateškog partnera i pokretanje proizvodnje..

Čekamo obavjest ovih dana..Izjave ministra Vrdoljaka i Linića su bile dovoljno jasne..

I čišćenja aska do 2x.

Bez nagovora na kupnju ili prodaju..







Ignoriraš neke ključne i argumentirane činjenice:

1. Linić je izjavio da je riješenje pred vratima tj do konca mjeseca, a pregovori idu u pravom smjeru.
2. JV LNG terminala na Krku između Qatara, Hrvatske, Mađarske….
3. Dokapitalizacija se može izvršiti i unosom IMOVINE!!!!Ako imaš Ćuf, Kijac, Piros procjenjene na 800 milijuna kuna a u bilanci ti je 100 milijuna kuna pa logično je da ga dokapitaliziraš s tom imovinom i obzirom da su u predstečajnoj nagodbi najveći vjerovnici prema Dini i veliki vjerovnici prema Diokiju. To su dakle PROJEKTNE KOMPANIJE iza kojih sada stoji LNG terminal i CHP od cca 500MW:


Kakve to veze ima s dioničarima i vrijednosti dionice????
NIKAKVE
Ide to "dolje",a Vaša "naklapanja" nitko više ne shvaća ozbiljno,a LNG terminal je isto tamo gdje je bio prije 20 godina,možda i dalje!!!!
Pozdrav
[/quote]

Ako Adriaoil, Dioki, Kijac, Ćuf, Piros prijave potraživanja od 1,5 milijardi kuna – što je to nego DOKAPITALIZACIJA?

LNG, CPH, novi pogoni je jedan odličan kraj vrlo dugog i teškog puta…..to je sada nesumnjivo privedeno kraju, a da u to ne treba sumnjati vidi se i iz procjena vrijednosti zemljišta i infrastrukture koju je napravila HYPO BANKA.
Ako je netko sumnjao u realnost procjene MOGAO se žaliti!
[/quote]
Vaš tekst ,uz nevjerovatne nebuloze u zaključivanju ,nema veze sa realnošću!!!
Pozdrav

[/quote]

PA DOBRO ČOVJEČE – AKO NE VJERUJEŠ MENI EVO TI TUMAČENJE ……
Naslov: Unos nekretnina u temeljni kapital društva
http://www.porezna-uprava.hr/publikacije/IspisMisljenja.asp?IDKomentara=1322&FileName=410-01_07-01_854_513-07-21-01_07-2.xml

[/quote]ne daj se sava ,,druk od 500 kn pa do 10 ,,,kralj si [emo_palacg]
[/quote]

Od kada se tumačenje porezne uprave tretira kao druk?
Naslov: Unos nekretnina u temeljni kapital društva
Vaš link …
Obzirom da piros, Kijac i Ćuf posjeduju isključivo nekretnine i da su prijavili tražbine od preko 800 milijuna kuna u predstečajnoj nagodbi Dine, a koje nisu osporene, što je to nego dokapitalizacija Dine petrokemije?

Pustimo novinare da se ispušu u nekim svojim filmovima o nečijem spašavanju i sl. a mi se držimo ČINJENICA!
Reda se uvodi u financijski sustav i bit će čitava ZSE u predstečajnoj kako je krenulo.
Samo koliko njih ima takvu imovinu kao Dioki i koliko njih ima IJEDAN projekt da ne kažem kao LNG koji je jedan od 12 STRATEŠKIH projekata za EU – NITKO!
Uglavnom im se imovina otpisuje jer je precjenjena.

Stručno osposobljavanje profesora na LNG/C SS „Milaha Qatar“

Stručno osposobljavanje profesora dr. sc. Josipa Orovića i dr. sc. Igora Rudana na LNG/C SS „Milaha Qatar” nastavak je suradnje između Pomorskog fakulteta u Rijeci te brodarske kompanije PRONAV Ship Management GmbH & Co. KG Hamburg.

Suradnja obuhvaća područje obrazovanja, izobrazbe i usavršavanja studenata, pomoraca i nastavnika Fakulteta, kao i zajedničke projekte u koje će se uskoro krenuti. U sklopu provedenog usavršavanja profesori su proveli gotovo mjesec dana na brodu LNG/C SS „Milaha Qatar”, vidjevši operacije ukrcaja tereta u luci Ras Laffan (Katar), operacije sa teretom tijekom putovanja, plovidbu piratskim područjem, prolazak Sueskim kanalom te iskrcaj tereta u luci Zeebrugge (Belgija). Iskustva i utisci stečeni ovim usavršavanjem, kao i mnogobrojne rasprave s časnicima na brodu, zasigurno će uvelike pridonijeti kvaliteti i budućem radu kako na planu obrazovanja tako i izobrazbe.

Na osnovi potpisanoga ugovora o suradnji, dosada je ukrcan jedan kadet te jedan asistent na LNG brodove kompanije Pronav.
Vaš link …


Stručno osposobljavanje profesora na LNG/C SS „Milaha Qatar“

Stručno osposobljavanje profesora dr. sc. Josipa Orovića i dr. sc. Igora Rudana na LNG/C SS „Milaha Qatar" nastavak je suradnje između Pomorskog fakulteta u Rijeci te brodarske kompanije PRONAV Ship Management GmbH & Co. KG Hamburg.

