DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Josip Tica: Vlada nije ništa radila četiri godine, Đuro Đaković mogao je biti Mercedes

Samo Jako, samo Aljoša, samo Vlahi ...

Neće ni dalje ništa raditi ni nova uprava, a za takvog gubitaša pronaći partnera da ulupa silne milione samo u dugove jakoo teško..
Igre su to bez granica i bez interesa da firma opstane i funkcionira normalno..
Živi bili pa vidjeli, ali ne dajem puno nade u bolje sutra ĐĐ..

Več se ne znam od kad priča o budučnosti Đure a on je več odavno prošao kroz budučnost……sve mi se čini kako nam budučnost bez Đure i kompanije postaje sasvim besmislena……


Da nema ĐĐSV cijeli tenkovski program Hrvatske vojske (održavanje, revizija, eventalna modernizacija tenkova M-72, M-84) bi se mogla raditi jedino u Srbiji, Rusiji, Rumunjskoj…). To vrijedi i za M-80 koji bi trebao ostati još neko vrijeme u pogonu jer će modernizacija Bradley ići u etapama. Sve znanje i novac uložen u razvoj Degmana bi propalo. Pa ti sad razmisli koliko bi glasova izgubila vladajuća stranka kad bi te iste tenkove poslala na remont u te zemlje. To bi tek bila nacionalna sramota. Sjetite se kako je javnost reagirala na remont MIG-21 u Ukrajni koja je zapravo naša prijateljska zemlja.

Sada kad je ĐĐ pod povećalom cijelokupne javnosti, mislim da političke malverzacije (borbena stanica, naftovodi itd.) više nikom neće pasti na pamet.

Primjetio sam tu izjavu Bakića za remont tenkova u Srbiji, Rusiji ili Rumunjskoj jer me začudilo da netko tko ima oko 17% vlasništva ĐĐ ne razumije zašto takav scenarij nije moguć. Naime, Srbija i Rumunjska definitivno nisu sposobne napraviti remont ili jači servis M-84D tenkova iz ĐĐ. Rusi su isto tako pokušali jer su ih Arapi iz Kuwaita angažirali, pa su im se motori M-84 tenkova u Kuwaitu pregrijavali pod većim okretajima i opterećenjima.

Ono što velikom broju ljudi promiče je da tenk M-84 ima više zaštićenih mehaničkih, kemijskih i drugih tehničkih postupaka koji nisu svima poznati upravo zato da ne bi neka druga zemlja mogla kopirati ili servisirati i preuzeti to oružje. To muči Srbiju, oni i dan danas ne mogu i ne znaju napraviti remont M-84 pa im je zato od dvjestotinjak tenkova M-84 samo dvadesetak operativno. Njihov M-84 je tigar od papira, zato i kušuju T-72 od Rusa jer ne mogu proizvoditi ili remontirati M-84 u Srbiji.

Bradley koji neki spominju je čisto smeće kojeg se Amerikanci rješavaju jer im sve veći broj vojnika napušta vojsku – upravo zbog tog smeća od vozila. Evo citat jednog narednika američke vojske koji napušta US Army iz nekoliko razloga, a jedan od glavnih je upravo Bradley:

The Bradley. Ok, you might be wondering how this makes the army dumb and stuff. Just hear me out. This is the M2A3 Bradley Fighting Vehicle, or Bradley if you will. I no longer TC one, thank god. But there’s no room in there. No AC. It breaks down easily. If you put this vehicle up against a 1944 Panzer II, the Panzer would win. Every Monday, soldiers have to PMCS this trash of metal. We spend over $700 billion annually. It’s about time we get rid of these…

I kome Damir K uvaljuje to smeće? Nama Hrvatima. Pritom ovo nije uvredljivo nego jednostavan prijevod termina “trash of metal” autora teksta.

Ono što me posebno smeta kod današnje javne pompe davanja kredita od 150+150 milijuna je to da nema nikakvih detalja hoće li biti pomaka u poslovanju ĐĐ na način da Premijer i Vlada daju posla ĐĐ, servis, remont, i modernizaciju M-84, te plate strategiju razvoja hrvatskog oklopa u Hrvatskoj. Pretpostavljam da je i Plenković već shvatio koliko Damir K nas košta sa svojim postupcima pa bi bilo dobro da na njegovo i druga mjesta potiho stavi kompetentne osobe za pitanja oklopa i obrane.

