Nikako docekati 16.12.2008. 12:00 …
Danas opet trgovano po mizernim cijenama – 331,02. Sve mi se cini kao da netko namjerno rusi cijenu kako bi opravdao nisku ponudu s kojom bi mogao izaci 16.12.
Prodas par komada, odes neku sicu u minus, srusis cijenu i onda jeftino dodjes do 126.594 kom i jos izigravas dobrocinitelja koji je eto, iskesirao >500kn po dionici i spasava firmu. Ne bi bilo zgorega da Hanfa malo proanalizira tko to prodaje po ovakvim cijenama i u kakvim je vezama s firmama zainteresiranim za kupnju vecinskog paketa.
Traže obustavu prodaje dionica
Piše: A. Primorac/EPEHA
Foto: Danijel Soldo/CROPIX
——————————————————————————–
SLAVONSKI BROD – Čak 144 bivša radnika Đure Đakovića, nakon što su iskoristili sve pravne mogućnosti u Hrvatskoj, svoj zahtjev za reviziju privatizacije tvrtke i obustavljanje daljnje prodaje Montažinih dionica uputili su Međunarodnom sudu za ljudska prava.
Naime, prije 18 godina oko tisuću i pol radnika Đuro Đaković Montaže, koja je tada otišla u stečaj, dobilo je otkaze. Kroz sve ove godine radnici su upozoravali da privatizacija koja je uslijedila nije obavljena na zakonit način te su tražili njezinu reviziju.
– Nažalost, u Hrvatskoj smo iskoristili sve pravne mogućnosti da bismo se izborili za svoja prava, no u tome nismo uspjeli. Stoga smo se u listopadu obratili Europskom sudu za ljudska prava kako bismo zatražili reviziju nelegalne privatizacije, a ubrzo potom poslali smo mu i dopis da se obustavi natječaj o daljnjoj privatizaciji Montaže, koji je otvoren do 16. prosinca ove godine. Iz Europskog suda smo dobili odgovor da je spis s našim slučajem otvoren i mi nećemo odustati od svojih zahtjeva – kažu predstavnici 144 bivša radnika Montaže.
Potpisnici zahtjeva traže neisplaćene otpremnine, izgubljene zarade, radni staž i prava na Montažine dionice. Kako bi svi zajedno što prije i kvalitetnije ostvarili prava koja traže predstavnici radnika, nakon odgovora iz Strasbourga tijekom prosincaodržavat će tribine kako bi prezentirali dokle se stiglo sa zahtjevima.
Danasnji prodavac je netko veci (376 komada, a top 10 zavrsava sa 641 komada), dakle je mozda (vjerojatno?) netko iz Top 10.
Zna li netko je li to KD, tj. da li je njima dogorilo do noktiju? Sudeci kako su iskrcavali PTKM, kod njih bi mogla biti ozbiljna panika, a onda ne bi cudilo ovo nelogicno iskrcavanje po ovako niskim cijenama? Ili, tko bi to mogao biti? Sigurno nije nitko od potencijalnih kupaca da bi ‘obario’ cijenu jerto napravio s manjom kolicinom dionica.
Da li će bivši radnici koji su dobili otkaz zbog stečaja imati pravo na otpremninu sada kad se Montaža prodaje, čuo sam da se priča nešto o tome, pa me zanima gjde se trebam obratiti i kada? Hvala na svakoj informaciji.
Montaža izlazi na Poljsko i Bugarsko tržište
http://www.vjesnik.com/html/2008/12/12/Clanak.asp?r=gos&c=2
Jedna ponuda za montažu..Bilfinger Berger
http://www.bankamagazine.hr/Naslovnica/Vijesti/Hrvatska/tabid/102/View/Details/ItemID/46265/Default.aspx
Tko je kupio danas?
Ja sam probao u par navrata kupit jucer, al me na kraju neko preduhitrio. Stalno smo podizali letvicu za kune dve, i onda je neko u 12.59 digo za 10 kn.
Al nikako mi nije jasno ko prodaje po 300????
Ajd’ nek barem nekom krene……
Vjesnik, petak, 26. prosinca 2008.
Posao od 200 milijuna eura
Uspješna godina za Đuru Đakovića. Najznačajniji događaj ove godine je ugovaranje proizvodnje borbenih oklopnih vozila
SLAVONSKI BROD – Za Grupaciju Đuro Đaković, a osobito za Specijalna vozila najznačajniji događaj ove godine svakako je ugovaranje proizvodnje borbenih oklopnih vozila (BOV).
Osim ugovora vrijednog 112 milijuna eura za 84 oklopna borbena vozila za potrebe MORH-a, a prema odluci Glavnog stožera Oružanih snaga, u Specijalnim vozilima će biti proizvedena i dodatna 42 oklopna vozila. Prvih šest vozila će isporučiti finska Patria, a dva su već stigla. S dodatkom borbene opreme, što će definirati MORH, vrijednost posla se penje i na 200 milijuna eura, a još će toliko biti realizirano kroz offset program.
Direktor Specijalnih vozila Bartol Jerković je potvrdio da sve aktivnosti idu prema planu, a s obzirom na to da je Vlada donijela odluku o proizvodnji dodatna 42 bazna vozila, uskoro se očekuju potpisi na ugovoru.
»Slijedi i zaključivanje ugovora o dodatnom opremanju baznih vozila, odnosno o instalaciji i integraciji borbenog sustava i specijalne opreme«, rekao je Jerković. Istaknuo je da je u najvećoj mjeri obavljen transfer tehnologije te obuka radnika Specijalnih vozila u Finskoj, i to od konstruktora i tehnologa do zavarivača, a počela je i proizvodnja.
»Ona podrazumijeva početak isporuke BOV-a, koji će s punim pravom nositi oznaku "proizvedeno u Hrvatskoj", od trećega kvartala sljedeće godine« naglasio je Jerković.
Proizvodnja vagona
Završetak proizvodnje teretnih vagona za Hrvatske željeznice kompenziran je izlaskom na europsko tržište s vagonskim programom. Prvi ugovori – tri puta po 100 teretnih vagona – za njemačku "leasing" kuću te dobre referencije rezultirale su nastavkom proizvodnje teretnih vagona za europsko tržište. Iako nije riječ o velikim količinama, kao što je bilo s opremanjem HŽ-a, kontinuitet u narudžbama od 50 do 100 vagona te ekspanzija cargo-prometa u Europi daje dobre naznake da su Đakovićeva Specijalna vozila postala ozbiljan partner u opremanju europskih cargo-operatora. [Anita Benić]
Borbena vozila i vagoni se proizvode u DDJH.
[cool]