Da je LNG blizu pokazuje i činjenica je je Dioki Holding AG zamjenjen s Adriaoil SPA u društvu Ćuf doo!
ĆUF, d.o.o.
Osnivači/članovi društva
DINA-Petrokemija d.d. proizvodnja, terminali i servisi, pod MBS: 080448438, upisan kod: Trgovački sud u Rijeci, OIB: 89209113164
Funkcija – član društva
ADRIAOIL S.p.A, Italija, Broj iz registra: 80021250156, Naziv registra: Poslovni registar, Nadležno tijelo: Trgovinsko, industrijsko, obrtničko, poljoprivredna komora u Milanu, OIB: 97067950468
Funkcija – član društva
[/quote]
… o LNG ( ne da mi se tražiti link po netu ) … cijena zemljišta bi trebala biti 20-30 eura a to znači da
bi dioki dobija 7-10 mil eura
[/quote]
Mogao bi puno o svakom tvom stavu no idemo o LNG terminalu.
On je za Dioki puno više od same cijene zemljišta – zemljište je samo neophodna likvidnost koja nas muči – i ne samo Dioki nego 3/4 Hrvatske!
Cijena zemljišta će se odrediti realno – npr knjigovodstvena vrijednost uvećana za inflaciju od 1995. kada je izvršena procjena na temelju prometne vrijednosti zemljišta a tada je bila 30DEM/m2.
http://www.revizija.hr/izvjesca/2007/revizije-pretvorbe-i-privatizacije/573-polimeri-zagreb.pdf
Zemljište ima i sve neophodne priključke, infrastrukturu, luku, ceste,…..
Možeš lijepo vidjeti na ovoj karti.
http://www.gis.pgz.hr/gis/default.aspx
Čobanković je sinoć objašnjavao o transportu pitke vode u Qatar!
Ali očito neki uzusi mu nisu baš jasni.
Japan External Trade Organization (JETRO), Hitachi Plant Technologies, Ltd. i Hitachi Research Institute izradili su 2010. strudije o tom pitanju.
Radi se o LNG tankerima a ne o nekim vodonoscima ili tankerima nafte.
http://www.jetro.go.jp/jetro/activities/oda/model_study/oil/pdf/h21en_04.pdf
Cijena i situacija – rušila nas je kriminalizacija i energetski udar – plin i struja!
Obzirom na sve to super smo i poslovali.
Kako bi npr završio MOL da mu je direktor uhićen i držan 4,5 mjeseci u Remetinscu.
Kada sve zbrojiš ispada da je Ježić i Dioki cilj a nikakva Ina!
Vidim da je Sava opet u elementu jutros. Opet se pričaju bajke o LNG-u i benefitima za DIOKI njegovom gradnjom. Najveći benefit bi bila prodaja zemljišta, ali što zarada od prodaje 5-10 milijuna prem 200-ak milijuna nagomilanih obveza? Priča o mogućoj ekstrakciji etana iz lng-a u Omišlju te njegovo korištenje kao sirovine za polietilen je prodavanje magle. LNG, ovisno odakle dolazi, ima različite udjele etana u sebi, a oni koji ga imaju ga ekstrahiraju na licu mjesta i prodaju kao dodanu vrijednost. Ljudi iz tog businessa znaju o čemu pričam. Sve i da se prilikom pregovora napravi kvalitetan deal, u šta osobno sumnjam da ova nesposobna uprava na čelu sa vlasnikom je u stanju, trebale bi proći godine da se projekt ostvari. Počevši sa rješavanjem studije utjecaja na okoliš, lokacijske, građevinske, pitanje koncesije na luku Sepen čijeg dijela bi se DINA trebala odreći jer DINA ne može biti operator LNG terminala, itd. itd. itd.
Priča sa LNG-om je priča kako će Hrvatsla postati kao Švicarska, možda jednog dalekog dana, ali sutra sigurno ne.
VIJEST DANA!!!!
Dogodila se deblokada
Sutra isplata plače i početak proizvodnje
Dva broda iskrcavaju etilen na omišlju
stiren na putu reaktori se griju
juhuuu dionica rasteeee!!!
Priča sa LNG-om je priča kako će Hrvatsla postati kao Švicarska, možda jednog dalekog dana, ali sutra sigurno ne.
Mislio sam da nešto više poznaš LNG chain ali…..
LNG se namješta – dakle može po narudžbi ali standardni sadržaj je definiran i tehnološkim procesom,
Omanski ima oko 7,5% etana, Qatarski 6% a Alžirski 9%.
Sasvim dovoljno za Piros doo!
Glede priče o vodi – jedini terminal u HR je Omišalj – ja ne znam kako bi to ukrcavali npr u Dubrovniku ili bilo gdje drugdje a da ne nabiju velike troškove? Ali definitivno – japanci su izradili studiju i pokazala se vrlo izvodljiva. A Hrvatska je po vodi 3. u Europi a po kvaliteti 1.
