Posejdone, čestitam!
Najprije, na svemu što si postigao u tim okolnostima, a onda zatim i na ovom, zaista dojmljivom, elaboratu proteklih zbivanja.
Strepim.
Biti će zaista strašno, kad ljudi shvate razmjere pljačke, koju su počinili oni, koji su njihovo potomstvo osudili na emigraciju ili sužanjstvo.
Pismo Josipoviću…
STOŽER ZA OBRANU DIOKIJA
Mail: dioki.stozer@gmail.com
PREDSJEDNIK REPUBLIKE HRVATSKE
Prof. dr. sc. Ivo Josipović
Zagreb, 26. 6. 2012.
Poštovani gospodine predsjedniče,
uvjereni smo da znate kako je stanje u Diokiju nakon tri radnička prosvjeda ulicama grada Zagreba i dalje alarmantno i nepodnošljivo. Radnici još uvijek potražuju pet zaostalih plaća zbog čega nemamo osnove za dostojan život nas i naših obitelji.
Nije pokrenuta proizvodnja, kako su nam iz vlade obećavali, temeljem koje je trebala imati koristi i sva društvena zajednica. Nažalost, kako stvari danas stoje, prijeti nam gašenje petrokemijske industrije i zatvaranje 850 radnih mjesta u Zagrebu i na Krku.
Molimo vas da kao predsjednik svih građana iskoristite svoj utjecaj i odgovornost te naložite hrvatskoj vladi da u roku par dana donese odluku i osigura sredstva za rješenje našeg problema u Diokiju.
Ukoliko vlada nema rješenje za nastavak proizvodnje, što je naš prioritetni cilj, molimo vas da utječete na vladu i banke vjerovnike da nam se osiguraju sredstva za isplatu neisplaćenih plaća i otpremnina po važećem kolektivnom ugovoru. Skrećemo vam pažnju da Dioki radi svoje ogromne kapitalne imovine može i mora izdvojiti dostatna sredstva za zbrinjavanje nas radnika prije eventualnog pokretanja stečaja tvrtke.
Ujedno vas molimo da kroz nadležne institucije od 1. 7. 2012. osigurate skrb o sigurnosti naših postrojenja jer mi radnici više nemamo novca za dolazak na posao i čuvanje imovine vjerovnika.
Nadajući se vašoj pažnji, razumijevanju i djelovanju oko rješenja naših problema srdačno vas pozdravljamo i unaprijed vam zahvaljujemo.
SINDIKATI DIOKIJA I SVI RADNICI
UJEDINJENI U
STOŽER ZA OBRANU DIOKIJA
Ako ne možeš demantirati – a očito ne možeš – informaciji, možeš difamirati!
Jedina činjenica je da Maresk Qatar JESTE u Riječkom akvatoriju, a po tvojoj reakciji na informaciju, očito ti to ne odgovara.
A sada me pokušaj diskreditirati jer evo exkluzivno – Plinacro počinje s građevinskim radovima na plinovodu Kukuljanovo – Omišalj, dakle plinovod za Dinu!
LNG terminal je već završen i sad je fazi testiranja. Sve je učinjeno u tajnosti tako da javnost još ne zna. Ne može se vidjeti jer je sagrađen ispod brda. Maersk Quatar je dovezao prvu pošiljku plina, samo je usidren ispred Urinja zbog odvlačenja pažnje. Ali nije mogao prevariti našeg savu.
OMG
NIJE!!!
http://www.marinetraffic.com/ais/hr/default.aspx
Koliko ja vidim Maersk Qatar ide u Rijeku a ne na Krk, ti i ja Savo se možemo ovdje javno kladiti, ako taj brod uđe u Dinu ja prestajem pisati ovdje, u suprotnom ti????
Osim Dine u bližoj okolici ima još tvrtki koje se opskrbljuju brodovima ili imaju nekakvog posla sa brodom.
Već sam te nebrojano puta diskreditirao, pa zar ti nije već dosta, kako samo možeš širiti toliko poluinformacija za koje se onda zakače lakovjerni, daješ im lažnu nadu a što je najgore i sam znaš kakve poluinformacije širiš.
[/quote]
Ako ne možeš demantirati – a očito ne možeš – informaciji, možeš difamirati!
Jedina činjenica je da Maresk Qatar JESTE u Riječkom akvatoriju, a po tvojoj reakciji na informaciju, očito ti to ne odgovara.
[/quote]
Mogu, samo sam čekao tvoju reakciju. Taj brod ide u brodogradilište, ako ne vjeruješ nazovi lučku kapetaniju pa pitaj!!!
Ako ne možeš demantirati – a očito ne možeš – informaciji, možeš difamirati!
Jedina činjenica je da Maresk Qatar JESTE u Riječkom akvatoriju, a po tvojoj reakciji na informaciju, očito ti to ne odgovara.
A sada me pokušaj diskreditirati jer evo exkluzivno – Plinacro počinje s građevinskim radovima na plinovodu Kukuljanovo – Omišalj, dakle plinovod za Dinu!
