Zanimljivo je kako se UVIJEK pet do podne traže rjesenja, novci, strateski partneri, lijevo desno a mjesecima i godinama se spaljuju pare na nebuloze i krpanje rupa ( mir u firmi i biračkom tijelu u tom dijelu RH).
Svi politicari i mistri se uzvrpolje kad je firma na bubnju a do tada prst u uho i ne talasaj. Ne vjerujem im ništa. Ako ljudi do sad nisu ništa naučili sa Agroborg, Uljanik i druge, neće ni nakon đđ. Do jucer strateško, sutra brdo starog željeza. Hvatska zbilja.
Placat ce oni i premiju a ne da ce im neko davat prepolovljene dionice. Za 30 milijona eura se kupi pola firme sto je nista za velike igrace koji se spominju, a na temelju toga bi im pripalo pola zarade na svakom obavljenom poslu. A vi i dalje mastajte o ptkm
I još za taj novac dobijete i dug od 50 mil. Eura. Kupujući firmu kupuje se dug, ne znam koji je to trgovac voljan. Da li bi Vi kupili kuću za milijun kuna koja ima na sebi teret od 2 milijiuna kuna? Niste se Vi još opekli poslujući sa državom pa donekle i razumijem Vaš optimizam.
Država se ako se uopće za koga brine ovdje, brine ponajprije da zaustavi radničke prosvjede. Državu najmanje zanimaju postojeći dioničari i njihov udio. Država bi se sutra odrekla svog udjela za 1 kunu kada bi mogli naći nekoga tko će izdati garanciju da će zadržati radnike, osigurati im posao i da neće ugasiti proizvodnju. Politici najmanje u ovoj situaciji odgovaraju tamo neki prosvjedi u Slavoniji i to pred predsjedničke izbore. Tako isto i novog eventualnog investitora najmanje zanimaju postojeći dioničari koji su u biti trenutno vlasnici ničega jer je Đuro zadužen iznad vrijednosti temeljnog kapitala kad bi se knjige otvorile i počistili kosturi.
Očekujem sličan scenarij kao i na Petrokemiji, ulazak strateškog investitora sa svježim novcem koji će sukladno svojim interesima sve postojeće trenutne dioničare razrijediti kao lošu bevandu. Bez takvog koraka nitko živ, ni normalan neće ovdje uložiti ni kune. Novi investitor će poželjeti najmanje 90% vlasništva za novac koji uloži, pa si sami računajte o kojem omjeru razvodnjavanja se radi. To je tako i drgačije niti ne može biti. Jedina druga solucija je stečaj. Dakle imate lagan izbor, i sami će te svi redom glasati za takvo rješenje jer drugog niti nema.
Kad znate da se ĐĐ Specijalna Vozila u bilanci Grupe vode doslovno sa 0, nema se smisla voditi knjigovodstvenom vrijednošću cijele kompanije jer to jednostavno nije objektivan kriterij i treba gledati širu sliku. ĐĐSV vrijede puno, puno više. Ja svoju procjenu vrijednosti ĐĐSV ovdje ne mislim iznositi ali iznos prelazi nekoliko puta tržišnu kapitalizaciju cijele Grupe koja trenutno ima tržišnu kapitalizaciju cca 7 mil. eur. To je jednoj BAE nikakav novac (čak i da je x15 od trenutne tržišne kapitalizacije). Zamislite da je profitna marža ĐĐ samo oko 5% na poslove remonta Bradleya (iako je očekivano bliže 10%) u ovakvom tipu posla koji je donekle usporediv s remontom tenka M-84 i onda računajte dobit po dionici. Kad to napravite i BV izgleda drastično drugačije. Vrijednost ĐĐSV je deep value koji se trenutno ne vidi u bilanci Grupe. Međutim, riječ je o poslovima koje zaista ne može raditi bilo tko. Zapravo, u ovom dijelu svijeta jedino ĐĐ ima tu svestranost. Velika je greška raditi usporedbe s Petrokemijom i Uljanikom iz nekoliko razloga. Prvenstveno, riječ je o različitim industrijama. To što nismo globalno konkurentni u brodogradnji, ne znači da možemo biti u vojnoj. U krajnjoj liniji, kako su DOK–iNG, Šestan-Busch i HS Produkt uspijeli biti ponajbolje firme u svijetu u kategorijama gdje je konkurencija strašna? Također, koliko je meni poznato, u ĐĐ nije bilo kriminala kao u brodogradnji te njegova djelatnost ide puno dalje od same vojne industrije što je samo plus jer opet sugerira sposobnost prilagodbe tržišnim uvjetima. Ipak, mislim da ĐĐ slijedi period tranzicije iz poslova transporta u poslove vojne industrije. Za Petrokemiju su govorili da je gnojara i da vrijedi 0 pa se zapravo dogodilo da sam biznis godišnje bez problema može donjeti 100-200 mil. kn dobiti. Da su stvari kod investiranja samo BV bilo bi prilično jednostavno.
Država se ako se uopće za koga brine ovdje, brine ponajprije da zaustavi radničke prosvjede. Državu najmanje zanimaju postojeći dioničari i njihov udio. Država bi se sutra odrekla svog udjela za 1 kunu kada bi mogli naći nekoga tko će izdati garanciju da će zadržati radnike, osigurati im posao i da neće ugasiti proizvodnju. Politici najmanje u ovoj situaciji odgovaraju tamo neki prosvjedi u Slavoniji i to pred predsjedničke izbore. Tako isto i novog eventualnog investitora najmanje zanimaju postojeći dioničari koji su u biti trenutno vlasnici ničega jer je Đuro zadužen iznad vrijednosti temeljnog kapitala kad bi se knjige otvorile i počistili kosturi.
