Sram Vas bilo ! Ukupni dug DIOKIA-a je 1 800 000 000 kn, a temeljni kapital u kojem udio ima gospodin Ježić je 700 000 000 kn .. baš da vidimo kako će se to prebijati bez Badel scenarija [huh]
Imovina dIOKJI JE – KADA BI I NEOPERATIVNU REVALORIZIRALI I ISKAUALI PO TRŽIŠNIM CIJENAMA –
veća od 4 milijarde kuna.
A to uvelike nadmašuje dug:
Sutra će Ježić potpisati ”squeeze out” te će ostati u vlasničkom udjelu, no on će mu se smanjiti na 1%. Na njegovo mjesto ulaze ključni vjerovnici koji će svoja potraživanja pretvoriti u vlasništvo, a radnici će u roku od sedam dana primiti zaostale plaće. Imenovat će se i nova uprava – poručio je Čačić.
Gdje se ovdje spominju mali dioničari,gdje se spominje dokapitalizacija, čak se spominje isplata zaostalih plaća, znači love je sasvim dovoljno. [thumbsup]
Sram Vas bilo ! Ukupni dug DIOKIA-a je 1 800 000 000 kn, a temeljni kapital u kojem udio ima gospodin Ježić je 700 000 000 kn .. baš da vidimo kako će se to prebijati bez Badel scenarija [huh]
Imovina dIOKJI JE – KADA BI I NEOPERATIVNU REVALORIZIRALI I ISKAUALI PO TRŽIŠNIM CIJENAMA –
veća od 4 milijarde kuna.
A to uvelike nadmašuje dug:
[/quote]
Pa što to Jezić onda nije prodao Amerima barem za milijardu kuna? Ili bilo kome drugom kad je tu tolika vrijednost skrivena? I što je on onda nije revalorizirao?
Naravno da nije, jer ne možeš iz dima praviti materiju, samo obratno.
Još neoperativna…e Savo, Savo…nemaš ti pojma.
Ovako je bilo:
završilo se bez čvrstih obećanja i prevelike nade, spominju se neslužbeno neki tremini:
-kapitulacija Ježića sutra (1%)
-konačan dogovor vjerovnika petak
-isplata plaća/e ponedjeljak
,,,The Adria LNG consortium, comprising Germany’s E.ON-Ruhrgas , Austria’s OMV, France’s Total and Slovenia’s Geoplin, has a concession for building a terminal on the northern Adriatic island of Krk.
They have pushed back the final investment decision until 2013, citing falling demand for gas on the European markets, but Cacic said Croatia could not wait.
"They’ve had enough time to move on and we now have to see with them how to handle the concession, since there has been no progress with this project," Cacic said.
,,,The Adria LNG consortium, comprising Germany’s E.ON-Ruhrgas , Austria’s OMV, France’s Total and Slovenia’s Geoplin, has a concession for building a terminal on the northern Adriatic island of Krk.
They have pushed back the final investment decision until 2013, citing falling demand for gas on the European markets, but Cacic said Croatia could not wait.
"They’ve had enough time to move on and we now have to see with them how to handle the concession, since there has been no progress with this project," Cacic said.
Kao što rekoh ima od djela RJ još puno, puno gratisa za postojeće vjerovnike
Sram Vas bilo ! Ukupni dug DIOKIA-a je 1 800 000 000 kn, a temeljni kapital u kojem udio ima gospodin Ježić je 700 000 000 kn .. baš da vidimo kako će se to prebijati bez Badel scenarija [huh]
Imovina dIOKJI JE – KADA BI I NEOPERATIVNU REVALORIZIRALI I ISKAUALI PO TRŽIŠNIM CIJENAMA –
veća od 4 milijarde kuna.
A to uvelike nadmašuje dug:
[/quote]
Sve to lijepozvuči ali nitko nezna koji je to način "istiskivanja" RJ na samo 1% , i koja će stvarna vrijednost dionice biti poslije takvog restrukturiranja .
Ali sve u svemu mnogo bolja od trenutne .
Nakon istiskivanja RJ zemljište za LNG je u vlasništvu RH i posao može početi, sasvim dovoljno da više nikad ne vidimo ove smješne cijene
,,,The Adria LNG consortium, comprising Germany’s E.ON-Ruhrgas , Austria’s OMV, France’s Total and Slovenia’s Geoplin, has a concession for building a terminal on the northern Adriatic island of Krk.
They have pushed back the final investment decision until 2013, citing falling demand for gas on the European markets, but Cacic said Croatia could not wait.
"They’ve had enough time to move on and we now have to see with them how to handle the concession, since there has been no progress with this project," Cacic said.
Kao što rekoh ima od djela RJ još puno, puno gratisa za postojeće vjerovnike
[/quote]
Htio sam samo upozoriti da je dogovor oko Diokija logičan nasravak najave u svezi Adria LNG projekta.
Čačoć očito želi da se što prije ponovno pokrene projekt jer je i velika investicija ali i krucijalna odluka oko energetske HR budućnosti.