Jel ima netko iz Ivanića ovdje? Zanima me jel Etan tamo jos u funkciji,ili su ga ugasili?
Nisam iz Ivanića, ali kolko znam radi se….(degazolinaža)…ljudi dolaze na posao, a sad kaj rade neznam!!!!
usputno ak je baklja važna jel gori i to ću saznat….toliko, al ne danas…
Nisam odvjetnik Bojanov ali on sa ovim nema ništa i najmanje je kriv zašto se nije ispoštovala odluka donesen na skupu zaposlenika o napuštanju pogona od 01.07.(prijedlog je uprao dao Bojan) Za neprovođenje odluke o napuštanju pogona isključivi je krivac Presjednik NO Rumenović sa ostalim radničkim prestavnicima koji su odluku falcificirali odnosno ublažili i o tome obavjestili radnike i javnost putem medija. Kolega Vodeni stečaj nije pokrenut zato što vlada nije Ćuf uknjižila kao svoje vlasništvo a ne zbog Azera.Onoga trenutka kada to napravi stečaj će biti proglašen odmah i na tome se užurbano radi.
Ako odlazi u stečaj , tko kupuje sve te dionice ili netko zna vise od nas
ti i takvi kao ti…sjeti se kad si kupovao MAGMU po 10 kn, ista spika je bila [rolleyes]
Ako odlazi u stečaj , tko kupuje sve te dionice ili netko zna vise od nas
Možemo i ovako razmišljati: Ako neka firma ide u stečaj, dovoljno je kupovati dionice te iste firme, pa će stečaj biti izbjegnut.
REPUBLIKA HRVATSKA
MINISTARSTVO FINANCIJA
NACRT
PRIJEDLOG ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA
ZAKONA O KREDITNIM INSTITUCIJAMA, S KONAČNIM
PRIJEDLOGOM ZAKONA
___________________________________________________________________
Zagreb, lipanj 2012.
PRIJEDLOG ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O
KREDITNIM INSTITUCIJAMA
I.
USTAVNA OSNOVA ZA DONOŠENJE ZAKONA
Ustavna osnova za donošenje Zakona o dopuni Zakona o kreditnim institucijama
sadržana je u odredbi članka 2. stavka 4. podstavka 1. Ustava Republike Hrvatske
(Narodne novine, broj 85/10 – pročišćeni tekst).
II.
OCJENA STANJA I OSNOVNA PITANJA KOJA SE UREĐUJU ZAKONOM
TE POSLJEDICE KOJE ĆE DONOŠENJEM ZAKONA PROISTEĆI
Zakonom o kreditnim institucijama (Narodne novine, broj 117/08, 74/09 i 153/09,
dalje u tekstu: važeći Zakon) uređuju se uvjeti za osnivanje, poslovanje i prestanak
rada kreditnih institucija sa sjedištem u Republici Hrvatskoj i supervizija njihovog
poslovanja te uvjeti pod kojima pravne osobe sa sjedištem izvan Republike Hrvatske
mogu pružati bankovne i/ ili financijske usluge u Republici Hrvatskoj.
Člankom 157. važećeg Zakona propisana su ograničenja ulaganja kreditnih institucija
u kapital nefinancijskih institucija i materijalnu imovinu. Nefinancijska institucija, u
smislu navedenog članka, jest svaka pravna osoba osim kreditne ili financijske
institucije, društva za pomoćne usluge i društva za osiguranje i reosiguranje.
Člankom 158. važećeg Zakona propisane su iznimke od ograničenja ulaganja
kreditne institucije u kapital nefinancijskih institucija i materijalnu imovinu, a člankom
159. važećeg Zakona propisano je dopušteno prekoračenje ograničenja ulaganja u
kapital nefinancijskih institucija.
Donošenjem i primjenom Zakona o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi,
kreditne institucije će kao vjerovnici u postupku predstečajne nagodbe biti u
mogućnosti svoja potraživanja unijeti u temeljni kapital dužnika u postupku povećanja
temeljnog kapitala dužnika. Cilj je da se postupkom predstečajne nagodbe
vjerovnicima osigura namirenje njihovih potraživanja, a dužnicima osiguraju uvjeti za
financijsko restrukturiranje i nastavak poslovanja.
