nije mi jasan ni hypo ni fima……svom logikom i koliko god razmisljam ne mogu doc do toga zasto prodaju sad ako bi mogli pustit tu kocnicu i prodavat skuplje……ako ima koga tko to kuzi nek se javi, tu nam stvarno treba neko dobro objasnjenje……hvala [smiley5]
zato što ne žele više zaraditi..žele baš onoliko koliko su naumili.Ozbiljni igrači.
nije mi jasan ni hypo ni fima……svom logikom i koliko god razmisljam ne mogu doc do toga zasto prodaju sad ako bi mogli pustit tu kocnicu i prodavat skuplje……ako ima koga tko to kuzi nek se javi, tu nam stvarno treba neko dobro objasnjenje……hvala [smiley5]
Ono što mene zanima je što je s ostatkom dionica. Na Fimu otpada 10 – 20%, a što je s ostalim?
zato što ne žele više zaraditi..žele baš onoliko koliko su naumili.Ozbiljni igrači.
Šta su naumili biti najlošiji otvoreni fond u Hrvatskoj? To je možda ozbiljna, ali i vrlo diskutabilna strategija
dakladd: ” zato što ne žele više zaraditi..žele baš onoliko koliko su naumili.Ozbiljni igrači. ” Šta su naumili biti najlošiji otvoreni fond u Hrvatskoj? To je možda ozbiljna, ali i vrlo diskutabilna strategija
[/quote]
Ako je tako,neka uzmu mene za savjetnika……
DAnas ponovno pritisak na prodaju, sve veći nalozi stižu na prodaju. Neko ne želi ni danas rast. Tko pitanje za milijun kuna?
Kupnja Cijena
1287 238,00
100 237,00
250 235,80
70 235,79
20 235,21
Cijena Prodaja
238,78 411
238,98 44
239,00 500
240,00 100
240,99 84
dnevnik na HTV-u u 12,00 sati, njemačka naručila od specijalnih vozila vagone, njemci kažu manjak vagona na tržištu zato smo kontaktirali đuro đaković-specijalna vozila, druga vijest u istom dnevniku đuro đaković ima najveće šanse za posao sa kuvajčanima, sjajno, jednostavno sjajno.
Dnevnik. Početak proizvodnje vagona za EU (ovi trljaju ruke kada je riječ o kvaliteti proizvodnje) te kako to novinari prenose izgledna modernizacija tenkova. Stara ali dobra informacija.
Navodno proizvodnja vagona za zapadno tržište!!!