Kredit je također u dogovoru. Dogovara se 70 miljona kuna koji ce posluziti za likvidnost u sljedecih 6 mjeseci, taman ce tada vojni program pokrenut se. Od dokapa nema nista dok se firma ne stabilizira a i onda vjerovatno ameri ulaze.
Hanfa treba obustavit trgovanjem dionicama i napokon pocet radit svoj posao!!!!!
Zasto bi fondovi prodavali dionice nazalost onima koji nemaju uvid u totalnu pricu!!
Ako su fondovi pogubili lovu neka stanu pred svoje klijente i kazu da su i ovdje sprzili stotine milja.
Gdje je Dorh?????????????
Kredit je također u dogovoru. Dogovara se 70 miljona kuna
a to će im dati tko i zašto? čime će oni garantirat povrat kad im je sve već pod hipotekama?
sad ispada da je glavni problem đure đakovića kako isplatiti tu zadnju plaću a svi šute o glavnom problemu – da ova firma treba pod hitno 100 milijuna kuna samo da pokrene proizvodnju i završi ugovorene poslove.naravno opet s gubitkom.
smiješno je što se ekipa ovdje zgražava kad neki predlažu razvodnjavanje dionica kao jedini model spasa a zapravo alternativa tome je stečaj pa se ja pitam jeste li vi svjesni situacije ili vas zanima samo drukanje da prodate dionice kupljene po 5 kn? ako vas razvodne možete sami sebi čestitati jer će vam barem ostati 1-2 kapitala po dionici umjesto čiste 0
Nije glavni problem 100 milja za proizvodnju. To bi bila privremena nelikvidnost. Nije to.
Ovdje je glavni problem strukturalna insolventnost, znaci nepokrivenost duga imovinom te nemogucnost da se uspostavi pozitivno poslovanje.
Narodnim jezikom receno cemu davati 100 milja kad od njih nece napraviti vise od 90? Zato nitko i ne dolazi vec desetljecima.
Isto kao i skverovi.
Problem je taj sto je core business dubinski nekonkurentan i stvara gubitke.
Dug je najmanje 500 mil. kuna, bez kamata naravno. Kada pričate o Bradleyima, svjesni ste da je riječ o deset vozila na godinu?
Dug je najmanje 500 mil. kuna, bez kamata naravno. Kada pričate o Bradleyima, svjesni ste da je riječ o deset vozila na godinu?
‘U takvom stanju dobavljači, koji isporučuju robu, a znaju da novac neće vidjeti godinu dana tu neizvjesnost uračunavaju u cijenu robe. Da Đuro ima mogućnost plaćanja u roku od 30 dana, nikakvog problema u poslovanju ne bi bilo. Ja ne mogu vjerovati da ministar Horvat govori da u tvornicu treba poslati institucije da provjere što se događa. Tragično je da nije pročitao financijske izvještaje! On već godinu dana zna da je zadnjim kreditom HBOR-a od 95 milijuna kuna zatvoreno i potraživanje samog HBOR-a od 30 milijuna kuna, a da je za ostalo sam HBOR platio dug dobavljačima. U Slavonskom Brodu nisu vidjeli jedne kune. Ministar zna i da Đuro uvijek ima dospjelih obveza oko 10 milijuna eura.
Stvarno koji lik majko mila. Isto je bilo i sa uljanikom (ne kazem da bi se on mogao spasit ali to kao da su mene poslali u pomoc). Sjecam se onog Otvorenog kad mu je Rossanda zacudjeno rekao “pa vi ocito niste ni procitali nas prijedlog izlaska iz krize”..Znaci ministar mu treba ko ozebal sunca ali ga je ocito tolko iznervirao svojom nekompetentnoscu da ga se odlucio ni manje ni vise nego napasti..
A ovaj je samo mutavo u svom stilu “U ovome trenutku…” i ” ekonomija u kojoj 2 i 2 nisu…”.. U jeku krize on je bio totalni pasivac.
