DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Đuro je što se tiče ove godine miran ali ako se nešto ne zaokrene još samo ovu godinu imaju.

razni crnogorci, bjelogorci, zorangutani, amadeo, mikardo, persuric i ostali infantili bez muda su na ignoru..a možda je to sve jedna jadna osoba.



U ožujku se očekuje ulazak novog partnera. Hoće li to biti američka grupacija BAE Systems?

Oko ‘projekta spašavanja’ puno je nepoznanica: Prvih 150 milijuna kuna odmah, ostatak kada odobri EK


Uprava grupacije trebaju donijeti sve odluke kako bi se to omogućilo, uključujući i postupke smanjenja, odnosno povećanja temeljnog kapitala.

spajanje dionica?
[/quote]

Vjerojatno da. Pretpostavljam da će najprije ići na smanjenje kapitala pa na spajanje više dionica u jednu. No bolje i tako pa će dioničarima bar nešto ostati, a ne 0 kao kod Uljanika.

Ignore: KressoM, delux


Zar nije polako vrijeme da shvatimo da političari nikad neće radit posao kako treba tj. za opće dobro, nego samo tako da se održe na dobrim položajima i da nešto odrade za sebe?

Niti su svi muški isti, niti su žene. Tako ni političari isto nisu svi isti. Neki imaju znanje dići gospodarstvo, dok drugi mogu samo maštati i pričati o tome, ili jamiti. Ima ib u HDZ-u normalnih, kao i u SDP-u. Ima i onih drugih, a takvi obično imaju kratak rok trajanja na dobrim položajima.

U slučaju firme ĐĐ koja JEDINA u svijetu može proizvesti, popraviti i servisirati tenkove M-84, M-95 i oklopna vozila M-80, stvar nužno stavlja RH kao strateškog partnera i ulagača. Evo primjer ‘komšija’ iz Beogradske čaršije koji ne mogu servisirati svoje tenkove M-84 pa moraju kupovati skupe T-72 od Rusa, ili Turaka koji nemaju znanje napraviti svoj pa im Leoparde dvojke razvaljuju klinci u Siriji ko konzerve.

Svi koji kupuju strane oklopnjake na kraju plaćaju višestruko novaca godišnje nego da imaju svoje vlastite. Za razvoj dobrog oklopa i tenka treba pedesetak godina istraživanja, proizvodnje, remonta, modernizacije i servisa. Zato tenk M-84 Hrvatsku košta manje od milijun kuna godišnje, a Leopard dvojka od 12 milijuna do dvadesetak milijuna kuna godišnje, ovisno o opremi, i ti bi novci išli van RH.

Za Bradley će netko vjerojatno morati odgovarati, ali to tek kada se bar jedan od političara primi čišćenja ribe od glave, poželjno više njih. Pritom je nebitno hoće li to biti Andrej Plenković ili Zoran Milanović, ili obojca zajedno, ili netko treći. Bez njihove intervencije i dalje će ĐĐ gubiti na natječajima iako je njihova ponuda najbolja, što se vidi iz rada s privatnim firmama.


https://direktno.hr/direkt/grubisic-za-direktno-duro-dakovic-dozivjet-ce-slicnu-sudbinu-kao-i-uljanik-180083/
Voljeli ili ne voljeli Grubišića do sada je pogađao, jedini priča razumljivim i jednostavnim jezikom, direktno bez ustezanja

Budući da stalno nešto priča, dogodi mu se i da nešto pogodi. S druge strane, on je rekao da radnici Kraša neće uzeti 430kn od Pivaca ako Šaranović/Rusi nude 1150kn po dionici. Radnici su uzeli 430kn i krenuli s Pivcima, a onda je okrenuo ploču i rekao da je Šaranović precjenjeno plaćao dionicu. Za nekoga tko sam sebe naziva analitičarom, možda bi se mogao informirati kako tržište funkcionira.

