Brod se zadržava upravo onoliko koliko mu je potrebno za iskrcaj 1 LOT etilena za koji znamo koliko iznosi tona – LOT je standardna količina koja se kupuje od Polimeri Europa unatrag 20 godina.
Broj pristajanja i LOTOVA sasvim su dovoljne za neometan rad postrojenja.
Ajmo ispočetka…
Etilen se mjeri, prodaje i kupuje u TONAMA.
LOT oznaka je sasvim nešto drugo, i služi za praćenje porijekla i sastava robe. Po LOT oznaci se može točno ustanoviti kad je roba proizvedena, iz koje sirovine i koji ima sastav.
Netko dovoljno uporan prateći LOT oznake ustanovio bi iz kojeg benzina je etilen proizveden, gdje je taj benzin dobiven iz nafte, … i na kraju iz koje je bušotine ta nafta iscrpljena.
Predraže
Ima li smisla bavit se Savom?
On, i oni poput njega, ne žive od rada. Žive od priče.
Oni, koji žive od rada i svakodnevnog usavršavanja, produktivnost i kondiciju proizvodnih postrojenja, podigli su iznad projektiranih mogućnosti.
Oni, koji žive od pričanja, pritome misleći kako je to puno vrijedniji rad (a ima ih puno previše), vrište, nemojte nam otić, kako ćemo mi onda?.
Da je živa Pliva, da je tu Cromos, ili još pokoja, naša, kemijska industrija, odmah bi bilo sve jasno.
Ovakav Dioki, odmah bi izdahnuo.
Još uvijek, oni pričaju, da su smjenaši preplaćeni, da se naplaćuju prekovremeni i praznične.
Kako da, onda oni, dijele bonuse?
Sami, svojom nesposobnošću, izjedaju supstancu, i još uvijek, za to, krive "velike" apetite proizvodnih radnika.
Ovako dobar i profitabilan posao, sposobna i malobrojna uprava, vodila bi, na zadovoljstvo svih, pa i sebe.
Ovako se samo, kolje krava, radi jedne šnicle.
perse,
pitanje je na mjestu.
Zaista nema smisla diskutirati sa Savom.
Čovjek je ozbiljno shvatio zadatak … najgore što misli da hiperprodukcijom postova sa svojim fikcijama pomaže.
DIOKI je ozbiljno uzdrman upravo višegodišnjim lažiranjima i prevelikim ambicijama menadžmenta a kojima smo dovedeni do prezaduženosti.
Sve bajke su ispričane, krajnje je vrijeme da se društvo "sa kata" uozbilji i vrati u realnost dok ne bude prekasno!
Kako kaže jedan sindikalista; ima li smisla piturati kuću koja se urušava?
Nije li bolje učvrstiti temelje …
….Obilježja etilena pri iskrcaju (tlak, temperatura, max. protok) – uzimajući u obzir kapacitet ukapljivanja u DINI od 2.400 kg/h ugovorena je temperatura predaje tereta od –102,5 oC. Pri toj temperaturi teret se može iskrcati ratom od 120 t/h pri čemu je zadovoljen uvjet da se uobičajeni lotovi od 2200 t (isto kao ugovorena veličina) iskrcavaju za manje od 24 h….
Ovo je dio teksta iz OCJENA USPJEŠNOSTI PROCESA ISKRCAJA ETILENA NA TERMINALU
DINA – PETROKEMIJE D. D. OMIŠALJ
Dakle ako se brod zadržava 24-48 sati u Sepenu iskrcano je 2.200 tona.
U zadnjh 6 tjedana imali ste 6 iskrcaja po 2.200 tona ili 13.200 tona i tu je kraj cijele priče.
Sva ova hiperprodukcija tekstova na tu temu potaknuta je očito nečim sasvim drugim.
1. Je li možda naručen EDC za pokretanje VCM postrojenja – to bi ekipa koja je na Krku zasigurno trebala znati.
2. Je li ovaj novi brodar koji ima LNG brodove, idealne za Dinu za vlastitu ipotrebu, ali i za distribuciju LNG-a po otocima signal da se nešto ozbiljno poduzima po tom pitanju?
3. Jesu li stigle informacije iz Italije dlede PVC-a?
4. Ova 2 kemijska tankera od 9.500 tona u 3 maju – jesu li za Dinu petrokemiju?
Ili im bodu oči ova dva kemikalca koja se opremaju u jednom našem brodogradilištu – a Dinamarin je davno govorio o proširenju flote s novim novogradnjama namjenjenim prijevozu kemikalija.
Je, samo sto je Dinamarin otplovio u Svicu u Dioki Holding AG, dobra stvar za izvlacenje love iz Diokia i Dine ako ovi koriste usluge Dinamarina…
uh uh kakvi tekstovi, da pokušam rezimirati
– Sava tvrdi da je bilo 13.200 tona iskrcaja etilena u zadnjih 6 tjedana, radnici tvrde da nije
– polietilen na Krku troši oko 10tona/h, u Zagrebu cca 7tona/h – cca 4tone/H od etilenskog postrojenja
– ako to malo zbrojimo dobijemo da za neometanu i kontinuiranu proizvodnju polietilena na obje lokacije treba cca 13T/h, ili 312T/dnevno, u 6 tjedana ima 42 dana znači potrebno je 312×42=13104 tona etilena (ovo sam računao na brzinu pa su moguće pogreške)
e sad jedino logično meni je da ili brodovi nisu bili puni, ili Sava iznosi neistine ili radnici iznose neistine, četvrtog nevidim
na stranu sva ova druga prepucavanja oko dionica, brodova, LNG-a itd, proizvodnja je uvijek bila nositelj Dioki-a i uvijek će biti, ako pogoni stoje za to nisu krivi operateri, tko je kriv ja osobno neznam, i dok kod pogoni stoje bit će teško za sve
Ma gledajte, po mom misljenju- Sava ocigledno ima određen broj dionica i zabrinut je za svoju investiciju. To je normalno. No njegova zabrinutost polagano prelazi u paranoju. NHF Sava. Mislim i mi ostali imamo dionice, netko vise netko manje. No jbg situacija je takva kakva je, trenutno nije dobra pa tko god sta mislio i pisao. Ovo sa stalnim nedostatcima sirovine je istina, a zalosno je da se to dogadja u trnutku vrlo dobrih cijena pa samim time ispusta se mogucnos dobre zarade. Da zarade.
