Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,60 | 312 | 20 | 15,60 | 17,50 | 0,00% |
samo neka se iskrcavaju. preživjeli smo i teže iskrcaje pa ćemo i ovog pacijenta koji napušta brod koji nudi zaradu od 50% godišnje da bi ušao u inin brod koji jedva da nudi 10% godišnje. mediji jednostavno učine svoj dio posla i meni su najjadniji oni koji sad prodaju dobre dionice da bi kupili inu koja po ovoj cijeni baš ne obećava
samo neka se iskrcavaju. preživjeli smo i teže iskrcaje pa ćemo i ovog pacijenta koji napušta brod koji nudi zaradu od 50% godišnje da bi ušao u inin brod koji jedva da nudi 10% godišnje. mediji jednostavno učine svoj dio posla i meni su najjadniji oni koji sad prodaju dobre dionice da bi kupili inu koja po ovoj cijeni baš ne obećava
Jel se ti to žališ? [smiley2]
Pa nek nam prodaju Đuru kada im se tako žuri.
čini se da se radi pritisak odozdola… moguća najava za dizanje cijene [smiley2]
pojavio se optimizam na đuri… nadam se da će potrajati… stigli smo do K: 152,10, P:154,88
Zeko_ma, to je jos uvijek pesimizam 😉
Realizam je na 165, a optimizam na 180[smiley11]
Optimizam je kad te Samodol blokira na putu prema gore. To vrijedi za sve, ne samo za Đuku, a danas se nakon dugo vremena opet malo zeleni tržište. [smiley2]
Zeko_ma, to je jos uvijek pesimizam 😉
Realizam je na 165, a optimizam na 180[smiley11]
nazovi to kako hoćeš sve dok se zeleni [smiley1]
Zanimljivo je primjetiti da se ulaganja u željeznicu planiraju značajno povećati u 2008., a projekcije kazuju da su za tu godinu planirana na razini od 1,36 milijardi, a godinu kasnije na 2,38 milijardi kuna. Uz željezničku infrastukturu povećavaju se i ostala ulaganja vezana uz željeznice pa će se tako u željeznička vozila u 2007. godini uložiti 287 milijuna kuna.
Nije loše.
Opet simptom krda danas, lupanje po prodaji… je li to zbog kratke vijesti na 11. stranici Globusa? E, moj narode…
Raste,raste jer ga ST lupa,pogledaj poslovanje tog fonda,vani je pušio pa se vratio kod nas jer mu je kod nas lakše narasti….ići će Đuro gore…ali i dolje.
Nekao mi netko kao imaocu ove dionice objasni ovaj rast sada…sve je padalo jer je ljudima trebala para za INU,sad sve raste….kako to , što predomislili se ovi pa kupuju skuplje nego su prodali???
Raste,raste jer ga ST lupa,pogledaj poslovanje tog fonda,vani je pušio pa se vratio kod nas jer mu je kod nas lakše narasti….ići će Đuro gore…ali i dolje.
Nekao mi netko kao imaocu ove dionice objasni ovaj rast sada…sve je padalo jer je ljudima trebala para za INU,sad sve raste….kako to , što predomislili se ovi pa kupuju skuplje nego su prodali???
Najava povećanja ulaganja HŽ-a u željeznička vozila je svakako pozitivna vijest , a iznosi koji su predviđeni dovoljni su za pozitivno poslovanje Đure. Ne znam zašto misliš “što predomislili se ovi pa kupuju skuplje nego su prodali?” . Pojavili su se novi ulagači na burzi povučeni Inom sa sredstvima koja nisu zanemariva.
Raste,raste jer ga ST lupa,pogledaj poslovanje tog fonda,vani je pušio pa se vratio kod nas jer mu je kod nas lakše narasti….ići će Đuro gore…ali i dolje.
Nekao mi netko kao imaocu ove dionice objasni ovaj rast sada…sve je padalo jer je ljudima trebala para za INU,sad sve raste….kako to , što predomislili se ovi pa kupuju skuplje nego su prodali???
kratkoročno kurs je ovisan o trenutnom psihološkom raspoloženju na tržištu.zbog toga kako se mijenja raspoloženje tako i kurs fluktuira.svaki iskusniji spekulant to već zna.
upravo zahvaljujući tom fenomenu ulagajući kratkoročno može se zaraditi čak i na jako lošim dionicama jer nekakva dobra vijest za ovu dionicu može uzrokovati iznenadan rast kursa,ali vrijedi i obrnuto kada neka iznimno dobra dionica zbog neke loše vijesti može izgubiti na vrijednosti.
srednjeročno kurs ovisi o stvarnom stanju unutar firme,a to znači da ako je firma stvarno zdrava,tada kurs ide prema gore tj.ako je stanje unutar firme loše tada ide prema dole.