A ocito i na djuri isti Lero nije od ama bas nikakve pomoci niti se od njega moze ocekivati pametan prijedlog kad zaziva dorh za taj kredit od HBOR-a. Ako je to zbilja kako taj anonimni covjek prica taj Horvat je zbilja najnesposobniji ministar gospodarstva ikad.
a što se čudite, pa lik je inženjer
što on zna o dospjelosti obveza, kapitalu i kamatnjacima
a o radnom pravu da ne govorim
pazite, on iznalazi način da plati plaću radnicima, a račun u blokadi?!
što on zna da je još Linić donio zakon po kojem nema plaće u kešu, samo na račun
inače, tko zna? možda bi dobili plaću u bonovima
Dug je najmanje 500 mil. kuna, bez kamata naravno. Kada pričate o Bradleyima, svjesni ste da je riječ o deset vozila na godinu?
dugovi su čak 500 milijuna kuna? trašno,tu onda više nema spasa..dobro se u članku ukazuje na izgledan stečaj i povlači paralela preko Horvata do uljanika (stečaj i likvidacija)
Dug je najmanje 500 mil. kuna, bez kamata naravno. Kada pričate o Bradleyima, svjesni ste da je riječ o deset vozila na godinu?
'U takvom stanju dobavljači, koji isporučuju robu, a znaju da novac neće vidjeti godinu dana tu neizvjesnost uračunavaju u cijenu robe. Da Đuro ima mogućnost plaćanja u roku od 30 dana, nikakvog problema u poslovanju ne bi bilo. Ja ne mogu vjerovati da ministar Horvat govori da u tvornicu treba poslati institucije da provjere što se događa. Tragično je da nije pročitao financijske izvještaje! On već godinu dana zna da je zadnjim kreditom HBOR-a od 95 milijuna kuna zatvoreno i potraživanje samog HBOR-a od 30 milijuna kuna, a da je za ostalo sam HBOR platio dug dobavljačima. U Slavonskom Brodu nisu vidjeli jedne kune. Ministar zna i da Đuro uvijek ima dospjelih obveza oko 10 milijuna eura.
Stvarno koji lik majko mila. Isto je bilo i sa uljanikom (ne kazem da bi se on mogao spasit ali to kao da su mene poslali u pomoc). Sjecam se onog Otvorenog kad mu je Rossanda zacudjeno rekao "pa vi ocito niste ni procitali nas prijedlog izlaska iz krize"..Znaci ministar mu treba ko ozebal sunca ali ga je ocito tolko iznervirao svojom nekompetentnoscu da ga se odlucio ni manje ni vise nego napasti..
A ovaj je samo mutavo u svom stilu "U ovome trenutku…" i " ekonomija u kojoj 2 i 2 nisu…".. U jeku krize on je bio totalni pasivac.
A ocito i na djuri isti Lero nije od ama bas nikakve pomoci niti se od njega moze ocekivati pametan prijedlog kad zaziva dorh za taj kredit od HBOR-a. Ako je to zbilja kako taj anonimni covjek prica taj Horvat je zbilja najnesposobniji ministar gospodarstva ikad.
[/quote]krasan članak ali spomenuti ovima koji sad tu kukaju i jadikuju nekakvu privatizaciju odmah bi se digli svi na zadnje noge… sad možda i ne bi kad je voda došla do grla. Licemjeri svi od reda.
Cim se oni bave 🙂
Za 3 godine istrazivat ce i u ddjh zasto se fond iskupao prije stecaja
Uhljebi 1 klase
Cim se oni bave 🙂
Za 3 godine istrazivat ce i u ddjh zasto se fond iskupao prije stecaja
Uhljebi 1 klase
Dug je najmanje 500 mil. kuna, bez kamata naravno. Kada pričate o Bradleyima, svjesni ste da je riječ o deset vozila na godinu?
dugovi su čak 500 milijuna kuna? trašno,tu onda više nema spasa..dobro se u članku ukazuje na izgledan stečaj i povlači paralela preko Horvata do uljanika (stečaj i likvidacija)
[/quote]
ovi naši ulagači u sve što negdje piše vjeruju i drže se toga kao pijan plota, ne bi mene čudilo da neki .ebu i zidove s natpisom