Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
Đuro po ovoj cijeni košta manje od 1 miliona eura.
7,5 milijuna kuna?….puno je to!
Đuro po ovoj cijeni košta manje od 1 miliona eura.
Po kojoj matematici ste dosli do toga??? Digitron u ruke kolega
Dokaz da cijena na burzi nema veze sa realnosti i da par tisuca protrgovanih dionica na njoj ne odreduje vrijendost firme
Trenutna trzisna kapitalizacija Djure je 77 165 000 kn ili malo vise od 10 mil. Eura.
Po kojoj matematici ste dosli do toga??? Digitron u ruke kolega
[/quote]
Krivo. Trenutna trzisna kapitalizacija Djure je 77 165 000 kn
ili malo vise od 10 mil. Eura, tako da..
Imate sve ovdje
Po kojoj matematici ste dosli do toga??? Digitron u ruke kolega
[/quote]
Krivo. Trenutna trzisna kapitalizacija Djure je 77 165 000 kn
ili malo vise od 10 mil. Eura, tako da..
Imate sve ovdje
https://www.mojedionice.com/dionica/DDJH-R-A
[/quote]
Tako je meni pobjegla jedna nula.
Ispričavam se.
Po kojoj matematici ste dosli do toga??? Digitron u ruke kolega
[/quote]
Krivo. Trenutna trzisna kapitalizacija Djure je 77 165 000 kn
ili malo vise od 10 mil. Eura, tako da..
Imate sve ovdje
https://www.mojedionice.com/dionica/DDJH-R-A
[/quote]
Tako je meni pobjegla jedna nula.
Ispričavam se.
[/quote]
Sve 5 kolega!
Varteks je primjer kako je dionica s 8kn skočila na 20kn, a isto su pojedinci izvlačili samo najgore podatke o Varteksu.
DDJH će kad tad upasti u oko trejderima.
Kolega, bez preokreta poslovanja svaki (ako ga bude) skok bi
bio samo privremen i značio bi da pojedini veliki/veći investitor
izlazi van, jer je u Đuri ostalo zaglavljeno dosta raznoraznih fondova
koji su nasjeli na priču o preokretu od strane bivše i trenutne uprave,
a dogodilo se upravo suprotno i dioničarska vrijednost je dramatično
degradirana, a dionički kapital se istopio kroz godine propadanja.
Nažalost Đuro nema ni revolucionarni prozvod koji bi ih mogao dignuti,
već se bave najjednostavnijim zavarivanjem vagona bez nekog velikog
inženjeringa i dodane vrijednosti i polako iz godine u godinu sve više
propadaju.
Varteks je primjer kako je dionica s 8kn skočila na 20kn, a isto su pojedinci izvlačili samo najgore podatke o Varteksu.
DDJH će kad tad upasti u oko trejderima.
Kolega, bez preokreta poslovanja svaki (ako ga bude) skok bi
bio samo privremen i značio bi da pojedini veliki/veći investitor
izlazi van, jer je u Đuri ostalo zaglavljeno dosta raznoraznih fondova
koji su nasjeli na priču o preokretu od strane bivše i trenutne uprave,
a dogodilo se upravo suprotno i dioničarska vrijednost je dramatično
degradirana, a dionički kapital se istopio kroz godine propadanja.
Nažalost Đuro nema ni revolucionarni prozvod koji bi ih mogao dignuti,
već se bave najjednostavnijim zavarivanjem vagona bez nekog velikog
inženjeringa i dodane vrijednosti i polako iz godine u godinu sve više
propadaju.
[/quote]
“Đuro se bavi najjednostavnijim zavarivanjem vagona”. Jeste li vi ikada bili u Đuri Đakoviću? Nakon vaše “briljantne” financijsko-inžinjerske analize, neuki čitač bi pomislio da je to garaža pijanog susjeda Pere a ne firma koja održava tenkove za MORH, radi sa Patriom i Kongsbergom (te im je predložila preko 30 izmjena na AMV vozilima a koje su i usvojene), Denelom, radi najbolja geotermalna i petrokemijska postrojenja u Hrvatskoj, firma koja je radila nuklearku Krško itd. Način na koji pojednostavljujete probleme s kojima se trenutno susreće ĐĐ samo znači da ih ne razumijete. Naime, do prije 6 godina Specijalna vozila se zapravo ni nisu bavila vagonima (pogotovo ne ovako kompleksnim kao za njemačke i francuske naručitelje) niti su bili izvozno orijentirana firma. Ako mislite da je to tako jednostavno, predlažem vam da osnujete svoj d.o.o. i budete konkurentni u Europi sa svojim proizvodima. Način na koji je nadoknađen izostanak poslova u vojnom segmentu i orijentacja na izvoz je nešto što u Hrvatskoj nitko ne smije gledati s podsmijehom. Istina, još ne rade s dobiti. Kada je dionica bila preko 200 kn godišnji gubici su bili od 80-200 mil. kn. Sada ĐĐ na burzi jedva vrijedi 10 mil. a poslovanje je zapravo puno bolje u usporedbi s prošlim vremenima. Slijedi još puno posla.Transformacija je uistinu spora i mukotrpna ali ĐĐ je za hrvatske pojmove div i trebati će još neko vrijeme da počne poslovati pozitivno. Nikako nije fer podcijenjivati njihovo znanje i stogodišnju tradiciju. Da nije bilo njihovih tenkova i “jednostavnog” zavarivanja za vrijeme Domovinskog rata možda vi ne bi imali toliko profila.
Istina… dobro ste napisali. Ali pisati sto je sve u proslosti radjeno nema smisla. Kolike je tek uljanik u povijesti brodove izgradio i kakve pionirske poduhvate i inovacije za svoje vrijeme. Ali kljuc u bravi. Nema stare slave.
Imam dionice ddjh.
Pa i neka bude privremen. Ne zanima investitore/trejdere koji sada kupuju DDJH po ovako niskim cijenama što će biti za 5 ili 10 godina. Njih zanima rast u kratkom roku od 40,50,100% i ide prodaja.
Što će biti sa Đurom u dugom roku ne zna nitko, ali kratki rok je jako nepredvidljiv i dionica može bez problema uzletiti baš kao što smo svjedočili zadnjih dana rastu dionice ULJN.