Đuro izlazi iz oversold područja i čini se da bi uskoro mogli imati buy signal ako ovako nastavimo.
dobri signali, cijena je prešla 20-dnevni prosjek, ali za sigurni signal dobro bi bilo da je 10-devni iznad 20-dnevnog prosjeka…ja koristim kraće razdoblje 3 dana i 10 dana i meni je SMA1 iznad SMA2
Ja skupio za gume,servis,rezervoar…ako bude sve po planu možda i za 159…….j….. dobra…..mmmmmmmmm, da ti [smiley9] ispadnu..
He he he! [smiley11]
A još, kolega,ako imate strpljenjamožda bi mogli računati i na troznamenkasti broj koji počinje sa brojem 3.[smiley2]
vidim da je puno alfista na forumu. twin spark, ovaj gore spominje 159. evo danas u vjesniku pročitajte o planovima za đuru đakovića u tekstu o obnovi željeznica. Đuro će očito dobiti apsolutno sve poslove u državi u pogledu modernizacije pruga i proizvodnje vagona.
http://delo.si/index.php?sv_path=41,35,162402&src=csr
[Pogajanja o finskih oklepnikih v najvišji prestavi]
Slika ima galerijo | foto: Srđan Živulović/Bobo
Orodja
Ljubljana – Pogajalci finskega podjetja Patria, ki je v sodelovanju s trzinskim podjetjem Rotis spomladi zmagalo na razpisu za proizvodnjo oklepnih vozil 8×8 za slovensko vojsko, so prestavili v najvišjo prestavo. Po naših podatkih se bodo pogajanja o sklenitvi pogodbe z obrambnim ministrstvom sklenila v naslednjih dveh tednih. Začeli so predstavljati program protidobav, obenem pa pripravljajo strategijo za nadaljevanje boja s konkurenčnim podjetjem General Dynamics. To ameriško podjetje, ki je lastnik avstrijskega proizvajalca oklepnih vozil Steyr in posredno tudi ravenske Sistemske tehnike, ki je bila z licenčnim vozilom krpan na slovenskem razpisu poražena, se namerava namreč tako kot Patria prijaviti na razpis hrvaškega ministrstva za obrambo.
To bo v okviru modernizacije vojske in približevanja Natovim standardom kupilo 126 osemkolesnih oklepnih vozil. Nekateri hrvaški mediji veliki spopad med Finci in Američani napovedujejo že od poletja. Citirajo celo analitike, ki trdijo, da naj bi bilo od izida razpisa odvisno hrvaško približevanje Natu oziroma Evropski uniji.
Razpis bi moral biti po pričakovanjih v Zagrebu objavljen že konec prejšnjega meseca, vendar hrvaško ministrstvo za obrambo (MORH) tega še ni storilo. “Na vprašanje, kdaj bomo
objavili razpis, bi vam lahko odgovorila naša strokovna služba,” so nam povedali v oddelku za odnose z javnostjo MORH. “To pa ni mogoče.” Zagreb je videti razpet med oba proizvajalca. “Osnovni pogoj hrvaškega obrambnega ministrstva je, da bo proizvodnja vozil potekala v tovarni Đuro Đaković,” nam je povedal Nicolaus Weiss, vodja regionalnega marketinga v dunajskem Steyrju. Steyr se je, tako kot Patria, z vodstvom tovarne Đuro Đaković že dogovarjal in si ogledoval tamkajšnje proizvodne zmogljivosti. “O naših dogovorih vam ne moremo povedati ničesar, saj je edino, ki lahko o tem govori, ministrstvo za obrambo,” nas je iz Slavonskega Broda nazaj v Zagreb napotil predsednik uprave podjetja Đuro Đaković – Specijalna vozila Bartol Jerković.
Hrvaško obrambno ministrstvo je medtem na obisku v Leviju na Finskem, kjer danes na neformalnem srečanju zasedajo obrambni ministri EU. Znano je, da je Finska lastnica petinsedemdeset odstotkov Patrie. Interese MORH na Finskem zastopa državni tajnik Mate Raboteg. Medtem se premier Ivo Sanader pripravlja na obisk Amerike, kjer bo 17. oktobra sprejet v Beli hiši. Ob njegovem lanskem obisku v ZDA je vodstvo General Dynamicsa doseglo, da je obiskal njihovo tovarno. Hrvaški Jutarnji list je že avgusta zapisal, da do Sanaderjeve vrnitve iz ZDA odločitve o oklepnikih ni mogoče pričakovati.
Tudi na Hrvaškem bodo, kot v Sloveniji, verjetno pomembno odločale ponujene protidobave. Patrijini pogajalci v Sloveniji o podrobnostih še nočejo govoriti, vendar novinarjem dajejo vsaj slutiti. “Upam, da bomo zdaj končno lahko razkrili imena tistih dvajsetih podjetij, ki bodo neposredno sodelovala v proizvodnji,” nam je povedal eden od njih. Patria sicer trdi, da je število vseh v protidobavah sodelujočih podjetij že naraslo na sedemdeset. Tako v Sloveniji kot na Hrvaškem se omenja sodelovanje s finsko ladjedelniško industrijo, obe državi pa naj bi na sever izvažali tudi prehrambene izdelke in vino. Dolgoročne koristi za gospodarstvo naj bi obsegale dvajset odstotkov 63 milijard tolarjev vrednega posla.
Svaka čast na članku,meni je isto kao da mi piše na portugalskom!Može li neko prevesti neku važnu rečenicu?
pozdrav
Može prijevod i na srpski samo ne ovaj gore jezik,ne njega,ne i ne i ne.
Ukratko pise da ce hrvatska staviti razpis za 126 oklopnih vozila koja su u okviru planu priblizavanju NATU i da se na ovaj razpis ceka jos od ovog poletja. Na razpisu ceta tekmovati General Dynamics i Steyr. Uvjet za ovaj natecaj je bilo kdo pogodi i dobi natecaj mora da se proizvodnja ovil vozil vrsiti u Đuro. Ovaj posao naj bi vrijedio preracunano u 262,5 mil eura.