U nogometu se za ovakav potez pred kraj utakmice kaže strateška izmjena igrača da bi se malo potrošilo vrijeme. Ako netko pogleda u prošlost vidjet će da je prije nekoliko godina Blekić bio u upravi holdinga, a i Sverić se uvijek grijao oko vatre. Nisam pažljivo čitao ali baš me zanima na kojoj će poziciji Katić završiti. Dao bih 10% svoga portfelja da će otići na neko direktorsko mjesto u holding (kadrovi, financije ili sl.). Ova zamjena igrača je karakteristična za sve članice holdinga i traje već nekih 15 godina. Ništa revolucionarno se neće dogoditi ni u pozitivnom ni u negativnom smislu što se tiče cijene, poslovanja ili buduće prodaje. Što se tiče same kvalitete prijašnjeg i novih članova Uprave, šta reći dobro o njima kada glavni direktor Stipetić u novinama veli da će dionica DDJH padati. Šta nije njegova uloga da poveća vrijednost imovine dioničara. Ili sam ja krivu ekonomiju učio???????[smiley6]
Mislim da od trgovanja nece biti nista zanimljivog kako je usao KD… boooooring! Iskoristimo to vrijeme za proucavanje i drugih prilika.
Sjela dividenda?
i potrošena. kikiriki [smiley2][smiley2]
znate li zašto? jer je znao ovo!
http://www.vecernji.hr/home/manager/2903281/index.do;jsessionid=C35FBB730CFD22A1EFB9F2E7AF1DB478.2
POSAO STOLJEĆA Otvorene ponude za gradnju mosta vrijedna 260 milijuna eura
Konstruktor će graditi i pelješki most
Predsjednik uprave splitskog Konstruktora Željko Žderić mogao je ponovno otvoriti šampanjac jer je njegova tvrtka najvjerojatnije dobila još jedan posao stoljeća, kako se u građevinskim krugovima naziva gradnja pelješkog mosta.
Konstruktor i partneri (hrvatske tvrtke Viadukt, Hidroelektra i Đuro Đaković) dali su ponudu od oko 1,9 milijardi kuna (oko 260 milijuna eura), što je, doznajemo, bolja ponuda od međunarodnih konzorcija koje su predvodili austrijski divovi Strabag i Alpina.
Mi smo dali najpovoljniju ponudu. Budući da zadovoljavamo i sve druge uvjete iz natječaja, očekujemo da ćemo dobiti posao rekao je Marsel Friedl, voditelj službe za mostove u Konstruktoru.
Pelješki most projektirao je Građevinski fakultet iz Zagreba, a rok gradnje je četiri godine od potpisivanja ugovora. Gradnja velebnog mosta bila je i predmet međudržavnog spora između Hrvatske i Bosne i Hercegovine budući da su naši susjedi tvrdili da im most sprečava pristup otvorenom moru. U hrvatskom Ministarstvu prometa i veza tvrde da je spor s BiH riješen te da bi radovi, ako ne bude žalbi na odluku o izvođaču, mogli početi još ove jeseni.
U splitskom Konstruktoru ističu da će oni s pripremama početi odmah nakon potpisivanja ugovora. U gradnji mosta sudjelovat će i zidari ronioci jer treba sagraditi čak 13 kilometara temelja ispod mora.
[smiley2]
606 komada u startu, skoro pa do limita. Nešto se iza brda valja. Plus jučer onaj rally na DDJH.
Zadnjih tjedan dana vidimo da se ne isplati ulaziti u rastuću dionicu kao što je sada DDJM. Jer iste sekunde svi žele natrag prodati. Preklisko, bez obzira na bilo kakve vijesti.
Zadnjih tjedan dana vidimo da se ne isplati ulaziti u rastuću dionicu kao što je sada DDJM. Jer iste sekunde svi žele natrag prodati. Preklisko, bez obzira na bilo kakve vijesti.
ne bi se složio.
ovo s pelješcem je jako dobra vijest.
pratim ovu dionicu zadnje vrijeme prošli tjedan je sve uzimano na 1800, danas u prvoj minuti počišćeno na 1950,
za sutra predviđam da će se čistiti na na 2100.
[smiley2][smiley2][smiley2][smiley2]