Suradnja obuhvaća područje obrazovanja, izobrazbe i usavršavanja studenata, pomoraca i nastavnika Fakulteta, kao i zajedničke projekte u koje će se uskoro krenuti. U sklopu provedenog usavršavanja profesori su proveli gotovo mjesec dana na brodu LNG/C SS „Milaha Qatar", vidjevši operacije ukrcaja tereta u luci Ras Laffan (Katar), operacije sa teretom tijekom putovanja, plovidbu piratskim područjem, prolazak Sueskim kanalom te iskrcaj tereta u luci Zeebrugge (Belgija). Iskustva i utisci stečeni ovim usavršavanjem, kao i mnogobrojne rasprave s časnicima na brodu, zasigurno će uvelike pridonijeti kvaliteti i budućem radu kako na planu obrazovanja tako i izobrazbe.

Na osnovi potpisanoga ugovora o suradnji, dosada je ukrcan jedan kadet te jedan asistent na LNG brodove kompanije Pronav.
Vaš link …


Po tim Vašim “činjenicama” ne bi me iznenadilo da dionica “padne na 5 kuna ili manje”!!!
Ili da društvo završi u stečaju???
Ima sve uvjete već duže vremena,zar ne???
Pozdrav

@sava

Čemu trud i uvjeravanje ,dovoljno je da svi pročitaju ovaj tekst i neka sami odluče…

Linić—

Tako se do kraja mjeseca očekuju nova predstečajna ročišta za Dioki i Dina Petrokemiju, a Linić očekuje da bi na tim ročištima mogli biti postignuti dogovori.

Kaže da je interes Vlade opstanak petrokemijske industrije, a da to ovisi o onima koji mogu u nju ulagati. Smatra da je Crodux tvrtka koja bi u tome mogla uspjeti jer u svijetu može nabaviti plin povoljnije nego u Hrvatskoj.

Dioki može opstati, a ostaje pitanje osiguranja 12 milijuna eura i dovršetak pregovora s Hypo bankom koja je jedan od najvećih vjerovnika. Ti razgovori idu dosta dobro, rekao je Linić.

Što više komentirati i raspravljati ,samo nekoliko dana nas djeli od tog riješenja, mogao bi se i Top-10 ponovno uključiti u kupnju .kao nedavno kada su petak iskoristili za čišćenje do 21-22 kn..

opet ista priča kao i prije koji mjesec;čeka se vijest,više razine cijene dionice,proizvodnja 1.lipnja ,koji je sljedeći datum??kad će više nešto konkretno osim nekoliko ponavljajućih duda varalica



Stručno osposobljavanje profesora na LNG/C SS „Milaha Qatar“

Stručno osposobljavanje profesora dr. sc. Josipa Orovića i dr. sc. Igora Rudana na LNG/C SS „Milaha Qatar" nastavak je suradnje između Pomorskog fakulteta u Rijeci te brodarske kompanije PRONAV Ship Management GmbH & Co. KG Hamburg.

Suradnja obuhvaća područje obrazovanja, izobrazbe i usavršavanja studenata, pomoraca i nastavnika Fakulteta, kao i zajedničke projekte u koje će se uskoro krenuti. U sklopu provedenog usavršavanja profesori su proveli gotovo mjesec dana na brodu LNG/C SS „Milaha Qatar", vidjevši operacije ukrcaja tereta u luci Ras Laffan (Katar), operacije sa teretom tijekom putovanja, plovidbu piratskim područjem, prolazak Sueskim kanalom te iskrcaj tereta u luci Zeebrugge (Belgija). Iskustva i utisci stečeni ovim usavršavanjem, kao i mnogobrojne rasprave s časnicima na brodu, zasigurno će uvelike pridonijeti kvaliteti i budućem radu kako na planu obrazovanja tako i izobrazbe.

Na osnovi potpisanoga ugovora o suradnji, dosada je ukrcan jedan kadet te jedan asistent na LNG brodove kompanije Pronav.
Vaš link …


Po tim Vašim "činjenicama" ne bi me iznenadilo da dionica "padne na 5 kuna ili manje"!!!
Ili da društvo završi u stečaju???
Ima sve uvjete već duže vremena,zar ne???
Pozdrav
[/quote]

Zašto ti smeta što se znanost u Rijeci uključila u LNG projekt?

Koliko bi ti tek zasmetalo da ti kažem da CRODUX nije jedini interesent….

…..Gazprom soll ebenso Interesse gezeigt haben, vor allem in Verbindung mit dem Bau eines LNG-Terminals auf dem Diki/Dina-Firmengelände bei Omisalj (auf Krk). Auch Privatisierungen stehen an, die insgesamt Fortschritte machen…..[emo_smijeh][emo_smijeh][emo_smijeh]

@sava
Koliko bi ti tek zasmetalo da ti kažem da CRODUX nije jedini interesent….

…..Gazprom soll ebenso Interesse gezeigt haben, vor allem in Verbindung mit dem Bau eines LNG-Terminals auf dem Diki/Dina-Firmengelände bei Omisalj (auf Krk). Auch Privatisierungen stehen an, die insgesamt Fortschritte machen
—————————————————————-

Njemu smeta svaka pomisao na pozitivni razvoj događaja ,nerazumjem odakle mu snaga za spamanje..

Ovo je pozitivna vijest,svakako ,znači počinje utrka u završnici ,vidjeti ćemo koliko nudi Gazprom..

http://www.jutarnji.hr/josipovic-na-cnn-u–hrvatska-trazi-partnera-za-eksploataciju-jadrana/1104495/

ima ljudi koji ne vide nikakve potencijalne poveznice između ovakvih naslova i Dine-Diokija koji je petrolemija ali koji se sa svojim položajem i tehnologijom itekako može prilagoditi naftnom i plinskom biznisu i uključiti u igru-moja malenkost je njihova suprotnost-treba gledati široko i ono što je bitno.l.p.

Sve je to ok…ali o koliko godina unaprijed govorimo? 4-5?

New Report

Close