…zapravo ce montaza kupit holding u buducnosti ako se ne varam…ili nisam pazio na nastavi…
za nekoga ko misli “ozbiljno uletit” mislim da bi trebao podrobnije pročitati barem ovu temu ako ne i nešto više, prije nego napišeš nešto ovako….
Rekao bi jedan vrli kolega da nisi dovoljno ulagao u znanje … [lol]
PS. ti si sigurno jedan od onih što na nastavi zvirlaju kroz prozor dok nastavnik govori bitne stvari… [lol]
easytrader; OK sorry…obrnuto…embarassi mislio sam da sam učinio quid pro quo grešku…no ipak ista pitanja…tj. hoce li i kad DDJH kupiti DDJM…tj. treba li uopce razbijati glavu o kupnji montazehuh
Prijatelju,bez ljutnje za tvoje ti dobro savjetujem (zbog ovog prikazanog znanja što pišeš ili se samo šališ) da još jedno vrijeme ne ulažeš u dionice.
Bolje se prihvati učenja ,čitanja prikupljanja informacija,savladavanju osnova fundamentale i tehničke analize,savladavanje traženja podataka na SDA i zse itd,itd Pročitaj par knjiga o investiranju(obavezno Leon Richardson “Investiranje I i II”),forume od a-ž.
Tek onda razmisli o ulaganju u dionice.Do tada novce možeš uložiti u neki od OIF-va.
Nemoj se ljutiti za savjet,da mi je netko dao isti kad sam ja počeo bio bih mu zahvalan do groba.
Ja sam uletio bez toga i skupo me je koštalo,ali natjeralo na uporno učenje i samo ulaganje u znanje.Danas sam ipak zadovoljan,ali sam prešao trnovit put jer mi nitko nije rekao ovo što ja tebi kažem.
Pozdrav
Dakle, pročitao sam forum za koji je netko postavio link na prethodnoj stranici. Uglavnom hrpa zaluđenih tenkista raspravlja o svim mogućim aspektima: od oklopa, preko cijevi, smještaja municije do gusjenica.
Što se nas tiče bitno je jedno: Kuvajčani koji u svojim oružanim snagama (pored američkih Abramsa) imaju i naše T84 su se dosjetili da bi ih trebalo malo modernizirati. Jerbo su im se naši T84 pokazali kao izuzetno dobri kad zagusti. Naprosto lete po pijesku.
Kako mi do unazad nekoliko godina i nismo bili baš zainteresirani za neku masovnu proizvodnju, to su se oni obratili srbima i poljacima još 2005. Poljaci se ne spominju baš previše. Srbi su izradili jedan tenk, ne znam mu točno oznaku. To je kod njih napravila firma Yugoimport SDPR. Jednostavno su uvezli dijelove iz Rusije, Ukraine i sklopili tenk pa ga pokušavaju prodati. Malo sam gledao njihove stranice i nekako sam stekao dojam da je to kao kada bi kod nas INGRA sklopila tenk.
Yugoimport ima predstavništvo u Kuvajtu, dugu tradiciju i to je trebao biti gotovo posao. Međutim, dogodio se nekakav skandal s njihovim veleposlanikom + čini mi se da Kuvajčani nisu baš presretni da im netko iz druge ruke prodaje Ruske tenkove.
Tu upadamo mi. Kao nekim čudom digao se naš DDJH (naš ponos i dika) iz pepela i započeo pregovore s Kuvajčanima. Srbi kukaju kako samo zajedno možemo izraditi tenk, dok mi znamo da je intelekt i snaga mišića u pogonima Slavonskobrodskog diva dostatan da izradi najbolji tenk u Hrvata.
Srbi su za ovaj tenk razvili puno jači motor, tako da suradnja dolazi jedino u obzir ako Kuvajčani zatraže taj motor. Osim, motora, za našeg Degmana, uvozi se elektronika iz Slovenije, topovska cijev iz Njemačke i nešto iz Izraela. Sad, malo mi je čudno da će Židovi i Kuvajčani pristati na bilo što što ima veze jedno s drugima, ali …
Uglavnom, radi se o modernizaciji nekih 150 tenkova, te o izradi 60 novih. Cijena našeg tenka iznosi između 2,5 i 2,6 mln. USD.
Na tom forumu piše jedan lik (po pisanju se vidi da zna puno o tenku i da je iz Hrvatske, pa ću ga zamoliti da nam se obrati kojom prigodnom.
Evo naše dike, ako malo pažljivije pogledate, vidjet ćete zastave Kuvajta i Hrvatske (dakako dvije prijateljske zemlje, spremne da prodube međusobnu suradnju na obostranu korist).
nije T84 (to je jedan ukrajinski nus-proizvod) nego M84 skoro sva oruzja proizvedena u bivsoj Jugovini imala su oznaku M.uz ovaj tenk postoji i M84-skorpion automatski pistolj i M84 PKT strojnica.
