samby: ” Đuro Đaković će proizvoditi komponente koje su se dosad uvozile. ” A koje su to komponente????? Ne vidim šta to Gredelj nemože proizvesti a Đuka može,može biti da se varam ( nadam se da se varam )![smiley2]
Gdje to vidiš ili ne vidiš ?
Đuro je ´05. analizirao izradu zahtjevnih komponenti koje su radili strani proizvođači. Gredelj je razvio sanduke za tramvaj, kojem su konkurenti Siemens, Bombardier, Alstom i Tatra. Naš je navodno najjeftiniji. Nadao sam mu se ´04. dok sam bio u Končaru ali izdali me živci (još me peče). Možda mi se sad dio vrati preko Đuke [smiley11]
Ako je i istina da je Đuro izašao iz konzorcija vjerujem da se može vratiti u igru. Ima puno gradova kojima treba pouzdani povoljni tramvaj.
shipro: ” Stormbring: ” shipro: ” ” 33 mjeseca ” natjero si me da vadim kalkulator….. ako se radi 4 mjesečno….. trebat ce im 17,5 mjeseci…..matematika ide ovako : 70 / 4 = 17,5 [smiley1][smiley1] ” 3 kom/mj , 33 mjeseca je po ugovoru, a ne po matematici [smiley2] po ugovoru je i 3×33=70 ” 3*33 = 99, ali necu sad cjepat dlake…. vjerojatno su ugovor tako sklopili kako bi sebi dali prostora ( jer da su potpisali na 17,5 nebi imali vremena ako npr. na tržištu nestane sirovine ili im neki dobavljac kasni…) nisam citao nista vezano za ugovor, pa ti dajem za pravo 😀 a sad smo vec malo i zaglibili…. briga me za koncar i gredelj… ocu nekaj dobro o gjuri cut 😀
Blago rečeno, šokirana sam ovakvim izračunom vremena potrebnog za proizvodnju tramvaja.
… 70 tramvaja…4 trama mjesečno… 17,5 mjeseci
Pa ljudi, ne sklapaju se kinder jaja nego tramvaji. Zar stvarno mislite da je za proizvodnju i montažu jednog tramvaja dovoljno 7 dana?
Za samu montažu možda da, ali prije toga treba proizvesti, kupiti dijelove, napraviti puno predmontaža sklopova i tek se onda ide na završnu montažu same cjeline. I još je uključeno više proizvođača dijelova.
Ovaj izračun može štimati tek nakon što s proizvodne linije izađe prvi tramvaj.
ništ od svega toga ove godine, vjerujem da će se ponovo ova dionica moći kupovat oko 220, previše trenutno ima putra na njoj.
Stormbring: ” u realizaciji niskopodnog tramvaja sudjelovalo je 50 hrvatskih tvrtki, a udio domaće supstance dosiže visokih 70 posto te se očekuje da bi takav omjer domaćih dobavljača trebao biti i na novim projektima. dakle konzorcij krotram cine samo gredelj i koncar, ali ugradjuju djelove koji se proizvode u jos 48 hrvatskih tvrtki, te pretpostavljam da tu spada i gjuro…. ” Upravo tako, Đuro radi za Crotram, bio je član ali više nije…
Dokaz , da nije ?
Crotram je ime konzorcija dviju hrvatskih tvrtki koji proizvodi prvi hrvatski niskopodni tramvaj- TMK 2200, i jedan od svega pet proizvođača niskopodnih tramvaja u Europi. Konzorcij se sastoji od tvrtki Končar Elektroindustrija, Zagreb, Đuro Đaković, Slavonski brod i TŽV Gredelj, Zagreb.
Prema ugovoru sklopljenom s gradom Zagrebom, konzorcij će do 2007. godine Zagrebačkom električnom tramvaju (ZET), gradskoj prijevozničkoj tvrtki, isporučiti 70 niskopodnih tramvaja, a potpisan je ugovor za još 70 tramvaja koji će imati par modifikacija u odnosu na postojeće…
Novi se tramvaj proizvodi serijski, a već postoji i inozemni interes za nabavku ovoga visokotehnološkog gradskog vozila iz Varšave, Melbournea, nekih francuskih gradova, Sofije, Beograda, itd.
