Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
u nastavku ….. Kroz ugovore koji ulaze u proizvodnju u drugoj polovici ove godine postignute su značajno više prodajne cijene vagona, što u kombinaciji s internim mjerama vezanim za povećanje efikasnosti u proizvodnji predstavlja dva preduvjeta za promjenu trenda u poslovanju. Osim navedenog, u procesu je iznalaženje rješenja adekvatnog financiranja proizvodnje koje treba omogućiti smanjenje troškova nabave repromaterijala i opreme te kooperacije. Navedene četiri mjere imat će izravan utjecaj na promjenu trendova poslovanja u narednom razdoblju. Potvrđeni koncept i kvaliteta vagona kao rezultata vlastitog razvoja te intenzivne aktivnosti na tržištu, doveli su ĐĐ Specijalna vozila d.d. u završnu fazu ugovaranja proizvodnje za veliki dio 2020. godine.
ĐĐ Specijalna vozila d.d. su ostvarila ukupne prihode u visini od 149,3 milijuna kuna, od čega je 90,5% ostvareno na tržištu EU, ali su poslovala s gubitkom u visini od 9,9 milijuna kuna i ostvarila su negativan EBITDA. Nepovoljan trend rasta cijena repromaterijala i vagonske opreme…
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/dIJ4cvs8l1LJOGrjZZk3YA==.pdf
Hm, radnicima uplaćuju doprinose za plaće sa zakašnjenjem…sa odgodom
plaćanja u poreznoj… što će biti kada krene naplata zadnjeg kredita čiji je
poček još ovu godinu?
“Poslodavac je dana 07.02.2019. godine potpisao Upravni ugovor s Poreznom upravom za otplatu duga u 12 mjesečnih anuiteta, koji se uredno i na vrijeme podmiruju. Tek po pristiglim obavijestima zaposlenicima smo doznali kako do ispunjenja obveza iz Upravnog ugovora neće biti izdana Rješenja o utvrđivanju godišnjeg poreza na dohodak za 2018. Isti Upravni ugovor je poslodavac potpisao i 22.01.2018. godine, koji je uredno otplaćen, te tijekom utvrđivanja godišnjeg poreza na dohodak za 2017. nismo imali isti problem.”
ĐĐ Specijalna vozila d.d. su ostvarila ukupne prihode u visini od 149,3 milijuna kuna, od čega je 90,5% ostvareno na tržištu EU, ali su poslovala s gubitkom u visini od 9,9 milijuna kuna i ostvarila su negativan EBITDA. Nepovoljan trend rasta cijena repromaterijala i vagonske opreme…
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/dIJ4cvs8l1LJOGrjZZk3YA==.pdf
Đuro spalioničar! Dok se to ne privatizira kao Petrica ima samo gubitke da gomilaju.
ĐĐ Specijalna vozila d.d. su ostvarila ukupne prihode u visini od 149,3 milijuna kuna, od čega je 90,5% ostvareno na tržištu EU, ali su poslovala s gubitkom u visini od 9,9 milijuna kuna i ostvarila su negativan EBITDA. Nepovoljan trend rasta cijena repromaterijala i vagonske opreme…
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/dIJ4cvs8l1LJOGrjZZk3YA==.pdf
Đuro spalioničar! Dok se to ne privatizira kao Petrica ima samo gubitke da gomilaju.
[/quote]
Nazalost, potpuno ste u pravu, ovdje samo privatizacija pomaze… Pogledajte Petricu kako posluje pod privatnom cizmom, a dionica porasla za 75%…Pa ne mozes, kao kod Djure, restrukturirati firmu 5 godina, uz 2 dokapa i onda u izvjescu napisati da prethodi novo restrukturiranje. Kako stvari stoje, do kraja godine ce natuci dodatnih 30 – 35 mil. kn. gubitka kao i prijasnjih godina, a kad istekne pocek od 2 godine krece i naplata zadnjeg kredita od HBOR-a kojeg su dobili uz jamstvo drzave. Ovo je kao Titanik, muzika jos svira, a brod i dalje tone, samo sta ce biti kad orkestar stane!?….
Privatizacija sama po sebi ne garantira ništa, ovisi tko će privatizirati. Pomaže samo privatizacija od strane nekoga tko dobro razumije trenutnu problematiku a još bolje ako već ima iskustvo i trenutni proizvodni program. Privatizacija od strane onih koji misle da se u sve razumiju i da su “Bogom dani” vidimo kako funkcionira.
Koji su razlozi da prvi navedeni ulože u Đuru. U većini slučajeva je to iskustvo u radu, kvaliteta postojećih zaposlenika i vrijednost postojećih nekretnina i opreme (jeftinije je kupiti postojeće hale i strojeve nego graditi i kupovati novo te obučavati nove radnike).
