DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


sava, 14.05.2011. u 22:21
I ja sam uvjek za rad i radnike

sava, 14.05.2011. u 22:21
Nisam vidio da su vam u Zagrebu pale plaće iako vam je pala produktivnost
Pa onda smjenski, prekovremeni – dve to treba u slobodne dane i za to vrijeme odraditi redovito održavanje!

Pa nebi se baš reklo da si za radnike.

[/quote]

TI si LAŽLJIVAC.

2011-04-24 00:56 CORAL LEAF Mediterranean 45.20305 14.53775 0
2011-04-30 00:58 CORAL LEAF Mediterranean 45.20307 14.53777 0
2011-05-13 00:56 CORAL LEAF Mediterranean 45.20303 14.53777 0

Evo ti dokaz – uplovljavanja CORAL LEAF-a u Sepen u zadnja 3 tjedna!
Lako se izvuku sva uplovljavanja od početka godine – ima ih još desetak.

Sava, fakat si uporan.
Koga briga za dimenzije broda ako pogoni stoje? Kakve veze ima nosivost broda ako ti je čovjek lijepo napisao da oni posaugaju 1200 tona za 3 dana? Ti tvrdiš njemu da laže. Pa čak da je i svih 5500 tona etilena istovareno, to je opet za samo 10-tak dana rada. Brodovi moraju kontinuirano uplovljavati i dovoziti sirovinu. Pogubno je svakih tjedan dana zaustavljati i pokretati proizvodnju pogotovo u periodu dobrih cijena gotovog proizvoda.
Stalno hvališ tu upravu, a ja mislim da su oni najzaslužniji za ovu situaciju. Zadatak managementa tvrtke je da osigura sredstva za rad. Također je velika odgovornost bivših uprava što su se odlučile na sve te investicije u kratkom roku (koji je ispao dugačak jer neke nisu privedene kraju, a možda neće niti biti). Degutantna su tvoja pisanja u situaciji biti/ne biti.

Sava,

kretanje brodova ostavi za pomorsku večer.
Jedino što je ovdje bitno je što je pokazao totalizer na mjerilu protoka pretočenog etilena.



janko66, 15.05.2011. u 09:28
I ja sam uvjek za rad i radnike

janko66, 15.05.2011. u 09:28
Nisam vidio da su vam u Zagrebu pale plaće iako vam je pala produktivnost
Pa onda smjenski, prekovremeni – dve to treba u slobodne dane i za to vrijeme odraditi redovito održavanje!

Pa nebi se baš reklo da si za radnike.

[/quote]

TI si LAŽLJIVAC.

2011-04-24 00:56 CORAL LEAF Mediterranean 45.20305 14.53775 0
2011-04-30 00:58 CORAL LEAF Mediterranean 45.20307 14.53777 0
2011-05-13 00:56 CORAL LEAF Mediterranean 45.20303 14.53777 0

Evo ti dokaz – uplovljavanja CORAL LEAF-a u Sepen u zadnja 3 tjedna!
Lako se izvuku sva uplovljavanja od početka godine – ima ih još desetak.

[/quote]

Da i šta je pjesnik tim rječima htio reći,daj objasni malo u detalje ne kužim ja te šifre.

TI si LAŽLJIVAC.

2011-04-24 00:56 CORAL LEAF Mediterranean 45.20305 14.53775 0
2011-04-30 00:58 CORAL LEAF Mediterranean 45.20307 14.53777 0
2011-05-13 00:56 CORAL LEAF Mediterranean 45.20303 14.53777 0

Evo ti dokaz – uplovljavanja CORAL LEAF-a u Sepen u zadnja 3 tjedna!
Lako se izvuku sva uplovljavanja od početka godine – ima ih još desetak.

Da i šta je pjesnik tim rječima htio reći,daj objasni malo u detalje ne kužim ja te šifre.

