DIOK (DIOKI d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DIOK (DIOKI d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ma daj Sava, stvarno pretjerujes u ovim teorijama zavjere…






Šta onda brodovi rade u luci Sepen ako ne dopremaju sirove.
Čini mi se da su te vaše priče pila naopako……
Italija se raspisala o tom kako će Dioki preuzeti Vinyls a vi samo o problemima…

Nisam vidio da su vam u Zagrebu pale plaće iako vam je pala produktivnost
Pa onda smjenski, prekovremeni – dve to treba u slobodne dane i za to vrijeme odraditi redovito održavanje!


Pa očito su problemi kad firma nema za sirovine,kad postrojenja stoje umjesto da rade i privređuju.Neznam koliko ti brodova vidiš,ali bio je jedan i iskrcao malu količinu etilena dovoljnu za 3 dana proizvodnje,pa se čeka sljedeći mali….što je sve skupa jedna velika MIZERIJA.A što se plaća tiče soryy ja nisam rob da radim nekome za crkavicu.
[/quote]

Naprije nije ništa bilo, a sada odjednom bilo je ali malo…..
Pa šta je radio 24 sata na vezu?
Kada si takav istinoljubac – gdje je otplovio?
[/quote]
Ti ionako sve znaš,pa nije potrebno pisati.
[/quote]

Imali ste zalihe za minimum jedan mjesec ( izvješče 1q ) da ni grama sirovina nije došlo, a došlo je…..tako si i jučerašnji iskrcaj preskočio.
Toliko o tvojoj istini…..ja ću pisati provjereno.

JE LI DEZINFORMIRANJE U FUNKCIJI MINIRANJA POSLA U ITALIJI?
[/quote]

Samo ti čitaj izvješća ,kamo sreće da je bilo zaliha sigurno nebi ove godine toliko stajali i gledali kada će brod sa etilenom doći.Nisam preskoćio taj jučerašnji iskrcaj,napisao sam da je došao brod i iskrcao točno da ti bude jasnije 1200t,a to je za nas sitnica posrčemo u 3 dana,a sljedeći se najavljuje za drugi tjedan koja će biti količina ovisi koliko se uplati,nema više na lijepe oči ništa.
A šta je brod radio 24 sata,pa iskrcavao etilen nije iskrcavao Žlahtinu u podrum.
Neznam ja tko minira poslove u italiji,ja sigurno ne…LP i ne jadi se toliko samo ti piši [thumbsup]

Lagao si kad si rekao da NEMA ….. iako je iskrcaj bio dan ranije.
Kada si upozoren onda si priznao da je bio iskrcaj – ali i dalje pokušavaš plasirati istu priču ali na uvijeniji način.
Nosivost broda koji je iskrcavao sirovinu je oko 5.500,00 tona i jedan je od većih i modernijih koji dovoze sirovinu. Malo je čudno da je vozio prazan. [proud]


Lagao si kad si rekao da NEMA ….. iako je iskrcaj bio dan ranije.
Kada si upozoren onda si priznao da je bio iskrcaj – ali i dalje pokušavaš plasirati istu priču ali na uvijeniji način.
Nosivost broda koji je iskrcavao sirovinu je oko 5.500,00 tona i jedan je od većih i modernijih koji dovoze sirovinu. Malo je čudno da je vozio prazan. [proud]
[/quote]

Možemo ovako do sutra,da je sve iskrcao Ldpe bi bio u radu ..sad ja tebe pitam zašto je ostatak etilena vraćen ,a nije iskrcan u tank u DINI,..

Savo,
prešao si granicu od pozitivnog optimizma do krajnje utopije. Gubiš razum, vrijeđaš čovjeka (janko66) koji radi i proizvodi, naravno kada ti i tvoji osigurate sirovinu. Kako si krenuo i ti ljudi iz proizvodnje će ti postati krivi za probleme sa likvidnosti ili primjerice zato što sa Vinylsom nije potpisan ugovor??!.

