DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 26.11.2024. u 12:12
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
DDJH
15,40
3.080
200
15,60
17,60
1,32%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.


Nikica, Sanduke može proizvoditi i moj susjed sa par dobrih majstora, a Đuro će ono što se je do sada uvozilo .

Nisam mislio doslovno ns sanduke nego na šasiju al ajd O.K,samo neka radi….Naprijed Patrija!!

Uhljebe na ulicu!!!!!

Po rokovima isporuke ĐĐ inženjering trenutno ima pune ruke posla na sve strane.


nikica: ” samby: ” Đuro Đaković će proizvoditi komponente koje su se dosad uvozile. ” A koje su to komponente????? Ne vidim šta to Gredelj nemože proizvesti a Đuka može,može biti da se varam ( nadam se da se varam )![smiley2] ” Ajde da opet malo kujem zavjere i iznosim neistinu koja je potkrijepljena za razliku od nečijih neistina[smiley1] Đuro Đaković analizira mogućnosti uključenja u redovnu proizvodnju nekih zahtjevnih komponenti, Da i koje su to komponente?????? Ako Gredelj radi podvozje i sanduke – šta ostaje za Đuru – osim ako neće pola pola,onda mi je jasno. Ovo sa zavjerom neću komentirati polupo si lončiće il si me zamjenio,je sam ipak stari dioničar đuke!

Ovo sa zavjerom se nije odnosilo na vas kolega. Ispričavam se ako je ostavilo dojam da je za vas. To je ovako općenito s obzirom na okruženje u kojem pišem na određenim temama. Samo sam vam odgovorio. Ako su postojale komponente koje su mogli i ĐĐ i Gredelj proizvodit pa šta nisu i zašto su onda to išli analizirat. Ne radim tamo pa ne bih znao na to odgovoriti. Ne znamo. Jedino ako vi radite tamo ili ste upućeniji od nas na neki način. Pa onda to navedite. Jer kao što vi možete vikat ne, ja mogu vikat da. Obojica smo u pravu.

Only God, Muammar and Libya!

Eto čini se da je odluka za BOV već jako blizu

Zasad finskoj Patriji veće šanse za posao?
Koji je oklopnjak izabrala Hrvatska, javnost bi mogla doznati idući tjedan
Nakon pune tri godine Hrvatska je konačno privela kraju proces odabira oklopnog vozila za svoje oružane snage, koji se u mnogočemu razlikuje od nabavki ovog vrlo popularnog vojnog borbenog i transportnog vozila u većini europskih zemalja. Čitav proces trajao je bitno duže nego u većini drugih zemalja, a tijekom njega mijenjao se broj vozila, tipovi oklopnjaka, ponuđači su samostalno izlazili iz igre i ponovno se vraćali, a testiranja koja su obavljena u posljednja dva tjedna, po priznanju samih sudionika, jedna su od najboljih na kojima su sudjelovali. Novost je i to što je hrvatsko Ministarstvo obrane organiziralo i dva otvorena dana za medije što se dosad još nigdje nije dogodilo. Novost je bila i to što je Hrvatska u samom startu odlučila da će se oklopno vozilo, bez obzira od koga se naruči, proizvoditi u slavonskobrodskom poduzeću Đuro Đaković – Specijalna vozila. Ostale zemlje uglavnom su odluku o suradnji s lokalnim poduzećem ostavljala samim ponuđačima. Ono što je identično sličnim tenderima u većini drugih europskih zemalja jest to da će odluku vjerojatno donijeti Vlada u odlasku. Čitav proces započeo je još 2004. godine kada je Hrvatska iskazala interes za nabavku (tada 260) borbenih oklopnih vozila na osam kotača (8×8), a javile su se tri europske tvrtke. Švicarski Mowag ponudio je svoje vozilo Piranha III 8×8, a to je jedna od najpoznatijih europskih tvrtki u ovom segmentu. Njihov vlasnik je veliki američki proizvođač naoružanja i vojne opreme General Dynamics što je izuzetno važno u ovoj priči. Javio se i austrijski Steyr koji je tada imao tek prototip svog novog oklopnjaka Pandur II 8×8 kojeg još nije bila naručila niti jedna zemlja pa čak ni matična Austrija.
Steyr ima istog vlasnika kao Švicarci, američki GD. Treća zainteresirana tvrtka bila je finska Patria (u većinskom državnom vlasništvu) koja se prijavila sa svojim vozilom AMV 8×8. Na tadašnjim testiranjima sva su vozila dobila zeleno svjetlo, no GD je iznenada odlučio povući Mowag iz utrke, želeći afirmirati novog Pandura. Tada je i Hrvatska smanjila broj potrebnih vozila na 126 (još 8×8). No uz proces nabave BOV-a odvijao se i znatan politički proces: otvoreni su pretpristupni pregovori s EU za što je bila najzaslužnija Austrija, dok su pojačane aktivnosti za pristupanje NATO-u, za što je presudna podrška SAD-a. Zbog toga su brojni analitičari Steyru davali veliku prednost. Zanemare li se stručne stvari o kojima mogu cijeniti jedino iskusni vojni stručnjaci i inženjeri, činjenica je da je Steyr u međuvremenu doživio velik debakl u Sloveniji. U toj su zemlji Austrijanci već proizvodili Pandur sa šest kotača za potrebe slovenskih oružanih snaga, no posao su dobili Finci, što je snažno uzdrmalo austrijsku tvrtku, ali i američkog vlasnika. Finci u Sloveniji nisu imali ništa, pa ni tvornicu u kojoj će proizvoditi buduća slovensko-finska vozila, pa ipak su dobili posao što znači da je njihova ponuda bila toliko bolja da je slovenske vlasti nisu mogle zanemariti. Drugi udarac Austrijancima zadao je sam njihov vlasnik GD kada je prije nekoliko tjedana odlučio da će Hrvatskoj ponovno ponuditi i švicarsku Piranhu iz čega se može iščitati jedino da i oni sami ne vjeruju da Pandur može pobijediti na natječaju. Iako je Hrvatska u svom natječaju zatražila 42 vozila 6×6 i 84 8×8, sve su prilike da će se na kraju naručiti svih 126 vozila na osam kotača.