Po mome mišljenju Đuro od toga više ništa nema, u njega se nije predugo ulagalo, devastiran je po pitanju kvalitete radne snage i imovina je prastara, jeftinije je kupovati i graditi novu. Sličan razlog je zašto kinezi neće uložiti u naše brodogradilište, to toga zaključka su došli nakon jedno tjedne analize a ovdje oko Đure neki mudruju godinama.
A vjerovatno će dokap ako se bude radio raditi po sistemu Petrice. Prvo idu jedno dva tri cijepanja dionica a tek onda dokap po 10 kuna. Tako da sadašnji dioničari neće proći ništa bolje nego oni na Petrici. Ovo samo treba pustiti da se stvari odvijaju svojim tokom i ni štapom ne dirati dok to netko ne dokapitalizira. Bilo kakva kupnja prije toga je direktan put u bankrot. Vrijeme je na strani onih koji ovo samo posmatraju i čekaju. Trerbat će još jedno 2 godine da se ovdje nešto pozitivno počne dešavati. Ako i tada u najboljem slučaju.
Oke na cemu bazirate misljenje ? Zasto ce biti isto ko u petrokemiji ? Zasto ce se dokapitalizirati tako kako vi kazete ? Zato sta vi zelite tako ? Po cemu usporedujete dvije firme koje nemaju nikakvih poveznica ? Jel posluju u istoj industriji ? Jel imaju iste prihode/rashode / gubitke / dobitke ? Jel imaju isti omjer vlasnika ? Mislite da ce drzava odlucivati o tome kako ce se dokapitalizirati ili ce ipak odlucivati mozda glavna skupština koja bi to morala izglasati ? Jel vama mozda netko javio sta ce se dogoditi dvije godine unaprijed ? Na toj osnovi dijelite savjete po forumu ? Ili se samo pravite pametni ?
Osigurač, mogu ja probati odgovoriti?
Zato jer treba prvo postojećim razrijediti vlasništvo, svesti ih samo na djelić onoga što su prije uplatili za udjel. Ima sad trenutno nekih osoba u prvih 10 koji su smetnja. I koji, jer su zauzeti drugim stvarima kako osobnim angažmanom tako i financijski, neće dokapitalizirati. Do onda poslovanje po starom, bez velike želje da se stvari mijenjaju. Gubitak za gubitkom. Bez prave reorganizacije i ušteda.
I onda kad se dovoljno obezvrijedi, e onda ide dokap kad se kao puškom za slonove ‘ubije’ plijen. Tada će, odjednom kao rukom odnešeno, nestati gubitak u poslovanju. Ili će se rastrančirati ono što je ostalo.
Zašto to mora tako ja zaista ne znam. Ali recentni primjeri su BD62, PTKM, RIZO… Radi jednog koncerna je čak pisan i zakon, da se postojećeg dioničara ne samo razrjedi nego u potpunosti izbaci iz strukture. Zajedno s ostalim, malim dioničarima, mirovincima i dr.
Žalosno ali u uhljebistanu sve možete ako znate prave ljude.
Proguglajte ancien regime france, osobito riječ fonctionnaire. Svaka sličnost s nama, dva stoljeća kasnije, nije slučajna.
Osigurač, mogu ja probati odgovoriti?
Zato jer treba prvo postojećim razrijediti vlasništvo, svesti ih samo na djelić onoga što su prije uplatili za udjel. Ima sad trenutno nekih osoba u prvih 10 koji su smetnja. I koji, jer su zauzeti drugim stvarima kako osobnim angažmanom tako i financijski, neće dokapitalizirati. Do onda poslovanje po starom, bez velike želje da se stvari mijenjaju. Gubitak za gubitkom. Bez prave reorganizacije i ušteda.
I onda kad se dovoljno obezvrijedi, e onda ide dokap kad se kao puškom za slonove 'ubije' plijen. Tada će, odjednom kao rukom odnešeno, nestati gubitak u poslovanju. Ili će se rastrančirati ono što je ostalo.
Zašto to mora tako ja zaista ne znam. Ali recentni primjeri su BD62, PTKM, RIZO… Radi jednog koncerna je čak pisan i zakon, da se postojećeg dioničara ne samo razrjedi nego u potpunosti izbaci iz strukture. Zajedno s ostalim, malim dioničarima, mirovincima i dr.
Žalosno ali u uhljebistanu sve možete ako znate prave ljude.
Proguglajte ancien regime france, osobito riječ fonctionnaire. Svaka sličnost s nama, dva stoljeća kasnije, nije slučajna.
A šta bi trebala napraviti potencijalna bud.ala koja bi uložila? Prvo iskeširati hrpu love za skupljanje dionica od postojećih dioničara koji su šutke gledali kako se firma uništava pa onda uložiti još puno više za krpanje dugova i investicije u novu opremu jer je postojeća starija od većine radnika, razvoj novih proizvoda i ostalo? Postojeći dioničari nisu zaslužili ništa drugo osim toga da ih razrijede kao pivu na seoskom vašaru jer desetljećima šute i očito su zadovoljni s onime kako uprave rade.
