Znance, ja bi vise volio da das komentar mogucih zbivanja, obrane cijene onih koji su usli…rusenja cijene za dokup…nesto u tom stilu…[smiley11]
ne brinem ja…ja cekam da prodje 200 da opet udjem[smiley2]
Mudrije bi bilo da sad uđeš. Rast je po meni vrlo izvjestan. Šteta je pusiti 60 kuna po dionici iz neosnovanog straha. Ali kako hoćete kolega. Vi mudro razmišljate inače, za razliku od nekih ovdje. Zato su vam i prinosi bolji od mnogih ovdje.
samo kratko, gospodin Stipetić koji je trenutno Predsjednik uprave holdinga je pametan čovjek kojeg poznajem još iz vremena dok je radio u Elektromontu. Kod njega se poslovi obavljaju vrlo korektno i konkretno bez suvišne priče. Mislim da bilo koja firma pod njegovim vodstvom ima perspektivu.
Nemam ni jednu dionicu, ali zbog njega razmišljam o ulasku.
samo kratko, gospodin Stipetić koji je trenutno Predsjednik uprave holdinga je pametan čovjek kojeg poznajem još iz vremena dok je radio u Elektromontu. Kod njega se poslovi obavljaju vrlo korektno i konkretno bez suvišne priče. Mislim da bilo koja firma pod njegovim vodstvom ima perspektivu.
Nemam ni jednu dionicu, ali zbog njega razmišljam o ulasku.
Onda nas dvojica poznjemo razlicitog stipetica, jer ovaj (kojeg ja poznajem) je samo marioneta u Holdingu! [smiley1]
Na mojnovac.net ne fali dobrih vijesti za Đuru. Evo, prenosim posljednju.
Događaji dana
Modernizacija tenkova M84 za vojsku Kuvajta u Sl. Brodu? Piše: Franjo Lepan
Foto: Danijel Soldo
Specijalna vozila d.d., dio slavonskobrodskog Đure Đakovića, pred realizacijom posla koji bi im mogao donijeti 200 milijuna eura
SLAVONSKI BROD – Specijalna vozila d.d. Đure Đakovića nakon nešto više od godinu dana na pragu su realizacije posla s Kuvajtom, a posao se odnosi na modernizaciju većeg broja, od oko 149 tenkova M84AB, koji su prije nešto više od 15 godina prodani Kuvajtu.
Ako posao pun izazova u vrlo oštroj svjetskoj konkurenciji bude realiziran, zavisno od opreme koja će biti ugrađena, mogao bi Specijalnim vozilima donijeti oko 200 milijuna eura.
Poznato je da su Kuvajćani krajem devedesetih godina kupili tenkove M84, i to u nekoliko varijanti, od bivše Jugoslavije, te da je većina od njih sudjelovala i u Pustinjskoj oluji pa je oprema u tehnološkom smislu zastarjela. Kuvajt je, prema signalima iz te zemlje, odlučio zadržati “osamdesetetčetvorke”, ali im je nužna modernizacija. Upravo se to nekako poklopilo sa započetom modernizacijom tenkova M84 za potrebe HV-a, koja je tijeku u Specijalnim vozilima.
Tek nakon detaljnih ispitivanja, MORH će donijeti odluku koji će paket suvremene opreme biti ugrađen. Lepeza je vrlo velika, počevši od mogućnosti da unutrašnjost tenka bude klimatizirana, do najsuvremenije termovizijske opreme koja omogućava djelovanje tenka u najtežim uvjetima – rekao je Bartol Jerković, predsjednik Uprave Specijalnih vozila d.d.
ima jako puno dobrih vijesti o ddjh.
nisam odavno vidio toliko dobrih vijesti o jednoj hrvatskoj kompaniji
Dovršili cisterne, počeli vagone za rasuti teret
SLAVONSKI BROD – U halama “Đure Đakovića” – Specijalna vozila, proizvodnja vagona za potrebe Hrvatskih željeznica iz ugovora što je potpisan u veljači ove godine (300 vagona – 240 milijuna kuna) i ovoga ljeta odvija se prema planu. Tijekom srpnja dovršeno je 50 vagona cisterni za cement, dio ih je u potpunosti finaliziran, tj. postavljen na okretna postolja što ih isporučuje “Gredelj” i predan isporučitelju na uporabu, ostali će čim stignu okretna postolja. I dinamika isporuke tih postolja zapravo se uklopila u planom predviđene rokove, dijelom je čak nešto i uranila, jer je ugovorom predviđeno da postolja počnu stizati tijekom kolovoza.
Početkom ovoga mjeseca proizvedena su i prva tri iz serije od 250 otvorenih vagona za prijevoz različitih vrsta rasutih tereta, primjerice šećerne repe u predstojećoj kampanji.
– Sad kad smo se uhodali i u tom tipu vagona, proizvodnja će u nastavku ići nešto brže, a isporuka HŽ-u ovisit će o rokovima pristizanja okretnih postolja – kaže direktor Specijalnih vozila Bartol Jerković. – Cijela serija tih vagona treba biti dovršena do rujna iduće godine. No, ima ozbiljnih naznaka da ćemo, zbog naraslih potreba HŽ-a baš za tim tipom vagona, morati i ubrzati ritam proizvodnje, za što smo već praktički spremni pa bi se i krajnji rok isporuke, bude li sve ostalo pratilo taj ritam, lako moga pomaknuti za mjesec ili dva, tj. na srpanj, možda čaki lipanj iduće godine.
Za razliku od nekih prethodnih ugovora za istoga naručitelja, ovaj zasad prati i ugovoreni ritam plaćanja isporučenih vagona
Vlasnici prvih 10 računa na kojima je ubilježena najveća količina vrijednosnog papira DDJH-R-A
Stanje na dan: 08.09.2006
Naziv vlasnika računa Mjesto
HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
HZMO ZAGREB, HRVATSKA
MINISTARSTVO FINANCIJA REPUBLIKE HRVATSKE ZAGREB, HRVATSKA
FIMA VALIDUS D.D. VARAŽDIN, HRVATSKA
Skrbnički račun:
PBZ D.D. ZAGREB, HRVATSKA
Zastupnički račun, zastupana osoba:
DRŽAVNA AGENCIJA ZA OSIG. ŠTEDNIH ULOGA I SANACIJU ZAGREB, HRVATSKA
LUCIDUS D.D. ZAGREB, HRVATSKA
ĐURO ĐAKOVIĆ HOLDING D.D. SLAVONSKI BROD, HRVATSKA
SZIF D.D. ZAGREB, HRVATSKA
[color=blue]PAVIĆ VLADO ZAGREB, HRVATSKA [/color]
Čini se da će DDJH ipak gore.