Već sam postao, na taj način ti štetiš, a ne oni koji komentiraju tvoje iluzije i priviđanja.!
Smanji doživljaj.

Znaš situaciju i iznosi činjenice, a maštanja i fikcije drži za sebe.

U problemima smo, a čini mi se da trenutno dijelimo gotovo istu sudbinu kao i Talijani.

Ukoliko postoji računica i obostrani interes treba napraviti sve da se uspostavi poslovna suradnja.
Sve što je učinjeno do sada po mojem mišljenju nije dovoljno energično i krajnje je jalovo.

Naravno treba reći da je naša perspektiva kud i kamo bolja od talijana, a posebno na lokaciji DINE zbog, kako se to po naši kaže, komparativnih prednosti:
1. izuzetna lokacija (luka, blizina europskog tržišta)
2. obnovljena, gotovo nova postrojenja
3. gotova infrastruktura za izgradnju velikog broja novih proizvodnih postrojenja
4. blagonaklonost lokalnih vlasti i podrška razvoju
5. gotovo 100% sigurna gradnja LNGE termuinala (što znači jeftiniju enrgiju, prihod od prodaje zemljišta – iako smatram da bi puno bolje bilo ispitati mogućnost ulaska u vlasništvo konzorcija, a ono što je sigurno najvažnije – dugoročno osiguranje sirovine na lokaciji; ekstrakcija etana iz prirodnog plina, što je financijski puno prihvatljivije od pirolize sve skupljeg primarnog benzina!
6. Zadnje ali najvažnije, DOKAZANO DOBAR PROIZVODNI KADAR

Nije li fenomenalno da je postrojenje VCM nakon generalnog repariranja pokrenuto i svakim danom povećavalo proizvodnju bez većih problema?
Uzrok zastoja proizvodnje nije problem tehnike nego menadžmneta (naravno ti si našao problem u talijanima???! zar se studija isplativosti oslanjala na talijane, kako ti navodiš???? )

Što reći na činjenicu da postrojenje LDPE nakon ugradnje sustava peroksida proizvodi 20% više od projektom predviđenog!

Za to su zaslužni živi ljudi (janko66, marko …), koji NE LAŽU nego su zabrinuti za prije spominjanih 4.000,00 kuna ili kako kažu nešto više sa smjenskim dodatkom.

Cijeni to, ti ljudi su najizloženiji i bez tih ljudi se ne može, a problem i nadalje ostaje precijenjenost i nedodirljivost rukovodnih struktura koje su glavni uzročnici većine problema.
Krajnje je vrijeme da se bitangama pokaže izlaz!

Predraže
Ima li smisla bavit se Savom?
On, i oni poput njega, ne žive od rada. Žive od priče.
Oni, koji žive od rada i svakodnevnog usavršavanja, produktivnost i kondiciju proizvodnih postrojenja, podigli su iznad projektiranih mogućnosti.
Oni, koji žive od pričanja, pritome misleći kako je to puno vrijedniji rad (a ima ih puno previše), vrište, nemojte nam otić, kako ćemo mi onda?.
Da je živa Pliva, da je tu Cromos, ili još pokoja, naša, kemijska industrija, odmah bi bilo sve jasno.
Ovakav Dioki, odmah bi izdahnuo.
Još uvijek, oni pričaju, da su smjenaši preplaćeni, da se naplaćuju prekovremeni i praznične.
Kako da, onda oni, dijele bonuse?
Sami, svojom nesposobnošću, izjedaju supstancu, i još uvijek, za to, krive "velike" apetite proizvodnih radnika.
Ovako dobar i profitabilan posao, sposobna i malobrojna uprava, vodila bi, na zadovoljstvo svih, pa i sebe.
Ovako se samo, kolje krava, radi jedne šnicle.