Bitno je naglasiti da je tramvaj TMK 2200 više od 70% hrvatski proizvod, s naglaskom na još veće povećanje domaćeg udjela u narednom razdoblju.
Tramvaj je dugačak 32 metra, može primiti 202 putnika, a doseže maksimalnu brzinu od 70 km/h.
Na njemu su prvi put u svijetu primijenjena neka najsofisticiranija rješenja. Tako kretanjem TMK 2200 upravlja 43 računala, a s vanjske strane više nema klasičnih retrovizora, koje mijenjaju postavljene kamere. Prvi puta je primijenjeno i bezosovinsko podvožje.
Svojom cijenom, koja je niža od cjelokupne konkurencije (Siemens, Bombardier, Alstom, Tatra itd.), tramvaj TMK 2200 izrazito je konkurentan proizvod, pa mu je u budućnosti zajamčen uspjeh na regionalnom tržištu, prema kojem gravitira konzorcij, ali možda čak i šire.
vir: Mojnovac.com
samby: ” Đuro Đaković će proizvoditi komponente koje su se dosad uvozile. ” A koje su to komponente????? Ne vidim šta to Gredelj nemože proizvesti a Đuka može,može biti da se varam ( nadam se da se varam )![smiley2]
Ajde da opet malo kujem zavjere i iznosim neistinu koja je potkrijepljena za razliku od nečijih neistina[smiley1]
Đuro Đaković analizira mogućnosti uključenja u redovnu proizvodnju nekih zahtjevnih komponenti, koje se sada proizvode u suradnji sa stranim tvrtkama.
http://www.privredni-vjesnik.hr/index.cgi?A=I&SIF=00002&BR=003397&DA=20050502
HRVATSKI PROIZVOD
Turci žele kupiti niskopodne
Koncern Crotram, TŽV Gredelj, Končar i Đuro Đaković već na početku godine mogli bi postati vodeći hrvatski izvoznici.
http://www.javno.com/slike/slike_3/r1/g2007/m01/x129229383902869.jpg
Četiri velika turska grada i šesnaest regija koji grade tramvajske pruge, pokazali su interes za hrvatske niskopodne tramvaje, piše Večernji list.
Koncern Crotram, TŽV Gredelj, Končar i Đuro Đaković već na početku godine mogli bi postati vodeći hrvatski izvoznici. Tramvaji se ne bi u potpunosti proizvodili u Hrvatskoj, no Končar bi imao ključnu ulogu, rekao je ministar gospodarstva Branko Vukelić.
Hrvatska udruga poslodavaca potpisala je sporazum u petak o suradnji s vodećom turskom udrugom poslodavaca u metalu, koja će se preko HUP-a uključiti u europsku asocijaciju klastera.
“Zajedno ćemo organizirati tržište jugoistočne Europe”, rekao je Vladimir Kovačević, predsjednik HUP-ova centra za klastere.
Objavljeno: 27.01.2007. http://www.javno.com/hr/zagreb/clanak.php?id=17624
Evo, a da jednostavno nazovemo u Crotram i ĐĐ pa da pitamo!
Evo, a da jednostavno nazovemo u Crotram i ĐĐ pa da pitamo!
Nije potrebno nikoga zvati, sve je prilično jasno, a onima kojima nije jasno, ili glume da im nije jasno jer žele jeftino dokupiti ili jednostavno neke stvari nikada im neće biti jasne.
nikica: ” samby: ” Đuro Đaković će proizvoditi komponente koje su se dosad uvozile. ” A koje su to komponente????? Ne vidim šta to Gredelj nemože proizvesti a Đuka može,može biti da se varam ( nadam se da se varam )![smiley2] ” Ajde da opet malo kujem zavjere i iznosim neistinu koja je potkrijepljena za razliku od nečijih neistina[smiley1] Đuro Đaković analizira mogućnosti uključenja u redovnu proizvodnju nekih zahtjevnih komponenti,
Da i koje su to komponente??????
Ako Gredelj radi podvozje i sanduke – šta ostaje za Đuru – osim ako neće pola pola,onda mi je jasno.
Ovo sa zavjerom neću komentirati polupo si lončiće il si me zamjenio,je sam ipak stari dioničar đuke!
finska patrija u prednosti?