dosegnusmo danas 470 kn. fini uvod u idući tjedan nakon HT-a….[smiley1]. Momci, samo vi filozofirajte, ja sam se fino pojačavao proteklih tjedana. sad samo treba dočekati odluku da će se graditi u omišlju i onda mogu prodati svoj dioki negdje iznad 1000 kuna, ako ne i iznad 1500 kuna. Zasad, bit ću presretan kad probijemo 500 kn. Ovaj tekst je očit a to znači da će se graditi u omišlju, a sve ostalo su gluposti.
stranci će izgradit LNG bez Hrvatskih firmi, a Vlada će im za to odmah dat dozvolu
garant
stvarno zalosno[smiley6]
Pitanje za upućene:
Može li se izračunati vrijednost dionice, prema fundamentalnim pokazateljima,
a osobito s obzirom na predviđeni rast prihoda (vidi: intervju s Beloševićem), a
bez LNG terminala? To je “kvisko”, ali mene zanima sami posao (plastika itd.).
Unaprijed zahvaljujem!
Usput.:
Koja su slična poduzeća u bližoj i daljoj okolici, i po kojim se multiplikatorima
prodaju?
E, baš sam pretjerao… [smiley2]
Piće onima koji suvislo odgovore!
Pitanje za upućene:
Može li se izračunati vrijednost dionice, prema fundamentalnim pokazateljima,
a osobito s obzirom na predviđeni rast prihoda (vidi: intervju s Beloševićem), a
bez LNG terminala? To je “kvisko”, ali mene zanima sami posao (plastika itd.).
Unaprijed zahvaljujem!
Usput.:
Koja su slična poduzeća u bližoj i daljoj okolici, i po kojim se multiplikatorima
prodaju?
E, baš sam pretjerao… [smiley2]
Piće onima koji suvislo odgovore!
Suvisli odgovor možeš pronaći ako pročitaš detaljno cijelu temu od početka do kraja, dakle svih 179 strana jer na tim stranicama sve ti je odgovoreno i nema sad smisla ponavljati. Piše ti i usporedba s regijom, piše ti usporedba sa zap. europom (posebice Italija), pišu ti pokazatelji, predviđanja i to sve bez LNG-a i sa LNG-om. Ne budi lijen pa kreni na posao…
Suvisli odgovor možeš pronaći ako pročitaš detaljno cijelu temu od početka do kraja, dakle svih 179 strana jer na tim stranicama sve ti je odgovoreno i nema sad smisla ponavljati. Piše ti i usporedba s regijom, piše ti usporedba sa zap. europom (posebice Italija), pišu ti pokazatelji, predviđanja i to sve bez LNG-a i sa LNG-om. Ne budi lijen pa kreni na posao…
[/quote]
i onda kad to sve fino nađes i apsorbiras, objavis ovdje na forumu da ne moramo svi prelistavati sve stranice [smiley1][smiley1][smiley2]
i onda kad to sve fino nađes i apsorbiras, objavis ovdje na forumu da ne moramo svi prelistavati sve stranice [smiley1][smiley1][smiley2]
pridružujem se želji za objavu sažetka
dosegnusmo danas 470 kn. fini uvod u idući tjedan nakon HT-a….[smiley1]. Momci, samo vi filozofirajte, ja sam se fino pojačavao proteklih tjedana. sad samo treba dočekati odluku da će se graditi u omišlju i onda mogu prodati svoj dioki negdje iznad 1000 kuna, ako ne i iznad 1500 kuna. Zasad, bit ću presretan kad probijemo 500 kn. Ovaj tekst je očit a to znači da će se graditi u omišlju, a sve ostalo su gluposti.
pozdrav
jedno pitanje kolega cayman, zasto zelite prodati dioki iznad 1000 kn, eventualno iznad 1500 (ako dodje do te razine) ako smatrate da je to kvalitetna dionica, odnosno perspektivna
naime, u svim svojim postovima hvalite ovu dionicu da biste sad rekli da parkticki cekate da probije 1000 kn pa da je se “rijesite”
da se razumijemo, posjedujem dioki i nije mi ga namjera prodavati u dogledno vrijeme, no cudi me ovakavo razmisljanje vas koji ste bili najaveci zagovornik diokia
srdacan pozdrav
OMV najavio LNG na Krku bez sudjelovanja hrvatskih kompanija
ZAGREB – U konzorciju za gradnju LNG terminala u Hrvatskoj nema hrvatskih tvrtki, stoji u priopćenju koje je danas objavio OMV i izazvao pravi šok u energetskim i političkim krugovima.