Andrej Grubišić se svojedobno bez dana radnog staža u privatnom sektoru u RH pokazao kao savjetnik Berkowitzu u kupnji Dalmacijavina, kao financijski direktor te tvrtke. Tada je pričao kako treba pomoći toj domaćoj firmi da se oporavi, da izbjegne stečaj. Pokazao se tako dobar analitičar da Berkowitz nije kuspio s Dalmacijavinom, a firma je otišla u stečaj. Toliko o njegovom znanju o privatnom biznisu.

ĐĐ proizvodi tenkove i industrijska rješenja koje samo desetak firmi na svijetu mogu obavljati. Sad se samo pitaj kakva bi znanja mogao imati Grubišić ako ni vojsku nije služio. Kao uostalom ni Premijer ili Predajednik, pa već iz toga možeš zaključiti zašto nitko od njih nije napravio ono što treba po opisu niihovog posla za to da ĐĐ postane hrvatski Mercedes. A nije da ne mogu, imaju sve ovlasti, obojica.

Krstičević: Tvrtka “Đuro Đaković” je bitna za Ministarstvo obrane, njihovi projekti imaju perspektivu


Ovo je sjajna vijest, znači da je dobio po nosu od Premijera i da je prestao s obstrukcijom poslovanja Đure u vojnom segmentu. Tako se barem čini iz njegovih riječi.

“Đuro Đaković, je za nas bitan, za tenkove, “Patrie” ili sutra “Bradleye. To su sve programi koji su vezani za Hrvatsku vojsku. Đuro Đaković to zna raditi i vjerujem da će u perspektivi isto raditi za nas, poručio je Krstičević.

Nadajmo se samo da je tako, da će poslove s tenkovima i okopnjacima u budućnosti dobijati ĐĐ a ne Izraelci, Amerikanci ili Nijemci. Ovo “ili možda sutra” je sada već spekulacija, čime se čini da Hrvatska možda ipak dadne posao Đuri za modernizaciju M-84, M-95 i M-80A, a ne da kupujemo još starije kante izvan Hrvatske i plaćamo licencu za kupovinu djelova umjesto da nam ih radi ĐĐ.

Više bih volio da je malo sutra nego možda sutra, ali i ovo je već dobar pomak za Đuru.




U ožujku se očekuje ulazak novog partnera. Hoće li to biti američka grupacija BAE Systems?

Oko ‘projekta spašavanja’ puno je nepoznanica: Prvih 150 milijuna kuna odmah, ostatak kada odobri EK


Uprava grupacije trebaju donijeti sve odluke kako bi se to omogućilo, uključujući i postupke smanjenja, odnosno povećanja temeljnog kapitala.

spajanje dionica?
[/quote]

Vjerojatno da. Pretpostavljam da će najprije ići na smanjenje kapitala pa na spajanje više dionica u jednu. No bolje i tako pa će dioničarima bar nešto ostati, a ne 0 kao kod Uljanika.
[/quote]

Primjetite samo da postoje BAE Systems i BAE Systems Inc. Jedna se tvrtka doista bavi proizvodnjom, druga se bavi kupoprodajom i preprodajom firmi. Asortiman proizvodnog programa BAE nije kompatibilan s ničim što RH ima od naoružanja, a preprodaja firme nakon kupnje ĐĐ za jednu kunu malim dioničarima sigurno ne bi mogla biti od koristi.

Do sada smo svašta vidjeli od toga da Damir K ugovara ‘donaciju’ 2 helikoptera Blackhawk i ‘kupnju’ još dva komada za čak 150 milijuna eura iako imamo više od dvadesetak potpuno ispravnih helikoptera pa sve do propasti ideje nabave izraelskih F-16 Barak iako nemamo puno borbenih aviona. Stoga je nejasno uopće zašto bi BAE uzimao ĐĐ i koju bi korist imao od toga ako ne prodaje nešto Hrvatskoj?



