DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

A stijenka od 1 mm sigurno nije dovoljna za prijevoz milijuna litara vode. Ja bi samo ovako od oka rekao da bi min. debljina stijenki trebala biti od 4 mm (nisam strojar pa ako sam puno pogriješio znate zašto je to tako).

S obzirom da se ni voda ne prevozi pod tlakom stjenka je sasvim dovoljna. tu se javljaju drugi problemi oko prijevoza tekucina i same nosivosti broda jer je litra vode duplo teza od litre LNG-a

Nije bolest sve što boli

Savo daj još, tek smo na 63!


sava svaka čast!
jasno je da si interesno povezan ali količina informacija koje daješ je zaista velika za jedan običan forum. meni si pomogao da uđem sa par sto komada i nadam se da će se isplatiti. ako ne svaka čast za drukanje sam protiv sviju!
uglavnom moram te javno pohvalit [thumbsup] [thumbsup]

isto su ljudi zahvaljivali "savi" i "optimistu" na "dobrim" savjetima kad su kupovali DIOK na 400-500 kn. daj njih pitaj što misle o tom dvojcu i kakvu bi im "zahvalu" danas uputili?

pod ovom vladom nema nam spasa!!!!!

Jel se netko sjeća i posejdona?


A stijenka od 1 mm sigurno nije dovoljna za prijevoz milijuna litara vode. Ja bi samo ovako od oka rekao da bi min. debljina stijenki trebala biti od 4 mm (nisam strojar pa ako sam puno pogriješio znate zašto je to tako).

S obzirom da se ni voda ne prevozi pod tlakom stjenka je sasvim dovoljna. tu se javljaju drugi problemi oko prijevoza tekucina i same nosivosti broda jer je litra vode duplo teza od litre LNG-a
[/quote]

kakve to veze ima, pa nisu to isti tankovi? balans se racuna prema masi a ne volumenu, a japanci su mislili balastne vode zamijeniti pitkom i to je cijela prica. prvo bi tanker trebao doci kod nas pun (dakle trebao bi nama dostaviti plin), istovremeno ukrcati pitku vodu (našu) i onda je prodavati kataru (nakon sto opet napuni tank plinom)…Hm…zapravo zvuci dosta logicno…samo ne znam kako se izvode razlicite oplate brodova, no ako se leti u svemir, ovo se sigurno moze rijesiti.



sava svaka čast!
jasno je da si interesno povezan ali količina informacija koje daješ je zaista velika za jedan običan forum. meni si pomogao da uđem sa par sto komada i nadam se da će se isplatiti. ako ne svaka čast za drukanje sam protiv sviju!
uglavnom moram te javno pohvalit [thumbsup] [thumbsup]

isto su ljudi zahvaljivali "savi" i "optimistu" na "dobrim" savjetima kad su kupovali DIOK na 400-500 kn. daj njih pitaj što misle o tom dvojcu i kakvu bi im "zahvalu" danas uputili?
[/quote]

ali složit češ se sa mnom da nije isto ulaziti po 450 ili 65. razlika je cca 7 PUTA!
sava druka ali na način da iznosi podatke koji mu idu u prilog. ostali pljuju više manje bez veze. na nama je da procjenimo kupiti ili ne. ja sam se na 450 kn čudom čudio u šta ljudi stavljaju svoj novac ali sad mislim da je dionica preprodana za jednu takvu industriju (P/S 0.14, kemijska industrija) i odljučio sam ući s malim dijelom svog kapitala. savi zahvaljujem zbog toga što iznosi informacije koje bi se ja debelo pomučio da ih doznam. da čovjek radu u svom interesu – sigurno radi, ali nije li to normalno za sve nas?? [rolleyes]

"Ko izgubi dobitak, dobije gubitak"

Zašto se prepirete oko mene na temi Dioki.
Otvorite temu Sava…..

Ako pljujete po kompaniji onda pljujte ARGUMENTIRANO!
Ako PLJUJETE onda navedite i dapljujete po kompaniji čiji je BV i sada oko 190kuna/dionici!
Ako konsolidirate onda ISPRAVITE vrijednosti Kijca, Pirosa, oko 400k m2 zemljišta na žitnjaku.
Pa tko će vam još prodati m2 za 50DEM – s kompletnom infrastrukturom.
Ispravite i vrijednost Dine jer zasigurno samo infrastruktura s zemljištem vrijedi 640M kuna plus 400k tona postrojenja.
Dakle uz ne velike ispravke BV minimalno 500 kuna po dionici.
To su moji ARGUMENTI.
Moji argumenti su i Strateške odrednice Vlade RH, planovi proširenja Dine, energetska stratigija EU i svakako VAŽNOST plastike u primarnim oblicima za gospodarstvo.

