Tako je kolega /radnikdiok/ ima nas malo više koji ovu dionicu čuvamo i pratimo zbivanja svakodnevno.Ja sam još prije u jednom postu napisao di je meni cilj _000,00 kn.[smiley2][smiley2]
Izgleda da u petak nisu kupovali jači igrači, jer su sve transakcije bile do max. 50-ak tisuća kn. Kad se oni uključe idemo preko 500 kn. Ne treba nam neki prejaki rast, barem ne sada. Ima li neko ideju kakav će biti 3Q? Meni se čini da ne bi trebao biti nešto posebno zbog remonta!
s obzirom kakvi su do sada bili sumnjam da ce biti nekakvih velikih iznenadjenja
kada bi dioki odjednom prikazao neku veliku dobit pala bi u vodu prica kako se nema za povisicu place a tu pricu gazda uporno ponavlja sindikatima (mozda je to stvarno tocno a mozda i nije). da nebi bilo zabune place i nisu tako lose ali s obzirom na uvjete posla i na blistavu buducnost a i malo dalju proslost (treba zanemariti selebaja i njegovo vrijeme) kada su place bile vece od prosjeka grada ZG (sada manje od prosjeka drzave) ipak bi trebale malo brze i vise rasti.
naravno ovo je samo jedan od mnogih razloga zasto mislim tako kako sam napisao.
mislim da do sada nitko nije spomenuo place u kontekstu FI. priznajem da mi financije nisu jaca strana pa ovo ne treba uzimati “zdravo za gotovo”, ovo je samo moje razmisljanje a ne nekakva tvrdnja.
FI više uopće neće biti presudan za kupnju ove dionice i njezin rast ili pad nego će sada javnost čekati odluku vlade o LNG terminalu. Iako svi znamo gdje će to biti, ipak će biti lijepo čuti to iz usta nekog iz vlasti. Do tad, nadam se scenariju iz luke rijeka, jer ova dionica je fundamentalno 10 puta jača od LKRI.
Koliko je po Vama očekivanja od LNG-a već ugrađeno u sadašnju cijenu?
Koliko je po Vama očekivanja od LNG-a već ugrađeno u sadašnju cijenu?
nije previše jer dioki nije puno reagirao na vijesti o LNG-u
od 1. siječnja do 5. listopada 2007.
diok-r-a +97 %
od 8. svibnja do 5. listopada 2007.
diok-r-a -8,8 %
Propao pritisak OMV-a
Jutarnji list, 8. 10.
——————————————————————————–
ZAGREB – Upravni odbor Ine sutra bi trebao potvrditi vlasnički udjel hrvatskih kompanija u budućoj kompaniji Adria LNG koja će upravljati budućim LNG terminalom u Hrvatskoj.
Prema dogovoru Vlade i hrvatskih kompanija, Ina će imati 14 posto, HEP 10 posto, a Plinacro 1 posto udjela. Taj dogovor prihvatio je i MOL te se na Upravnom i Nadzornom odboru Ine ne očekuju iznenađenja, saznajemo u Ministarstvu gospodarstva. No neće biti zajedničkog konzorcija nego će svaka tvrtka pojedinačno zastupati svoje interese u kompaniji Adria LNG.
Naime, ne želi se da u budućnosti, kada hrvatska Vlada više ne bude većinski vlasnik Ine, privatna kompanija dominira nad državnim tvrtkama HEP-om i Plinacrom i nameće svoja rješenja.
OMV je objavio da je tvrtka Adria LNG osnovana i da u njoj nema hrvatskih kompanija, nakon čega je iz Zagreba OMV-ovoj centrali u Beču poručeno da se ne mogu tako ponašati
Nakon potvrde vlasničkih udjela, hrvatske kompanije će potpisati memorandum o razumijevanju s tvrtkom Adria LNG i i ostati njen suvlasnik. Austrijski OMV, koji u Adria LNG posjeduje 25,58 posto vlasništva, prošlog je tjedna podigao pravu uzbunu u uredima Ministarstva gospodarstva objavom da je tvrtka Adria LNG osnovana i da u njoj nema hrvatskih kompanija te da će se terminal graditi na otoku Krku iako o tome Vlada tek treba donijeti odluku.
Kako saznajemo, OMV je još u kolovozu obavijestio premijera Sanadera da su tvrtke OMV, E.ON, TOTAL, RWE i GEOPLIN potpisale ugovor o osnivanju kompanije. Tada je od konzorcija traženo da ne radi pritisak i da pričeka dogovor hrvatskih kompanija.
No, OMV je objavio da je konzorcij osnovan bez hrvatskih kompanija. Dapače, iz OMV-a su Jutarnjem listu potvrdili da je Ina kao inicijalni partner izbačena, a umjesto nje je novi partner E.ON Ruhrgas sa 31,15 posto, koji do sada uopće nije bio partner. Iz Zagreba je tada uslijedila žestoka reakcija prema centrali OMV-a u Beču te im je poručeno da se tako ne mogu ponašati i da se terminal u Hrvatskoj bez hrvatskih kompanija ne može graditi. Iz Beča je samo 24 sata kasnije stigla puno pomirljivija informacija.
Hrvatske kompanije imaju zagarantiranih 25 posto vlasništva u budućoj kompaniji Adria LNG koja se tek treba osnovati. U OMV-u sada tvrde i da se lokacija za terminal tek treba odabrati te da se odluka očekuje do kraja godine. Naši sugovornici smatraju da ovaj pritisak OMV-a oko članova budućeg konzorcija i lokacije terminala leži i u sukobu MOL-a i OMV-a oko pokušaja Austrijanaca da preuzmu vlasništvo nad mađarskom naftnom kompanijom.
No, u Ministarstvu gospodarstva se smatra da su se strasti sada smirile te da bi nakon izbora lokacije do kraja godine terminal mogao biti završen 2012. godine. U skladu s tim konzorcij Adria LNG bi mogao sljedeće godine početi zakupljivati ukapljeni plin, što jamči da će četiri godine kasnije LNG terminal u Hrvatskoj početi transportirati plin.
Otprilike u isto vrijeme, 2012. godine, trebao bi proraditi i Jonsko-jadranski plinovod kojim bi se plin iz Soluna transportirao u Albaniju, Hrvatsku i Crnu Goru.
Molim da netko stavi k/p za DIOKI. Hvala!
Kupnja Cijena
17
477,00
10
470,00
36
465,00
78
450,05
162
450,00
Cijena Prodaja
480,00
460
488,00
35
490,00
101
497,00
8
500,00
763