Kamo srece da se varamo da je u pitanju brza rasprodaja imovine…. al bojim se da ovaj put imamo prvo,iz nekog čudnog razloga ovo se vec oduzilo na 4 mjeseca,a trebalo je biti 2 tjedna..
Kakva brza rasprodaja kada još ništa nije prodato – kamo sreće da je osim NL-a prodato nešto zemljišta koje je svrstano u neoperativnu imovinu.
Nadam se da je ovo s HŽ Cargom ozbiljno i da je tih 17,4 milijuna kapara za 6915/1 – 10% od cijene.
Zašto bi inače HŽ Cargu trebao kolosjek – nema razloga ukoliko nema neke namjere širenja na Žitnjaku jer lokacija je idealni tik uz Carinarnicu – no prezentirano je kao kupovina kolosjeka da se odblokira JANAF.
Glede EPS-a – pisalo je da Dioki priprema pokretanje EPS-a.
Mol s Katarcima želi graditi LNG terminal u Hrvatskoj
Počinje nova runda rata za gradnju LNG terminala na otoku Krku, a u središtu bitke bit će borba stranaca za naklonost katarskih investitora, doznao je Business.hr iz stranih poslovnih i diplomatskih krugova. Zanimljiv naslov na naslovnici Bussinesa danas. Mol = Ina, a Ina nam treba, sve je to povezano i stvarno se radi o velikoj igri, zato mislim da Vlada radi u potpunoj tišini i daleko od javnosti, što nama zainteresiranima totalno ide na živce i bojimo se bezveze.
"Glede EPS-a – pisalo je da Dioki priprema pokretanje EPS-a."
Sve ovo podsjeća na onu narodnu, "sprema se ‘ko gladan srat".
taj EPS jedini ima nekakve ekonomske osnove za čisti start, samo da nije duplo preplaćen. Ostalo je sve bolje da stoji.
Mol s Katarcima želi graditi LNG terminal u Hrvatskoj
Počinje nova runda rata za gradnju LNG terminala na otoku Krku, a u središtu bitke bit će borba stranaca za naklonost katarskih investitora, doznao je Business.hr iz stranih poslovnih i diplomatskih krugova. Zanimljiv naslov na naslovnici Bussinesa danas. Mol = Ina, a Ina nam treba, sve je to povezano i stvarno se radi o velikoj igri, zato mislim da Vlada radi u potpunoj tišini i daleko od javnosti, što nama zainteresiranima totalno ide na živce i bojimo se bezveze.
…..Dina has established a company in relation to the planned LNG terminal facility at KrK Island, expected to be in operation from 2014 and established by 8 foreign and Croatian
partners in the energy sector, including INA……
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CGwQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.orkfin.no%2Fdav%2Fb8c7ffd981.pdf&ei=2BayT5TfFozP4QSgtszdCQ&usg=AFQjCNFC-sxPuNFnuOg3vTy8QtRRcEO-aQ&sig2=FAUHtWMvG6pOdH5vAeIc1Q
Tko su sretnici koji imaju udjele – neke znamo a neke ne znamo.
Kako to da je Dina osnovala kompaniju za LNG?
EPS ima osnove za start, no ne bih rekao da je preplaćen, jer bi to značilo da je dobro plaćen. A s time i jedno, znači u tom slučaju ima dobru podršku. No licencor (PSTW) poslao je čovjeka s njihove strane koji o najvažnijem procesu suspenzijske polimerizacije nije dovoljno znao i nije imao iskustva. Toliko o preplaćenosti. Uostalom što je to preplaćeno tamo? Dva mala reaktora, dva mala spin-drayera, chiller i egv medij, spremnik za demi vodu, posuda za pentan, klima komora za sušenje zrnja, zatim sijanje u koje nije uloženo skoro ni kune? Preplaćeni su možda radovi koje je ZM ili Montelektro izveo? Jesu li možda preplaćeni ljudi koji tamo rade u minimalnom i reduciranom broju kao životinje i koji su podigli taj pogon? Što se na račun EPS-a dizalo od kredita tada i kasnije, o tom neću uopće sada govoriti!
http://www.plinacro.hr/default.aspx?id=309
Šta kažete na ovu informaciju !?
U skladu s preporukom Vlade Republike Hrvatske, tvrtke Plinacro d.o.o. i HEP d.d. izradile su i usuglasile ugovor o osnivanju zajedničke kompanije LNG Hrvatska d.o.o. koja bi trebala preuzeti 11%-tni udio u Adria LNG-konzorciju,
11% ??
Za EPS su Turci zainteresirani….
Turci hoće kupiti tehnologiju i pogone po pola cijene,zašto da kupuju novo kad u hrvata ima povoljnije,koja korist dioki-u od prodaje,samo da se menađeri namire ništa drugo.
U zadnje vrijeme malo pratim ovaj forum i bolje je tako čini se.
Čuj dovoziti cisterne etilena,e moj sava stvarno na čemu si da i mi uzmemo,lakše bi podnijeli ovaj jad od firme.
A kako što Čačić kaže najbolje da politiku vodimo na ulici,kad se sve riješi reći će ;evo to je to,a mi samo baljezgamo ovdje po forumu bit će ovo bit će ono.
Kako bahati kaže tako je i nikako drugačije.
…..Dina has established a company in relation to the planned LNG terminal facility at KrK Island, expected to be in operation from 2014 and established by 8 foreign and Croatian
partners in the energy sector, including INA……
http://www.google.hr/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CG4QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.orkfin.no%2Fdav%2Fb8c7ffd981.pdf&ei=_yyyT4L-O8PP4QS6hYmICQ&usg=AFQjCNFC-sxPuNFnuOg3vTy8QtRRcEO-aQ&sig2=3e-pz68DRhqmu-vLl00uaQ
Danas im je zadnji dan da dostave primjedbe na Prostorni plan PGŽ – ako ne predaju nikakav zahtjev za izmjenu ostaje samo mogućnost da se uključe u Adria LNG jer lokacija u Prostornom planu je jedna i lokacija je na Dini!
Teško da mogu graditi nešto što nije predviđeno prostornim planom.
Turci hoće kupiti tehnologiju i pogone po pola cijene,zašto da kupuju novo kad u hrvata ima povoljnije,koja korist dioki-u od prodaje,samo da se menađeri namire ništa drugo.
U zadnje vrijeme malo pratim ovaj forum i bolje je tako čini se.
Čuj dovoziti cisterne etilena,e moj sava stvarno na čemu si da i mi uzmemo,lakše bi podnijeli ovaj jad od firme.
A kako što Čačić kaže najbolje da politiku vodimo na ulici,kad se sve riješi reći će ;evo to je to,a mi samo baljezgamo ovdje po forumu bit će ovo bit će ono.
Kako bahati kaže tako je i nikako drugačije.
[/quote]
Upravo tako,o Čačići i Liniću ovisimo i to je to…