Zar nije polako vrijeme da shvatimo da političari nikad neće radit posao kako treba tj. za opće dobro, nego samo tako da se održe na dobrim položajima i da nešto odrade za sebe?

Niti su svi muški isti, niti su žene. Tako ni političari isto nisu svi isti. Neki imaju znanje dići gospodarstvo, dok drugi mogu samo maštati i pričati o tome, ili jamiti. Ima ib u HDZ-u normalnih, kao i u SDP-u. Ima i onih drugih, a takvi obično imaju kratak rok trajanja na dobrim položajima.

U slučaju firme ĐĐ koja JEDINA u svijetu može proizvesti, popraviti i servisirati tenkove M-84, M-95 i oklopna vozila M-80, stvar nužno stavlja RH kao strateškog partnera i ulagača. Evo primjer 'komšija' iz Beogradske čaršije koji ne mogu servisirati svoje tenkove M-84 pa moraju kupovati skupe T-72 od Rusa, ili Turaka koji nemaju znanje napraviti svoj pa im Leoparde dvojke razvaljuju klinci u Siriji ko konzerve.

Svi koji kupuju strane oklopnjake na kraju plaćaju višestruko novaca godišnje nego da imaju svoje vlastite. Za razvoj dobrog oklopa i tenka treba pedesetak godina istraživanja, proizvodnje, remonta, modernizacije i servisa. Zato tenk M-84 Hrvatsku košta manje od milijun kuna godišnje, a Leopard dvojka od 12 milijuna do dvadesetak milijuna kuna godišnje, ovisno o opremi, i ti bi novci išli van RH.

Za Bradley će netko vjerojatno morati odgovarati, ali to tek kada se bar jedan od političara primi čišćenja ribe od glave, poželjno više njih. Pritom je nebitno hoće li to biti Andrej Plenković ili Zoran Milanović, ili obojca zajedno, ili netko treći. Bez njihove intervencije i dalje će ĐĐ gubiti na natječajima iako je njihova ponuda najbolja, što se vidi iz rada s privatnim firmama.


https://direktno.hr/direkt/grubisic-za-direktno-duro-dakovic-dozivjet-ce-slicnu-sudbinu-kao-i-uljanik-180083/
Voljeli ili ne voljeli Grubišića do sada je pogađao, jedini priča razumljivim i jednostavnim jezikom, direktno bez ustezanja

Budući da stalno nešto priča, dogodi mu se i da nešto pogodi. S druge strane, on je rekao da radnici Kraša neće uzeti 430kn od Pivaca ako Šaranović/Rusi nude 1150kn po dionici. Radnici su uzeli 430kn i krenuli s Pivcima, a onda je okrenuo ploču i rekao da je Šaranović precjenjeno plaćao dionicu. Za nekoga tko sam sebe naziva analitičarom, možda bi se mogao informirati kako tržište funkcionira.

Andrej Grubišić se svojedobno bez dana radnog staža u privatnom sektoru u RH pokazao kao savjetnik Berkowitzu u kupnji Dalmacijavina, kao financijski direktor te tvrtke. Tada je pričao kako treba pomoći toj domaćoj firmi da se oporavi, da izbjegne stečaj. Pokazao se tako dobar analitičar da Berkowitz nije kuspio s Dalmacijavinom, a firma je otišla u stečaj. Toliko o njegovom znanju o privatnom biznisu.

ĐĐ proizvodi tenkove i industrijska rješenja koje samo desetak firmi na svijetu mogu obavljati. Sad se samo pitaj kakva bi znanja mogao imati Grubišić ako ni vojsku nije služio. Kao uostalom ni Premijer ili Predajednik, pa već iz toga možeš zaključiti zašto nitko od njih nije napravio ono što treba po opisu niihovog posla za to da ĐĐ postane hrvatski Mercedes. A nije da ne mogu, imaju sve ovlasti, obojica.

