DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Ovdje neki komentiraju kao da su pali sa kruške upravo. Obnova starih vozila nije proizvodnja nego remont. Ponavljam ponovno, amerikanci ne pregovaraju, oni uvjetuju. Naravno da je cijena remonta precijenjena, 3 mil. po vozilu. To je vrijednost posla ali pisati da će se milijarda sliti u Đuru je besmislica, Đuro neće niti vidjeti te novce. Što mislite da će amerikanci nešto donirati i još dozvoliti da Đuro na tome zarađuje. Ne ide to tako društvo moje, nema donacija, samo interes. 90 % toga novca ide za novu opremu koju će nam amerikanci prodati i uzeti lovu (đuro ne proizvodi opremu koja će se ugrađivati na vozila) a kako ćemo sa ostalih 10 % to ugraditi naš problem. Nije bilo zarade niti kada smo Patrie sami proizvodili a kamoli da će biti na remontu. Sam ministar je rekao da će se u slučaju remonta Đuro svejedno morati pobrinuti za popunjenje kapaciteta drugim programom (transportnim) jer od remonta neće moći preživjeti kao što nije mogao niti remontom tenkova. Remont i modernizacija tenkova je spor posao i ne popunjava proizvodnu liniju (za one koji ne razumiju). Država će svake godine odvojiti samo određeni dio novca za remont koliko proračun dozvoli kao što i sada radi sa tenkovima (oko 10 vozila na godinu) i plaćati će upravo onoliko koliki je stvaran trošak realizacije posla bez zarade. Đuro nakon realizacije posla za Hrvatsku (nakon 5-6 g. ) može postati regionalni servis za te tenkove ali mogu i drugi iz susjednih zemalja koje će također prihvatiti donaciju pogotovo ako posao odrade bolje od Đure jer će i oni paralelno sa Hrvatskom obnavljati sami svoja donirana vozila, uglavnom, taj dio je na dugačkom štapu, kada bude aktualan neće biti više niti sadašnjeg ministra ni premijera na vlasti pa koga briga to je što obećavao.


Bradley i Patria nisu isti tip vozila i namjene. Mislim da je poanta ERIP programa da M80 ide u staro željezo. No to sve skupa nema puno veze sa ĐĐ dok ne padne neki konkretni ugovor. Za sada samo pozitivne najave. Treba preživjeti najmanje sljedećih 6 mjeseci.

Borbena vozila pješeštva i jedno i drugo, jedino što jedan ima gusjenice, drugi kotače i da Bradly je nešto teži, i puno skuplji…

M2A2 Bradley u Hrvata

Gledajte sad lude logike, 126 NOVIH Patrija plaćeno je 180 miliona dolara, znači oko 1,5 mil po komadu, 60 polovnih Bradley-a biti će plaćeno sa obnovom 3 miliona dolara po komadu , pa zar niste DDJH-u mogli dati za iste novce izradu 60 NOVIH oružanih stanica i imate 60 gotovih vozila…ovako će OS imati logističku nočnu moru, stari BVP M80-top 20 mm, gore Maljutke, Patrie sa topom 30 mm i Spike raketama i na kraju Bradley sa 25 mm topom i Javelin raketama….pa takav košmar izbjegavaju i najbogatije zemlje….
[/quote]
[/quote]

Slično, ali nije isto. No tu na forumu to nema baš veze. Super najave sa svih strana, ali trenutna stvarnost užas (štrajk,…).



Bradley i Patria nisu isti tip vozila i namjene. Mislim da je poanta ERIP programa da M80 ide u staro željezo. No to sve skupa nema puno veze sa ĐĐ dok ne padne neki konkretni ugovor. Za sada samo pozitivne najave. Treba preživjeti najmanje sljedećih 6 mjeseci.

Borbena vozila pješeštva i jedno i drugo, jedino što jedan ima gusjenice, drugi kotače i da Bradly je nešto teži, i puno skuplji…

M2A2 Bradley u Hrvata

Gledajte sad lude logike, 126 NOVIH Patrija plaćeno je 180 miliona dolara, znači oko 1,5 mil po komadu, 60 polovnih Bradley-a biti će plaćeno sa obnovom 3 miliona dolara po komadu , pa zar niste DDJH-u mogli dati za iste novce izradu 60 NOVIH oružanih stanica i imate 60 gotovih vozila…ovako će OS imati logističku nočnu moru, stari BVP M80-top 20 mm, gore Maljutke, Patrie sa topom 30 mm i Spike raketama i na kraju Bradley sa 25 mm topom i Javelin raketama….pa takav košmar izbjegavaju i najbogatije zemlje….
[/quote]
[/quote]
[/quote]

Ideje naše benzin Vaš!