Kuvajcani su uzgajali dobre odonose i sa istokom i sa zapadom u vrijeme hladnog rata, pa su uzimali nesto od jednih nesto od drugih.tako da imaju i AbmrasM1A1 i nas M84 u biti modernizirani sovjetski T72.
ovo o letenju kroz pijesak se vjerojatno odnosi na utrku u pustijni izmedju abramsa i naseg M84. abramsu je crk’o motor, pa je M84 pobijedio.inace se M84 pokazao dosta dobar za pustinsjski nacin ratovanja jer je kao i sva istocna naoruzanja i sustavi dostažotporan na vanjske vremenske uvujete dok je abramsa sjebao pijesak u gas turbini,ako se ne varam.
M84 je prozvod vascele jugoslavenske vojne industrije.osim u Đuri dijeovi su se proizvodili i u Iskri kranj, Zrak sarajevo i u srbiji, ne znam tocno di.
zato je malo problematicno dobiti taj posao.
probali su Srbi sami, pa su dobili cipelu.
Kuvajcani su nam skloni, ali morat cemo im ponuditi dobar proizvod, koliko znam bilo je nekih pregovora sa Yugo-importom oko zajedniskog nastupa na strana trzista.
Kuvajcani su nam skloni, ali morat cemo im ponuditi dobar proizvod, koliko znam bilo je nekih pregovora sa Yugo-importom oko zajedniskog nastupa na strana trzista.
Ja već imam ideju : jurišni bombaš samoubojica GTX-2
Pitanje je naizgled jednostavno,međutim za tumačenje toga trebalo bi dosta vremena i barem stranica teksta.Jer sama TA bez razumjevanja pozadine nije dovoljna.Zato ću samo napisati: po izgledu Bolingera(trend širenja nakon vrlo uskog tunela i kretanje cijene prema gore-u nekim slučajevima krene dolje) ,položaju pomičnog prosjeka i trenutne cijene,MACD indikatoru(presjecanje odozdo prema gore),probijanju prve zone otpora koja je po mojoj procjeni na 230kn.
Međitim da li je to dovoljno treba svako za sebe procijeniti.
Za mene je trenutno bitnija pozadina koja je povoljna za ovu dionicu o čemu sam već pisao.
Međutim svatko ima pravo na svoje mišljenje i procjene i neka odluči po svome.
Kuvajt se ceka , spekulacije kazu jako brzo (cekalo se formiranje vlade) , Azerbejdzan 2 posjeta u dva mjeseca najavljen treci (750 tenkova T-72 , i T-55) u losem stanju . Muslimanska zemlja u nemilosti Ruskog susjeda. BOV , misljenja sam da ce se potpisati i preostali dio od (ispravite me) 46 komada kao i sirenje proizvodnje na Makedoniju. Ulazak u NATO, vojne baze u Austriji Madjarskoj Tko li ce odrzavat sva ta vozila. Modernizacija HZ-a TO SU KARTE NA KOJE JA IGRAM[tongue]
nije T84 (to je jedan ukrajinski nus-proizvod) nego M84
OK, priznajem slab sam s tenkovima
ovo o letenju kroz pijesak se vjerojatno odnosi na utrku u pustijni izmedju abramsa i naseg M84. abramsu je crk’o motor, pa je M84 pobijedio.
Ne, radi se o tome da su potukli Iračke tenkove. Abrams je znatno poboljšao svoje izvedbe u pustinji. Problem kod njih je što su puno teži od M84.
M84 je prozvod vascele jugoslavenske vojne industrije.osim u Đuri dijeovi su se proizvodili i u Iskri kranj, Zrak sarajevo i u srbiji, ne znam tocno di. zato je malo problematicno dobiti taj posao. probali su Srbi sami, pa su dobili cipelu.
Istina, ali je od onda Đuro ovladao proizvodnjom tenka, uz pokoji uvezeni dio. Srbi su nam jedino potrebni za motor, ako ga Kuvajčani budu htjeli. Degman, je tenk, potpuno drugih performansi od M84.
Pitanje je naizgled jednostavno,međutim za tumačenje toga trebalo bi dosta vremena i barem stranica teksta.Jer sama TA bez razumjevanja pozadine nije dovoljna.Zato ću samo napisati: po izgledu Bolingera(trend širenja nakon vrlo uskog tunela i kretanje cijene prema gore-u nekim slučajevima krene dolje) ,položaju pomičnog prosjeka i trenutne cijene,MACD indikatoru(presjecanje odozdo prema gore),probijanju prve zone otpora koja je po mojoj procjeni na 230kn. Međitim da li je to dovoljno treba svako za sebe procijeniti. Za mene je trenutno bitnija pozadina koja je povoljna za ovu dionicu o čemu sam već pisao. Međutim svatko ima pravo na svoje mišljenje i procjene i neka odluči po svome.
Ostavi se trgovanja po TA ako budeš gledao MACD, sužavanje Bolingera i sl. Kasniš barem tjedan dana ako pratiš te signale. Oni su ti samo potvrda onoga što bi trebao puno ranije znati.