[/quote]

2011-03-13 01:39 ECOLE Mediterranean 45.19268 14.45998 0.1
2011-04-14 00:53 ECOLE Mediterranean 45.18382 14.46582 0.1
2011-04-20 00:58 ECOLE Mediterranean 45.19415 14.46243 0

Evo ti još nekoliko uplovljavanja na Sepen.
I nisu to nikakve šifre – to su podatci o brodu, vremenu i mjestu gdje se brod nalazio privezan.
Zemljopisna širina i dužina odgovaraju luci Sepen!

Vjeruj mi ima toga još puuuuno – dakle pusti kraju laži i dezinformacije tipa likvidnosti, nema sirovine i sl.
Idi doma se odmori.
Uspu pogledaj tko je taj novi brodar koji radi za Dioki – zove se Anthony Veder – njegov brod je ovaj CORAL LEAF. Izmeđuostalog razvoze i LNG – prije par mjeseci su naručili brod od 15.600m3 za razvoz LNG-a. Ako je suditi po izboru brodara onda mi se čini da je Dioki krenuo u bitku za svoj dio kolača u cijeloj priči.

Home

ne razumijem ova prepucavanja. pišite bez emotivnih zanosa. tko je unutar biznisa, lijepo napisite sto je istina sto nije i za sto je tko odgovoran. laicki gledano, ako je utroseno samo 20 mil kn ili 50 mil kn na dionice a njih je sve manje slobodnih, ne mora to biti lose, na prihode od 1.5 milijardi kuna to je svega par posto u jednoj godini, a takva prilika za takvu kolicinu se ne dogadja cesto, pa mozda treba to promatrati kao potez na duze staze, mozda 7-8, 10 godina, a imatelji dionica mozda budu zahvalni upravi koja ce te dionice prodati po 2-3 puta vecoj cieni i ostvariti ekstra profit za ostale dionicare. naravno da bi radnici izmedju ostaloga trebali sudjelovati kroz NO u donosenju odluka i razumijevanju sto se zbiva i naravno da oni koji rade teze poslove a to je industrija iz prve ruke trebaju biti priblizno jednako dobro plaćeni kao i upravljacki kadar, ovisno opet o mozganju zaista, ali to ionako odlucuje vlasnik ili kako to vec ide. neka diokievci svi skupa skupe snage i ustede gdje treba (valjda oni koji ubiru najvise plodova kao bonuse trebaju prvi osjetiti smanjenje u losim vremenima, jer kada dodje vrijeme, ako dodje, ubiranja vrhnja, opet ce oni dobiti najvise). A oni koji su samo vlasnici dionica, oni trebaju iskljucivo gledati cijelu sliku, a uz dobre uvjete od strane drzave i pemetno vodjenje, ne znam zasto ne bio dioki bio vrlo profitabilan. zato sam i kupio nesto malo dionica nek se nadje.

2011-03-13 01:39 ECOLE Mediterranean 45.19268 14.45998 0.1
2011-04-14 00:53 ECOLE Mediterranean 45.18382 14.46582 0.1
2011-04-20 00:58 ECOLE Mediterranean 45.19415 14.46243 0

Evo ti još nekoliko uplovljavanja na Sepen.
I nisu to nikakve šifre – to su podatci o brodu, vremenu i mjestu gdje se brod nalazio privezan.
Zemljopisna širina i dužina odgovaraju luci Sepen!

Vjeruj mi ima toga još puuuuno – dakle pusti kraju laži i dezinformacije tipa likvidnosti, nema sirovine i sl.
Idi doma se odmori.
Uspu pogledaj tko je taj novi brodar koji radi za Dioki – zove se Anthony Veder – njegov brod je ovaj CORAL LEAF. Izmeđuostalog razvoze i LNG – prije par mjeseci su naručili brod od 15.600m3 za razvoz LNG-a. Ako je suditi po izboru brodara onda mi se čini da je Dioki krenuo u bitku za svoj dio kolača u cijeloj priči.