Rado bi čuo protuargumente – ukoliko ih nemate ne znam zašto se javljate ako nije slučajno iz nekih niskih pobuda.

I još jedan detalj – rušila nas je poveznica Ježić – Sanader!
Nije bilo rečenice i natpisa niti dana da se Dioki preko veze Ježić – Sanader nije rušio.
Dioki DUŽAN DRŽAVI OVOLIKO, Dioki DUŽAN DRŽAVNIM PODUZEĆIMA ONOLIKO, DUŽAN DOBAVLJAČIMA…
A kada bi međusobno usporedili odnose – pomorsko dobro na Krku, 6MW snage na Žitnjaku, jeftina prodaja Žitnjaka JANAF-u….Dioki je žrtva.

Stoga pitam – hoćemo li sada rasti 300-400%, sada kada se Sanader vrati?
Možeš ga mrziti ali zar sama činjenica da ga Austrija pušta bez podizanja ikakve optužnice ne znači da istovremeno otpada i 80% optužnice koja se provlačila kroz medije …veza s HAAB, mito, korupcija, pranje love, izbjegavanje poreza…… Izgleda da je sva imovina u Austriji zakonito stečena.

http://www.poslovni.hr/vijesti/sklopljen-ugovor-izmedu-tlma-aluminija-i-hepa-182466.aspx

Evo da je i električna energija ugovarana po propisima!
A mi zbog toga kriminalci. SVAŠTA!!!

Savo ne pratim ovu temu već neko vrijeme, ima li što novo?
Jeste li preuzeli Vinlys, jeli prodana neoperativna imovina, ima li robe, radi li se šta?

nema sirovine,nema vinlysa,,,nema ničega,,,Sava živi u oblacima,
i dalje priča bajke i basne!!!

GAS HONOUR uplovio prije 2 tjedna – čudno je da su bili na vezu cca 24 sata a nisu ništa istovarili.
Prema podatcima mogu prevoziti oko 5k tona etilena.
http://www.tge-marine.com/LinkClick.aspx?fileticket=DhGZcMjySzY%3D&tabid=66&mid=450
I na putu je jedan koji bi mogao danas-sutra biti na vezu – također kapacitet 5k tona etilena.
http://www.tge-marine.com/News/Successfulcompletionofthreegascarrierproject.aspx
Jedan od ovih na linku iznad.
I jedan i drugi su doplovili s poluotoka – a veličina u odnosu na brodove koji su nekada dovozili sirovinu ali i pravac dobave je vrlo indikativan. Novi dobavljači, nove cijene,……možda i nešto drugo je novo?

Glede Vinylsa – IGS nema poslovni plan. Traži niže cijene energenata i ostalog os ENI-a a nema ni dovoljan kapacitet spremnika pa sam skeptičan da bi mogli zatvoriti svoju ponudu. Da je ENI davao niže cijene ne bi Vinyls bio u situaciji u kojoj jeste. A i Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja ne bi im dopustila takav ugovor.

Malo o LNG-u – Ako se npr LNG transportira u Omišalj to je puno kraća ruta no u npr ZEEBRUGGE – na količini od 10-15 milijardi m3 godišnje to je minimalno 2 LNG broda/godišnje manje na relaciji RasLafan – Omišalj. A 2 broda koštaju cca 600 milijuna dolara. Plus troškovi prijevoza i sl.
Qatar je zbog toga vrlo zagrijan za Omišalj – ne treba ulagati u novogradnju.


Sava živi u oblacima, i dalje priča bajke i basne!!!

Sava meni izgleda kao učenik HDZ-ovske škole obmana, laži, prevara i spinova.
Iskrivljuje i zamagljuje činjenice, pokušava iluzijama s Vinlysom i LNG-om skrenuti pozornost s najbitnijih stvari kao što je poslovanje Diokija.

Ova taktika odlično pali na masama, ali ovdje gdje ljudi ulažu svoje novce teško će ti ti spinovi upaliti. Možda uspiješ neku naivčinu navući da ostane bez love ali sve su to mali iznosi….

New Report

Close