DIOKI po svemu sudeći jedini na kraju ide u stečaj, a jedina dionica kojom se trguje iz te grupacije na ZSE je upravo DIOKi koji je u par dana skočio sa 12 na 22 kn (+83%)
Poštovani gosp. Tang sve do 35 kn Vam je takozvana stečajna cijena, odnosno DIOKI Vam je na popustu. To Vam je cijena prije takozvane win-win situacije.
Kažete da je +83 % veliki skok.
Što će te reći kada DIOKI dostigne takozvanu proizvodnu cijenu? Onda će Vas tek boljeti glava.
Onda će Vam opet biti kriva hrvatska vlada (koja je spasila DIOKI), Turci, mali zeleni (tzk. X faktor).
Inače danas je svanuo stvarno prekrasan dan.
Ameri bez problema mogu lansirati svog robotića na Mars. [cool]
Inače sunčane su zbog zaštite. I kod najnovijih tehnologija potrebno je voditi brigu o zaštiti na radu.
Koliko sam neke shvatio jeftina zaštita je najbolja zaštita.
LP
Ma ajde sad je još i trusno područje.. Onda nebi trebao niko ništa ni gradit… Treba znači zatvorit i diok i dinu i rafineriju i žitnjak … Samo da podsjetim i zagreb je na trusnom području a milonski je grad, kako da na to nitko nije mislio a da ne spominjem japan kojeg svaki dan tresu potresi a ima 50 nuklearki…
Kad se govori u kontekstu podzemnog skladišta plina onda se pod tim misli na nepostojanje stabilnih geoloških formacija koje bi mogle u sebi taj plin zadržati.
Bingo! O tome Vam ja stalno govorim, provjerite informaciju na internetu, pa bar sada sve imate na internetu. Ali kada dođete do informacije trebate uključiti mozak (male sive stanice) i pravilno je upotrijebiti. Baš se veselim napokon stručnoj raspravi.
Kolega Richter je jednim postom uspio dokazati sav idiotizam građenja LNG terminala na Krku. Da pojasnim. Ako je neko jučer gledao HTV dnevnik, vidio je da se trasa Južnog toka račva na dva dijela, jedan bi išao na jug Italije, a drugi preko Srbije i Hrvatske. Italija je povezana plinovodom i s Afrikom pa i tu postoji dobavni pravac. Treći dobavni pravac je onaj poznati Rusija, Ukrajina, Mađarska.
Autoru je poznato da su plinske bušotine na Sjevernom Jadranu povezani s Pulom, ali nije siguran da li gospodin Richter zna zbog čega je do prošle godine plin išao preko Italije i Slovenije. Jednostavno nije bio gotov plinovod koji povezuje Pulu s Karlovcem, i koliko se sjećam bilo je rečeno da radovi kasne zbog nedostatka novaca (bilo je jeftinije plaćati Talijanima i Slovencima upotrebu njihovog plinovoda). Moram priznati da nisam provjeravao, ali hvala bogu da su sada spojeni na naš distribucijski sustav u cijelosti (to i nije bilo od neke važnosti za moj post).
I sada što sam ja to krivo napisao? Znači INA je našla plin, INA je dopeljala jeftini plin do Hrvatske. A sada glavno pitanje za Vas stručnjaka, osim skladišta Okoli, gdje to točno INA skladišti jeftini plin? Ni ne mora biti ININ plin, INA ga po ljetu može jeftino nabaviti da imamo dovoljne strateške rezerve za industriju po zimi kada je potrošnja plina veća, a samim time i njegova cijena.
Znači kroz Hrvatsku može prolaziti i 50 pravaca, industrija će i dalje imati problem skupog plina.
Što se tiče Muje, to i je glavni problem Hrvatske. U Hrvatskoj jedino Mujo može dobiti posao i raditi. Problem je što Mujo ne zna ni sebi pomoći, a još manje može izvući Hrvatsku iz recesije.