Ukoliko do toga ne dođe, vrijednost dionica i same tvrtke ĐĐ mogla bi i dalje padati, a fondovi (državni) i svi koji imaju mogućnost će se i dalje iskrcavati. Traženje “strateškog partnera” Vlade za segment Specijalnih vozila bez da pogledaju u ogledalo je tragično kao i da netko ide pogledati u susjednu sobu kako bi provjerio da li mu se noge tamo nalaze.

Gade mi se ovakve priče…150 mil kn…300 mil kn…
NB…najveći dioničar…a Vlada će našim novcima spašavati posrnulu tvrtku…i na taj nači kupovati socijalni mir i glasove…
Na uređenim tržištima ovo se nema šanse dogoditi…
Ako se Vlada želi baviti s DDJH i saniranjem nastalog duga, našim novcima…onda nek ponište sve dionice, nek preuzme vlasništvo pa neka ga danas sutra puste na tržište kroz neki IPO…
A ne da kojekakvi špekulanti i burzovni mešetari zarađuju na račun poreznih obveznika…


Josip Tica: Vlada nije ništa radila četiri godine, Đuro Đaković mogao je biti Mercedes

Ovo je već komično kada osoba koja nema nijednog dana radnog staža u privatnoj firmi govori o gospodarstvu i o tome “kako smo mi uništavali industriju trideset godina…”. Svaka mu čast na vezama i tome da se ugurao u više nadzornih odbora putem političkih utjecaja, ali on jednostavno samo pokazuje kako nema pojma o industriji.

Pa gdje si ti bio Tico, i što se nisi nikad zaposlio u nekoj privatnoj firmi kao ekonomist? Upravo su takvi poput Tice i Mazala doveli ĐĐ tamo gdje je sada. Ne sumnjam da su možda poštene namjere takvih ljudi, ali u firmi poput ĐĐ treba biti sposoban i ekspeditivan upravljački menadžer, a ne pošten i neiskusan polupolitičar koji bi se učio na upravljanju radnika. Svi takvi pokušaji do sada se baš i nisu pokazali uspješnima.

Jedino ta njegova usporedba s Njemačkom iz koje kopiraju SDP-ovci sve od političkog programa do parola nasmijava. ĐĐ je već do sada mogao biti Rimac, a ne korumpirani Mercedes. Samo da su političari radili svoj posao kako treba. Ono najtragičnije je da Tica nema pojma da se djelovi za Mercedes rade u Slavoniji, i to u hrvatskim firmama. Da je okupiti sve privatnike iz Hrvatske koji rade djelove za Mercedes, BMW i Audi pa njima ponuditi upravljanje Đurom, ĐĐ bi bio čak i Tesla.

Ova priča s Đurom postaje sve zanimljivija, baš me zanima rasplet situacije i koliko će se dalje fondovi i država iskrcavati iz DDJH.


Gade mi se ovakve priče…150 mil kn…300 mil kn…
NB…najveći dioničar…a Vlada će našim novcima spašavati posrnulu tvrtku…i na taj nači kupovati socijalni mir i glasove…
Na uređenim tržištima ovo se nema šanse dogoditi…
Ako se Vlada želi baviti s DDJH i saniranjem nastalog duga, našim novcima…onda nek ponište sve dionice, nek preuzme vlasništvo pa neka ga danas sutra puste na tržište kroz neki IPO…
A ne da kojekakvi špekulanti i burzovni mešetari zarađuju na račun poreznih obveznika…

Meni kao dionicaru DDJH se gadi pomisao na ponistavanje svih dionica, jer bi to bila beskrupulozna pljacka i otimacina moje imovine – trenutno brutalno obezvrijedjene, ali ipak moje imovine pa molim da se ne zagovaraju ovakva ad-hoc rjesenja iz rukava za koja nisam siguran da imaju uporista u ZTDu a o tome da takvu akciju ne bi dopustila EK da i ne govorim – nula bodova. Drzava je morala i mogla uciniti daleko vise za Djuru u zadnjih 20 godina i krove su sve dosadasnje Vlade i sve Uprave. Ovo danas sa 150M + 150M je po meni dijelom zelja da se pomogne a dijelom predizborna aktivnost. Dosadanje Uprave su ocito ocajno radile svoj posao i prosle nekaznjeno, a izgleda da se i Djurini radnici bas nisu ubijali od posla – Kekez u Otvorenom kaze kako Djurini radnici u proizvodnji efektivno rade samo 3.5 sati dnevno – WTF!? Ja od svojih 10-12 sati koje provedem na poslu efektivno radim 90% – 2x kava i cigareta s nogu po 5 minita i 2x wc, a na rucak ne idem jer me od jutra pa do 12h “nahrane” i vise nego sto treba.
Bottom line: Vlada je ucinila minimalno potreban korak da se DDJH deblokira, da se dovrse vagoni i da se za te vagone naplati 128M KN. Nakon toga, na potezu su zajedno i Uprava i Vlada RH jer niti Vlada moze samostalno napisati novi program restruktiriranja, niti Djuro moze samostalno bez Vlade pronaci strateskog partnera. Djurini radnici ce ocito morati malo zesce zasukati rukave i raditi duplo vise i ozbiljnije nego do sada jer ili ce opstati ili ce nestati. Unatoc ogromnoj kolicini negativnih emocija pa rekao bih i mrznje i zelje da se Djuro totalno unisti, vjerujem da je ovo tocka preokreta i pocetak neke nove i dugorocno gledano bolje buducnosti za Djuru :-))