Ovim Prijedlogom Zakona vrši se prilagodba odredbi važećeg Zakona o kreditnim
institucijama Zakonu o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi na način da
se dopušta prekoračenje ulaganja u kapital nefinancijskih institucija ako je kreditna
institucija ulaganje stekla pretvaranjem svojih potraživanja u postupku predstečajne
nagodbe i pod uvjetom da je za takvo prekoračenje dobila prethodnu suglasnost
Hrvatske narodne banke. Prethodna suglasnost Hrvatske narodne banke potrebna je
i za svako daljnje stjecanje u postupku predstečajne nagodbe.
III.
OCJENA SREDSTAVA POTREBNIH ZA PROVEDBU ZAKONA
Za provedbu ovoga Zakona nije potrebno osigurati sredstva u državnom proračunu.
IV.
TEKST PRIJEDLOGA ZAKONA, S OBRAZLOŽENJEM
Tekst prijedloga zakona dan je u obliku Konačnog prijedloga zakona sukladno
prijedlogu za provedbu hitnog postupka u postupku njegovog donošenja.
KONAČNI PRIJEDLOG ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA
ZAKONA O KREDITNIM INSTITUCIJAMA
Članak 1.
U Zakonu o kreditnim institucijama (Narodne novine, broj 117/08, 74/09 i 153/09) u
članku 158. stavku 1. iza riječi: „restrukturiranja“ dodaju se riječi: „osim financijskog
restrukturiranja provedenog u predstečajnom postupku,“.
Članak 2.
U članku 159. iza stavka 2. dodaju se stavci 3., 4. i 5. koji glase:
„(3) Kreditna institucija može prekoračiti ograničenja iz članka 157. stavka 1. i 2.
ovoga Zakona ako je kreditna institucija ulaganje stekla u postupku predstečajne
nagodbe pretvaranjem potraživanja pod uvjetom da je za takvo prekoračenje dobila
prethodnu suglasnost Hrvatske narodne banke.
(4) Za svako daljnje stjecanje kreditna institucija iz stavka 3. ovoga članka mora
dobiti prethodnu suglasnost Hrvatske narodne banke, osim za ulaganja iz članka
158. ovoga Zakona.
(5) Prekoračenje iz stavka 3. i 4. ovoga članka k
REPUBLIKA HRVATSKA
MINISTARSTVO FINANCIJA
___________________________________________________________________
NACRT
PRIJEDLOG ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA
ZAKONA O PREUZIMANJU DIONIČKIH DRUŠTAVA, S KONAČNIM
PRIJEDLOGOM ZAKONA
___________________________________________________________________
Zagreb, lipanj 2012.
PRIJEDLOG ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O PREUZIMANJU
DIONIČKIH DRUŠTAVA, S KONAČNIM PRIJEDLOGOM ZAKONA
I. USTAVNA OSNOVA ZA DONOŠENJE ZAKONA
Ustavna osnova za donošenje ovoga Zakona sadržana je u članku 2. stavku. 4.
Ustava Republike Hrvatske (Narodne novine, 85/10 – pročišćeni tekst).
II. OCJENA STANJA, OSNOVNA PITANJA KOJA SE TREBAJU UREDITI
ZAKONOM I POSLJEDICE KOJE ĆE PROISTEĆI DONOŠENEM ZAKONA
Zakonom o preuzimanju dioničkih društava (Narodne novine, br. 109/07 i 36/09)
uređeno je područje preuzimanja dioničkih društava, pri čemu je kao temeljno načelo,
uvažen princip zaštite ravnopravnosti i interesa dioničara javnog dioničkog društva.
Navedenim Zakonom u potpunosti su u pravni sustav Republike Hrvatske uvedena
rješenja iz Direktive 2004/25/Europskog parlamenta i Vijeća od 21. travnja 2004. o
ponudama za preuzimanje.
Predloženom dopunom Zakona o preuzimanju dioničkih društava, namjerava se, ne
dirajući u odredbe koje se odnose na usklađenje s pravnom stečevinom Europske
unije, dopuniti Zakon u dijelu koji se odnosi na iznimke od obveze objavljivanja
ponude za preuzimanje dioničkih društava.