Što se tiče perpetuum mobile tehnologije napišite na googlu plin iz škriljevaca, odmah će Vam se otvoriti link za http://www.entereurope pa vidite što Europska Unija, odnosno Amerikanci misle o Vašoj znanstvenoj fantastici. Inženjer koji ne prati nove tehnologije i trendove u svijetu brzo je za otpad.
Što se tiče podzemnog skladišta mislio sam na Slavoniju, ali ako na Krku postoji problem trusnog područja i poroznog terena (za to nisam znao) onda DINU treba pod hitno zatvoriti. Ne daj bože da dođe do potresa i da sve te kemikalije iscure, možemo se pozdraviti s turistima zauvijek.
Veselim se Vašem stručnom odgovoru na postavljena pitanja (a neka ste i sami otvorili).
LP
Šuvarova reforma školstva je bila mila majka prema Bolonjskoj.
Ma ajde sad je još i trusno područje.. Onda nebi trebao niko ništa ni gradit… Treba znači zatvorit i diok i dinu i rafineriju i žitnjak … Samo da podsjetim i zagreb je na trusnom području a milonski je grad, kako da na to nitko nije mislio a da ne spominjem japan kojeg svaki dan tresu potresi a ima 50 nuklearki…
Kad se govori u kontekstu podzemnog skladišta plina onda se pod tim misli na nepostojanje stabilnih geoloških formacija koje bi mogle u sebi taj plin zadržati.
[/quote]
aha a vi ste stručnjak na tom području vidim! a recite mi ko je ispitivo geološku formaciju tla na omišlju? imate možda nešto napismeno?
Čuj sad ovo:
Događa se preuzimanje Adriaoil SpA, isplata Diokijevih potraživanja prema istoj kompaniji i pokretanje proizvodnje pogona LDPE – a nakon toga restrukturiranje!
http://www.caliskan.com/
http://www.americanfuelscoalition.com/2011/09/08/dcl-profitable/
Odgovor na pitanje kakve veze ima ćumur i kemijska industrija!
… Zato kinezi i surađaju s južnoafričkim Sasol-om….
[/quote]
I Dioki je prije pooštrenja sankcija uzimao nešto od Sasola iz Irana?
http://www.sumocoal.com/
A Turci imaju rudnike u JAR-u pa kako je sve trgovina i sve se svede na trgovinu ako je isplativo na dugoročnoj bazi, a KInezi potvrđuju da jeste, gdje je onda problem?
Naravno da strategijsko povezivanje ima i niz drugim razloga no ne može se tvrditi apriori da ćumur nema veze s etilenom i propilenom i petrokemijom!
Slično se može reći i za LNG ali i za druge projekte na lokaciji Omišalj – sve se vidi u prostornom planu a graditi most na Krk, željeznicu i LNG terminal možeš samo na zemlji a ne u zraku!
A najveći dio zemljišta od oko 1,7 milijuna m2 je u vlasništvu Dioki Grupe a neoperativnog zemljišta je trenutno i do 3/4.
I da ponovim – gradonačelnik LOndona dolazi u Rijeku i zbog LNG terminala a još se u HR kalkulira u javnosti o njegovoj svrsishodnosti.
Da je HR imala terminal samo u zadnje 3-4 godine koliko je LNG jeftiniji od ruskog plina mogli su ga isplatiti i još tolikozaraditi.
A takav odnos će biti sačuvan i u budućnosti.
Inače, sve naše rafinerije projektirali su naši ljudi a prema savjetima i licenci američkih firmi.
I Fukushima Daiichi je građena po savjetima i licenci američkih firmi.
Da to sam i ja baš malo prije gledao, ona gospođa trejderica je ispala iz 10 a kako ste napisali iz ovog se ne može zaključiti koliko sada ima računa pod brojem 10..
Ne znam kad bi se poslao upit na skdd dali bi htjeli napisati ko se sve nalazi u toj grupi računa!?
Ne bi napisali naravno jer je to tajna informacija koju treba platiti, a ista se ne smije distribuirati dalje. Nego daj mi reci tko prodaje ove količine. Ne pratim TOP10 pa ne znam, ali vidim da netko svom silinom iskrcava zadnja 2 dana po Bidu. Banke?