Savo,
prešao si granicu od pozitivnog optimizma do krajnje utopije. Gubiš razum, vrijeđaš čovjeka (janko66) koji radi i proizvodi, naravno kada ti i tvoji osigurate sirovinu. Kako si krenuo i ti ljudi iz proizvodnje će ti postati krivi za probleme sa likvidnosti ili primjerice zato što sa Vinylsom nije potpisan ugovor??!.

Već sam postao, na taj način ti štetiš, a ne oni koji komentiraju tvoje iluzije i priviđanja.!
Smanji doživljaj.

Najprije me kritiziraš a onda uz neke propuste, namjerne ili nenamjerne, taksativno nabrajaš sve ono što i ja ističem.

Jankec je dobio kritiku zato što je NAMJERNO previdio iskrcaj isti dan dok je sipao drvlje i kamenje na nesposobnu Upravu. A beod koji 24 sata stoji privezan u luci i čije su dimenzije Length x Breadth: 108 m X 17 m samo veliki ZLOĆKO može previdjeti.

Osim PROZVODNJE u Diokiju je važan, ako ne i najvažniji, TRADING, dakle Adriaoil SPA.
KUPITI ŠTO JEFTINIJE I PRODATI ŠTO SKUPLJE. U TRENUTKU KADA JE NAFTA RASLA U NEBESA, IZ ŠPEKULATIVNIH RAZLOGA, A ETILEN JE INDEKSIRAN NA NAFU, BILO BI VRLO NERAZUMNO, REKAO BIH I ŠTETOČINSKI, GOMILATI ZALIHE, I TO HVALA BOGU nije učinjeno.
Pa samo na jednom brodu od 4k tona mogao si popišiti 2-4 milijuna kuna. Može li to proizvodnja nadoknaditi. Ne može. Pa zadnjih dana nafta je padala kao kamen, čak 20%. A kada se riješi Libija pasti će još toliko.

Problem likvidnosti NE POSTOJI nakon odluke o prodaji neoperativne imovine. S takvom bilancom nakon odluke Dioki može u bilo koju banku i dobiti će kredit po najpovoljnijim uvjetima. So te odluke nijedna banka nije mogla dati kredit a da ga ne knjiži kao vrlo rizičan i u skladu s Basel 2 ga pretvori u vrlo siguran gubitak i zaračuna vrlo visoke kamate. Dakle jednim potezom Dioki je izbrisao gubitke – a kada proda NL imati će i vrlo visoku likvidnost. obzirom da ne žure s prodajom – čekaju 19.05. i odluku u EU o datumu pristupanja, sve sam uvjereniji da im taj novac i nije potreban.

I ja sam uvjek za rad i radnike.

Nešto još, jako važno, zaboravio sam reći.
Iako je, za svaki pogon, licenzor propisao broj izvršitelja, to je još reducirano.
To se može.
Sve radi, čak i bolje.
Nema veze, što godišnji odmori uzrokuju povećane napore (kod ionako, prenapregnutih ljudi, koji nisu baš u cvijetu mladosti), i prekovremene sate, koji su, predmet spoticanja. Nedaj bože, bolovanja.
Ono što licenzori nisu propisali, a to je, broj "mislećih" kadrova. Taj je broj neupitan.
Nepotizam i politika, naravno, s tim nemaju nikakve veze.
Upravo tako, smo došli i do toga, da su smjenaši krivi: što nema sirovine, jeftine struje, novaca, kupaca, poslovnih partnera, planova za razvoj, itd. itd.
Ustvari, tražimo kupca za sve.
Možda će on znati, kako zaraditi.
Pa to i liči, na oglas.

Savo, i ostali poput njega.
Pilite granu, na kojoj sjedite.
A, za to, krivite čvrstoću grane, globalno zatopljenje i sudbinu kitova u Japanu.

savo znaš li koliko košta jedno zaustavljanje pa kretanje pogona?
mislim da neznaš obzirom da držiš tezu da uprava nije htjela gomilati zalihe etilena
kad je cjena polietilena u nebesima uprava šalje ljude na čekanje zatvara pogone
vjerojatno radi ušteda
KAKO JE TEŠKO REČI NEMA SE PARA ZA SIROVINU niko neda đabe

janko66, 14.05.2011. u 16:23
I ja sam uvjek za rad i radnike

janko66, 14.05.2011. u 16:23
Nisam vidio da su vam u Zagrebu pale plaće iako vam je pala produktivnost
Pa onda smjenski, prekovremeni – dve to treba u slobodne dane i za to vrijeme odraditi redovito održavanje!