[/quote]

Pa ako ćemo baš istinu ĐĐ nije proizveo ni jedan novi tenk od čini mi se od 91.

Zadnji tenk je sišao s proizvodne trake 2003.
Nakon toga je rađeno na M-95/Degmanu, ali je naša država ocijenila da to nama ne treba, da su nama dobri i M-84, T-72 ili T-55. Nota bene, ove brojke označavaju godine početka proizvodnje, odnosno razvoja.

Zašto već skoro 20 godina mislimo da su nam dobri tenkovi proizvedeni prije 35 godina ili čak nekoliko desetljeća ranije, ja ne znam. Vjerojatno iz istog razloga zašto još uvijek koristimo MiG-ove koji su stariji od najstarijih pilota, iz istog razloga zašto smo napustili podmorničarstvo, a strateško borbeno oružje mornarice su rakete zapljenjene od pokojne JNA prije 30 godina.

Mi smo jednostavno zaboravili da smo do države došli preko krvavih gaća, a ne jer nam je pala s neba. Ne treba bjesomučno ulagati u vojnu tehniku, ali se mora uvijek biti “up to date” sa svim rodovima vojske, samo radi sigurnosti. Možemo se mi uzdati u NATO, EU ili nekog trećeg, ali povijest nas uči da se na ovim prostorima svakih nekoliko desetaka godina odigra veliki i krvavi rat. Tako je nažalost zadnjih tisuću godina, tako će biti i u budućnosti.

Ako želimo danas-sutra izbiti nekome iz glave ideju da se vojno obračunava s nama, mi moramo imati jaku, snažnu i dobro opremljenu vojsku. A tu ĐĐ, zajedno s mnogim drugim firmama u RH, može i mora napraviti puno. Razvoj takvih proizvoda nije ni brz, ni jeftin niti je uvijek profitabilan. Ali je i dalje nemjerljivo jeftiniji i korisniji od onoga što smo morali uložiti nakon rata u obnovu zemlje, a posljedice toga osjećamo i danas


Zadnji tenk je sišao s proizvodne trake 2003.
Nakon toga je rađeno na M-95/Degmanu, ali je naša država ocijenila da to nama ne treba, da su nama dobri i M-84, T-72 ili T-55. Nota bene, ove brojke označavaju godine početka proizvodnje, odnosno razvoja.

Zašto već skoro 20 godina mislimo da su nam dobri tenkovi proizvedeni prije 35 godina ili čak nekoliko desetljeća ranije, ja ne znam. Vjerojatno iz istog razloga zašto još uvijek koristimo MiG-ove koji su stariji od najstarijih pilota, iz istog razloga zašto smo napustili podmorničarstvo, a strateško borbeno oružje mornarice su rakete zapljenjene od pokojne JNA prije 30 godina.

Mi smo jednostavno zaboravili da smo do države došli preko krvavih gaća, a ne jer nam je pala s neba. Ne treba bjesomučno ulagati u vojnu tehniku, ali se mora uvijek biti "up to date" sa svim rodovima vojske, samo radi sigurnosti. Možemo se mi uzdati u NATO, EU ili nekog trećeg, ali povijest nas uči da se na ovim prostorima svakih nekoliko desetaka godina odigra veliki i krvavi rat. Tako je nažalost zadnjih tisuću godina, tako će biti i u budućnosti.

Ako želimo danas-sutra izbiti nekome iz glave ideju da se vojno obračunava s nama, mi moramo imati jaku, snažnu i dobro opremljenu vojsku. A tu ĐĐ, zajedno s mnogim drugim firmama u RH, može i mora napraviti puno. Razvoj takvih proizvoda nije ni brz, ni jeftin niti je uvijek profitabilan. Ali je i dalje nemjerljivo jeftiniji i korisniji od onoga što smo morali uložiti nakon rata u obnovu zemlje, a posljedice toga osjećamo i danas