Nastavak…

Odluka Povjerenstva osnovanog samo za posao odabira BOV-a trebala bi se donijeti već idući tjedan i svoj sud proslijediti Vladi koja donosi konačnu odluku. Time će se konačno završiti ovaj dugotrajni proces koji je od velike važnosti za Hrvatsku. Oklopna vozila na kotačima pravi su hit u svijetu pa ih sve vojske žele u svojim postrojbama ponajprije zbog potreba mirovnih misija. Vrijednost čitavog posla mogla bi premašiti 200 milijuna kuna, no osim koristi za oružane snage zbog offseta donijet će i velike koristi hrvatskom gospodarstvu. Ako je suditi po riječima pomoćnika ministra obrane Bačića, koji je u srijedu ustvrdio da vjeruje kako će odluku biti lako donijeti, jedna je ponuda daleko bolja. O kojoj je ponudi riječ javnost bi mogla doznati već idućeg tjedna.

http://www.poslovni.hr/49051.aspx

U svezi glede Crotram konzorcija i proizvodnje tramvaja u ĐĐ, uloga SVĐĐ se bitno smanjila od 90tih pa nadalje. Dok je prije (ex YU) ĐĐ bio jedan od važnijih proizvođača tramvaja u državi (neki su donedavno vozili po ZG), zadnjih godina mu je uloga sve manja. U proizvodnji niskopodnih tramvaja ĐĐ je imao najmanji udio u konzorciju. A još nigdje nisam vidio ni pročitao da će sudjelovati u proizvodnji sljedeće serije. Naravno to ne znači da neće, ali da je odlučeno da sudjeluje u istom ili većem udjelu nego ranije već bi to naglasili. Pa o proizvodnji BOVa govore već tri godine a da o ovome ne pričaju ako sudjeluju!!??
Inače gredelj i DDJH su proizvođači tračničkih vozila u HR, a koja je premala da bi rentabilno poslovale i jedna od njih. Stoga je dogovoreno da se Gredelj bavi proizvodnjom lokomotiva i servisom tramvaja, ĐĐ proizvodnjom teretnih vagona.
Da sumiram, bilo bi mi drago da ĐĐ ravnopravno sudjeluje u konzorciju, ali realno mi se čini da je to manje vjerojatno.

Čuvajte se poduzaća na čijem su čelu SVETE KRAVE. SVETE KRAVE ne vole promjene: one vole da se posao odvija kako se uvijek odvijao i često su slijepe u krizi. T. E. Deal & A. A. Kennedy

200 miliona kuna? vidis ti popusta odjedanput? nije cudo da svi uzimaju patriu[smiley2]

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/

Ide ovo gore vec danas! Ipak je ovo sad prava potvrda velikog posla…. Tkoje kupovao jeftino sad ce cvasti od srece.

Opet se koći cijena!

Dođe mi da nekog ustrelim.

Kupnja Ukupno ponuda 54
Ukupno dionica 7927

5 najboljih ponuda
Cijena Količina
Prodaja Ukupno ponuda 89
Ukupno dionica 10738

5 najboljih ponuda
Cijena Količina

256,89 5
256,00 25
255,00 20
252,50 246
249,00 70

256,90 31
256,99 50
260,00 1144
262,90 288
265,00 11

La vita e bella!


Opet se koći cijena!

Dođe mi da nekog ustrelim.

Nemojte se ljutiti kolega ovo je samo testiranje živaca da cijena ne krene naglo gore i da se stigne još nešto ugrabiti ako bude išlo ali sve je teže i teže.

Ovaj članak ide u prilog rastu i sada svi oni koji su prodavali i oborili cijenu mogu se polako početi lupati po glavi. Za one koji su to iskoristili, “puna šaka brade” , hehe.

….Novost je bila i to što je Hrvatska u samom startu odlučila da će se oklopno vozilo, bez obzira od koga se naruči, proizvoditi u slavonskobrodskom poduzeću Đuro Đaković – Specijalna vozila.

.Uspjeh nije cilj, već sredstvo da se teži još višemu.

Ma počeo se sad iskrcavati HPB skrbnički.Oni imaju 17 000 komada.Trebat će se lijepo najesti gov… na ovoj dionici dok se dođe na cilj ali tako je uvijek sa svakom dionicom!

Novac je kisik burze!

ovaj rocky sve kuži i sve zna…..rocky pošto hpb skrbnički izlazi ja ću ti pomoć i odkupit ddjh od tebe.na pp javi cjenu pa ćemo pregovarat a ako nemaš dionice molim te odi pisat na neku drugu temu

..stoga sam danas ponosan čovjek jer sve što sam izgradio danas sam svojim potpisom predao hrvatskoj državi...

New Report

Close