obozavam privatizacije u kojima je RH prodavala vlasnistvo gradjana, a nakon sto su firme isisane, otkupljuju ih u velikom naletu pameti kako drzava ipak moze biti dobar vlasnik i gospodar. Ma tko to ne bi volio.
Savo,
iz tvojih usta u Božje uši …
na žalost ja nisam uvjeren u skoru gradnju kao ti i smatram da je tvoje predviđanje terminski nerealno, a sa ostalim se slažem.
Kod nas se lokacijska dozvola za štalicu čeka po nekoliko godina.
Uostalom konzorcij Adria LNG je osnovan 2007 g. te je odmah započeo sa aktivnostima za dobivanje lokacijske dozvole, a sam znaš da je do danas nisu uspjeli ishodovati!!!
Osim toga LNG je prema zemnom plinu izuzetno skup. Pitanje je i isplativosti gradnje terminala kad postoje velike zalihe i nalazišta zemnog plina u Europi.
LNG sa regasifikacijskih brodova (mali LNG) još je skuplji, a ekološki gledano je neprihvatliviji za lokalnu zajednicu.
Pitanje je čak da se i ispune tvoji snovi što će biti sa DIOKIjem do tada?
Mlatiš praznu slamu…Upozori EU Komisiju o svojim genijalnim zamislima glede LNG-a.
Usput EU je prolongirala FID za Nabucco plinovod, nisu prihvatili South Stream a sada su otkantali i Gazprom u Baumgartenu. Top priority projekt za EU je LNG u Poljskoj i Hrvatskoj.
Gazprom is not allowed to “manipulate”
Published: 21 June, 2011, 08:05June 2011
The European Commission has blocked Gazprom’s entry into the capital of the stock exchange for spot gas trading
http://rt.com/politics/press/gazeta-ru/gazprom-gas-hub-eu-commission/en/
Šta je nama činit ——NIŠTA ili SKORO NIŠTA-
Imamo gotov terminal za tekući plin-treba ga malo prilagoditi za LNG.
I odlučiti se kako ekstrahirati Etan na Krku, kojom tehnologijom.
Mislim da je Sablić to trebao već staviti na papir za Siemens.
Šta misliš kako se osjeća ekipa u OMV-u nakon ovakve pljuske?
I jeli im nakon svega LNG na Krku POSTAO top PRIORITY projekt?
Ma zaigrala se tu očito/vjerojatno velika igra koja nema veze sa samim poslovanjem DIOKija nego da se vrate stari dugovi prema strancima EON i slični pošto ih je ondašnja valda zavaljala za LNG, vjerojatno im htjeli dignut lovu ko što su Mađarima al ovi nisu baš takve ugro-korup sorte.
Pa sad politika opet preko politike, ulazak u EU, pegla što su ranije zgužvali i pokušava opet za sebe, ali sad preko institucija sistema, legalno zgrabit dio kolača.
Tako da se ne bi iznenadio da država preko hepa uđe u firmu i onda krčmi malo Eonu malo sebi malo ostalima koje su zavaljali ili pokušali zavaljat.
Mislim da će s ulaskom ipak pričekat dok se ne raspetlja ovaj najnoviji Ina-Mol zaplet.
Terminal može biti u funkciji za 8-12 mjeseci AKO se koriste postojeći terminali na lokaciji Dine!
LIQUEFIED-GAS-TERMINALS
‘DIOKI’ petrochemical plant:
Situated at Sepen Bay, Jetty "A", L-shaped for gas carriers up to 15.000 m3 cap, 11.5 m max depth equipped with 8" ASA 300 RF loading arms for ethylene (150 t/h) and VCM (250 t/h). Jetty "B", T-shaped for chemical tankers up to 60.000 dwt, 15 m max depth, equipped with 8" ASA 150 RF loading arms for fuel oil (250 t/h), caustic soda (250 t/h) and EDC liquid (400 t/h). Also a multi-purpose quay, 90 m long, 5,5 m max draft.
Ovaj terminal B može čini mi se bez ikakvog zahvata prihvatiti EBRV brod i ovisno o odabranoj ternologiji pretvoriti LNG u prirodni plin.
Dina bi trebala imati npr COREFLUX tehnologiju za ekstrakciju etana jer npr Qatarski plin ima vrlo visok sadržaj etana u sebi.
http://www.toyo-eng.co.jp/en/advantage/technology/energy/coreflux/index.html
Plinovod Kukuljanovo – Omišalj cca 6-9 mjeseci.
Mislim da ne treba puno papirologije ako se koristi Dina terminal – pa to i jest terminal za ukapljene plinove!
Malo o sastavu LNG-a.
http://www.shannonlngplanning.ie/files/HSAQuery14_final.pdf
Dakle iz 3 milijuna tona LNG-a može se dobiti oko 300-400k tona Etana i LPG-a.
Što se tiče LNG brodova, da sam šef Uprave Adrisa već bi se dva radila – opcija 2+2!
U Italiji bi se moglo 4.7.2011. sve riješiti.
U igri Dioki i IGS.
bravo savo, zasto kupovati tvrtke kad se moze osnovati nova svoja tvrtka s 2 LNG tankera. cudi me da cak ni tankerska plovidba nema takav brod.
ima li itko u RH LNG tanker u svom vlasnistvu?
Trebat će itekako….
Je li točno da su Slovaci i Mađari sve uglavili s Qatarom?
Energent sadašnjosti i budućnosti je plin!
A transportirati će se s LNG tankerima.
I tako 100-tinjak godina.
A dioki itekako poznaje i posjeduje tehnohogiju tog energenta.
Čak na Krku ima postrijenje ta ukapljivanje ali etikena.
tehnologija na -162°C koliko god da je zahtjevna, definitvno je pozeljno trositi LNG jer treba metan koristiti, jer on je pravi problem u usporedbi s CO2 u vezi zatopljenja. tko moze, nek kupuje zemlju u sibiru 🙂 i nek hvata metan koji se polako oslobađa kroz ledene pokrivače.