VoraX
Sad je kasno trazit uhljebe medju ovih 1.000 radnika, jer unatrag ovih 11 godins uhljebi su sebi i svojoj ekipi odigurali lagodan i dobar zivot zahvaljujuci radnicima koji su u pogonu svasali vagone
Jedino dio ekipe iz NO to nije skužio … oni sigurno mudro gledaju u financijske izvještaje i prezentacije.
Fino su radnici rekli, riješite se uhljeba po uredima kojih ima više nego radnika u halama i provjerite kojim kooperantima idu poslovi koje bi sam Đuro mogao raditi.
Đuro na kraju samo slaže djelove i vari dok rođačke firme ubiru vrhnje zarade.
po mom mišljenju, ovdje je jedini izlaz PSN…što prije, tim bolje jer što dulje čekaju bit će sve gore…
Zalosno je to sve skupa, ali tak je kak je…
Ono sta me mene uvijek fasciniralo kod investitora u DDJH je kako, na temelju čega, zašto, bi itko ulozio kunu u ovu dionicu? Mogu shvatiti spekulante pa da u dan obrnu lovu, ali dugoročno?! Ako je itko iz tog razloga kupio dionice mislim da bi mu bilo bolje da odustane od burze.
nema razloga, osim kratkoročno-špekulativnih, za kupnju ove dionice jer ova firma,s ovakvom vlasničkom stukturom i proizvodnim programom nema budućnosti.
do sada se ta agonija nekako produžavala svakih par mjeseci jer je država bila najveći vlasnik ali sada se situacija okrenula za 180 i ako NB i ekipa pod hitno ne nađu nekoga s kešom da uleti u ovu firmu i preuzme je, ode to sve na bubanj do kraja godine
Ovo je jedino galaksijsko rjesenje koje moze spasiti holding u akrobacije koje politicari jako dobro znaju
Čeka se izvješće koje bude takvo kakvo bude. (mislim da nema razloga za slavlje)
CERP je u međuvremenu riješio još 8.306 komada.
Ak oni nastave tak dalje, bude cijena još znatno pala. Opće me strah do koje brojke ….
Nemam puno, al je zato gubitak velki. 🙁
Čeka se izvješće koje bude takvo kakvo bude. (mislim da nema razloga za slavlje)
CERP je u međuvremenu riješio još 8.306 komada.
Ak oni nastave tak dalje, bude cijena još znatno pala. Opće me strah do koje brojke ….
Nemam puno, al je zato gubitak velki. 🙁
Taj pad, kojeg očito svi očekuju, ne bi bio toliko strašan da ga ne prati katastrofalno poslovanje.
Jer po svemu sudeći, knjige narudžbe su pune za iduće dvije godine, ali fali obrtnog kapitala da bi se platili dobavljači, kooperanti i radnici. Ali svi se ti poslovi, što zbog 100% povećanja proizvodnih kapaciteta (s 20 na 40 vagona mjesečno), što zbog prigovora/zahtjeva kupaca, odrađuju s minusom.
Ja sam uvjeren da će se sada naći neko rješenje za isplatu ovih plaća i pokretanje proizvodnje, ali sve je to pišanje na požar ako se ne riješi pitanje Grupe/Holdinga. Kad je ĐĐ imao 15 tisuća zaposlenih i više od 10 firmi unutar kompanije, tada je Holding imao smisla. Danas baš nikakvog. Administacija koja guta milijune, a nema dodatnu vrijednost