Valjda se etilen moze dopeljavati vagon – cisternama na Žitnjak!
To bi u sustavu Krk – Žitnjak bilo oko 300k tona etilena a na količinu bi se pokrivali troškovi željezničkoog transporta?
[/quote]
o ovome se pisalo već barem u dva navrata na ovoj temi, svaki put zaključak je bio isti
[/quote]
Imaš kriogeni spremnik od 1800 tona i nema razloga zašto se ne dopeljava s željeznicom kada je to vani sasvim uobičajeno!
Syn Mizar je pred Dinom!
Jeli ili nije?
Je ali ne zbog Dine….ceka ukrcaj lpg mix na Ini a zbog bure je usidrio blize Omislju…
Pozdrav
Je ali ne zbog Dine….ceka ukrcaj lpg mix na Ini a zbog bure je usidrio blize Omislju…
Pozdrav
13 knota – to nije vidilo bure!
Ne okrecite "pilu" kolega…prvi dio mojeg posta vam je vazniji a cijeli je istinit…opustite se…jos ce proci dana da brod dodje u rijecki zaljev zbog Dine
Pozdrav
Ma kakvi brodovi,ako postrojenja stoje.Pa ne moze se samo sirovina ubacit u pogone koji stoje skoro godinu dana…
Danas ce se imenovati Uprava.Volio bih vidjeti demantij na ovu informaciju da se u ZG pokreće proizvodnja polietilena…
Proizvodnja polietilena u Zagrebu nema smisla, ako se ne koristi cijev.
Točka.
Kolega jman, ja bi volio vidjeti novac na računu.
Proizvodnja polietilena u Zagrebu nema smisla, ako se ne koristi cijev.
Točka.
Kolega jman, ja bi volio vidjeti novac na računu.
Ma novac prvenstveno,ali me ovo strasno zbunjuje.
Jer ako se krece u proizvodnju etilena,onda znaci da se postigao dogovor s INOM.