Danas je veliki dan za Đuru. Povuklo se 10 000 sa prodaje . Limit 232 . Stampedo je krenuo , ali UP !
Nekako se teško taj stampedo provlači pored 220,00 kn.
[smiley1][smiley2]
@cadilac:
Jedno je graditi tenk po licenci, a drugo tramvaj po svom projektu.
Usporediti BOV i tramvaj kao formulu i fićeka može samo neko ko nema pojma.
A nije li cijena BOV-a cca 1.6 MEUR-a/kom. što znači da je vrijednost ovog ugovora znatno manja od vrijednosti ugovora koje Končar ima za tramvaje sa Zagrebom (140 TMK2200 cca. 250MEur-a).
I mene veseli Đurin ugovor jer imam dionice, ali treba biti pošten..[smiley15][smiley16]
Koliko vidim, izgleda da su procurili i neki drugi ugovori, a ne samo s Patriom! [smiley1]
Nemam nikakav Link, ali malo se potrudite, mozda negdje izmedju redaka pise sto i za nove vagone (HZ i Deutsche Bahn)!?
A sad odoh ulagat u znanje, pa se mozda javim s konkretnim vijestima!
cime se vi zamarate.. pa lijepo vam vec pol godine pise na ddjh stranici sta ce se desiti ove godine.. 900 miliona prihoda i 13 miliona dobiti.. da bude i milijardu kuna prihoda i 17 miliona dobiti ne mijenja bitno na stvari..
@cadilac: Jedno je graditi tenk po licenci, a drugo tramvaj po svom projektu. Usporediti BOV i tramvaj kao formulu i fićeka može samo neko ko nema pojma. A nije li cijena BOV-a cca 1.6 MEUR-a/kom. što znači da je vrijednost ovog ugovora znatno manja od vrijednosti ugovora koje Končar ima za tramvaje sa Zagrebom (140 TMK2200 cca. 250MEur-a). I mene veseli Đurin ugovor jer imam dionice, ali treba biti pošten..[smiley15][smiley16]
Vidi se kolega da nikad niste sjedili u BOV-u, a kamoli u tenku. Da jeste onda bi znali da je moja usporedba korektna. Vrijednost ugovora u ovom konkretnom slučaju nema nikakve veze sa složenosti i kompleksnosti proizvodnje. Još ću samo nadodati da MORH danas potpisuje ugovor sa konzorcijem kojega zajednički čine DDJH i Patrija te da nakon ovog ugovora slijede natječaji za borbene i komunikacijske sustave kojih će integrator također biti DDJH[smiley2]
Pozdrav
Ako se DDJH svih ovih mjeseci trzi na razinama 200-250 kn, na koliko ce se trziti sa novim ugovorom za BOV? Fore da je BOV vec uracunat u cijenuprosipaju oni koji su davno pobjegli iz dionice. Sjetite se sto se dogodilo sa Koncarom nakon ugovora za tramvaje, sto je zapravo neusporedivo sa DDJH. Proizvodnja BOV-a ili tenka je u odnosu na proizvodnju tramvaja kao npr. proizvodnja Formule 1 u odnosu na ficeka. A tako je i sa cijenama i dobiti, marze i ekstraprofit visestruko su veci nego li je to slucaj sa civilnom industrijom. Imate Google pa pogledajte koliko drzava u svijetu uopce proizvodi tenk ili BOV. Stalno slusam mantre o FIMI i braniteljima, a nitko ne spominje kako ce ugovor za BOV utjecati na percepciju kompanije od strane stranih fondova koji ovaj fimin i braniteljski paket pojedu za dorucak. Cijeli braniteljski paket sa danasnjim cijenama ne vrijedi 80-ak milijuna kuna (6-7 komada BOV-a). Strani fondovi se ne povode glasinama ki bi da bi, i pricama vec je uracunato u cijenu, njih zanimaju ugovori, i siguran sam da ce honorirati sutrasnje potpisivanje ugovora. By the way, zadnji broj Globus objavio je da je bivsi zapovjednik NATO-a Gen. Weasly Clark boravio u HR te da se susreo sa bivsim ministrom obrane RH Kresimirom Cosicem te su ugodno cavrljali o investiranju u RH obzirom da je Clark, gle cuda ,CEO nekog americkog incesticijskog fonda. A i Arapi jucer otvorise ured u ZG, valjda s namjerom da ubodu nesto kod nas. Cini mi se da su pojedinci dobro popusili na Djuri, prepali se i pobjegli s velikim minusom pa bi sad najradije da sutra bude potres, da ne bude ni ugovora ni MORH-a ili da se pojavi jos jedno 2-3 tisuce branitelja… Moj savjet im je da sutra ujutro u 10:00 budu brzi, mozda nesto i kupe na ovim razinama, ako nista bar onu BUMBAROVU crkavicu na 229. Za one koji mi misle kontrirati sa forama da FIMA prodaje i da je ovo ugovor za 86, a ne za 126 vozila unaprijed odgovor: 1. FIMA prodaje, ali netko i kupuje. Ako Vas zanima FIMA kupite udio u FIMI 2. 84 vozila je samo pocetak, nastavak slijedi uskoro… [smiley2]
SVAKA ČAST KOLEGA
[smiley1]