U priopćenju naime stoji da su suvlasnici konzorcija OMV (25,58%), E.ON Ruhrgase (31,15%), Total (25,58%), RWE (16,69%) i Geoplin (1%). Osim ove suvlasničke podjele OMV je objavio da će se terminal graditi na Krku, iako će hrvatska Vlada tu odluku donijeti do kraja godine.
U Ministarstvu gospodarstva odlučno tvrde da se LNG terminal neće graditi bez hrvatskih kompanija koje u konzorciju imaju 25 posto vlasništva. Riječ je o INA-i, HEP-u i Plinacru. U ministarstvu ne žele špekulirati odakle OMV-u ova podjela suvlasništva te tvrde kako se ne može tvrditi da će se terminal graditi na Krku jer o tome odluka još nije donesena.
Mladen Šourek, direktor za LNG u INA-i bio je iznimno iznenađen ovim priopćenjem OMV-a i tvrdi kako to nije istina. Prema njegovim riječima, hrvatski konzorcij ima 25 posto suvlasništva koje je podijeljeno između INA-e (14%), HEP-a (10%) i Plinacra (1%). To je usuglašeno između Vlade koja je većinski vlasnik tvrtki i MOL-a.
U tom dogovoru uskoro će se raspravljati na Upravnom odboru INA-e. Nakon što se on potvrdi, suvlasnici potpisuju Memorandum o razumijevanju i osniva se kompanija Adria LNG.
Upitani za pojašenje kada je INA“izbrisana” iz suvlasništva nad konzorcijem u kojem je ta tvrtka sve donedavno imala 22,2 posto, u OMV-u su nam odgovorili da se struktura nikad nije mjenjala i da INA nije bila u njoj. U samom priopćenju OMV tvrdi da je “njihov” konzorcij osnovao tvrtku Adria LNG sa sjedištem u Zagrebu.
Šourek nam je kazao da to nije točno jer će se ona osnovati tek nakon potpisa Memoranduma. Prema planovima, LNG terminal trebao bi proraditi krajem početkom 2012., a početni kapacitet bio bi 10 milijardi kubnih metara godišnje.
izvor: http://jutarnji.hr/novac/bizzbuzz/clanak/art-2007,10,4,omv_lng,92946.jl
Možda OMV ovako igra, zbog preuzimanja MOL-a (ukoliko mađari ubrzo ne izglasaju zakon o MOL-u), a time i INA-e. No, čudno je da se tako igraju gluhog telefona. OMV se u ovom slučaju ponaša kao pijani Napoleon, ne čudi me zašto ih MOL pod svaku cijenu želi izbjeći. Malo bi se trebali skulirati
Može li molim vas netko staviti k/p za danas (ako ikoga danas uopce ima na ovoj temi [smiley3])?
Ne mogu otvoriti ZSE….
Hvala!
Konzorcij Adria LNG d.o.o. ipak i s hrvatskim tvrtkama
Hrvatske kompanije imat će mogućnost do 25 posto udjela vlasništva
Nova kompanija Adria LNG d.o.o. trenutačno je ipak samo u osnivanju, a kako je Lideru rečeno iz OMV-a, vlasništvo u konzorciju nije se mijenjalo. To znači da su vlasnički udjeli navedeni u jučerašnjem priopćenju samo inicijalni, a kako ističu u OMV-u, hrvatske kompanije imaju mogućnost tražiti 25% udjela te će ostale kompanije u konzorciju smanjiti svoje udjele sukladno tome
– Hrvati su dobro došli. Trenutačno smo u pregovorima i nadamo se da će nam se hrvatske kompanije čim prije pridružiti. INA je naša najcjenjenija i najpoželjnija kompanija kod hrvatskih partnera te se nadamo da će se čim prije pridružiti kompaniji Adria LNG d.o.o. INA je pozvana da se pridruži u novom pothvatu, ali zbog internih razloga još nije u poziciji da to i učini – rekla je Vesna Laine u ime OMV-a.
U jučerašnjem priopćenju za javnost OMV-a o osnivanju tvrtke Adria LNG d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu, čiji će cilj biti gradnja LNG prijemnog terminala na Krku, navedeno je da će konzorcij činiti samo inozemne tvrtke. Da podsjetimo, u prvoj reakciji na tu vijest Mladen Čavić iz Plinacra rekao je Lideru da ipak vjeruje da će na kraju konzorcij uvesti u vlasničku strukturu i hrvatske tvrtke. (Edis Felić)
5.10.2007 9:51