LNG terminal je već završen i sad je fazi testiranja. Sve je učinjeno u tajnosti tako da javnost još ne zna. Ne može se vidjeti jer je sagrađen ispod brda. Maersk Quatar je dovezao prvu pošiljku plina, samo je usidren ispred Urinja zbog odvlačenja pažnje. Ali nije mogao prevariti našeg savu.
OMG
[/quote]
Bitno da nakon ogorčenja zbog plaća i dalje imate smisla za zajebanciju!
Ako ide na remont – isto odlična vijest za brodogradilišta.
Valjda to ima neke veze s budućim LNG terminalom.
A plinovod od Kukuljanova do Omišlja je li u fazi testiranja ili isporuke opreme?
Pismo Banci od ‘nilskog konja’…
STOŽER ZA OBRANU DIOKIJA
Mail: dioki.stozer@gmail.com
HYPO ALPE ADRIA BANK
Zagreb
Slavonska avenija 6
UPRAVA
gosp. Markus Ferstl, predsjednik uprave
gosp. Brane Golubić, član uprave
Zagreb, 26. 6. 2012.
Poštovana gospodo,
prema našim saznanjima Hypo banka je jedini i stvarni vlasnik 76% dionica Diokija. Isto tako vaša banka plasirala je oko 53 mil.€ kredita našoj tvrtci a što je osigurano založnim pravom na oko 200 mil. € imovine tvrtke Dioki.
Prema našim informacijama, dobivenim u vladi Republike Hrvatske, trebao bi se održati sastanak između vas i predstavnika hrvatske vlade s ciljem iznalaženja rješenja i osiguranja sredstava za isplatu naših zaostalih plaća i otpremnina prema kolektivnom ugovoru.
Uvjereni smo da će sastanak rezultirati pozitivnim rješenjem za nas radnike jer vama i potom ostaje dovoljno založenih nekretnina za naplatu vaših potraživanja.
Nadamo se da nećemo biti prisiljeni, zbog vašeg eventualnog negativnog stava, svoje nezadovoljstvo, neslaganje i ogorčenost iskazivati na prosvjedima pred vašom upravnom zgradom.
SINDIKATI DIOKIJA I SVI RADNICI
UJEDINJENI U
STOŽER ZA OBRANU DIOKIJA
Pismo Josipoviću…
STOŽER ZA OBRANU DIOKIJA
Mail: dioki.stozer@gmail.com
PREDSJEDNIK REPUBLIKE HRVATSKE
Prof. dr. sc. Ivo Josipović
Zagreb, 26. 6. 2012.
Poštovani gospodine predsjedniče,
uvjereni smo da znate kako je stanje u Diokiju nakon tri radnička prosvjeda ulicama grada Zagreba i dalje alarmantno i nepodnošljivo. Radnici još uvijek potražuju pet zaostalih plaća zbog čega nemamo osnove za dostojan život nas i naših obitelji.
Nije pokrenuta proizvodnja, kako su nam iz vlade obećavali, temeljem koje je trebala imati koristi i sva društvena zajednica. Nažalost, kako stvari danas stoje, prijeti nam gašenje petrokemijske industrije i zatvaranje 850 radnih mjesta u Zagrebu i na Krku.
Molimo vas da kao predsjednik svih građana iskoristite svoj utjecaj i odgovornost te naložite hrvatskoj vladi da u roku par dana donese odluku i osigura sredstva za rješenje našeg problema u Diokiju.
Ukoliko vlada nema rješenje za nastavak proizvodnje, što je naš prioritetni cilj, molimo vas da utječete na vladu i banke vjerovnike da nam se osiguraju sredstva za isplatu neisplaćenih plaća i otpremnina po važećem kolektivnom ugovoru. Skrećemo vam pažnju da Dioki radi svoje ogromne kapitalne imovine može i mora izdvojiti dostatna sredstva za zbrinjavanje nas radnika prije eventualnog pokretanja stečaja tvrtke.
Ujedno vas molimo da kroz nadležne institucije od 1. 7. 2012. osigurate skrb o sigurnosti naših postrojenja jer mi radnici više nemamo novca za dolazak na posao i čuvanje imovine vjerovnika.
Nadajući se vašoj pažnji, razumijevanju i djelovanju oko rješenja naših problema srdačno vas pozdravljamo i unaprijed vam zahvaljujemo.
SINDIKATI DIOKIJA I SVI RADNICI
UJEDINJENI U
STOŽER ZA OBRANU DIOKIJA
Najosnovniji problem Diokija je etan, koji koliko ja znam ne dobijate od INA-e,znači ta INA koja je vlasništvu RH s oko 44% koči ili ne koči pokretanje proizvodnje? Da li ste ikada pitali ljude iz VLADE RH zašto ne možete dobiti etan? Da li ste ikada pitali zbog čega je to neisplativa proizvodnja, da li vam je netko pokazao taj izračun? Da li ste pitali da li se isti taj etan spaljuje? Uz normalne cijene sirovine za ovu firmu bi se otimalo 100 strateških partnera ili preuzimača. Nemam riječi
Ako ne možeš demantirati – a očito ne možeš – informaciji, možeš difamirati!