Svi znamo kako je doslo do toga, hint – politika. Kako ce biti dalje? Pa po mom misljenju oviso o tome sta vecinski vlasnik zeli, a sada vec i moze napraviti. Izvori financiranja su mu vrlo tanki (opet politika?) i ako stvarno ima zelju da uspije nece biti lako, no ja vjerujem da se moze. Ili se cekaju izbori u ovkvoj situaciji pa odigravanje igre sa vjerojatno drugom politickom opcijom? Mozda, ne znam.
Uglavnom, ako se vecinski vlasnik zbilja zeli potruditi oko Diokia ja vjerujem da je dovoljno sposoban da tvrtka ode u pravom smjeru, ipak je u tom biznisu vec desetljecima. A ako ima neke druge planove… ja ne znam, no opet moze zavrsiti dobro, samo ih treba sto prije realizirati pa sta bude. Tesko je bilo sta pisati jer situacije je vrlo komplicirana na vise razina, ali cinjenica je da trenutna situacija nije dobra, no ne i bezizlana.
uh uh kakvi tekstovi, da pokušam rezimirati
e sad jedino logično meni je da ili brodovi nisu bili puni, ili Sava iznosi neistine ili radnici iznose neistine, četvrtog nevidim
Mislim da smo razotkrili jednu naoko sitnu ali u svojoj biti vrlo veliku laž i dezinformaciju od strane janka66.
Tvrdio je da postrojenja stoje jer eto fali sirovina i nema se love za nabavku istih.
Iako mu je taj isti dan CORAL LEAF iskrcavao etilen u luci Sepen.
Sve što sam pokušao je da iznesem podatke o iskrcajima – s marinetraffic – ali i iz nekih stručnih tekstova sveučilišnih profesora i djelatnika Dine petrokemije o tehnologiji iskrcaja etilena.
Postrojenje može stajati iz stotinu banalnih razloga – uostalom LDPE 16 mjeseci radi bez prekida i greške s nadprojektiranim kapacitetom.
Tvrdio je da postrojenja stoje jer eto fali sirovina i nema se love za nabavku istih.
Iako mu je taj isti dan CORAL LEAF iskrcavao etilen u luci Sepen.
Moram reagirati,Sava zaista sad pretjeruješ .Da se razumijemo ,napisao sam od kad postrojenje Ldpe stoji,a razlog je samo jedan ETILEN.Tko takve odluke donosi i zašto nije u mojoj domeni,mene samo brine situacija u cijelom DIOK-iu ,jer ne sluti na dobro ako nastavi ovim tempom,jer jedini prihod koji imam je od ove firme,znači da radim tu i naravno da nisam zadovoljan samim pristupom rješavanja problema u Dioki-u.Ti i dalje radi ovo što radiš,jer ti to najbolje ide ,a ja ću i dalje znati kad postrojenje radi,kad ne iz kojeg razloga,jer to mi je posao,a koliko vidim ti samo nagađaš ,nagađaš i tako u nedogled.
zagreb danas krenuo i radit če cijela 4-5dana na osnovu svojih sirovina
jedino neznam kaj se istakalo po savi jer dovoza s omišlja NEMA
PA OPET PONAVLJAM radit čemo 5 dana pa stat koliko to košta kreni stani nemoram govoriti
NIJE DOBRO!!!!
S obzirom kako dioki posluje i kad radi, ne znaš što je veći problem, kad ide proizvodnja ili kada se stoji.
No, sad će sava s bilancom neoperativne imovine;-)
No, svi mi pokušavamo minirati posao u Italiji, opasnost unutrašnjeg neprijatelja veća je nego ikada;-)
ti savo nisi normalan,,
pišeš gluposti,a i ime ti je prekrasno,,
volio bi kada toliko znaš o Diokiju da odeš malo u uskok i u krim policiju pa da i njima pereš mozak,samo oni ne gutaju toliko smeća koja ti možeš izgovorit!!!!!!!!!
Morao sam da se ulogiram pratim ovaj forum već 6 mjeseci radim u DINI i primam i otpraćujem svaki brod koji dođe u Dinu i točno znam u svakom trnutku koji brod koliko etilena i nekada edc marina dopremi.Slušaj Savo radi tebe sam se i ulogirao nemaš pojma ni šta ide u dinu ni šta ide iz nje.I ne trebaš to da znaš jer to je samo stvar ljudi iz dine.Nego ako te brinu dionice priupitaj Polančecca Ježžića
Kunssta gdje je završilo 5% dionica diokija od radnika Dine koje su završile u nečijem sefu.
Savo ako te još što interesira ja ću ti rado reći.Pozdrav ljudima i radnicima Diokija.