DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska DDJH (Đuro Đaković Holding d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

Promjene u TOP 10 dioničara :

6. SOCIETE GENERALE-SPLITSKA BANKA D.D./FIMA GLOBAL INVEST D.O.O. ZA FIMA EQUITY OTVORENI INVESTICIJSKI FOND 97.379 3,01 Skrb. račun

8. LUCIDUS D.D. 42.634 1,32 Osnovni račun

FIMA kupila novih 100 dionica , Lucidus prodao cca 7.000 dionica.

mogli bi pojedinci sutra bjezat iz JDOS natrag u DDJH ae…[smiley1]

Bogat si tek kad imaš nešto što nikad ne bi mogao kupiti novcem! (Brooks)


Da, to su igre bez granica. [smiley5] Ali nas ne može ništa iznenaditi jer mi znamo što je vrijedno. [smiley2]

Tako je!Oni koji su naučili školu nisu ništa dirali i sad će biti nagrađeni!

Novac je kisik burze!

Evo me ljudi. Pa napisao sam ujutro 2-3 teksta ali neznam da li mi je išta moderator pustio. Na temu PTKM sam napisao da smo ih prestigli kao što sam prije 2-3 dana najavio ali to nisam vidio da je pušteno pa nisam više htio pisati. Naravno da nisam ništa dirao i da ću i ja biti među nagrađenima.[smiley1]

JOŠ MALO DOBRIH VIJESTI!!

Radnici Đure Đakovića iz Slavonskog Broda prije nekoliko dana počeli su s radovima na postavljanju čelične konstrukcije novog mosta preko Drave, koji se nalazi u sklopu trase osječke Zapadne obilaznice na dionici Višnjevac – Švajcarnica.

Inače, veći dio zahtjevnijih poslova, koji se odnosi na postavljanje betonskih stupova u riječno korito, već je odrađen, a s obzirom na uvjete rada, novi dravski most ukupne vrijednosti 87 milijuna kuna je najzahtjevniji objekat na Zapadnoj obilaznici.

– Most je dugačak 613 metara i sastoji se od tri dijela. Prvi se nalazi na lijevoj obali Drave, tzv. baranjskoj strani, i dugačak je 81 metar, a sastoji se od betonske konstrukcije, upornjaka i tri stupa, središnji dio preko rijeke ima 270 metara i to je upravo ovaj čelični dio koji radi Đuro Đaković, a postavljen je na četiri stupna nosača, od kojih se dva nalaze u riječnom koritu i između njih je plovni put.

Treći dio, tzv. slavonski ima dužinu od 262 metra i on je također betonski – kaže rukovoditelj gradilišta mosta Željko Maćutak iz tvrtke Hidroelektra Niskogradnja Zagreb, koja izvodi betonski dio radova.

– Postavljanje čelične konstrukcije potrajat će do kraja kolovoza, dok je na rubnim dijelovima mosta već postavljena i kolnička ploča. Plan je u rujnu odraditi poslove na hidroizolaciji, asfaltiranju, rasvjeti i odvodnji tako da bi most trebao biti u uporabi sredinom listopada, za kada je predviđen i završetak kompletnog projekta gradnje druge dionice Zapadne obilaznice – istaknuo je Maćutak.

Podsjećamo, dionica obilaznice od Višnjevca do Švajcarnice vrijedna je 285 milijuna kuna bez PDV-a, a radovi su počeli u lipnju 2005. godine, nakon što je 2003. godine u promet puštena dionica od Čepina do Višnjevca.

Aktualna dionica duga je 11 km i riječ je o jednoj od najvećih i najvažnijih cesta u planu Vlade RH 2005. do 2008. godine, kojim će biti riješene brojne prometno kritične točke, a grad Osijek i prigradska naselja osloboditi suvišnih gužvi, buke i zagađenja.

Autor: Nikola Patković
Dejan K.
( skinuto sa portala mojosijek ).

Uhljebe na ulicu!!!!!

Kaže članak, da je Đuro prošao na natječaju, pored ostale konkurencije.Znaći da ti ljudi tamo znaju svoj posao i da mogu odraditi zahtjevne poslove u specijalnim vozilima.

Jel ima netko onu listu ugovorenih poslova i onih, koji tek trebaju biti ugovoreni, pa nek ju posta.Mislim da je kolega Anicrom jednom postao na forum.

------------------------------------------------------------------------------------------------- [b]"Smije li čovjek na burzi donositi zaključke pod utjecajem alkohola?"[/b] "Da.Alkoholizirano stanje može stimulirati fantaziju i odstraniti kolebanja, a to je često osobito dobro." Kostolany


ddjh je ipak malo tvrdji orah nego sto to mnogi misle. m@rko i slici ipak moraju srecu potrazit u kladionicama. [smiley1]

Đuri korekcije ne mogu ništa! Ovo je već druga korekcijica u zadnjih mjesec dana, i što: tresla se brda, rodio se miš. Sutra smo već na 250… [smiley1]
(Korekcije pogađaju one dionice koje su fakat prenapuhane – jasna stvar…)

Artificial Intelligence stands no chance against Natural Stupidity.

….premaali je prostor za postanje da se nabroje svi djurini poslovi[smiley2][smiley2][smiley2]

Uhljebe na ulicu!!!!!


Kaže članak, da je Đuro prošao na natječaju, pored ostale konkurencije.Znaći da ti ljudi tamo znaju svoj posao i da mogu odraditi zahtjevne poslove u specijalnim vozilima. Jel ima netko onu listu ugovorenih poslova i onih, koji tek trebaju biti ugovoreni, pa nek ju posta.Mislim da je kolega Anicrom jednom postao na forum.

Možda su prošli jer su ponudili najnižu cijenu. Poznavajući sustav javne nabave te filozofiju i stanje u našim poduzećima ne bi me iznenadilo da je to glavni razlog.

I ja bi molio ako netko ima listu ugovorenih poslova da ju posta ovdje. ALI SAMO ONIH VEĆ UGOVORENIH. I to ne one ugovore s HŽ-om od prije 2 godine nego samo one nove, sklopljene u zadnju godinu dana.

Pozdrav


Tako je!Oni koji su naučili školu nisu ništa dirali i sad će biti nagrađeni!

ako vrijedi reverzno zaključivanje onda ja po tome nisam ništa naučio… nema veze već sam se nagradio [smiley11]

a još kada djuro sada odleti gore biti će još bolje

nema mi druge nego se zae..ti

A sta je 8 miliona eura naspram 200 milijona koji se najavljuju za ugovor o tenkovima, zato mislim da Djuro nece otic gore bas toliko koliko se pojedinci nadate…treba cekat kuvajcane koji navodno stizu u Hrvatsku pocetkom ljeta.[smiley1]


A sta je 8 miliona eura naspram 200 milijona koji se najavljuju za ugovor o tenkovima, zato mislim da Djuro nece otic gore bas toliko koliko se pojedinci nadate…treba cekat kuvajcane koji navodno stizu u Hrvatsku pocetkom ljeta.[smiley1]

Slažem se! Polako kolege polako, kad
stričeku Elvaru naraste malo kose i meni još koja sijeda u brcima za koji mjesec onda će naš Djuro biti daleko iznad 300 kunića. Kad stignu braća iz Kuvajta sa crnim zlatom onda će naš Djuro biti u debelom plusu.

.Uspjeh nije cilj, već sredstvo da se teži još višemu.

New Report

Close