Još ćeš ti malo pričekati s rješenjem, to u Fini je mrtvo slovo na papiru,
stvarnost ti je DTR danas u Ilici na ulici…
O kojoj ti uroti fantazirš….pa sve ti piše na stranici Financijske agencije.
Kome vjerovati ako ne njima?
Oni su dakle objavili utvrđena potraživanja a nigdje nema Hypo Banke.
Logično je da se namirila ili kroz neoperativnu imovinu ili kroz dionice u Švicarskoj ili možda još neki drugi način.
Nema među vjerovnicima ni Roberta Ježića iako je trebao biti jer je na nekim kreditima koje je dala Hypo Banka bio sudužnik ili jamac.
Što je Vama logično,u realnosti je u pravilu pogrešno i nelogično.
Hypo banka ,kao veliki vjerovnik, ima očito hipotekarna i ina jamstva i možda fiducije i ona će se vrlo vjerovatno pokušati namiriti na taj način(sumnjam da se već namirila).Vi i Vaše “procjene i ocjene” vrednosti “ovoga i onoga” možete “okačiti mačku za rep” jer Vam nije poznato kako se banka osigurala???
Sada se konačno i eksplicite počeo spominjati i stečaj kao realna mogućnost!!!
Treba malo pričekati i vidjeti kakve će biti odluke nadležnih tijela u ovom slučaju?
Pozdrav
Hypo banka ,kao veliki vjerovnik, ima očito hipotekarna i ina jamstva i možda fiducije i ona će se vrlo vjerovatno pokušati namiriti na taj način(sumnjam da se već namirila).
– Dug od 470m kuna prema HAAB je NESTAO – očito su se namirili a kako ne znam, možda iz neoperativne imovine, možda je RJ sve prebacio na HAAB?
RJ nije među vjerovnicima iako je trebao biti jer je dao jamstva za kredite!!!
Vaše “procjene i ocjene” vrednosti “ovoga i onoga” možete “okačiti mačku za rep” jer Vam nije poznato kako se banka osigurala???
– Založenu imovinu procjenjuje banka prije no što odobri kredit – koja je vrijednost te imovine vidi se prema prijavljenim tražbinama kijca, ćufa, pirosa i diokija u predstečajnoj Dine.
Prema podatcima s prvog ročišta ukupni dug Dine i Diokja je oko 950 milijuna kuna.
@pe2
Nije bitno kada su oni to prijavili jer već je to uprava Dine i Diokija učinila.
Radi se o tome da među ukupno utvrđenim tražbinama nema Hypo banke!
Normalno da je nema.
Prvo ročište je bilo 23. travnja, a prijava je dolutala do Fina-e tek 30. travnja, tako da se o toj tražbini i nije moglo očitovati.
VRDOLJAK O DIOKI GRUPI:
‘Čermakova ponuda je prihvatljiva, ali sve je u rukama vjerovnika’
Ponuda Ivana Čermaka za preuzimanje cjelokupne Dioki grupe za državu je prihvatljiva, ali konačnu riječ imat će vjerovnici, istaknuo je ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak
Autor: L. Filipović
Zarko Basic/PIXSELL / Pixsell Editorial Standard (Foto)
Datum objave:
16.5.2013 17:20
Zadnja izmjena:
16.5.2013 18:18
DINA Petrokemija
DIOKI
‘Svaka ponuda koja daje šansu da se pokrene proizvodnja nama je prihvatljiva. Međutim, vjerovnici će reći da li je prihvaćaju ili ne. Ja im samo mogu sugerirati da daju šansu nastavku rada Diokija i Dine Petrokemije jer će na taj način povećati šansu naplate svojih potraživanja’, rekao je Vrdoljak.
‘Dioki grupa je privatna tvrtka. Ima mnogo privatnih tvrtki koje nisu isplatile plaće. Razumijem poziciju radnika, ali mi možemo samo ubrzati predstečajnu nagodbu kako bi se konačno našlo rješenje i za njihovu situaciju’, rekao je Vrdoljak.
Dali je ovo razlog više i vjetar u leđa za realizaciju našeg LNGa na Krku??
BISAKOVI
evo pročitaj koliko je talijanima trebalo za LNG terminal!!!
energetika-netVaš prozor u svijet energije…
NaslovnicaVijestiSpecijaliU fokusuKorisnoFoto i videoO namaPretraživanje
Energetsko gospodarstvo
Plin
Klimatizacija, grijanje, ventilacija
Obnovljivi izvori energije
Zaštita okoliša
Italija zaustavila gradnju dva LNG terminala kod Trsta Italija će ubuduće svoje LNG planove usklađivati s Hrvatskom i Slovenijom
Objavljeno: 16.05.2013. – 11:06
Lokacija: Zagreb
Autor: N.D.