Kada je g. Ćosić upozoravao na loše poslovanje uprave bio je popljuvan od strane g. Bakića.

https://www.monitor.hr/spasavanje-dure-dakovica-od-politike/

Danas radnici (stručnjaci koji bi trebali renovirati Bradley i proizvoditi Patrie) od istog traže rješenje momentalno:

Kada će g. Bakić izaći sa rješenjem pred njih?


Ovdje neki komentiraju kao da su pali sa kruške upravo. Obnova starih vozila nije proizvodnja nego remont. Ponavljam ponovno, amerikanci ne pregovaraju, oni uvjetuju. Naravno da je cijena remonta precijenjena, 3 mil. po vozilu. To je vrijednost posla ali pisati da će se milijarda sliti u Đuru je besmislica, Đuro neće niti vidjeti te novce. Što mislite da će amerikanci nešto donirati i još dozvoliti da Đuro na tome zarađuje. Ne ide to tako društvo moje, nema donacija, samo interes. 90 % toga novca ide za novu opremu koju će nam amerikanci prodati i uzeti lovu (đuro ne proizvodi opremu koja će se ugrađivati na vozila) a kako ćemo sa ostalih 10 % to ugraditi naš problem. Nije bilo zarade niti kada smo Patrie sami proizvodili a kamoli da će biti na remontu. Sam ministar je rekao da će se u slučaju remonta Đuro svejedno morati pobrinuti za popunjenje kapaciteta drugim programom (transportnim) jer od remonta neće moći preživjeti kao što nije mogao niti remontom tenkova. Remont i modernizacija tenkova je spor posao i ne popunjava proizvodnu liniju (za one koji ne razumiju). Država će svake godine odvojiti samo određeni dio novca za remont koliko proračun dozvoli kao što i sada radi sa tenkovima (oko 10 vozila na godinu) i plaćati će upravo onoliko koliki je stvaran trošak realizacije posla bez zarade. Đuro nakon realizacije posla za Hrvatsku (nakon 5-6 g. ) može postati regionalni servis za te tenkove ali mogu i drugi iz susjednih zemalja koje će također prihvatiti donaciju pogotovo ako posao odrade bolje od Đure jer će i oni paralelno sa Hrvatskom obnavljati sami svoja donirana vozila, uglavnom, taj dio je na dugačkom štapu, kada bude aktualan neće biti više niti sadašnjeg ministra ni premijera na vlasti pa koga briga to je što obećavao.

Puno toga je logično, pa šta je to važno kod nas?
Izbori se bliže.

obzirom da nitko nije dao odgovor na moj post, bit ću slobodan isti ponoviti jer vjerujem da valjda netko od svih ovih ljepitelja linkova ima nekakav, kakav takav, odgovor? dakle:

DDJH u ovakvom stanju neće dobiti nikakav posao jer
-računi su blokirani
-radnici štrajkaju
-keša/para nema
-prijeti raskid svih ugovorenih poslova, a kamo li da ugovaraju nove
-kredite im ne želi više nitko dati
-radna snaga odlazi

znači da bi se uopće moglo razgovarati o nekakvim novim poslovima, najprije treba riješiti dokap i to po mojem mišljenju od bar 100 milijuna kuna za početak….problem je što im te pare nitko neće dati bez da dobije većinski udio…i sad dolazimo do glavnog pitanja za vas koji mislite da je novi posao tik pred vratima: kako zamišljate da novi vlasnik uđe u DDJH, tj s kojim kapitalom i pod kojim uvjetima???
molim samo konkretne odgovore

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....


Kada je g. Ćosić upozoravao na loše poslovanje uprave bio je popljuvan od strane g. Bakića.

https://www.monitor.hr/spasavanje-dure-dakovica-od-politike/

Danas radnici (stručnjaci koji bi trebali renovirati Bradley i proizvoditi Patrie) od istog traže rješenje momentalno:

Kada će g. Bakić izaći sa rješenjem pred njih?

Nemoj molim te samo Peru i njegovog prethodnika izuzimat iz ove prljave rabote. Nitko ovdje nema čiste ruke; ni uprave ni radnici ni kooperanti ni političari ni vlasnici. Svi su podbacili.

