DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 17:56
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
DDJH
15,40
3.080
200
15,60
17,50
1,32%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Ponuda ĐĐ Holdinga ocijenjena kao najpovoljnija U postupku javnog nadmetanja Đuro Đaković Holding d.d., Slavonski Brod sa konzortima Đuro Đaković Inženjering d.d., Đuro Đaković Elektromont d.d., Đuro Đaković Montaža d.d., Đuro Đaković Proizvodnja opreme d.o.o. i KONSTRUKTOR-INŽENJERING d.d., Split sudjelovali su u Javnom nadmetanju za Rekonstrukciju -dogradnju rezervoarskog prostoraTerminal Sisak za Jadranski naftovod d.d.,Zagreb. Prema ponudi rekonstrukcija -dogradnja rezervoarskog prostora sastoji se od izgradnje dva spremnika za sirovu naftu kapaciteta 80.000 m3 sa pripadajućom opremom i infrastrukturom. Prema Odluci Jadranskog naftovoda d.d. br. 871/07 ponuda Đuro Đaković Holding d.d. ocijenjena je kao najpovoljnija zbog toga što je isti ocijenjen sposobnim ponuditeljem, a njegova ponuda prihvatljivom. Vrijednost ponuđenog posla je 162 milijuna kuna.

[thumbsup][thumbsup][thumbsup][thumbsup]

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich


Izvoz vagona Shimmns u Francusku ĐĐ Specijalna vozila d.d. i tvrtka ERMEWA Group iz Pariza sklopile su ugovor o proizvodnji i isporuci teretnih vagona serije Shimmns. Ukupna vrijednost posla je preko 7 milijuna EUR a ugovor su potpisali g. Pascal Varin, predsjednik Uprave ERMEWA Group i g. Bartol Jerković, predsjednik Uprave ĐĐ Specijalna vozila d.d. Riječ je o seriji suvremenih specijaliziranih vagona za transport kolutova lima, certificiranim po najnovijim EU standardima, čiju proizvodnju su ĐĐ Specijalna vozila d.d. započela prošle godine kroz ugovor za njemačkog naručitelja. Proizvodnja ugovorenih vagona za francuskog kupca biti će pokrenuta u trećem kvartalu a isporuke vagona počinju u četvrtom kvartalu 2008.g. i završavaju u prvom kvartalu 2009.g.

znači zadovoljava sve zapadno europske standarde i otvara vrata novim poslovima..kvalitetna referenca
[thumbsup]

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich


Moguća suradnja hrvatskih tvrtki s Westinghouseom Hrvatskim tvrtkama mogućnost sudjelovanja u projektu IRIS otvorena je nakon angažmana Fakulteta elektrotehnika i računarstva koji s Westinghouseom sudjeluje na razvoju novog nuklearnog reaktora Hrvatskim tvrtkama otvorena je mogućnost suradnje s američkim proizvođačem Westinghouse u razvoju novog nuklearnog reaktora za proizvodnju električne energije unutar projekta IRIS, priopćeno je iz Hrvatske gospodarske komore nakon sastanka predstavnika Westinhousea sa zainteresiranim domaćim tvrtkama. Voditelj tima znanstvenika Westinghousea Mario Carrelli izvijestio je da je rad na IRIS-u, a riječ je o novoj generaciji nuklearnog reaktora (IRIS – International Reactor Innovative and Secure), počeo 1999. godine te da je u tijeku izrada eksperimentalnog test postrojenja koje će biti korišteno u procesu licenciranja IRIS elektrane. Očekuje se da će program testiranja trajati od dvije do četiri godine dok bi izvedba prvih modula reaktora mogla započeti između 2015. i 2017. Dosad je u projekt uloženo 100 milijuna američkih dolara i u njemu sudjeluju brojne industrijske tvrtke, laboratoriji i znanstvene institucije iz devet zemalja, a Carreli je istaknuo kako na razvoju projekta značajnu ulogu ima i zagrebački Fakultet elektrotehnike i računarstva. Profesor na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Nikola Čavlina podsjetio je na dosadašnja iskustva te suradnju hrvatskih tvrtki na izgradnji nuklearne elektrane Krško u Sloveniji, pri čemu je hrvatska industrija već sedamdesetih godina dokazala sposobnost da uspješno doprinese izvedbi nuklearnog projekta. Hrvatskim tvrtkama mogućnost sudjelovanja u projektu IRIS otvorena je nakon angažmana Fakulteta elektrotehnika i računarstva koji s Westinghouseom sudjeluje na razvoju novog nuklearnog reaktora. Hrvatske tvrtke, kako je rečeno, trebaju biti spremne za pokretanje proizvodnje pojedinih dijelova pogona ukoliko se za to pronađe zajednički interes. Stoga su na skupu predstavljene mogućnosti koje hrvatska industrija može ponuditi u području proizvodnje opreme za nuklearne elektrane, uključujući i sve aktivnosti i uobičajenu opremu koja se nalazi u klasičnim energetskim postrojenjima. Svoje proizvodne programe i potencijale na specifičnim programima, te svoj standardni program za energetske objekte predstavili su Đuro Đaković Holding, Jedinstvo, Pecon, TPK Nova, Ventilator grupa, Institut za nuklearnu tehnologiju – Inetec, Elektroprojekt i konzultantska tvrtka Enconet, kaže se u priopćenju.

