DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


Cilj je sve bliži , vidjet će te

Na rubu smo provalije, očekuje se značajan korak naprijed. [lol]

Da. Slažem se.
Cilj je blizu.
25.05. samo što nije.
Ići ćemo svi na slet u Varaždin.




Za EPS su Turci zainteresirani….

Čuj dovoziti cisterne etilena,e moj sava stvarno na čemu si da i mi uzmemo,lakše bi podnijeli ovaj jad od firme.

[/quote]

A kak se stiren dopeljava inače – kome ti maglu prodaješ….
Schvechat je bliže od Zadra i pruga je puno brža i sigurnija!
A na Diokiju ti je kapija otvorena -ne drže vas valjda u zarobljeništvu?
Da pošaljem svog imenjaka Savu Kovačevića pa da te oslobodi jada i bijede?
[/quote]
Pošalji,dočekat će ga moj MAX nema frke,a nije baš isto dovoziti stiren i etilen ali to je već druga priča.
Drže nas u zarobljeništvu,ne brini nek daju otpremnine i neće nitko ostati.Bilo je već naznaka o tome pa kad se javilo 90% radnika odustali su od toga.

pixma

Drže nas u zarobljeništvu,ne brini nek daju otpremnine i neće nitko ostati.Bilo je već naznaka o tome pa kad se javilo 90% radnika odustali su od toga.

Pričam ti priču…..
Pokušao sam objasniti zašto je HŽ Cargo kupio kolosjek i platio ga oko 610 kuna po kvadratu – ili je išao u pomoć JANAF-u ili namjerava kupiti i 6915/1 česticu tj širiti se na toj lokaciji. Pa smo otišli i na Ugovor s RCA pa sve tamo do Schvechata…..i prijevoza etilena koji nije nemoguć……

Glede EPS-a vaše priče o prodaji postrojenja tko je to uopće smislio obzirom da je cca prije 2 tjedna objavljeno da se rade pripreme za start?
Također – šta je s Ravennom?

…..Sva nastojanja da se dovrši još početkom 2011. godine započeti proces operativnog i
financijskog restrukturiranja do sada nisu dala željene rezultate. Međutim, Društvo je u
navedenom procesu napravilo značajan napredak, te se skoro očekuje prihvaćanje ponuđenih rješenja vjerovnicima, neophodnih za opstojnost društva i nastavak poslovanja. Predložena rješenja omogućuju daljne poslovanje Društva u izmijenjenom obliku o čemu će investicijska javnost pravodobno biti obaviještena….

To što sam napisao u skladu je s izjavom Uprave da se uskoro može očekivati završetak restrukturiranja.

Prijevoz etilena nije nemoguć ali su gubici preveliki kod pretakanja,a za v-501 trenutno nemoguće,a i da se krene za jednu cisternu treba previše vremena a kamoli 15 koliko ih treba.Dakle bez starta etilena baj baj polietilen,a bez ova dva pogona isto vrijedi za cijelu lokaciju.
Prodaju EPS-a spominje se od prosvjeda ispred firme i vjerujem ako se ne postigne dogovor sa isporukom etana da će ga i prodati jer bez etilena i polietilena nema smisla pokretati ništa.
Uprava je već dala napismeno toliko glupih izjava da se i knjiga može napisati,o njima ionako ništa ne ovisi nego o el bahatiju i MOL-u.

pixma

Terminal za ukapljeni plin
MOL s Kataranima u gradnju LNG-a na Krku?
http://www.novilist.hr/Vijesti/Gospodarstvo/MOL-s-Kataranima-u-gradnju-LNG-a-na-Krku
http://www.zavod.pgz.hr/Home.aspx?PageName=Media&year=2012&yearActive=yes&month=5&newsId=38
http://www.zavod.pgz.hr/Home.aspx?PageName=Media&year=2012&yearActive=yes&month=4&newsId=37

Jedina lokacija koja je u prostornom planu i ima sve potrebne dokumente je Dina Petrokemija!

http://www.seebiz.eu/mol-s-katarskim-investitorima-u-gradnju-lng-a-na-krku/ar-35012/

MOL je pred zaključivanjem pregovora s katarskim investitorima, s kojima bi u Hrvatskoj gradio LNG terminal na Krku, ili u Pločama – informacija je Business.hr-a , koji spominje i drugu grupaciju, zainteresiranu za suradnju s Katarom u ovom poslu, a koju čine Samsung, General Electric i Macquarie Grupa.

Izgleda da je to Dolezilov adut kod pregovora s MOL-om,neki mizerni udio u LNGu

p2.sem


http://www.seebiz.eu/mol-s-katarskim-investitorima-u-gradnju-lng-a-na-krku/ar-35012/

MOL je pred zaključivanjem pregovora s katarskim investitorima, s kojima bi u Hrvatskoj gradio LNG terminal na Krku, ili u Pločama – informacija je Business.hr-a , koji spominje i drugu grupaciju, zainteresiranu za suradnju s Katarom u ovom poslu, a koju čine Samsung, General Electric i Macquarie Grupa.

Izgleda da je to Dolezilov adut kod pregovora s MOL-om,neki mizerni udio u LNGu

Sva papirologija je gotova glede projekata FEED i sl – treba samo lokacijska.

http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CHIQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.goce.de%2Ffileadmin%2Fredakteure%2FRef_GOC_actual_LNG_final.pdf&ei=hHCzT_jWD4fk4QTt9ISXCQ&usg=AFQjCNE_TQD2QfhuGu60FxCRn1qbtHYn9Q&sig2=nmenrjYtglxF03NiVAZryA

Kako će to MOL riješiti – može samo preko HR kompanija – Dina ili INA!

rasplet je neminovan, puno je jakih grača u igri koji tek povezani dobivaju (a sve ide u tom smjeru), tek na kraju će rasplet osjetiti radnici i strpljivi diničari

Nadajmo se…

p2.sem


Nadajmo se…

Nadajmo se da će HR napokon donijeti neophodne odluke……ako već nije!
Jer ne zaboravi da NIJEDAN energetski projekt ne ide bez LNG terminala kao osigurača iliti novog dobavnog pravca a planira se nekoliko kogeneracija.
A MOL teško može do bilo kakvog projekta u HR uz ovakav image – može isključivo posredno participirati.
Al Thani je bio u HR a ekipa iz Diokija u Qataru pa cijena koju je istakao RJ – oko 80 milijuna eura – može se opravdati isključivo zemljištem i osiguranim LNG-om.
http://www.predsjednik.hr/Default.aspx?art=16132&sec=682
A glede EPS-a – ESCO projekt kreće ovih dana i nezamisliv je bez EPS-a i PVC-a.
Glede PVC-a Dina je dio lanca u Ravenni koji je pokrenut pa mi se čini da je dosta stvari pred rješenjem.

Jman
U ovoj državi je komplicirano se i rastat

New Report

Close