Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
DDJH | 15,10 | 2.371 | 157 | 15,20 | 18,00 | 0,00% |
Samo pogledajte u kojem društvu je Đuro https://theswisstimes.com/2019/07/31/freight-wagons-market-quantitative-market-analysis-current-and-future-trends-2018-2028/
Samo pogledajte u kojem društvu je Đuro https://theswisstimes.com/2019/07/31/freight-wagons-market-quantitative-market-analysis-current-and-future-trends-2018-2028/
Kako će to nama pomoći?
Tržište je u rastu, a ĐĐ je jedan od značajnijih igrača. Znači potencijal postoji.
Đuro Đaković Specijalna vozila d.d., tvrtka u sastavu grupacije Đuro Đaković, je s francuskim naručiteljem
sklopila ugovor o isporuci teretnih vagona za prijevoz kolutova lima. Vrijednost ugovora je 137 milijuna kuna,
a isporuke vagona počinju krajem 2019. godine i nastavljaju se tijekom 2020. godine.
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/NbA7RFvybzAN0Nhxbqu0Bg==.pdf
za novi posao s vagonima izgledno je očekivati da će završiti kao i svi do sada -novim gubitkom ili u najboljem slučaju s 0…i na takvu vijest dionica skoči gore skoro 6%?
neeevjerojatno, samo na zse
Nadam se da nećemo u godišnjem izvještaju za 2019 opet čitati kako su se stvorili novi minusi zbog izgradnje vagona već da će konačno nešto i zaraditi na tim silnim vagonima
Tijekom godine idu vijesti o sklopljenim poslovima. U godišnjem pak vijesti o gubitku na tim poslovima. Đuro je zakon.
Tijekom godine idu vijesti o sklopljenim poslovima. U godišnjem pak vijesti o gubitku na tim poslovima. Đuro je zakon.
hahaha, živa istina!
Ugovor od 138 mil. kuna ne znaci previse dok nema podatka sto treba isporuciti za tu cijenu. Nije isto za navedeni iznos isporuciti 50 ili 500 vagona, to je taj fenomen gubitka. Takodjer je fenomen i prekapanje novih ugovora. Nap. isporuka vagona vec krajem godine po ovom ugovoru, kako kada se tvrdilo da su kapaciteti popunjeni za cijelu i dio preostale godine? Da li je u stvari to uopce novi ugovor, izmjena postojeceg ili zamjena za stari ugovor od kojeg se odustalo i definirao novi sa visom ili nizom cijenom?
Kako god, još jedna godina lovačkih priča.
ĐĐ Specijalna vozila d.d. su ostvarila ukupne prihode u visini od 149,3 milijuna kuna, od čega je 90,5% ostvareno na tržištu EU, ali su poslovala s gubitkom u visini od 9,9 milijuna kuna i ostvarila su negativan EBITDA. Nepovoljan trend rasta cijena repromaterijala i vagonske opreme…
http://zse.hr/userdocsimages/novosti/dIJ4cvs8l1LJOGrjZZk3YA==.pdf