Krstičević: Tvrtka “Đuro Đaković” je bitna za Ministarstvo obrane, njihovi projekti imaju perspektivu

Ignore: KressoM, delux



Josip Tica: Vlada nije ništa radila četiri godine, Đuro Đaković mogao je biti Mercedes

Jedino ta njegova usporedba s Njemačkom iz koje kopiraju SDP-ovci sve od političkog programa do parola nasmijava. ĐĐ je već do sada mogao biti Rimac, a ne korumpirani Mercedes. Samo da su političari radili svoj posao kako treba. Ono najtragičnije je da Tica nema pojma da se djelovi za Mercedes rade u Slavoniji, i to u hrvatskim firmama. Da je okupiti sve privatnike iz Hrvatske koji rade djelove za Mercedes, BMW i Audi pa njima ponuditi upravljanje Đurom, ĐĐ bi bio čak i Tesla.

[/quote]
Zar nije polako vrijeme da shvatimo da političari nikad neće radit posao kako treba tj. za opće dobro, nego samo tako da se održe na dobrim položajima i da nešto odrade za sebe?


Gade mi se ovakve priče…150 mil kn…300 mil kn…
NB…najveći dioničar…a Vlada će našim novcima spašavati posrnulu tvrtku…i na taj nači kupovati socijalni mir i glasove…
Na uređenim tržištima ovo se nema šanse dogoditi…
Ako se Vlada želi baviti s DDJH i saniranjem nastalog duga, našim novcima…onda nek ponište sve dionice, nek preuzme vlasništvo pa neka ga danas sutra puste na tržište kroz neki IPO…
A ne da kojekakvi špekulanti i burzovni mešetari zarađuju na račun poreznih obveznika…

ovo je vrlo kompleksno za razmatranje, trebao bi netko stručan napraviti analizu, naravno ne Tica, za moguća dva scenarija, što će se dogoditi i kakvi su efekti za državu kod nastavka rada i što će se dogoditi, ako bi prestali raditi u slučaju stečaja, mislaim da ovdje takvih analitičara nema, ali onako ugrubo, samo kroz plaće, doprinose, PDV i ostala davanja državi, jasno je u svakom slučaju, bolje da rade, nego da nezavršene vagone umjesto 128mil.kn naplate 50mil. kako se to vidimo događa s jaružalom

Država za jaružalo iskeširala 920 milijuna kuna, sad će za njega dobiti samo 500 milijuna

pored toga svi radnici sigurno ostvaruje nakakva prava po pitanju izdvajanja iz HZZ, a taj novac isto netko mora isplaćivati

mislim da bi se ddjh trebao pretežito orjentirati na vojni program, a ostalo samo kao neka dopuna poslova …država bi se sad trebala aktivno uključiti i dogovoriti suradnju s ciljem preuzimanja bilo s tom američkom tvrtkom koja se javila nedavno, a možda i s našim HS produkt koji već ima ozbiljnu proizvodnju naoružanja i moguće da bi našli interes preuzeti ddjh i proširiti asortiman…slično kao što je debeljak napravio s brodosplitom koji je umjesto kraha u stečaju, sada stabilna firma…

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

https://direktno.hr/direkt/grubisic-za-direktno-duro-dakovic-dozivjet-ce-slicnu-sudbinu-kao-i-uljanik-180083/
Voljeli ili ne voljeli Grubišića do sada je pogađao, jedini priča razumljivim i jednostavnim jezikom, direktno bez ustezanja

New Report

Close