DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


https://www.sbonline.net/ekskluzivno-intervju-s-bivsim-radnikom-specijalnih-vozila—vjerovali-smo-svi-sindikatu-posebno-baricu–mladji-su-se-bunili-no-oni-su-usutkavali–192

Hvala na dobrom linku, a nekako mi se i činilo da bi to moglo biti tako unutra. Mladi se obično bune ali ne znaju što napraviti, a stariji se radije iskrcavaju jer vide da je pet do ponoći. Uh.


https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:029608-2020:TEXT:HR:HTML

Počeo je MORH ugovarati poslove s ĐĐ. Revizija tenka M-84 za početak…

Redoviti servis, čak i u manjem omjeru nego inače. Ništa novo, nažalost.


Poslovni računi ĐĐ Grupe i Specijalnih vozila su sada deblokirani (ĐĐ Strojna obrada i ĐĐ Energetika nisu ni bili u blokadi i posluju pozitivno). Više ne prijeti predstečaj ili stečaj. ĐĐ Industrijska rješenja su u predstečajnoj nagodbi (predviđa se dokap od strane Grupe, otpis za pojedine vjerovnike do 70%, sve u svemu obveze ĐĐIR bi nakon predstečaja trebale biti samo oko 26 mil kn (sada su oko 150 mil. kn). Više informacija je dostupno na e-oglasnoj. Nastavlja se restrukturiranje Specijalnih vozila koja su ključ uspijeha.

Ima li negdje plan restrukturiranja?


Za potrebe Hrvatske kopnene vojske nastavit će se opremanje jurišnom puškom i pripadajućom opremom, započet će projekt opremanja borbenim vozilom pješaštva Bradley, a očekuje se završetak generalne revizije tenka M84 i završetak izgradnje vojarne u Vukovaru.

https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/morh-u-podebljan-novcanik-evo-na-sto-ce-ove-godine-potrositi-5-3-milijarde-kuna-20200206

Primjeti samo da ako izuzmemo ovih 300 milijuna kuna koje je Damir K dao za preskupe helikoptere Crni sokol koji nam ne trebaju, novac bi bio na razini prijašnjih godina. Dakle, gdje su stavke za tenkove i poslove ĐĐ s tenkovima ili bilo kojim drugim proizvodom?



Ako je zadnji izašao 2003. zašto se od 96 naovamo kao broj M-84 uvijek vrti podatak o 72-75 tenkova toga tipa, znači ne dolazi ništa novoga. Koliko je DDJH uopće ovladao komplet proizvodnjom ako znamo da se kupla i neki djelovi radili u Sloveniji, top je iz Bosne, elektronika Iskra, tj. Fotona i Rudi Čajevac…Koliko je uopće realno čekivati da DDJH može pokrenuti neku proizvodnju ili značajniju modarnizaciju tog tenka? Remont ni ne spominjem kao neki izvor prihoda jer je minimalan…

ĐĐ jedini može pokrenuti komplet proizvodnju. Fotona i Čajevec su prošlost i odavno su zamjenjeni s boljim i bržim sustavima, novi Degman standard je generaciju ispred toga što je bilo razvijeno u Jugoslaviji. Broj od 72 do 75 znači da su svi borbeno sposobni, za razliku od komšija koji od svojih dvjestptinjak komada imaju samo dvadesetak operativnih. U Srbiji ne rade proizvodnju ili modernizaciju zato jer nemaju struke/znanja, a zadnji put kad su mislili da su pametni grunulo im je u tenku.

Od desetak firmi koje rade vrhunske tenkove u svijetu, jedino ĐĐ može proizvesti i modernizirati M-84 ili M-95 bez većih ulaganja. Rusi su probali ponuditi Kuvajtu modernizaciju kuvajtskih M-84 pa nisu uspjeli, na kraju će Kuvajt kupiti T-90 od Rusa umjesto ići na modernizaciju M-84 na Degman ili neki viši standard u ĐĐ. Da je RH sama investirala u modernizaciju M-84 na Degman standard svih hr atskih tenkova, možda bi se i Kuvajt odlučio na istu stvar. Ovako, političari su ĐĐ izbili mogući prihod.


https://zse.hr/userdocsimages/novosti/cWbH0k6ZWobmnk1Fkswk1w==.pdf
Je li netko prisustvovao skupštini dioničara da nas ovdje izvijesti pismeno o onome što su Vam iz uprave prenijeli usmeno.
Koliko je duboko blato i ima li mogućnosti za čupanje?