Zakon o preuzimanju dioničkih društava, u članku 14., propisuje iznimke od obveze
objavljivanja ponude za preuzimanje dioničkih društava. Iznimkama nije obuhvaćeno
ciljno društvo koje je nagodbeni dužnik u postupku predstečajne nagodbe, koja je
regulirana Zakonom o financijskom poslovanju i predstečajnoj nagodbi.
Predložena dopuna Zakona potaknuta je donošenjem Zakona o financijskom
poslovanju i predstečajnoj nagodbi koji uređuje financijsko poslovanje poduzetnika,
rokove ispunjenja novčanih obveza i pravne posljedice zakašnjenja s ispunjenjem u
cilju suzbijanja zakašnjenja s ispunjenjem novčanih obveza, poslovanje poduzetnika
u uvjetima nelikvidnosti i postupak predstečajne nagodbe.
U procesu približavanja Europskoj uniji i Hrvatska zauzima stav prema stečaju
sukladno stavu članica Europske unije. U tom smislu namjera je da se omogući
rehabilitacija trgovačkog društva po završenom postupku stečaja. Time bi se izbjegla
dosadašnja praksa kojom su stečajni postupci u najvećem broju rezultirali
likvidacijom.
Glavna svrha navedene iznimke od obveze objavljivanja ponude za preuzimanje
dioničkih društava je namjera da vjerovnik, u postupku predstečajne nagodbe, namiri
svoja potraživanja, a ne bude primoran na objavljivanje ponude za preuzimanje
dioničkog društva i operativno upravljanje društvom.
III. OCJENA I IZVORI POTREBNIH SREDSTAVA ZA PROVEĐENJE ZAKONA
Za provođenje ovoga Zakona nisu potrebna sredstva iz državnog proračuna.
V. TEKST PRIJEDLOGA ZAKONA, S OBRAZLOŽENJEM
Tekst Prijedloga Zakona dan je u obliku Konačnog prijedloga Zakona
obrazloženjem.
s
KONAČNI PRIJEDLOG ZAKONA O IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O
PREUZIMANJU DIONIČKIH DRUŠTAVA
Članak 1.
U Zakonu o preuzimanju dioničkih društava (Narodne novine, br. 109/07 i 36/09) u
članku 14. dodaje se nova točka 7. koja glasi:
„stekne dionice ciljnog društva koje je nagodbeni dužnik u postupku predstečajne
nagodbe“.
Dosadašnje točke 7., 8., 9., 10., 11., 12. i 13. postaju točke 8., 9., 10., 11., 12., 13. i
14.
Članak 2.
Ovaj Zakon stupa na snagu osmoga dana od dana objave u „Narodnim novinama“.
OBRAZLOŽENJA ODREDBI KONAČNOG PRIJEDLOGA ZAKONA O
IZMJENAMA I DOPUNAMA ZAKONA O PREUZIMANJU DIONIČKIH DRUŠTAVA
Uz članak 1.
Ovom odredbom predlaže se dopuna kojom se kao iznimka od obveze objavljivanja
ponude za preuzimanje dioničkog društva propisuje još jedan način stjecanja dionica
i to u slučaju kada je ciljno društvo nagodbeni dužnik u postupku predstečajne
nagodbe.
Uz članak 2.
Ovom odredbom propisano je stupa
KAKVA PREDSTAVA SINDIKALISTA PREDRAGA MIHALJEVIĆA,,,,,
PA PREDRAG I OSTALI SINDIKALISTI POČNITE REZAT TO ŽELJEZO,TA TVOJA PRIJETNJA JE PRAZNA,JAKO PRAZNA,
A RAZLOG JE ŠTO SI POTKUPLJIV OD SVIH,JADNO.NIKAD TI NEĆEŠ POČET REZAT TO ŽELJEZO,,,NIKAD
ti i takvi kao ti…sjeti se kad si kupovao MAGMU po 10 kn, ista spika je bila [rolleyes]
[/quote]
Magmu kupio po 6-6,4kn i prodao po 8,80kn, zatim kupio par tisuća komada po 1,20 kn i čekam 20-30 kn,ne žuri mi se ako i propadne još sam u plusu
A dioki me stvarno zanima tko kupuje kad svi najavljuju propast
Imao ga par puta, a nadam se i opet
Jedna dobra vijest i evo ga opet na 30
Ima novo ime u top 10 , bit će zanimljivo vidjeti i ko je danas prodavao a ko kupovao…