Očekujem sličan scenarij kao i na Petrokemiji, ulazak strateškog investitora sa svježim novcem koji će sukladno svojim interesima sve postojeće trenutne dioničare razrijediti kao lošu bevandu. Bez takvog koraka nitko živ, ni normalan neće ovdje uložiti ni kune. Novi investitor će poželjeti najmanje 90% vlasništva za novac koji uloži, pa si sami računajte o kojem omjeru razvodnjavanja se radi. To je tako i drgačije niti ne može biti. Jedina druga solucija je stečaj. Dakle imate lagan izbor, i sami će te svi redom glasati za takvo rješenje jer drugog niti nema.
Kad znate da se ĐĐ Specijalna Vozila u bilanci Grupe vode doslovno sa 0, nema se smisla voditi knjigovodstvenom vrijednošću cijele kompanije jer to jednostavno nije objektivan kriterij i treba gledati širu sliku. ĐĐSV vrijede puno, puno više. Ja svoju procjenu vrijednosti ĐĐSV ovdje ne mislim iznositi ali iznos prelazi nekoliko puta tržišnu kapitalizaciju cijele Grupe koja trenutno ima tržišnu kapitalizaciju cca 7 mil. eur. To je jednoj BAE nikakav novac (čak i da je x15 od trenutne tržišne kapitalizacije). Zamislite da je profitna marža ĐĐ samo oko 5% na poslove remonta Bradleya (iako je očekivano bliže 10%) u ovakvom tipu posla koji je donekle usporediv s remontom tenka M-84 i onda računajte dobit po dionici. Kad to napravite i BV izgleda drastično drugačije. Vrijednost ĐĐSV je deep value koji se trenutno ne vidi u bilanci Grupe. Međutim, riječ je o poslovima koje zaista ne može raditi bilo tko. Zapravo, u ovom dijelu svijeta jedino ĐĐ ima tu svestranost. Velika je greška raditi usporedbe s Petrokemijom i Uljanikom iz nekoliko razloga. Prvenstveno, riječ je o različitim industrijama. To što nismo globalno konkurentni u brodogradnji, ne znači da možemo biti u vojnoj. U krajnjoj liniji, kako su DOK–iNG, Šestan-Busch i HS Produkt uspijeli biti ponajbolje firme u svijetu u kategorijama gdje je konkurencija strašna? Također, koliko je meni poznato, u ĐĐ nije bilo kriminala kao u brodogradnji te njegova djelatnost ide puno dalje od same vojne industrije što je samo plus jer opet sugerira sposobnost prilagodbe tržišnim uvjetima. Ipak, mislim da ĐĐ slijedi period tranzicije iz poslova transporta u poslove vojne industrije. Za Petrokemiju su govorili da je gnojara i da vrijedi 0 pa se zapravo dogodilo da sam biznis godišnje bez problema može donjeti 100-200 mil. kn dobiti. Da su stvari kod investiranja samo BV bilo bi prilično jednostavno.
[/quote]
Slažem se s ovim. Dobro je Bakic bio govorio, ovo treba gledati kao na startup firmu, osim što im prihodi ne rastu po 500%, ne proizvode nista revolucionarno nego samo vare i potpuno su tromi i nekonkurentni. Sve ostalo, kako rekoh, podsjeca na startup. Dobro, malo se šalim, ali ima stvarno jedna stvar na ovoj dionici koja podsjeca na to da je sturtup, a to je neizvjesnost dal će uspjeti prezivjeti
Zahtjev predan kad je ddjh vrijedio 200 kn. Kad je predmet rjesen dionica vrijedi 4 kn.
Eto sta nesposobna Uprava napravi, to je cudo… Dionicari su ovdje izgubili gace i hlace.. Preokret samo sto nije… Startup u zreloj fazi…
https://m.24sata.hr/news/ovise-o-duri-konacno-imamo-svoju-kucu-ali-nista-za-jesti-657362
Više nije iznimka nego pravilo, da se tvrtka uništi, plasira se članak o prodaji, dionica ode u nebo, zarade se velike pare itd…
Pa dobro bogati, gdje su bili ti ameri prije, baš sad stiglo pismo namjere.
E moj narode, dok je ovaca bit ce i vune
Kako bi Goldy nekad znao reći…
sloabo ste šalovali ovo danas,,
A ma…
Ulaganje u ‘Đakovića’
‘U tijeku su razgovori hrvatskog i američkog ministarstva obrane o zajedničkom projektu’
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/u-tijeku-su-razgovori-hrvatskog-i-americkog-ministarstva-obrane-o-zajednickom-projektu/9569084/
A ma…
Ulaganje u 'Đakovića'
'U tijeku su razgovori hrvatskog i američkog ministarstva obrane o zajedničkom projektu'
https://novac.jutarnji.hr/aktualno/u-tijeku-su-razgovori-hrvatskog-i-americkog-ministarstva-obrane-o-zajednickom-projektu/9569084/
preduvjet za sve to jest rješavanje financijske situacije u “Đuri Đakoviću”. Naime, smatra se kako je teško očekivati da bi bilo tko, pa i svjetski gigant poput BAE Systemsa, ušao u vlasničku strukturu tvrtke koju prate tolike financijske dubioze.
…dakle model ptkm ili nulovanje…ili mrvice ili ništa za dioničare ali đuka opstaje…naravno AKO se ideja uopće konkretizira…