Ej, čekajte i mene!!!
Pa kud ste krenuli sa dizanjem cijene?
Dajte da se dokraja nakrcamo….[smiley2]
Ej, čekajte i mene!!!
Pa kud ste krenuli sa dizanjem cijene?
Dajte da se dokraja nakrcamo….[smiley2]
Oni Kamenčevi lovaši krenuli s dizanjem jel po 605 ne mogu više skupljati [smiley2]
Simpa je vidjeti današnja zbivanja na burzi, ali zar je netko od onih upućenijih iznenađen?
Ja sam još davno rekao za Novu slavimo, a nakon god. izvješća, a napose nakon FI za prvi kvartal karte će dodatno biti bačene na stol – očekujem daljnje povećanje prihoda, a to znači dodatno snaženje vrijednosti i pozicije tvrtke (dobit TRENUTNO nije u prvom planu). Sve u svemu uskoro će biti bajla, bajla…[smiley2]
Otpor se pojavio na razini 240-255..
Možda malo više… [smiley1]
gogo1: ” Zna li netko kada je vremenski rok za odluku o izgradnji LNG terminala??? ” Do kraja 2008. godine trebalo bi se odlučiti o markolokaciji, ishoditi lokacijsku dozvolu i izgraditi studiju utjecaja na okoliš. Kao moguće makrolokacije za sada su u igri otok Krk, te Bakarski, Plominški i Raški zaljev. Pozdrav
tnx na informaciji
TERMINAL OMIŠALJ- POKAZANA VJEŽBA U SLUČAJU IZLIJEVANJA NAFTE IZ TANKERA-NAJDUŽA BARIJERA
HNA
ZAGREB, 14. studenog 2007. (Hina) – U sklopu godišnjeg sastanaka
Mediteranske grupe naftne industrije – MOIG, Jadranski naftovod izveo
je danas na Terminalu Omišalj vježbu u slučaju izlijevanje nafte iz
tankera tijekom koje je postavljena najduža barijera na svijetu, duga
900 metara koja zatvara omišaljski zaljev, priopćeno je iz JANAF-a. #L#
Vatrogasna postrojba i tehnološko osoblje JANAF-a, u suradnji s
riječkom Lučkom upravom i riječkom Dezinsekcijom, prikazali su
operativne i tehničke mjere zaštite ljudi, okoliša i imovine u slučaju
iznenadnog izlijevanja nafte, požara ili drugog incidenta prilikom
operacije prekrcaja nafte.
Cilj je vježbe bila provjera spremnosti i osposobljenosti sudionika
za provedbu mjera i postupaka u slučaju akcidenta, a sukladno
planovima intervencija u zaštiti okoliša i zaštiti od požara.
Pretpostavka nesreće sadržavala je mogućnost da je prilikom iskrcaja
nafte iz tankera došlo do propuštanja u luci uz izlijevanje po moru i
naknadno zapaljenje. Prikazane su tehničke mjere zaštite i gašenja
požara bacačima pjene, te naknadne mjere sanacije mora i okoliša
korištenjem absorbirajućih sredstava i postavljanjem plutajuće
zaštitne brane i pumpi koje uklanjaju naftni sloj s površine.
Također je uključena “zračna barijera”, koja zatvara omišaljski
zaljev. Barijera je duga 900 metara, te je kao takva najduža na
svijetu, navodi se u priopćenju.
JANAF d.d. prvi je put od 12. do 15. studenoga 2007. godine domaćin
godišnjeg sastanka Mediteranske grupe naftne industrije (MOIG –
Mediterranean Oil Industry Group). Naftne industrije, koje se nalaze
na području Mediterana, djeluju od 1995. godine pod okriljem MOIG-a, a
JANAF d.d. stalni je član od 2003. godine.
Glavni ciljevi MOIG-a su poticanje regionalne suradnje između
industrija i predstavnika vlada mediteranske regije, razmjena
informacija, stručnjaka i opreme u slučaju iznenadnog događaja, te
obuka članova sukladno uvjetima Svjetske pomorske organizacije,
priopćio je danas JANAF.
(Hina) xpp/aš yvkn
Dr. sc. Stevo Kolundžić, savjetnik predsjednika Uprave Ine, u intervjuu za novi broj časopisa “Ina” (br. 37)
Već duže u hrvatskoj javnosti postoje prijepori oko izgradnje LNG terminala. Nitko ne dovodi u pitanje njegovu potrebu, već se potencira navodna ekološka dvojbenost tog projekta. Međutim, više od toga čini se da je sporno mjesto izgradnje terminala? Kakvo je vaše mišljenje o tome?
Kolundžić: Čini mi se da su neke stvari na dobrom putu da se razriješe do kraja godine. Pod tim mislim da će Konzorcij vjerojatno dobiti pomoć Vlade u izboru lokacije za terminal.
Prigodom boravka u Omišlju predsjednik Mesić nedavno je izjavio kako je upravo Omišalj izvjestan izbor za izgradnju terminala.
Kolundžić: Mislim da predsjednik Mesić zna što govori. Studija je već gotova, ali rezultati još nisu objavljeni. Čini mi se da su Konzorcij i Vlada našli rješenje prijepora koji su trajali godinu dana, pa će i hrvatske tvrtke zaključiti ugovore. To su Ina s 14 posto udjela, HEP s deset posto i Plinacro s jedan posto. Ako Vlada u ovoj godini donese odluke i o lokaciji i o potpisu ugovora, onda postoji velika mogućnost da ćemo stvarno imati Terminal u radu do kraja 2012. godine. Što se tiče potrošnje plina u Hrvatskoj, to je s jedne strane dobar rok, a s druge krajnji rok.
(razgovarao: Mile Batarelo)
Jasno ko dan! A u prilog ovakvom scenariju ide i činjenica da je prvom varijantom promjer plinovoda Kukuljanovo – Omišalj bio 500mm/75bara, a u natječaju koji je objavljen 9.11.2007. god. promjer plinovoda je 1000mm/75bara!
To je jasan znak da su se zainteresirane strane dogovorile. Na Krku u Omišlju Hrvatska će dobiti LNG terminal i time će se riješiti energetske ovisnosti o jednom dobavnom pravcu za slijedećih 20-ak godina!
promjer plinovoda Kukuljanovo – Omišalj bio 500mm/75bara, a u natječaju koji je objavljen 9.11.2007. god. promjer plinovoda je 1000mm/75bara!
čini mi se da je ovaj posljednji plinovod s karakteristikama 1000 mm/100 bara, ali nevermind, ‘dragome je bogu tak svejedno’, što bi rekao moj pokojni profesor…
dr. stevo k. potvrdio je s vrha ono što mi mali već duže znamo. i točka.