Vijest su prenijele i turske novosti…sad bi vec covjek stvarno i mogao pomislit da ce bit nesto od ovog dogovora.
ISTANBUL – Hürriyet Daily News
Turkish company buys Croatian Adriaoil asset
http://www.hurriyetdailynews.com/turkish-company-buys-croatian-adriaoil-asset.aspx?pageID=238&nID=28471&NewsCatID=345
Pozdrav
Normalno!
[thumbsup]
još nigdje nisam pročitao da će DIOKI biti spašen, svugdje se govori samo da će mu sva imovina biti rasprodana, a dugovi (i gubici) su mu ogromni [embarass]
Čuj sad ovo:
Događa se preuzimanje Adriaoil SpA, isplata Diokijevih potraživanja prema istoj kompaniji i pokretanje proizvodnje pogona LDPE – a nakon toga restrukturiranje!
http://www.caliskan.com/
http://www.americanfuelscoalition.com/2011/09/08/dcl-profitable/
Odgovor na pitanje kakve veze ima ćumur i kemijska industrija!
… Zato kinezi i surađaju s južnoafričkim Sasol-om….
[/quote]
I Dioki je prije pooštrenja sankcija uzimao nešto od Sasola iz Irana?
http://www.sumocoal.com/
A Turci imaju rudnike u JAR-u pa kako je sve trgovina i sve se svede na trgovinu ako je isplativo na dugoročnoj bazi, a KInezi potvrđuju da jeste, gdje je onda problem?
Naravno da strategijsko povezivanje ima i niz drugim razloga no ne može se tvrditi apriori da ćumur nema veze s etilenom i propilenom i petrokemijom!
Slično se može reći i za LNG ali i za druge projekte na lokaciji Omišalj – sve se vidi u prostornom planu a graditi most na Krk, željeznicu i LNG terminal možeš samo na zemlji a ne u zraku!
A najveći dio zemljišta od oko 1,7 milijuna m2 je u vlasništvu Dioki Grupe a neoperativnog zemljišta je trenutno i do 3/4.
I da ponovim – gradonačelnik LOndona dolazi u Rijeku i zbog LNG terminala a još se u HR kalkulira u javnosti o njegovoj svrsishodnosti.
Da je HR imala terminal samo u zadnje 3-4 godine koliko je LNG jeftiniji od ruskog plina mogli su ga isplatiti i još tolikozaraditi.
A takav odnos će biti sačuvan i u budućnosti.
[/quote]
Ne manje važno – Dioki se naslanja na izuzetno zdravu i rastuću ekonomiju!
Turska: Od "bolesnika" do ekonomske sile
http://www.dw.de/dw/article/0,,16189542,00.html?maca=bos-rss-bos-all-1475-rdf
Inače, sve naše rafinerije projektirali su naši ljudi a prema savjetima i licenci američkih firmi.
I Fukushima Daiichi je građena po savjetima i licenci američkih firmi.
Ako je dobra Japancima. Fukushimu nije sredio potres već Tsunami. Naprosto ga nisu predvidjeli.
Uopće je poznato da znanstvenici uvijek nešto zaje.., makar imaju najbolje namjere.
Vi stvarno mislite da će Krk pogoditi tako visoki Tsunami?
LP
Inače, sve naše rafinerije projektirali su naši ljudi a prema savjetima i licenci američkih firmi.
I Fukushima Daiichi je građena po savjetima i licenci američkih firmi.
Ako je dobra Japancima. Fukushimu nije sredio potres već Tsunami. Naprosto ga nisu predvidjeli.
Uopće je poznato da znanstvenici uvijek nešto zaje.., makar imaju najbolje namjere.
Vi stvarno mislite da će Krk pogoditi tako visoki Tsunami?
LP
[/quote]
NIje ni tsunami nego ljudski faktor – rezervno hlađenje nije bilo u funkciji i kada su poispadali glavni sustavi došlo je do katastrofe!
Ne uništava suša, požar, potres…..nego neodgovorni pojedinci, grupe i Vlade.