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich


Šveđani nude termoelektranu na otpad vrijednu 250 milijuna eura Planovi su dio offset programa Saaba koji bi Hrvatskoj prodao avione Gripen, a mogući su partneri HEP i Đaković Švedska kompanija Usitall spremna je uložiti u gradnju hrvatske termoelektrane koja bi toplinu, električnu energiju i bioplin proizvodila isključivo od otpada. Procjena švedskih stručnjaka je da bi takva investicija na zagrebačkom području iznosila oko 250 milijuna eura, a očekuju da će zainteresirati i suinvestitore iz Hrvatske. Ulaganje bi se isplatilo za deset godina, tvrde Šveđani koji u svojoj zemlji imaju velik broj takvih elektrana. Jednu od njih, onu u Linköpingu, gradu koji se nalazi oko 200 kilometara južno od Stockholma, posjetila je i grupa hrvatskih novinara. U istom se gradu nalazi i sjedište kompanije Saab, koja među ostalim proizvodi i borbene avione Gripen. Upravo su ti avioni poveznica između Usitalla i Hrvatske.

[thumbsup]

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich


Most Pelješac Montaža je u tom projektu podizvođač. Kako na čelični dio mosta otpada polovina, oko milijardu kuna, to je za nas ogroman posao, rekao je predsjednik uprave Montaže Vlatko Blekić. Od drugih većih projekata na domaćem tržištu najavio je sudjelovanje u obnovi rafinerija u Rijeci i Sisku, te nastavak suradnje s HEP-om i Inom.

[thumbsup]

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich


Bitne povijesne činjenice * Prva na cijelom jugoistoku (a i na Balkanu) proizvodila lokomotive i tramvaje * Prvi zavareni most u Europi je izvela tvrtka ĐĐ iz Sl. Broda, * ĐĐ je proizveo i prvi elektromotorni vlak na jugoistoku Europe 1939. * ĐĐ je prva Hrvatska tvrtka (ali i na jugoistoku), koja je dobila njemački standard za zavarivanje fau-de, koji je kasnije putem svog instituta dodijelila zagrebačkom FSB-u, a oni dalje drugim tvrtkama u tadašnjoj Jugoslaviji * Kroz svoju povijest ĐĐ je surađivao s cijelim nizom vrlo poznatih europskih tvrtki od kojih su neke: Deutsche Babcock&Wilcox-Dampfkessel Werke (Njemačka), Heinrich Vorkauf (Njemačka), La Mont Kessel Herpen (Njemačka), KAH (Njemačka), BMA (Njemačka), Voith (Austrija), FIAT S.P.A. (Italija), Pechiney (Francuska), Brissonneau et Lotz (Francuska), SULZER A.G. (Švicarska), ŠKODA (Češka) itd. Tvrtke u staroj i novoj Jugoslaviji te današnjoj Hrvatskoj je nemoguće pobrojati. * ĐĐ je u Hrvatskoj izgradio na desetke čeličnih mostova (danas, naime, u svijetu tek nekolicina tvrtki može konstruirati i graditi takve mostove). * ĐĐ je obrazovao cijeli niz profesora, doktora znanosti i stručnjaka, koji danas rade na Strojarskom fakultetu u Slavonskom Brodu i FSB-u u Zagrebu, ali i izvan Hrvatske u raznim institutima i tvrtkama.

[thumbsup][thumbsup]

"ne vrijedi se raspravljati sa budalom, jer te spusti na svoj nivo, i onda te pobjedi na iskustvo" Mreich


Danas bih se osjećao zadovoljan kad bismo osvojili 180

bilo bi lijepo.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !


Danas bih se osjećao zadovoljan kad bismo osvojili 180

ja bih i sa 170 …..ali ako đuro ne vrijedi ništa od toga [smiley]

P.S.: korisnik je imatelj xxxx dionica D...-R-A i ovo nije poziv .....

budd:

Danas bih se osjećao zadovoljan kad bismo osvojili 180

ja bih i sa 170 …..ali ako đuro ne vrijedi ništa od toga [smiley]

molio bih te argumente zašto ne vrijedi ništa od toga.

drastično smanjti doprinose na plaće i drastično smanjiti poreze. samo tako možemo dalje !

Jučer je prodaja posustala. Danas očekujem inicijativu od strane kupnje.

Vojna industrijo naprijed!!!

Hell is Empty and all the Devils are Here

željko:

budd:

Danas bih se osjećao zadovoljan kad bismo osvojili 180

ja bih i sa 170 ……… [smiley]

molio bih te argumente zašto ne vrijedi ništa od toga.

zaboravio sam staviti zarez…”ali ako đuro ne vrijedi, ništa od toga”….i bio je to ironičan komentar, mislio sam da se vidi iz aviona…..[smiley]

P.S.: korisnik je imatelj xxxx dionica D...-R-A i ovo nije poziv .....

Novi dioničar Đure se javlja na dužnost!

[img]http://img36.picoodle.com/img/img36/4/4/3/f_11955284351m_5482904.jpg[/img]

I'm just a cook.

New Report

Close