Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
pa zar u fondu branitalje nije 90% HT-R-A i INA-R-A DDJH-R-A nije bas nekako vezan uz to makar mi se tako cini da sam negdje procitao
NE, DDJH nije u fondu branitelja!!!
Ne vidim kolege da itko piše o 12.4., branitelji, udjeli i to. Ne znam za vas, al mene malo fufke tog naglog pada (ako ga bude, naravno), barem prvih dana. Što vi mislite? Pustimo sad tenkove, projekcije budućih poslova, utjecaj novog GUP-a Sl. Broda i sl.
Kolega, mora da ste nešto pobrkali. Nije ni čudno što toliko padamo ( a padti ćemo još) kad ima toliko neinformiranih na burzi.
bigfellow1: ” Ne vidim kolege da itko piše o 12.4., branitelji, udjeli i to. Ne znam za vas, al mene malo fufke tog naglog pada (ako ga bude, naravno), barem prvih dana. Što vi mislite? Pustimo sad tenkove, projekcije budućih poslova, utjecaj novog GUP-a Sl. Broda i sl.
” Kolega, mora da ste nešto pobrkali. Nije ni čudno što toliko padamo ( a padti ćemo još) kad ima toliko neinformiranih na burzi.
Iako BF ne posjeduje dionice DDJH, ako dođe do masovne prodaje udjela u BF-u isti će biti primoran prodavati dionice HT-a i INA-e kako bi mogao braniteljima isplatiti njihove udjele.
Uslijed takvog pritiska na prodaju dvije vodeće dionice hrvatskog tržišta kapitala, dolazi do lančane reakcije i pada svih ostalih dionica na tržištu, uključujući i DDJH.
Nije nužno da će se stvari odvijati baš tako, ukoliko BF pronađe način da isplati eventualnu masu zahtjeva za naplatom udjela bez rasprodaje svog portfelja i rušenja već ionako uzdrmanog tržišta (spominjali nekakve kredite, moguće nagovaranje npr. HT-a da, uz prethodni dogovor s BF-om, u blokovima kupuju vlastite dionice – navedene opcije još uvijek su samo pretpostavke, nema službene potvrde glede primjene istih), ali treba biti svjestan i takve mogućnosti.
Ne kužim zašto se o tome ovdje raspravlja? Jel’ zato što su brantelji dobili dionice DDJH, a ono je braniteljski fond? [rolleyes][angry]
Ne kužim zašto se o tome ovdje raspravlja? Jel’ zato što su brantelji dobili dionice DDJH, a ono je braniteljski fond? [rolleyes][angry]
Pa dobro, nemoj kužiti i dalje.
Dakle cijena je na razini desetog mjeseca 2006-e. Branitelji su dobili svoje dionice i više ih neće dobivati.
Poslova kao u priči.
gdje je zapravo sada problem?
Problem je u cijelom tržištu i nedostatku novog casha koji bi digao tržište gore. Nadam se da će nakon pozivnice za NATO stvari biti drugačije, jer onda Hrvatska automatski postaje drugačija zemlja u očima stranih fond managera.
A možda nam to pomogne otvoriti i vrata Kuvajta.
Kaže Ema da je problem u fondu branitelja. Treba joj vjerovati!
Kaže Ema da je problem u fondu branitelja. Treba joj vjerovati!
Kolega iako bi i sam volio da nije tako, složit ćeš se samnom da DDJH nije imun na kretanje ostatka tržišta nego ga slijepo prati, bez obzira na to što su samo pozitivne stvari pred nama ( bar što se tiče DDJH ) .
Mislim da ovaj scenarij o kojem priča Ema nije toliko neostvariv i da se i na takav slučaj treba pripremiti ( ako nikako drugačije barem psihički )[rolleyes]
HELSINKI Niskopodni tramvaj testiraju i putnici
Fincima Crotram prebučan i preuzak
Autor Vojislav MAZZOCCO
Nakon što su ga testirali inženjeri i vozači, zagrebački niskopodni tramvaj moći će u sljedećih šest mjeseci iskušati i svi stanovnici Helsinkija, piše finski list Helsingin Sanomat.
Niskopodni tramvaj koji proizvodi konzorcij Crotram Gredelja, Končara i Đure Đakovića već je nekoliko mjeseci u Helsinkiju i nakon uspješno položenih prometno-tehničkih testova Finci žele čuti što o njemu misle oni koji bi se u tramvaju trebali voziti.
Pozivaju građane neka dojmove prenesu izravno vozačima ili im ih pošalju e-poštom.
Javni prijevoznik iz Helsinkija HKL trebao bi uskoro obnoviti vozni park sa 40 novih tramvaja, pa je pozvao nekoliko proizvođača da im pošalju najsuvremenije modele.
Iako je Crotram jedan od najboljih, finski stručnjaci našli su mu dvije velike zamjerke. Prva je da je predugačak za njihova stajališta te bi, odluče li ga kupiti, morali graditi potpuno nova stajališta ili naručiti poseban, kraći model.
Druga je zamjerka ona koja muči i Zagrepčane: u niskopodnom tramvaju nema dovoljno mjesta, premalo je sjedalica, a prolazi su preuski. Pitanje je hoće li taj problem konzorcij moći riješiti jer se putnici u Zagrebu uzaludno bune otkad je Crotram počeo voziti.
I stanari helsinških ulica kojima prolaze linije šest i osam, na kojima vozi Crotram, počeli su se buniti da je zagrebački tramvaj prebučan. Također, testni tramvaj imao je navodno i nekih tehničkih problema koji su ubrzo uklonjeni.
Ako vam je djuro sada skup kad će vam biti jeftin? Možda kad opet naraste na 240 kn ili više, nemojte zaboraviti da nisu branitelji ti koji su srušili djuru ispod 200 kn, najviše su prodavali kad je cijena bila 240 kn i to nemilosrdno, iskrcavanje cijelih paketa po sistemu daj šta daš. pozdrav
a neka prodaju sto sada i neka padne prije ili kasnije mora ici gore na razine na kojom mu je i mjesto kada dode nato i evropa i ddjh ce na vrh a tada ce oni koji su kupili i cekali omastiti brk. vjerujte kada kazem da za jedno 10 godina ddjh granica nece imati. sto je par dana na par godina ako se trajni ulagac