Poslovanje Diokija – bez tzv one time items – je ODLIČNO!
Ćim ja napišem nešto što se konkretno odnosi na Dioki – ti razvališ s lažima o poslovanju Diokija.
Ko da bi ti glava pala da se malo uhvatiš činjenica.
GAS HONOUR uplovio prije 2 tjedna – čudno je da su bili na vezu cca 24 sata a nisu ništa istovarili.
Prema podatcima mogu prevoziti oko 5k tona etilena.
http://www.tge-marine.com…&tabid=66&mid=450
I na putu je jedan koji bi mogao danas-sutra biti na vezu – također kapacitet 5k tona etilena.
http://www.tge-marine.com…reegascarrierproject.aspx
Jedan od ovih na linku iznad.
I jedan i drugi su doplovili s poluotoka – a veličina u odnosu na brodove koji su nekada dovozili sirovinu ali i pravac dobave je vrlo indikativan. Novi dobavljači, nove cijene,……možda i nešto drugo je novo?
Glede Vinylsa – IGS nema poslovni plan. Traži niže cijene energenata i ostalog os ENI-a a nema ni dovoljan kapacitet spremnika pa sam skeptičan da bi mogli zatvoriti svoju ponudu. Da je ENI davao niže cijene ne bi Vinyls bio u situaciji u kojoj jeste. A i Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja ne bi im dopustila takav ugovor.
Malo o LNG-u – Ako se npr LNG transportira u Omišalj to je puno kraća ruta no u npr ZEEBRUGGE – na količini od 10-15 milijardi m3 godišnje to je minimalno 2 LNG broda/godišnje manje na relaciji RasLafan – Omišalj. A 2 broda koštaju cca 600 milijuna dolara. Plus troškovi prijevoza i sl.
Qatar je zbog toga vrlo zagrijan za Omišalj – ne treba ulagati u novogradnju.
Zašto ovo iznad ne komentiraš?
Je li ja lažem nešto u svezi gore iznesenog?
Neki neovisni izvori imaju sasvim drugu sliku o ovome što se događalo u HR zadnjih godina.
http://www.jamestown.org/single/?no_cache=1&tx_ttnews%5Bswords%5D=8fd5893941d69d0be3f378576261ae3e&tx_ttnews%5Bany_of_the_words%5D=croatia&tx_ttnews%5Btt_news%5D=38122&tx_ttnews%5BbackPid%5D=7&cHash=895846a6ceab48a99d914dacbf70c982
I Diokija to jako kači!
Evo da ne bi ispalo da lažem.
http://www.marinetraffic.com/ais/default.aspx?level0=100
Brod je došao iz Perzijskog zaljeva kao i onaj prije njega a što može značiti da je sirovina od sada iz prve ruke.
A glede pritisaka na ENI da postupa netržišno u svezi Vinylsa.
http://www.press-service.it/presservice/newsLetterGet.jsf?cus=ffbc2f30-6a6d-477d-aeb5-52647e2a0bc3&art=9df0d881-fb9b-4477-9816-218a1f3f0fc7
Tek toliko.
4700t ,startne aktivnosti u tijeku….Dina
[/quote]
Jesu li ove dvije zadnje isporuke dugoročna orjentacija na Arape?
Teško se u njihove sheme uglaviti – osim ako to nije odrađeno na političkoj razini.
4700t ,startne aktivnosti u tijeku….Dina
[/quote]
Jesu li ove dvije zadnje isporuke dugoročna orjentacija na Arape?
Teško se u njihove sheme uglaviti – osim ako to nije odrađeno na političkoj razini.
[/quote]
Naravno da IMA LOVE!!!!
Još se u Italiji vode natezanja oko Vinylsa, a IGS još nije riješio svoje logističke probleme kao ni odnos s cijenama vode, energije i sl s ENI. a 9. mjesec se primiče.
Vinyls: francesi a Porto Torres?
Martedì 05 Luglio 2011 09:01
Per ora, le uniche trattative concrete sugli assets di Vinyls Italia sono quelle tra i Commissari straordinari della società e Industrie Generali per il sito di Ravenna. Dopo il via libera del ministero, sono in corso le verifiche dell’azienda varesina sulla disponibilità di siti per lo stoccaggio del cloruro di vinile monomero necessario alla produzione del PVC, condizione preliminare alla firma dell’accordo di acquisizione.
http://www.polimerica.it/index.php?option=com_content&view=article&id=9284:vinyls-francesi-a-porto-torres&catid=14:pvc&Itemid=71
Koliki su Dinini kapaciteti na Krku – može li zadovoljiti potrebe Ravenne?
Interesantno koliko su tu na Omišlju interesa prelama – svjetskih interesa.
Sada su se u cijelu priču uključili i Ameri.
…Rusi uobičajeno koriste lokalne saveznike kako bi MOL-u uzeli nadzor nad Inom. Rusija se protivi energetskom koridoru koji bi vodio od hrvatske jadranske obale do Srednje Europe……
http://www.jutarnji.hr/slucaj-ina—mol–rusi-preko-davora-sterna-zele-zavladati-inom/957409/
Da li je to razlog zašto se kasnilo s LNG terminalom?
Kako su samo Mađari direktni kada govore o svojim strateškim interesima glede Ine.
Orbán hallani sem akar a MOL-INA szerződésmódosításról
http://www.portfolio.hu/vallalatok/energia/orban_hallani_sem_akar_a_mol-ina_szerzodesmodositasrol.151937.html
….
– a MOL az INA-n keresztül kijutott az Adriai tenger partjára, ami az alternatív gázimport útvonalak tekintetében (például Krk szigeteki LNG terminál) játszhat a későbbiekben nagy szerepet…..
Dakle izlaz na Jadran i novi dobavni pravac je strateški interes Mađarske i ostalih srednjeeuropskih država.
Bilo kakve promjene koje bi dovele u pitanje odlučivanje o strateškim interesima V4 skupine su nemoguće i nedopustive – to je njihov stav.
A INA i dalje ima udio u ADRIA LNG STUDY COMPANY Ltd. – 22%.
jesmo mi kao postali neka neovisna drzava? jel to nama netko drugi kroji planove o energetici? jel istina da najpametniji ljudi u RH u pravilu nisu ministri i premijeri?
jesmo mi kao postali neka neovisna drzava? jel to nama netko drugi kroji planove o energetici? jel istina da najpametniji ljudi u RH u pravilu nisu ministri i premijeri?
nikad nisu ni bili niti ce biti, nazalost kod nas vlada misljenje da kad si gore skini gace i daj svima dok godd ti trpaju u dep a onda kada te skinu lako cemo, mislim da je ovo ipak stratesko pitanje europe tako da nema zajeb……, vidim da se polako skuplja [thumbsup]
jesmo mi kao postali neka neovisna drzava? jel to nama netko drugi kroji planove o energetici? jel istina da najpametniji ljudi u RH u pravilu nisu ministri i premijeri?
Puno je država koje su svojom nestručnosšću ugrozile i suverenitet i cjelovitos i jedinstvo.
Nadajmo se da je to sada iza nas. Naši ključni projekti su i projekti EU ali i susjedstva.
http://www.energy-community.org/pls/portal/docs/1054179.PDF
Sada će se sve riješavati transparentno, brzo i u skladu i naših ali i interesa drugih.
Korisori su neupitni – LNG je neupitan.