@ Sava
Pa ne znam, navodno su se jucer trebali potpisati sporazumi pa ako je to bilo, vjerujem da vise nece biti problema po tom pitanju, pitanju kredita od EIB-a i tako… a jel se sta jucer izdogovaralo pojma nemam
na sastancima se uvijek nešto dogovori, samo dali se dogovorilo da će se dogvoriti ili su se sve dogovorili.
Računica je ovdje vrlo jednostavna, ili će se dogovoriti ili će biti stečaj, u slučaju stečaja svi gube osim MOL-a (imaju u mađarskoj ovakvu industriju – konkurencija), ako se dogovore dugoročno svi dobijaju pa čak i MOL samo ne kao u obrnutom slučaju
ima li pilota u avionu? pitanje je sad!
tko ili što je avion sami prosudite…
@ Sava
Pa ne znam, navodno su se jucer trebali potpisati sporazumi pa ako je to bilo, vjerujem da vise nece biti problema po tom pitanju, pitanju kredita od EIB-a i tako… a jel se sta jucer izdogovaralo pojma nemam
Dakle prošle su i ispravke u bilanci?
Prije par dan abila je neuobičajeno velika gužva na Modelu A – ima li to kakve veze s nama?
@ Sava
Pa ne znam, navodno su se jucer trebali potpisati sporazumi pa ako je to bilo, vjerujem da vise nece biti problema po tom pitanju, pitanju kredita od EIB-a i tako… a jel se sta jucer izdogovaralo pojma nemam
Do utorka. [sealed]
@ Sava
Pa ne znam, navodno su se jucer trebali potpisati sporazumi pa ako je to bilo, vjerujem da vise nece biti problema po tom pitanju, pitanju kredita od EIB-a i tako… a jel se sta jucer izdogovaralo pojma nemam
Dakle prošle su i ispravke u bilanci?
Prije par dan abila je neuobičajeno velika gužva na Modelu A – ima li to kakve veze s nama?
[/quote]
O ovome ne znam ništa.
Dakle prošle su i ispravke u bilanci?
Prije par dan abila je neuobičajeno velika gužva na Modelu A – ima li to kakve veze s nama?
[/quote]
O ovome ne znam ništa.
[/quote]
Ako su dobili kredit trebali su srediti bilancu a to su mogli da se neoperativna imovina knjiži po FER vrijednosti.
A na 4. aukciji po modelu A+ odobreno koliko i u 3 prethodne aukcije što upućuje da bi se moglo raditi o nečem doista velikom pa me odvuklo na neophodan obrtni kapital potreban za Italiju.
Od GITE Eni je tražio 100 milijuna eura – uz preuzimanje kompletne Syndialove imovine.
Jest da smo mi nudili nešto drugo ali, nikad se ne zna.
šta vi trabunjate,,,pa vi Savo nemate niti za jedan brod,,nemožete osigurat sirovinu da bi profitabilno postrojenje ldpe mogap nesmetano raditi,ovako pogon stoji puna 2 tjedna,,
ti si Savo ne samo predmet za uskok koji će te ubrzo kontaktirat nego si i za liječenje!!!!
prestani LAGAT!!!
tik tak vrijeme otkucava
biti ili nebiti pitanje je sad
stečaj ili ne
znat če se USKORO
da je račun blokiran to je
tko ga je sad blokirao e to neznam
bit če da sava zna!!?
@ Sava
Pa ne znam, navodno su se jucer trebali potpisati sporazumi pa ako je to bilo, vjerujem da vise nece biti problema po tom pitanju, pitanju kredita od EIB-a i tako… a jel se sta jucer izdogovaralo pojma nemam
na sastancima se uvijek nešto dogovori, samo dali se dogovorilo da će se dogvoriti ili su se sve dogovorili.
Računica je ovdje vrlo jednostavna, ili će se dogovoriti ili će biti stečaj, u slučaju stečaja svi gube osim MOL-a (imaju u mađarskoj ovakvu industriju – konkurencija), ako se dogovore dugoročno svi dobijaju pa čak i MOL samo ne kao u obrnutom slučaju
ima li pilota u avionu? pitanje je sad!
tko ili što je avion sami prosudite…
[/quote]
nismo odgovorili niti tko je pilot?
na sastancima se uvijek nešto dogovori, samo dali se dogovorilo da će se dogvoriti ili su se sve dogovorili.
Računica je ovdje vrlo jednostavna, ili će se dogovoriti ili će biti stečaj, u slučaju stečaja svi gube osim MOL-a (imaju u mađarskoj ovakvu industriju – konkurencija), ako se dogovore dugoročno svi dobijaju pa čak i MOL samo ne kao u obrnutom slučaju
ima li pilota u avionu? pitanje je sad!
tko ili što je avion sami prosudite…
[/quote]
nismo odgovorili niti tko je pilot?
[/quote]
kad odgonetnete što je avion znat ćete i tko je pilot
Što je više svjetskih energetskih kompanija zainteresirano za projekte na Krku – to mračniji komentari.
Stara priča – pa šta se čekalo godinu i više dana.
I to sada kada je, valjda, po modelu A i B osigurala sredstva. Jer eto ni prodaje kratkotrajne imovine nije bilo, a moglo je ako je takva silna frka.
Dioki se natječe za Vinyls a neki o stečaju; zar bi se mogli talijani navući na neodrživ projet koji nudi Dioki? Čisto sumnjam!
Pa i bankama je u interesu jedan takav projekt da bi mogli plasirati sredstva – malo ima takvih projekata u HR a posebice onih koji idu i izvan granica.
Pročitajte malo Vjesnik od prije par dana.
Ili LNG Unlimited tekst pod naslovom
Croatia is ‘on right track’ with its plans for import terminal
03 June 2011 12:06 GMT
Non-binding open season reveals a healthy level of capacity interest.
Dakle postoji jaki interes kupaca plina u regiji.
Je li Dina Petrokemija sudjelovala?
Pa Dina bi mogla progutati cca 2 milijarde m3 – kogeneracija i etilen/propilen postrojenje!
to je samo lukica, a gdje je cijeli ManU, a gdje je cijeli premiership, a gdje su lige petice, a gdje je brazil, argentina, itd….transfer luke modrica gotovo kao TK dioki d.d.?