Pa nebi se baš reklo da si za radnike.



Savo,
prešao si granicu od pozitivnog optimizma do krajnje utopije. Gubiš razum, vrijeđaš čovjeka (janko66) koji radi i proizvodi, naravno kada ti i tvoji osigurate sirovinu. Kako si krenuo i ti ljudi iz proizvodnje će ti postati krivi za probleme sa likvidnosti ili primjerice zato što sa Vinylsom nije potpisan ugovor??!.

Već sam postao, na taj način ti štetiš, a ne oni koji komentiraju tvoje iluzije i priviđanja.!
Smanji doživljaj.

Najprije me kritiziraš a onda uz neke propuste, namjerne ili nenamjerne, taksativno nabrajaš sve ono što i ja ističem.

Jankec je dobio kritiku zato što je NAMJERNO previdio iskrcaj isti dan dok je sipao drvlje i kamenje na nesposobnu Upravu. A beod koji 24 sata stoji privezan u luci i čije su dimenzije Length x Breadth: 108 m X 17 m samo veliki ZLOĆKO može previdjeti.

Osim PROZVODNJE u Diokiju je važan, ako ne i najvažniji, TRADING, dakle Adriaoil SPA.
KUPITI ŠTO JEFTINIJE I PRODATI ŠTO SKUPLJE. U TRENUTKU KADA JE NAFTA RASLA U NEBESA, IZ ŠPEKULATIVNIH RAZLOGA, A ETILEN JE INDEKSIRAN NA NAFU, BILO BI VRLO NERAZUMNO, REKAO BIH I ŠTETOČINSKI, GOMILATI ZALIHE, I TO HVALA BOGU nije učinjeno.
Pa samo na jednom brodu od 4k tona mogao si popišiti 2-4 milijuna kuna. Može li to proizvodnja nadoknaditi. Ne može. Pa zadnjih dana nafta je padala kao kamen, čak 20%. A kada se riješi Libija pasti će još toliko.

Problem likvidnosti NE POSTOJI nakon odluke o prodaji neoperativne imovine. S takvom bilancom nakon odluke Dioki može u bilo koju banku i dobiti će kredit po najpovoljnijim uvjetima. So te odluke nijedna banka nije mogla dati kredit a da ga ne knjiži kao vrlo rizičan i u skladu s Basel 2 ga pretvori u vrlo siguran gubitak i zaračuna vrlo visoke kamate. Dakle jednim potezom Dioki je izbrisao gubitke – a kada proda NL imati će i vrlo visoku likvidnost. obzirom da ne žure s prodajom – čekaju 19.05. i odluku u EU o datumu pristupanja, sve sam uvjereniji da im taj novac i nije potreban.

I ja sam uvjek za rad i radnike.
[/quote]

Savo,
prekini sa provokacijama jer su insideri na rubu živaca, a definitivno i mene bi mogao povući za jezik …

Ti si za rad i radnike koliko i one bitange koje sam spomenuo, a kojima hitno i bezuvjetno treba pokazati IZLAZ.

Ponavljam, prekini sa provokacijama jer bih kao što sam nabrojao "komparativne" prednosti, bez grižnje savjesti, vrlo lako mogao imenom i prezimenom nabrojati sve te bitange, tvoje suradnike, a bojim se da bi se i ti mogao prepoznati ….

Ne diraj se u radnike!

Odgovori na prije postavljeno konkretno pitanje, koje si sam potencirao!

Sa kojom namjerom (RAZLOG) su kupljene dionice društva??!

New Report

Close