Cijena zemljišta nije toliko važna ali je zasigurno 2x veća od tvojih predviđanja.
A to što je Žitnjak otišao u bezcjenje – možda je Dina neki vez osigurala zauzvrat na JANAF terminalu.
Bilo je zamišljeno proširenje kemijskog veza na JANAF-u!
A logično je da Dina bude operater terminala – razlog je to što ima veliko iskustvo s kriogenim plinovima tj s etilenom.
Koncesija se ne može baš tako lako oduzeti posebice što je Dina bez nadoknade prenijela preko 100.000m2 zemljišta državi tj pomorsko dobro.
VIJEST DANA!!!!
Dogodila se deblokada
Sutra isplata plače i početak proizvodnje
Dva broda iskrcavaju etilen na omišlju
stiren na putu reaktori se griju
juhuuu dionica rasteeee!!!
jel može kakva potvrda ovih vijesti?
Nikakav se etilen ne iskrcava u Omišlju,a kamo li dva !?!?!? Kakve se ovdje sve gluposti pišu,ne mogu vjerovat !!!!!
Savo,
Prvo – Žitnjak nije otišao u besjcjenje niti je kupoprodaja vezana za nikakav dodatni vez na lokaciji JANAF-a u Omišlju.
Drugo – kad govorimo o logici govorimo o poslovnoj logici, a poslovna logika ADRIA LNG-a nije uskladu sa tvojim željama. Naime, zahtjev za izdavanje lokacijske dozvole sadrži dio u kojem stoji da ADRIA LNG treba dobiti dio luke Sepen kako bi mogao obavljati tu djelatnost, a ne da je obavlja netko drugi. U tu svrhu bi morali doći do izdavanja koncesije na dio luke njima, a da se DINA dijela odrekne.
Treće, DINA nije dala državi nikakvu zemlju jer ta zemlja (današnje pomorsko dobro) nije ni bilo njezino. To je bilo bivše društveno vlasništvo koje je njegovim ukidanjem preneseno privremeno na DINU te je uspostavom instituta pomorskog dobra moralo biti ¨vraćeno˝¨ državi tj. svima nama.
VIJEST DANA!!!!
Dogodila se deblokada
Sutra isplata plače i početak proizvodnje
Dva broda iskrcavaju etilen na omišlju
stiren na putu reaktori se griju
juhuuu dionica rasteeee!!!
jel može kakva potvrda ovih vijesti?
[/quote]
Nikakav se etilen ne iskrcava u Omišlju,a kamo li dva !?!?!? Kakve se ovdje sve gluposti pišu,ne mogu vjerovat !!!!!
Kolega je o napisao u kontekstu da se od ovoga svega nevedenog ništa ne događa,odraz trenutnog stanja..
Savo,
Prvo – Žitnjak nije otišao u besjcjenje niti je kupoprodaja vezana za nikakav dodatni vez na lokaciji JANAF-a u Omišlju.
Drugo – kad govorimo o logici govorimo o poslovnoj logici, a poslovna logika ADRIA LNG-a nije uskladu sa tvojim željama. Naime, zahtjev za izdavanje lokacijske dozvole sadrži dio u kojem stoji da ADRIA LNG treba dobiti dio luke Sepen kako bi mogao obavljati tu djelatnost, a ne da je obavlja netko drugi. U tu svrhu bi morali doći do izdavanja koncesije na dio luke njima, a da se DINA dijela odrekne.
Treće, DINA nije dala državi nikakvu zemlju jer ta zemlja (današnje pomorsko dobro) nije ni bilo njezino. To je bilo bivše društveno vlasništvo koje je njegovim ukidanjem preneseno privremeno na DINU te je uspostavom instituta pomorskog dobra moralo biti ¨vraćeno˝¨ državi tj. svima nama.
1. Zemljište se tretira kao ekonomska kategorija koje, uz pomoć građevinsko-urbanističkih pravila, daje vrijednost budućem vlasniku – dakle 200.000m3 JANAF-ovi spremišta su osnovica za određivanje ROI tj. povratA investicije. SUDSKI VJEŠTAK JE PROCJENIO ZEMLJIŠTE NA 31 MILIJUN EURA!
2…..Dina has established a company in relation to the planned LNG terminal facility at KrK Island,
expected to be in operation from 2014 and established by 8 foreign and Croatian partners in the energy sector, including INA…..
http://www.orkfin.no/dav/b8c7ffd981.pdf
Tvoj komentar ovog pasusa????
Meni se čini da je pozicija operatera osigurana!
3. Zemljište tj nešto preko 100.000m2 ušlo je u procjenu poduzeća 1995. godine a prijenos je obavljen BEZ NAKNADE! Obzirom da je u vrijeme procjene cijena određena na 30DEM/m2 poklonili smo oko 12 milijuna kuna!