Činjenica je da ĐĐ nije poslao poziv dioničarima za skupštinu, što ukazuje da je vodstvo uprave još uvijek neozbiljno. To ukazuje da je blato duboko, ali i da ima mogućnosti čupanja jer koliko sam uspio isčitati iz tiska, netko iz Vlade je najavio da će svim firmama u kojima RH ima vlasništva i kojima prijeti kriza slati umjesto novaca – povjerenika. Uljanik i ĐĐ su tu očito dobri primjeri za državnu intervenciju, jer su to firme koje po specifičnosti posla koji rade – uopće nisu trebale ići u stečaj.


Sada se ima love – za vagone i drugo …

Netko je očito prigovorio kako to da Damir K može dati krajem 2019. godine preko 300 milijuna kuna od strane RH unaprijed (avansno!) za helikopetere Crni sokol koji nam uopće ne trebaju i koji još neće doći u RH, a ne daje novac za modernizaciju tenkova u ĐĐ ili za borbenu eskadrilu.

MORH avansno platio UH-60M Black Hawk

To se nikad tako ne radi jer se većina tih vojnih sustava plaća tako da dogovor prati banka i plaća u etapama kako je koji dio posla izveden. Stoga je nepojmljivo da je od našeg novca iz poreza plaćeo više helikoptera koji nam ne trebaju, koji još nisu ni proizvedeni, avansno, za koje piloti još ni obuku nisu napravili, i koji još nisu isporučeni Hrvatskoj. To je čisto razbacivanje novaca koji je bio predviđen za borbenu eskadrilu, a da Damir K na prvom natječaju nije ni poslao upit Dassault za Rafale.

[/quote]

Nagasaki, od tebe uvijek dosta informacija ali ponovno dosta netočnih. Poziv na zadnju glavnu skupštinu je javno objavljen putem Zagrebačke burze https://zse.hr/default.aspx?id=94916 kako i propisuje Zakon o trgovačkim društvima.

Za tenkove se slažem u potpunosti, da je RH ulagala, ĐĐ bi vjerojatno dobio modernizaciju tenkovskog programa Kuvajta i to bi bili strašni poslovi za ĐĐ ali još nije izgubljeno tehničko znanje kao što je to slučaj u susjednim zemljama. Što se Bradleya tiče, to će raditi ĐĐ ne samo za MORH nego i za susjedne zemlje koje će dobiti donaciju. Amerikanci još uvijek ne mogu naći adekvatnu zamjenu za Bradleya koju u službi ostaje najmanje do 2040. Eto, to je toliko loše vozilo da će ga Amerikanci zadržati još 20 godina u službi.

Nagasaki
Znateli koja je provizija na 300 milja?
Sve je receno

Ako,, ddjh ode u stečaj rafinerija prestane sa radom, pa di će ljudi. Mislim da je sadašnjoj a i budućim vladam kost u grlu i da je jedno od bitnih problema zadržati industriju. vjeruje za dobrobit zaposlenih i dionicira da ce ovdje bit sretan završetak. Previše je tu ljudskih sudbina utrošwnuh jamstava i spreženog novca, da se potencijal znanje i tradicija tek tako bave preko ramena.

najvrednije stvari u životu su besplatne


Ako,, ddjh ode u stečaj rafinerija prestane sa radom, pa di će ljudi. Mislim da je sadašnjoj a i budućim vladam kost u grlu i da je jedno od bitnih problema zadržati industriju. vjeruje za dobrobit zaposlenih i dionicira da ce ovdje bit sretan završetak. Previše je tu ljudskih sudbina utrošwnuh jamstava i spreženog novca, da se potencijal znanje i tradicija tek tako bave preko ramena.