Vezani sadržaji:
Tagovi:LNG-terminal, Italija Nakon devet godina Italija zamrzava planove oko izgradnje dva LNG terminala u blizini Trsta. Prvi terminal je smješten je na samoj hrvatsko-talijanskoj granici u uskom zaljevu Zaule između Trsta i Muggie koji je trebala graditi španjolska tvrtka Gas Natural. Riječ je o investiciji vrijednoj 500 milijuna eura, koja se razvija od 2004. godine. LNG terminal u zaljevu Zaule trebao je imati kapacitet od osam milijardi m3 plina, no potekom travnja talijansko Ministarstvo zaštite okoliša odgodilo je procjenu utjecaja na okoliš na šest mjeseci, kako bi Gas Naturalu dali dovoljno vremena da pronađe alternativnu lokaciju. Naime, pokazalo se da LNG terminal nije kompatibilan sa pomorskim prometom i razvojem luke, a prije izgradnje takvog objekta talijanske vlasti s vodstvom Furlanije i Julijske krajine moraju oblikovati novi energetski plan. Drugi zaustavljeni projekt je off-shore terminal koji razvija E.on u tršćanskom zaljevu u neposrednoj blizini međunarodnih voda. Procjena utjecaja na okoliš obustavljena je početkom svibnja zbog nedostatnih podataka o posljdicama za sigurnost pomorskog prometa u teritorijalnim vodama Slovenije i Hrvatske, odnosno nakon uspostave sigurnosne zone oko terminala u skladu sa zahtjevima Međunarodne pomorske organizacije.
Novi list piše da će se o energetskim planovima Italija ubuduće dogovarati sa Slovenijom i Hrvatskom, koje također imaju svoje LNG planove jer Rim više ne želi ignorirati pitanje prekograničnog utjecaja tih objekata. To se može zaključiti iz pisma talijanskog ministra zaštite okoliša Corada Clinija poslanom slovenskom kolegi Dejanu Zidanu.
Italija naime namjerava postati glavni opskrbljivač prirodnog plina za EU prostor i ima u planu gradnju sustava LNG terminala duž obale. Kada je Jadran u pitanju Talijani su još lani imali u planu gradnju šest terminala od Brindisija do Trsta. U studenom 2012. Shell je odlučio povući se iz projekta gradnje LNG treminala na Siciliji nakon što su proveli nekoliko godina u pokušaju probijanja kroz papirologiju. 2012. BG Group prijetio je da će odustati od planova za gradnju LNG terminala u regiji Puglia nakon što 11 godina nisu uspjeli ishoditi potrebnu dokumentaciju. Italija ima dva operativna LNG treminala.
Dali je ovo razlog više i vjetar u leđa za realizaciju našeg LNGa na Krku??
Pa to valjda znači da je investicija neisplativa(preskupa),zar ne???
Pozdrav
Pa to valjda znači da je investicija neisplativa(preskupa),zar ne???
Pozdrav
[/quote]
bisakovi
To ne znači da je investicija neisplativa,već se čeka ulazak Hrvatske u EU ( i pametnome dosta).
U realizaciji LNG terminala na Krku Hrvatska će trebati potporu Slovenije i Mađarske
Piše: Gordan Malić
petak, 7.5.2013. 08:31
Tekst
Ilustracija: AFP
ZA PROJEKT LNG terminala na Krku, Hrvatska će trebati potporu Slovenije. Zaključak je to analize koju je ovih dana objavio vodeći slovenski informativni portal Dnevnik.si. Prema mišljenju slovenskih analitičara Slovenija bi trebala odigrati “ključnu ulogu u strateškoj igri povezivanja Baltika s Jadranom, koja bi smanjila energetsku ovisnost srednjoeuropskih država o ruskom plinu”.
Slovenci smatraju kako postoje izgledne šanse da hrvatska vlada uskoro postigne dogovor sa stranim investitorima, čime bi se “temeljito promiješale karte u geostrateškoj igri opskrbe plinom na području Europe”. “Skupa s gradnjom terminala za LNG u poljskom Swinoujscieju kojeg financira Europska banka za obnovu i razvoj, i plinovoda između Poljske i Češke koji će zaživjeti do 2015., hrvatski bi krak omogućio plinovodnu povezanost između jadranskog i baltičkog mora.”- procjenjuje Dnevnik.si. Taj bi projekt bio protuteža Južnom toku koji bi preko Bugarske, Srbije, Mađarske i Slovenije povezao Crnomorsku obalu s Italijom.
Slovenija na križanju energetskih interesa
U oba slučaja Slovenija bi se našla na križanju strateških energetskih interesa, pri čemu bi imala igra jednu od ključnih uloga, tvrde slovenski analitičari. Jer, osim što bi poslužila kao spona za plinovod od Crnog mora do Italije, Slovenija bi dio svoje plinovodne mreže mogla “posuditi” i koridoru “sjever-jug” koji završava u Omišlju. Za taj bi koridor, pored Poljske i Hrvatske, trebale biti zainteresirane i Češka i Mađarska, a vjerojatno i Austrija koju je trasa Južnog toka zaobišla.
Pa to valjda znači da je investicija neisplativa(preskupa),zar ne???
Pozdrav
[/quote]
Novi list piše da će se o energetskim planovima Italija ubuduće dogovarati sa Slovenijom i Hrvatskom, koje također imaju svoje LNG planove jer Rim više ne želi ignorirati pitanje prekograničnog utjecaja tih objekata.
Iz ovoga se vidi da cijena nije presudna nego ishođenje određenih dozvola i standarda te utjecaja na okoliš. Nebi trebalo više ponavljati da planirani LNG na Krku ima idealan gostrateški položaj i po sdudijama zadovoljava sve potrebne standarde. Jedino se po meni lome koplja oko konkurentnosti a i to će se uskoro znati jer plin je ipak energent budućnosti, zasad.