Ja se ne sekiram za radnike, oni koji znaju i žele će se sutra prebaciti u drugu firmu unutar kapije, ljudi fali na svakom ćošku. Ali mi je užasno žao što su uništili ovakav jedan simbol grada i cijelog gospodarstva. A sve zbog parcijalnih privatnih interesa

tržište je pokazalo da je dno tu negdje oko 4.70-5 kn… firmi treba kvalitetno riješenje… ako ga bude ide značajan rast cijene. Ja sam jutros uzeo iznad 5 nešto komada i pobrao ono po 4,77. Pratimo dalje.

razni crnogorci, bjelogorci, zorangutani, amadeo, mikardo, persuric i ostali infantili bez muda su na ignoru..a možda je to sve jedna jadna osoba.

😂😂😂😂😂😂 u sridu!!!
(Bio sam profesionalni pripadnik HV. Vidim da vam je sve kristalno jasno.)

A što se tu ima pametno za reći. Mnogi ne razumiju da je Đuro sa poslom koji je u zadnje vrijeme radio (transport) bankrotirao. Nema veze što formalno nije u stečaju ali je sa sadašnjim poslom u stečaju i sve što se dalje bude događalo neće imati više veze sa onime što su do sada radili. Proizvodnja je stala i isporuka dogovorenog neće biti obavljena, nismo djeca, naručitelji to neće tolerirati, teško da će biti narudžbi a prijeti sjedanje penala i potpuni kolaps.
“Novi vlasnik”, jednostavno, nema ga niti će ga biti za ono što je ostalo i program koji se proizvodio. Dugovi su preveliki, nitko u stvari niti ne zna koliki točno. Ako i bude eventualnog interesa, biti će za novu proizvodnju građenu na novim temeljima a ne na ruševinama postojećeg, drugo navedeno jednostavno nema smisla i preskupo je.
Provlači se priča o nekoj važnosti Đure za Slavoniju. Čista utopija, Đuro jeste važan za Slavoniju ali treba imati na umu da u ovom djelu koji nije privatan i prisutan je na burzi radi oko 800 ljudi, ostale firme koje zapošljavaju radnike u industrijskog zoni Đuro Đaković (noseći i dalje ime Đuro Đaković ili ne) broje preko 4000 zaposlenih, sa kooperantima preko 6000. Te firme posluju dobro i trebaju radnike, svatko tko želi raditi će naći posao bez problema u tim firmama i nije nikakva katastrofa ugasiti gubitaša, osim za neradnike, sindikate i političke uhljebe naravno. I radnici Uljanika se bez problema snašli.
Dalje, uspoređuje se Đuro i Petrokemija koja navodno sada super posluje što je neusporedivo. Petrokemija ima proizvod i samo je trebala bolju organizaciju i korigiranu cijenu energenta (plina) kako bi poslovala bez gubitka. Kada je poslovala sa gubitkom oni koji su isporučivali plin su imali dobit na plinu jer su ga masno naplaćivali, interes im je bio da Petrokemija bankrotira. Sada, dobavljači plina su vlasnici Petrokemije sanirane od strane poreznih obveznika i prikazuju dobit na radu Petrokemije ali po kojoj cijeni sada istoj isporučuju plin i kolika ima je zarada na plinu?


obzirom da nitko nije dao odgovor na moj post, bit ću slobodan isti ponoviti jer vjerujem da valjda netko od svih ovih ljepitelja linkova ima nekakav, kakav takav, odgovor? dakle:

DDJH u ovakvom stanju neće dobiti nikakav posao jer
-računi su blokirani
-radnici štrajkaju
-keša/para nema
-prijeti raskid svih ugovorenih poslova, a kamo li da ugovaraju nove
-kredite im ne želi više nitko dati
-radna snaga odlazi

znači da bi se uopće moglo razgovarati o nekakvim novim poslovima, najprije treba riješiti dokap i to po mojem mišljenju od bar 100 milijuna kuna za početak….problem je što im te pare nitko neće dati bez da dobije većinski udio…i sad dolazimo do glavnog pitanja za vas koji mislite da je novi posao tik pred vratima: kako zamišljate da novi vlasnik uđe u DDJH, tj s kojim kapitalom i pod kojim uvjetima???
molim samo konkretne odgovore

skriveni na 5,14…

razni crnogorci, bjelogorci, zorangutani, amadeo, mikardo, persuric i ostali infantili bez muda su na ignoru..a možda je to sve jedna jadna osoba.

iskrcaj na 5,14 kn traje i dalje iako je danas iskrcano već oko 60.000 dionica …srećom pa fond ima robe ko u priči, još oko 750.000 dionica, navali narode 🤪
tko nije naučio lekciju na ULJN, sada bogami hoće…

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

New Report

Close