Ako se slučajno pojavi netko tko je voljan uložiti u ĐĐ, bojim se da nema drugog načina od gore navedenog. Jednostavno, preduboko su se uvalili i drugog izlaza nema. Ne plaćaju dobavljače, ne plaćaju doprinose, svaki novi vagon nosi novi gubitak… Obnova kuvajtskih tenkova, koji su sastavljeni u Đuri, je dana kineskoj kompaniji Norinko, a izgradnja BOVa već deset godina “samo što nije krenula”… Nisu mogli sastaviti konkurentnu ponudu za opremanje domaćih BOVa, bili su duplo skuplji od Izraelaca.
Da se uspijevaju pokriti s vagonima do tog nekog većeg vojnog posla pa ajde… Ali niti je vojni posao na vidiku, niti uspijevaju barem redovno plaćati dobavljače i radnike. Tužno je na što su spali, a u svom dvorištu imaju hrpu primjera kako se može uspjeti, od Montaže, TEPa i hrpe drugih firmi, bivših članova Holdinga, koji su prodisali kad su pobjegli
Oke na cemu bazirate misljenje ? Zasto ce biti isto ko u petrokemiji ? Zasto ce se dokapitalizirati tako kako vi kazete ? Zato sta vi zelite tako ? Po cemu usporedujete dvije firme koje nemaju nikakvih poveznica ? Jel posluju u istoj industriji ? Jel imaju iste prihode/rashode / gubitke / dobitke ? Jel imaju isti omjer vlasnika ? Mislite da ce drzava odlucivati o tome kako ce se dokapitalizirati ili ce ipak odlucivati mozda glavna skupština koja bi to morala izglasati ? Jel vama mozda netko javio sta ce se dogoditi dvije godine unaprijed ? Na toj osnovi dijelite savjete po forumu ? Ili se samo pravite pametni ?
Kolega vidim da ste pod emocionalnim stresom pisali komentar. Vjerovatno ste zaglibili ovdje pa je to i razumljivo. Zbog “zaljubljenosti” u određenu dionicu ulagači obično onda žele čuti samo ono što njima odgovara o toj dionici umjesto da obrate pozornost na ono što pišu oni koji nisu zaljubljeni u nju jer su većinom takvi uvijek objektivniji. Odgovorit ću Vam redom kako ste postavljali pitanja.
1. Zašto će biti isto ko u Petrokemiji? – Zato što spaljuju posuđen novac isto kao Petrokemija, ne ostvaruju dobit nego gubitak. I to gubitak iz poslova kojim se trenutno najviše bave. Varenje vagona je kako su i sami naveli s gubitkom. Drugo nešto veće ni ne rade.
2. Zašto će se dokapitalizirati tako kako ja kažem? – Zato što je jedino tako i moguće dokapitalizirati zaduženu tvrtku koja radi s minusom. Onaj tko bude imao 100 milijuna kuna i hrabrosti ili uopće želje da ovo dokapitalizira tražit će da ima i većinsko vlasništvo za taj novac. A Vi si onda sami izračunajte koliko se mora novih dionica naštancati i po kojoj cijeni da bi taj eventualni dokapitalizator imao većinsko vlasništvo.
3. Zato što ja želim tako? Moje želje su ovdje sasvim nevažne, ne utječu na cijenu sadašnju ni buduću.
4. Po cemu usporedujete dvije firme koje nemaju nikakvih poveznica ? – Ima i više nego nekoliko poveznica. Prva poveznica je da rade s minusom, druga da imaju državu za vlasnika, treća da imaju brdo uhljeba nepotrebnih koji samo troše, treća da novac od kredita troše za krpanje starih rupa a ne za razvoj, četvrta da im se uprava svako malo mijenja i da glavinjaju ne znajući ni sami u kojem bi smjeru, peta da su ih napustili kvalitetni radnici, loša organizacija, samo pusta obećanja i planovi a realizacija planova na kraju stvara gubitak.
5. Kada dođe voda do ušiju a to je još jedno godinu dana onda će i država i drugi vlasnici biti sretni da bilo tko po bilo kojoj cijeni dokapitalizira samo da ne ode u stečaj. Birat će te između dokapitalizacije po smiješnoj cijeni kada je iscijepaju i stečaja. Tako da će te i Vi kao vlasnik na skupštini dignuti svoju ručicu za sve što predloži taj novi “spasitelj” radnih mjesta i dioničara.
6. I uopće se ne pravim pametna nego govorim iz 15-stogodišnjeg iskustva praćenja razvoja događaja na sličnim slučajevima iz prošlosti.
Dal netko tko prati blog moze priupitati blogera ako sad moze izračnati p/b x p/s? I da li se ova firma jos uvijek moze smatrati start-upom? Hvala