Mi njima Štimca a oni nama 200 šljakera.
Ako je istina da dobri majstori s mjeriljivim učinkom radnog dana mogu zaraditi i do 15.000,00 kn, onda se ne treba ići vani.
Neće nitko ostati u ovoj zaostaloj zabiti od državice. Država tjera ljude, nabija im 20.000 kuna za vozačke prekršaje a prekršaji bi trebali biti administrativne kazne od par sto kuna u prosjeku do maksimalno 5.000 kn s obzirom na primanja. Čovjek ne može kraj s krajem a ovi ga silom tjeraju da ne plati kaznu jer ne može i ode iz države glavom bez obzira. Ova država će propasti uskoro i to vrlo sigurno. Samo će Indijci, Filipinci i slični ostati ovdje udarati tešku fizikaliju za crkavicu od koje ne možeš spojim mjesec.
Imam 1 stan 65m2 i iznajmljujem dugorocno za max 8 Indijaca. Cijena rente prava sitnica. Svaki po 200 eura i unaprijed 6mj.
Neće nitko ostati u ovoj zaostaloj zabiti od državice. Država tjera ljude, nabija im 20.000 kuna za vozačke prekršaje a prekršaji bi trebali biti administrativne kazne od par sto kuna u prosjeku do maksimalno 5.000 kn s obzirom na primanja. Čovjek ne može kraj s krajem a ovi ga silom tjeraju da ne plati kaznu jer ne može i ode iz države glavom bez obzira. Ova država će propasti uskoro i to vrlo sigurno. Samo će Indijci, Filipinci i slični ostati ovdje udarati tešku fizikaliju za crkavicu od koje ne možeš spojim mjesec.
Krivo. Nitko te ne tjera da praviš prekršaje u prometu. Hrvati su prvi po smrtnosti u prometu u EU-u, kao i u mnogim drugim stvarima. Na milijun stanovnika imamo 79 mrtvih u prometu, razvijene zemlje samo 37. A što se posla tiče, većina Hrvata u inozemstvu radi pomoćne poslove. Čak i oni koji su završili neke fakultete, koji nikome ne trebaju, rade vani za crkavicu. Genralno, Hrvati su se odvikli (ako su ikada znali), pravog posla. Trebamo 30% više vremena po proizvodnoj jedinici nego najlošiju u EU-u. Slovenci su na primjer 80% produktivniji od Hrvata.