još oko -15.000 komada po bidu….danas već preko 40.000…
@mrcash
kako tko kupuje?? pa ti i takvi!….tako ste se kao čudili i na uljaniku na 10 kn….pa na 5 kn…pa na 0,5 kn….
kupuje onaj kome trbaju, a prodaje onaj kojem ne trebaju, ne bih ovdje isključio mogućnost da fond prodaje, a neki drugi fond kupuje, ne bi bilo prvi puta da se to događa, bilo je toga na xy dionica ,
osobno danas ne kupujem, jer mi je puna Kappa limited. ili kako već se zove ovaj iz Kraša, jedva se i tamo nosim s ovima što rasipaju po 700
!!!!! 😥
stanje 21.11. -860.288
stanje 22.11. – 826.590
fond je iskrcao čak -33.698 dionica !!!!
danas još -46.000
fond kiti male božićna drvca
Tko bude bio zadnji,neka ugasi svijetlo.
https://zse.hr/default.aspx?id=94619
Ako nisi izišao zbog ovih parazita koji su do sad vodili đuru ,zbog čega sad izlaziš i gasiš sviću ,zar ze uhljebe nije trebalo razriješiti i nakon prvog kvartala
Izlazi fond, odlazi uprava, odlaze radnici, nadam se da nije kraj , da neće završiti kao Uljanik :o(
Uprava Đuro Đaković Specijalnih vozila dala ostavku: Nisu uspjeli pronaći odgovarajuće rješenje
Bloger NB ce ugasiti ovdje svijetlo a mozda i ne, mozda i upali sva moguca svijetla.
Hoce li uprava biti kaznjeno gonjena ili ce i dalje radit ili ih vec cekaju nove pozicije u gospodarstvu?
https://zse.hr/userdocsimages/novosti/SBRrpEMoIdGpnDYSk9XIVg==.pdf
uf uf uf
pa kaže:
….da je Uprava društva Đuro Đaković Specijalna vozila d.d. (dalje u tekstu: ĐĐSV), g. Bartol Jerković, predsjednik Uprave i g. Darko Grbac, član Uprave, dana 25. studenog 2019. godine podnijela ostavke na navedene dužnosti, a koje stupaju na snagu 12. prosinca 2019. godine.
U obrazloženju, Uprava je u bitnome navela sljedeće:
1) Nakon što je utvrđen problem s izostankom nastavka financiranja proizvodnje vagona, uslijed čega je Društvo došlo u tešku situaciju u realizaciji aktivnih ugovora, Uprava je odmah po događaju pokušala naći novo rješenje za osiguranje kreditnog okvira za samoodrživo financiranje proizvodnje koja je ugovorena i koja osigurava punu zaposlenost u narednih 18 mjeseci.
2) Suočena s izostankom generalnog rješenja financiranja aktivne i ugovorene proizvodnje, Uprava je u rujnu razradila nekoliko modela za među-financiranje dovršetka preko 100 vagona u visokim fazama proizvodnje, s povratom kredita za među-financiranje do kraja 2019. godine, kao premoštenje do realizacije kreditnog okvira.
3) Niti nakon višemjesečnih intenzivnih aktivnosti nije pronađeno odgovarajuće rješenje, a Društvo je po prvi puta nakon 15 godina došlo u situaciju da ne može isplatiti plaću te da ima blokirane poslovne račune. Istovremeno, Društvo postaje sve izloženije odlasku radnika, ne samo deficitarnih proizvodnih struka nego i inženjerskog te upravljačkog osoblja, uz stalno prisutnu opasnost od raskidanja ugovora od strane prvorazrednih kupaca iz EU zemalja.