Jedina činjenica je da Maresk Qatar JESTE u Riječkom akvatoriju, a po tvojoj reakciji na informaciju, očito ti to ne odgovara.
A sada me pokušaj diskreditirati jer evo exkluzivno – Plinacro počinje s građevinskim radovima na plinovodu Kukuljanovo – Omišalj, dakle plinovod za Dinu!
LNG terminal je već završen i sad je fazi testiranja. Sve je učinjeno u tajnosti tako da javnost još ne zna. Ne može se vidjeti jer je sagrađen ispod brda. Maersk Quatar je dovezao prvu pošiljku plina, samo je usidren ispred Urinja zbog odvlačenja pažnje. Ali nije mogao prevariti našeg savu.
OMG
[/quote]
Stvar je u tome da fokus sa LNG-a ne ide više na bliski istok, nego na USA i plin iz škriljevca. Oni ga imaju za bacanje, i taj plin ima etana u sebi. Mislim da je to etanski brod, koji će preko plinovoda preko Kukuljanova do lokacije krekera Žitnjak.
Najosnovniji problem Diokija je etan, koji koliko ja znam ne dobijate od INA-e,znači ta INA koja je vlasništvu RH s oko 44% koči ili ne koči pokretanje proizvodnje? Da li ste ikada pitali ljude iz VLADE RH zašto ne možete dobiti etan? Da li ste ikada pitali zbog čega je to neisplativa proizvodnja, da li vam je netko pokazao taj izračun? Da li ste pitali da li se isti taj etan spaljuje? Uz normalne cijene sirovine za ovu firmu bi se otimalo 100 strateških partnera ili preuzimača. Nemam riječi
A šta da ti kažem…cijena EDC-a oko 300 dolara po toni u Europi – cijena PVC-a 1400 dolara po toni.
Najsuvremenije postrojenje u Europi skuplja prašinu dok drugi skupljaju dolare.
Najosnovniji problem Diokija je etan, koji koliko ja znam ne dobijate od INA-e,znači ta INA koja je vlasništvu RH s oko 44% koči ili ne koči pokretanje proizvodnje? Da li ste ikada pitali ljude iz VLADE RH zašto ne možete dobiti etan? Da li ste ikada pitali zbog čega je to neisplativa proizvodnja, da li vam je netko pokazao taj izračun? Da li ste pitali da li se isti taj etan spaljuje? Uz normalne cijene sirovine za ovu firmu bi se otimalo 100 strateških partnera ili preuzimača. Nemam riječi
A šta da ti kažem…cijena EDC-a oko 300 dolara po toni u Europi – cijena PVC-a 1400 dolara po toni.
Najsuvremenije postrojenje u Europi skuplja prašinu dok drugi skupljaju dolare.
[/quote]
Ahhaha, za anale. Najsuvremeniji Jugoplastika pogon u europi šta je proizvodio kolica jugovinil iz pjesme Zdenke Vučković. Taj je projekt uništio Dioki. (ali nije uništio račun onoga koji ga je pokrenuo). Čitaj malo o svom "najsuvremenijem pogonu u Europi". http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20030915/split03.asp
ahahahah
Ja nemam ništa protiv susjeda iz BiH, ali recite mi da li je prioritet domaća ili ipak inozemna proizvodnja.
Evo jedan zanimljiv tekst:
Vaš link
Najosnovniji problem Diokija je etan, koji koliko ja znam ne dobijate od INA-e,znači ta INA koja je vlasništvu RH s oko 44% koči ili ne koči pokretanje proizvodnje? Da li ste ikada pitali ljude iz VLADE RH zašto ne možete dobiti etan? Da li ste ikada pitali zbog čega je to neisplativa proizvodnja, da li vam je netko pokazao taj izračun? Da li ste pitali da li se isti taj etan spaljuje? Uz normalne cijene sirovine za ovu firmu bi se otimalo 100 strateških partnera ili preuzimača. Nemam riječi
A šta da ti kažem…cijena EDC-a oko 300 dolara po toni u Europi – cijena PVC-a 1400 dolara po toni.
Najsuvremenije postrojenje u Europi skuplja prašinu dok drugi skupljaju dolare.
[/quote]
Ahhaha, za anale. Najsuvremeniji Jugoplastika pogon u europi šta je proizvodio kolica jugovinil iz pjesme Zdenke Vučković. Taj je projekt uništio Dioki. (ali nije uništio račun onoga koji ga je pokrenuo). Čitaj malo o svom "najsuvremenijem pogonu u Europi". http://arhiv.slobodnadalmacija.hr/20030915/split03.asp
ahahahah
[/quote]
A sa kakvim se ekspertima Ježić okružio govori i to da nakon što su Adriavinilov pogon u Splitu rastavili i prevezli ga na Krk, više ga nisu znali sastaviti.