Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
nije mi jasno tko tako prodaje Đuru s obzirom na sve?! DDJM čiji je DDJH većinski vlasnik (oko 70%) narasla je u godinu dana gotovo 1.000%, DDJH je također popravio poslovanje, sklopio velike ugovore, svaki dan mu se još otvaraju novi i novi ugovori i mogućnosti… A ljudi ipak gube živce i prodaju?! FIMA je sa svim svojim snagama ušla na nekoliko prvih mjesta u DDJH…
Stvarno nije čudno kad kažu da većina ljudi na burzi gubi!
Nemoj se ništa čuditi!Ima dosta navlakača na forumima i ljudi često prodaju kratkoročno ne bili “zvrnuli” koji postotak više tu i tamo.Dosta je ovih dana bilo spektakularnih skokova koji su sigurno namamili “gladne”.Đuro je počeo graditi dobru budućnost i sad čekamo da cijena to potvrdi.
550 MILIJUNA ZA ORUŽJE
Stižu novi transporteri za Irak i Afganistan?
Republika Hrvatska će u narednih nekoliko godina iz državnog proračuna platiti više od 550 milijuna eura za kupnju novih vojnih transportera, vjerojatno tipa Pandur II, te polovnih borbenih aviona, američkih modela F-16 ili švedskih Grippena
Transporter Pandur II iskazao se na testiranjima gotovo idealan za vremenske i terenske uvjete kakvi su u Hrvatskoj
Dugogodišnji problemi oružanih snaga s opremom kojoj je ili istekao rok uporabe ili je istočnog podrijetla i time nekompatibilna NATO-u uskoro bi se mogli riješiti. Za takvo nešto potrebno je platiti ‘samo’ petstotinjak milijuna eura, i to samo za kupnju novih vojnih transportera i polovnih borbenih aviona. S obzirom da su postojeći resursi borbenih vozila i MIG-ova 21 već u kritičnom stadiju uporabe, posve je jasno da će MORH morati nagovoriti Ivu Sanadera i njegovu vladu da odriješi novčanik i plati stotine milijuna eura za transportere koji će najvjerojatnije prvom prilikom otići prema Iraku ili, u najboljem slučaju, prema Afganistanu, te za borbene avione, koji će baš kao i sadašnji MIG-ovi 21 biti prizemljeni zbog preskupog goriva i pomanjkanja pričuvnih dijelova.
Hoćemo li uskoro na nebu iznad Hrvatske gledati švedske Grippene?
Kako sada stvari stoje, Republika Hrvatska izabrala je za svoj novi model transportera austrijski Pandur II, vozilo koje su unazad nekoliko godina već kupili Portugalci i Česi (ukupno gotovo 500 komada!), a tu čast Lijepa Naša platit će između 200 i 220 milijuna eura. To istovremeno znači da je otpala varijanta kupnje finske Patrije, kojom su Poljaci jako zadovoljni. Dodatan razlog za kupnju Pandura II (bez obzira radi li se o modelima 6×6 ili 8×8) jest kompatibilnost za prijevoz Lockheed Martinovim transportnim avionom Hercules C-130, koji se također sramežljivo najavljuje u okviru Hrvatskoga ratnog zrakoplovstva. Uostalom, u tom slučaju hrvatski pripadnici međunarodnih postrojbi ne bi trebali koristiti usluge transporta drugih do Afganistana (mahom ukrajinskih privatnih kompanija), a u budućnosti i Iraka.
Još je zanimljivija borba između američkog Lockheed Martina i švedskog Gripena, koji Hrvatskoj žele pod svaku cijenu uvaliti desetak borbenih aviona, naravno, zastarjelih, ali itekako skupih inačica. No čini se da je Hrvatska na primjeru nevjerojatno loše procjene prilikom kupovine školskih aviona Pilatus PC-9 i helikoptera Bell 206 B Jet Ranger ipak nešto naučila, primjerice da treba sastaviti ugovor o dugoročnoj nabavi rezervnih dijelova. Stoga MORH pažljivo čeka ponude jednog i drugog proizvođača koje se odnose ne samo na stizanje vojne tehnologije u Hrvatsku. Ovog trenutka, bez obzira što je F-16 najpoznatiji borbeni avion današnjice i nakon MIG-a 21 vjerojatno najprodavaniji u povijesti vojnog zrakoplovstva, čini se da je Gripen u velikoj prednosti.
Naime, švedski prijedlog je da Hrvatska odmah kupi osam aviona, još četiri u iduće četiri godine, a opcionalno još dva (za eskadrilu od 14 aviona koji bi bili smješteni u Zagrebu), a zauzvrat bi Švedska u Hrvatsku dovela tvornicu Ericsson. Nije to ništa čudno niti novo, jer su, primjerice, Mađari tako dobili kompletnu tvornicu Elektroluxa, koja i danas proizvodi kompletni asortiman bijele tehnike za cijelu regiju. Posao oko kupnje borbenih aviona procjenjuje se na najmanje 350 milijuna eura.
Ipak, kad su u pitanju i transporter i borbeni avion, treba naglasiti da će iz oba posla izuzetno profitirati Đuro Đaković. Naime, i Austrijanci i Šveđani su oduševljeni potencijalom tvornice u Slavonskom Brodu i ne treba nimalo sumnjati da će vrlo skoro dionice početi itekako rasti.
Neven Miladin
četvrtak, 11.01.2007.
http://www.tportal.hr/vijesti/hrvats…1/0564006.html
[smiley2]
Doslo je i Djurinih 5 minuta[smiley2]
nije još, prošlo jučer i danas skoro 2.000 komada na ovaj H nalog a on ni da mrdne
Prica oko F-16 i Grippena je stara ni sam ne znam vise koliko godina. Tako da je vrlo maglovito kad ce od nje ista biti.
Posejdon: ” Da čujemo komentare! ”
Posejdon,sve ovo štima!!!Sjećam se kad sam na početku prošle godine kupio Belje,sve su predispozicije bile za rast ali cijena nikako da mrdne.Rasla LKRI,SUNH itd.Al onda dodje onih 5 minuta i dalje ti ne moram ni pričati,vidiš gdje je danas Belje a gdje je bio prije godinu dana.
Sad taj scenarij čekam na DDJH!
Eto, ode i Đuro danas. Pa ako ništa drugo , ima razloga bar zbog povećanja vrijednosti DDJM-a za 100 kn zadnjih dana. Kako Holding ima 165.392 dionce DDJM-a izlazi da je i vrijednost Holdinga ovim porastom veća za 16,5 mil. kn.
ljudi moji ne gleda se ukupna aktiva za izračun BV, nego kapital (vlastiti kapital, odnosno kapital i rezerve…)…taj iznos je ipak nešto manji u FI…..bez obzira što je kolega pogriješio za Đuru slijede samo bolji dani…[smiley2]
Ajde nas prosvjetli.
I meni se čini da si negdje u proceduri promasio, jer ako je stari BV negdje oko 110 kn, a po onome što si napisao ispada da se aktiva poveća za manje od 10% a BV se po tvome proračunu poveća za više od 100%…[smiley4]
ISTINA!!!
Umjesto AOP16 ja stavio AOP15
Eto, za to služi forum!!!
Da na vrijeme ispravimo greške.
Što drugo reći nego HVALA na opasci.