Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,60 | 312 | 20 | 15,60 | 17,50 | 0,00% |
Kakav dinamičan dan, krenuo i Đuro prema gore. Kupih ga u pravi trenutak [smiley2]
Đuro uvijek reagira sa zaostatkom od dva dana u odnosu na Beljaru i Čađaru.
znanac otkud ti ovo financ. izvješće ???
http://www.vse.hr izvješće za 1H 2006 godine.
To isto ono na koje ste se pozivali kolega kad ste pozivali ljude da ne nasjedaju rastu od 100 na 160 kuna?[smiley1]
Pozivao sam da ne nasjedaju na cijenu od 160 kuna a ne na 100 kuna kolega. No kako korisnik gorki jednom reče svaka se dionica prije ili kasnije vrati na početak i gđica Sara da kad svi misle da će dionica gore ona ode dolje i obratno ne vidim nitijedan dobar pokazatelj za DDJH.
Kao što ni do sada nisam dobio nijedan argumentiran post o rastu DDJH.
Što je to toliko dobro osim očekivaja da ga drži na 156 kuna ?
Odgovor: Samo očekivanja. A ako izostanu kolika je onda realna vrijednost DDJH upoređujući ga recimo sa PTKM ? Po mojoj procjeni realna vrijednost je cca 110 kuna ako izvještaj bude oko pozitivne nule.
Ma svi pricaju samo o amerima koda oni dolaze pokloniti lovu Gjuri. Ajde bogati, pa ja sam radio u americkoj firmi – nema tu poklanjanja, sve se mora krvavo zaraditi. A offset programi nece ni vidjeti Gjure – a ni on njih.
Jedan i po book za tu cadjaru, ja ne bih dao ni u nocnoj mori. Sve mi se cini da se tu radi o ugradjenim PTNC-R-A?
Kolega Fedor ja se samo bojim da se PTNC-R-A ne pretvori u PNKA-R-A ili BJEŽ-R-A ?
Jer po fundamentima tvrtka vrijedi maksimalno 100-njak kuna. Sve ostalo je što bi bilo kad bi bilo.
Slažem se da će Ameri ako uopće dođu ulagati samo u jednu tvrtku a ne u holding. Što se tiče modernizacije vojnog naoružanja sumnjam da ćemo visoku vojnu tehnologiju kupovati u DDJH. Ako se bude radio dio neke opreme radit će se u zasebnoj tvrtki. A DDJH će preživljavati uz HŽ ( tu-tu, nagibno prema Splitu za 3 sata ).
Eh kad će HŽ doći na burzu pitam se ?
Zdravko Stipetić, predsjednik Uprave Holdinga Đure Đakovića
Datum objave: 21.9.2006
Posavska hrvatska, Slavonski Brod
* Što se tiče financijskog rezultata, po rastu ukupnog prihoda, ovo će biti godina koja će završiti realno iskazanom dobiti na razini Grupacije. To nas svakako veseli, a očekujemo i daljnje stabiliziranje tržišne pozicije naših tvrtki
* Mi smo jasno rekli i General Dynamicsu i Steyru da ćemo navijati za onu varijantu koja će donijeti najviše dobrobiti ne samo za Specijalna vozila i Đuru Đakovića već za cijelo okruženje, za Slavonski Brod i županiju
*
* Tjedan u kojem se obilježava 85. obljetnica rada Đure Đakovića prigoda je za par riječi o aktualnom trenutku u Holdingu. Nedavno održana Glavna skupština dioničara Holdinga potvrdila je da je i 2005. godina završila s gubitkom (14,1 milijun kuna), ali unatoč negativnom rezultatu mora se istaknuti činjenica da je gubitak daleko manji nego prethodnih godina…
– Kako sada stvari stoje, što se tiče financijskog rezultata, po rastu ukupnog prihoda, ovo će biti godina koja će završiti realno iskazanom dobiti na razini Grupacije. To nas svakako veseli, a očekujemo i daljnje stabiliziranje tržišne pozicije naših tvrtki te omogućavanje da iz cijelog područja koje je nekada obuhvaćao Đuro Đaković izlazi što više faktura, što više dodane vrijednosti i radnih mjesta. Vjerojatno će rast prihoda i dobiti biti puno veći po stopama u odnosu na povećanje broja radnih mjesta, ali to je zbog činjenice da smo u branši koja traži ubrzani rast produktivnosti jer samo tako će neka tvrtka moći opstati na tržištu. Pozitivni učinci će se osjetiti kroz indirektno zapošljavanje jer će postojeće manje tvrtke, većinom privatizirane, doći u poziciju da se uključe u, nazovimo to tako, opskrbne lance društava iz Grupacije Đure Đakovića.
ostatak na http://www.posavskahrvatska.hr/Novost.aspx?kat=2&id=2_2006092292257
U pogonima tvrtke Đuro Đaković Specijalna vozila u Slavonskome Brodu danas je obavljena svečana primopredaja 26 novih teretnih vagona za Hrvatske željeznice (HŽ).
Riječ je o isporuci vagona u okviru 250 milijuna kuna vrijednog ugovora s HŽ-om na izgradnji 300 teretnih vagona.
Do sada je HŽ-u isporučeno 77 novoizgrađenih vagona, a predsjednik Uprave Đuro Đaković Specijalnih vozila Bartol Jerković najavljuje kako će ugovor najvjerojatnije biti realiziran i tri do četiri mjeseca prije ugovorenog roka, koji je, inače, rujan sljedeće godine.
Naime, u listopadu su u Đakoviću postigli rekordnu proizvodnju od 32 vagona i tako premašili mjesečnu dinamiku proizvodnje jednoga vagona dnevno.
To je milijun kuna dnevno samo od vagona ! Izvještaj će sigurno imati iskazanu dobit.
U pogonima tvrtke Đuro Đaković Specijalna vozila u Slavonskome Brodu
danas je obavljena svečana primopredaja 26 novih teretnih vagona za
Hrvatske željeznice (HŽ).
Riječ je o isporuci vagona u okviru 250 milijuna kuna vrijednog ugovora
s HŽ-om na izgradnji 300 teretnih vagona.
Do sada je HŽ-u isporučeno 77 novoizgrađenih vagona, a predsjednik
Uprave Đuro Đaković Specijalnih vozila Bartol Jerković najavljuje kako
će ugovor najvjerojatnije biti realiziran i tri do četiri mjeseca prije
ugovorenog roka, koji je, inače, rujan sljedeće godine.
Naime, u listopadu su u Đakoviću postigli rekordnu proizvodnju od 32
vagona i tako premašili mjesečnu dinamiku proizvodnje jednoga vagona
dnevno.
To je milijun kuna dnevno samo od vagona ! Izvještaj će sigurno imati
iskazanu dobit.
Ovo su dobre vijesti! Vjerujem također da će izvještaj biti dobar.