Home


Opet ovaj TROLL-a sa kretanjem brodova, njihovom duljinom i snagom motora…

Da ponovimo:

Količina etilena mjeri se njegovom masom, primjerice u tonama ili u normnim kubnim metrima. Mjeriteljstvo je egzaktna znanost.

A možda Sava kad kupi kruh u trgovini dobije popust na visinu i vrijeme provedeno u trgovini. Tko je nama smjenašima kriv kad smo ograničeni, pa ne poznajemo zakonitosti trgovine.

janko66, 15.05.2011. u 12:48
Uspu pogledaj tko je taj novi brodar koji radi za Dioki – zove se Anthony Veder – njegov brod je ovaj CORAL LEAF. Izmeđuostalog razvoze i LNG – prije par mjeseci su naručili brod od 15.600m3 za razvoz LNG-a. Ako je suditi po izboru brodara onda mi se čini da je Dioki krenuo u bitku za svoj dio kolača u cijeloj priči.

Vidi,vidi sad sam puno bistriji i odmorniji novi brodar je dovezao etilen ,tolika makina od broda ,a u tanku mizerija ,a pogon stoji od prošle nedjelje sad sam povezao konce,odlično sve se poklapa. [thumbsup]

Uspu pogledaj tko je taj novi brodar koji radi za Dioki – zove se Anthony Veder – njegov brod je ovaj CORAL LEAF. Izmeđuostalog razvoze i LNG – prije par mjeseci su naručili brod od 15.600m3 za razvoz LNG-a. Ako je suditi po izboru brodara onda mi se čini da je Dioki krenuo u bitku za svoj dio kolača u cijeloj priči.

Home

I daj molim te, a kog su trebali pitati da im preveze etilen. Croatiu Airlines?!? Ups, sorry, to je zrakoplovna tvrtka.
I Anthony Veder ne radi za Dioki, isto kao što autoprijevoznik koji mi doveze drva ne radi za mene.

Pojedinci bi trebali malo pripaziti na svoje NEUTEMELJENO pisanje.

Čime je to netko isprovociran ako se upozore pojedinci da tankeri UPLOVLJAVAJU i ISKRCAVAJU etilen?
Brod se zadržava upravo onoliko koliko mu je potrebno za iskrcaj 1 LOT etilena za koji znamo koliko iznosi tona – LOT je standardna količina koja se kupuje od Polimeri Europa unatrag 20 godina.
Broj pristajanja i LOTOVA sasvim su dovoljne za neometan rad postrojenja.

Možda nekom smeta što se u prijevoz uključio i netko tko ima kapacitet za transport LNG-a?
Dina Petrokemija je spremna da u vrlo kratkom roku pokrene jedan takav projekt jer su tehnoligije Etilena i LNG-a vrlo slične – razlike su u temperaturama -ili neka me demantiraju ti silni nikovi registrirani jučer i danas – tzv radnici koji s radom u petrokemiji nemaju nikakve veze.

Ili im bodu oči ova dva kemikalca koja se opremaju u jednom našem brodogradilištu – a Dinamarin je davno govorio o proširenju flote s novim novogradnjama namjenjenim prijevozu kemikalija.

Sava, čudno je kada si očito u sve upućen(svaka čast) nisi odgovorio na pitanje koje je postavio predragm: Iz kojeg razloga su kupovane dionice u trezor? Da nije bila neka namjera radničkog dioničarstva ili je posrijedi nešto drugo.Evo još to pitanje pa sam sa svojim monologom završio,…

quote=janko66]
Sava, čudno je kada si očito u sve upućen(svaka čast) nisi odgovorio na pitanje koje je postavio predragm: Iz kojeg razloga su kupovane dionice u trezor? Da nije bila neka namjera radničkog dioničarstva ili je posrijedi nešto drugo.Evo još to pitanje pa sam sa svojim monologom završio,…
[/quote]
nešto drugo
mi se čini podjela menađerima po zaslugama

New Report

Close