đurini tenkovi davna su prošlost,zastarjeli su i nekonkurentni pa sve da ih nekako slože,tko bi to kupovao uz ovakvu sadašnjost i budučnost https://www.tportal.hr/vijesti/clanak/video-britanski-tenkovi-za-urbano-ratovanje-dobili-sustav-koji-posadi-oklop-cini-prozirnim-20200127?utm_source=direct_vecernji&utm_medium=directVecernji&utm_campaign=TrafficExchange_vecernji


Zadnji tenk je sišao s proizvodne trake 2003.
Nakon toga je rađeno na M-95/Degmanu, ali je naša država ocijenila da to nama ne treba, da su nama dobri i M-84, T-72 ili T-55. Nota bene, ove brojke označavaju godine početka proizvodnje, odnosno razvoja.

Zašto već skoro 20 godina mislimo da su nam dobri tenkovi proizvedeni prije 35 godina ili čak nekoliko desetljeća ranije, ja ne znam. Vjerojatno iz istog razloga zašto još uvijek koristimo MiG-ove koji su stariji od najstarijih pilota, iz istog razloga zašto smo napustili podmorničarstvo, a strateško borbeno oružje mornarice su rakete zapljenjene od pokojne JNA prije 30 godina.

Mi smo jednostavno zaboravili da smo do države došli preko krvavih gaća, a ne jer nam je pala s neba. Ne treba bjesomučno ulagati u vojnu tehniku, ali se mora uvijek biti "up to date" sa svim rodovima vojske, samo radi sigurnosti. Možemo se mi uzdati u NATO, EU ili nekog trećeg, ali povijest nas uči da se na ovim prostorima svakih nekoliko desetaka godina odigra veliki i krvavi rat. Tako je nažalost zadnjih tisuću godina, tako će biti i u budućnosti.

Ako želimo danas-sutra izbiti nekome iz glave ideju da se vojno obračunava s nama, mi moramo imati jaku, snažnu i dobro opremljenu vojsku. A tu ĐĐ, zajedno s mnogim drugim firmama u RH, može i mora napraviti puno. Razvoj takvih proizvoda nije ni brz, ni jeftin niti je uvijek profitabilan. Ali je i dalje nemjerljivo jeftiniji i korisniji od onoga što smo morali uložiti nakon rata u obnovu zemlje, a posljedice toga osjećamo i danas

Ako je zadnji izašao 2003. zašto se od 96 naovamo kao broj M-84 uvijek vrti podatak o 72-75 tenkova toga tipa, znači ne dolazi ništa novoga. Koliko je DDJH uopće ovladao komplet proizvodnjom ako znamo da se kupla i neki djelovi radili u Sloveniji, top je iz Bosne, elektronika Iskra, tj. Fotona i Rudi Čajevac…Koliko je uopće realno čekivati da DDJH može pokrenuti neku proizvodnju ili značajniju modarnizaciju tog tenka? Remont ni ne spominjem kao neki izvor prihoda jer je minimalan…

https://zse.hr/userdocsimages/novosti/cWbH0k6ZWobmnk1Fkswk1w==.pdf
Je li netko prisustvovao skupštini dioničara da nas ovdje izvijesti pismeno o onome što su Vam iz uprave prenijeli usmeno.
Koliko je duboko blato i ima li mogućnosti za čupanje?


https://zse.hr/userdocsimages/novosti/cWbH0k6ZWobmnk1Fkswk1w==.pdf
Je li netko prisustvovao skupštini dioničara da nas ovdje izvijesti pismeno o onome što su Vam iz uprave prenijeli usmeno.
Koliko je duboko blato i ima li mogućnosti za čupanje?

red je obećati da će blato pretvoriti u zlato, možda neće biti baš 24karatno, ali zadovoljavajuće,
bitno da su stigle pare, sada oni rade u miru, valjda ?

System
Đuro i Zmaj su radili tenkove. Ovaj Zmaj što je radio kombajne iz vojvodine.

New Report

Close