DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

da se nadovežem ,ko što je " šon koneri" već napomenuo do koliko će rba rasprodavat, taman bi i s sljedečim tjednom mogala stati prodaja od strane istih, kakva sinhroniziranost i tajming

pepe7

Članak iz današnjeg večernjeg lista:

-> Hrvatske željeznice prisiljene kupiti kolosjek za čak 17,4 milijuna kuna

Vlada na štetu državnog HŽ-a pomogla prvatnom Dioki-ju

KOLOSJEK ZA USKOK: HŽ je morao podići kredit, i to bez javnog natječaja, za kupnju pruge od koje neće imati nikakve koristi

[b]Jebeš forum koji Savu nema! Maske su napokon pale: Hasta la vista Dioki![/b] [i]"uljepšavaš svoje stanje al’ ne možeš da me zezneš jer hakersko imam znanje"[/i]

Kakva izmišljotina….

p2.sem


Kakva izmišljotina….

To ti samo pokazuje koliko su novinari i njihovi urednici nepismeni pa i zlonamjerni te pišu šta hoće i kako hoće – to jest kako mu tko tutne lovu u džep – te dezinformiraju javnost.

Kolosjek se nalazi na k.č. 6915/60 TVORNIČKO DVORIŠTE – i površine je 27.368 m2.
A pravo služnosti ima ISKLJUČIVO vlasnik čestice 6744/1 – tj Ina – JANAF nema pravo služnosti a kupili su terminal.
Na temelju Ugovora o osnivanju prava služnosti na kolodvoru i industrijskom kolosijeku od 14.6.2005. sa priklopljenim Prikazom industrijskog kolosijeka i propadajućih objekata od 08. lipnja 2005., uknjižuje se pravo služnosti kolnog i pješačkog pristupa na čkbr. 6915/17, označenim u Prikazu industrijskog kolosijeka i pripadajućih objekata zelenom crtkanom linijom, osjenčanom zelenom bojom i osjenčanom žutom bojom, za korist vlasnika čkbr. 6744/1 upisane u zkul. 23777 ove k.o.

Također za pravo služnosti se PLAĆA godišnja nknada – služnost ne znači da se nečijim dobrom možeš služiti besplatno.

Da je zemljište u vlasništvu HR cesta ili autocesta pa da JANAF-u treba pristupna pruga platio bi naknadu za pravo građenja jednokratno i godišnje naknadu za pravo služnosti.

Naknada za pravo građenja je cca 60kn/m2 a naknada za služnost je oko 5kn/m2 pa se može to sve lijepo izračunati koliko košta.

ODLUKU O VISINI NAKNADE ZA OSNIVANJE PRAVA SLUŽNOSTI I PRAVA GRAĐENJA NA JAVNOJ CESTI Vlada je donijela na sjednici održanoj 28. travnja 2011. godine i objavljena je u NN 52/11

JANAF nema pravo služnosti za naftu od npr LUKOIL-a ili MOL-a ili INE ili bili čiju naftu osim da se na se Inina nafta s čestice 6915/17 pretače na česticu 6744/1 koja je u vlasništvu Ine.

Zato nije smjela reagirati policija je radnici su štitili svoje vlasništvo!


Kakva izmišljotina….

Kaj bi bila izmišljotina, kaj će ono Hž-u, on ti dopelja do ograde pa ti vidi, njemu tak svejedno , a mojne me batje da kilometar pruge vrijedi 17 milja!?

zaprudjanec

Vlada na štetu državnog HŽ-a pomogla prvatnom Dioki-ju

KOLOSJEK ZA USKOK: HŽ je morao podići kredit, i to bez javnog natječaja, za kupnju pruge od koje neće imati nikakve koristi

Pa neka ne kupuju – i onako nisu još upisani kao vlasnici pa neće imati nikakve štete.

Naravno – uz pretpostavku da se HŽ Cargo neće npr seliti na Žitnjak i kupiti onih 300k m2 zemljišta i pokoju zgradu npr onu od Kemikalija.
Zašto bi inaže HŽ Cargo kupovao prugu – logičnije je da to kupi HŽ Infrastruktura, naravno ukoliko HŽ Cargo nema plan širenja na Žitnjaku.

Ma najvecu stetu cemo imat mi koji radimo u firmi.