Kad je to bio problem u Hrvatskoj?

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8



Ako,, ddjh ode u stečaj rafinerija prestane sa radom, pa di će ljudi. Mislim da je sadašnjoj a i budućim vladam kost u grlu i da je jedno od bitnih problema zadržati industriju. vjeruje za dobrobit zaposlenih i dionicira da ce ovdje bit sretan završetak. Previše je tu ljudskih sudbina utrošwnuh jamstava i spreženog novca, da se potencijal znanje i tradicija tek tako bave preko ramena.

Kad je to bio problem u Hrvatskoj?

[/quote]
A da, nažalost. Razumijem Uljanik bez obzira na tradiciju i znanje ali vrijeme mu isteklo i kapital ima drugi interes na atraktivnoj lokaciji u centru grada, ista stvar sa Brodotrogirm. Ali da ovakvu industriju nije mogu e održati sa potencijalom, osigurati radna mjesta zaustaviti iseljavanje a sta reć.

najvrednije stvari u životu su besplatne


Netko je očito prigovorio kako to da Damir K može dati krajem 2019. godine preko 300 milijuna kuna od strane RH unaprijed (avansno!) za helikopetere Crni sokol koji nam uopće ne trebaju i koji još neće doći u RH, a ne daje novac za modernizaciju tenkova u ĐĐ ili za borbenu eskadrilu.

Kakav crni sokol pobogu? Helikopter se zove Black hawk, bez ikakvih prijevoda na hrvatski… Zar ces F14 Tomcat prevest sa Muski macak? Ili F/A18 Hornet kao Strsljen?




Ako,, ddjh ode u stečaj rafinerija prestane sa radom, pa di će ljudi. Mislim da je sadašnjoj a i budućim vladam kost u grlu i da je jedno od bitnih problema zadržati industriju. vjeruje za dobrobit zaposlenih i dionicira da ce ovdje bit sretan završetak. Previše je tu ljudskih sudbina utrošwnuh jamstava i spreženog novca, da se potencijal znanje i tradicija tek tako bave preko ramena.

Kad je to bio problem u Hrvatskoj?

[/quote]
A da, nažalost. Razumijem Uljanik bez obzira na tradiciju i znanje ali vrijeme mu isteklo i kapital ima drugi interes na atraktivnoj lokaciji u centru grada, ista stvar sa Brodotrogirm. Ali da ovakvu industriju nije mogu e održati sa potencijalom, osigurati radna mjesta zaustaviti iseljavanje a sta reć.
[/quote]

Stečaj ddjh je samo moguća u glavama pojedinaca koji sipaju taj pesimizam na primjeru uljanika i trećeg maja ,koji se ni po čemu ne mogu uspoređivati ,jer brodogradnja je ugrožena u cjelom svjetu jer azijska brodagradilišta proizvode brodove po vrlo jeftinim cjenama ali ne i kvalitetom ,ali izgleda da kvaliteta nije danas na cjeni ,već što jeftiniji proizvod jer je novac danas preskup ,za razliku od vojne proizvodnje jer je očito prevelika potražnja za vojnom opremom , što je olakotna okolnost za ddjh ,osim toga račun je deblokiran sredstva su zajamčena što omogućuje završne radove na isporuci naručenih vagona i omogućuje naplatu za iste ,a proizvodnja se nastavlja

Uspio sam naci DJURU u ovom kaosu od foruma. Jeeeee.

http://www.ebrod.net/slavonski-brod/clanak/duro-dakovic-i-dalje-u-modernizaciji-tenkova-m-84-ali-i-u-nadolazecem-projektu-opremanja-hrvatske-vojske-impresivnim-borbenim-vozilima-pjesastva-bradl-31538.html

ovo sve skupa loše izgleda,ako je suditi po rasprodaji dionica malo tko vjeruje da će ova firma preživjeti do kraja godine. ja za sada gledam sa strane, ali kad cijena dođe na 1-2 kune možda zakockam nešto love u nju pa što bude

budapest !

New Report

Close