Nama otkazi,pogoni u rezaliste,a na Žitnjak HŽ Cargo,spremnici za LNG,kontenjeri…

Banke i država su dobile novac,ionako po svemu sudeći njima novac treba odmah,ne zanima ih proizvodnja,niti radna mjesta i industrija…

I to vam je rasplet cijele ove 9 mjeseci duge trakavice,koja će završit sa onom starom narodnom:
" Di si bio,šta si radio? NIŠTA!"

p2.sem

Čačić je bahat, ali nije glup da bi sada pustio da dioki propadne, da je to bilo u cilju ostavili bi ga Jezicu da otpusti radnike. Rasprodala bi se imovina i banke bi sebe namirile . Ovako će se ipak sačuvati radna mjesta . Sada se proizvodnja mora pokrenuti


Čačić je bahat, ali nije glup da bi sada pustio da dioki propadne, da je to bilo u cilju ostavili bi ga Jezicu da otpusti radnike. Rasprodala bi se imovina i banke bi sebe namirile . Ovako će se ipak sačuvati radna mjesta . Sada se proizvodnja mora pokrenuti

izgleda da se sprema skoro pokretanje proizvodnje jer previše je ovdje vremena i truda utrošeno da sve sad ode u vjetar…a koliko bi vlada izgubila kredibilitet da ne govorimo…. uskoro bi moglo biti dobrih vijesti

sjetite se tko je nagovorio JANAF da kupi spremnike od DIOKI-a,
sada opet ista priča………PO NALOGU HRVATSKE VLADE OŠTETIO SE HŽ!!

Ljudi,sada vidite da su svi isti,i ovo je za zatvor!!!!!!!!


Ma najvecu stetu cemo imat mi koji radimo u firmi.

Nama otkazi,pogoni u rezaliste,a na Žitnjak HŽ Cargo,spremnici za LNG,kontenjeri…

Šta ti sada odjednom pada na pamet – ko da si prolupao malo!
Proda se kolosjek HŽ Cargu i eto nevolje umjesto da se osmjehneš od uha do uha.
HŽ Cargo ne će stati na tome jer komadić pruge bez zemljišta im ništa ne vrijedi.
Da se ne namjeravaju centrirati na Žitnjaku ne bi ni kupovali prugu.
Na žitnjaku Dioki ima dovoljno zemljišta i nekretnina za regionalni Logistički centar – to je odlično za Dioki – riješava se neoperativne imovine.

S druge strane HŽ Cargo je neki dan potpisao ugovor o suradnji s RCA – dakle od sada Dioki ima dodatni dobavni pravac za neophodne sirovine – iz Austrije se može dobavljati i etilen i stiren i sve ostalo.



Ma najvecu stetu cemo imat mi koji radimo u firmi.

Nama otkazi,pogoni u rezaliste,a na Žitnjak HŽ Cargo,spremnici za LNG,kontenjeri…

Šta ti sada odjednom pada na pamet – ko da si prolupao malo!
Proda se kolosjek HŽ Cargu i eto nevolje umjesto da se osmjehneš od uha do uha.
HŽ Cargo ne će stati na tome jer komadić pruge bez zemljišta im ništa ne vrijedi.
Da se ne namjeravaju centrirati na Žitnjaku ne bi ni kupovali prugu.
Na žitnjaku Dioki ima dovoljno zemljišta i nekretnina za regionalni Logistički centar – to je odlično za Dioki – riješava se neoperativne imovine.

S druge strane HŽ Cargo je neki dan potpisao ugovor o suradnji s RCA – dakle od sada Dioki ima dodatni dobavni pravac za neophodne sirovine – iz Austrije se može dobavljati i etilen i stiren i sve ostalo.
[/quote]

Ovaj put moram se složiti sa Savom, i kako vrijeme odmiče nekako sam sve više sklon razmišljanju da će se ipak sva proizvodnja nastaviti na obje lokacije. Nema mi ama baš nikakve logike da se radnike nije do sad poslalo na burzu pa da se sad to odluči nakon toliko mjeseci, ali da sve to preeeedugooo traje to je istina, o šteti koja je nastala da i ne pričam, osim financijske za firmu i radnike velika je "šteta" i na ljudima (psihička)…

Vezano za dobavu etilena iz Austrije vagon cisternama????

Ako može Savo malo pojašnjenje te tvrdnje, odkud Austriji etilen, koliko stane u jednu vagon cisternu etilena, gdje bi se iskrcavala i na koji način, dali se uopče smije prevoziti etilen u vagon cisternama…?
malo sam skeptičan da je to izvedivo. Savo razuvjeri me kvalitetnim argumentima.

New Report

Close